Tja, als we allemaal zo denken, dan hadden we ook gewoon niet kunnen vaccineren, alles open houden en zorg aan covid patiënten weigeren.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
uitstel van executie, hadden we op 15 jan het hoge punt bereikt.
dat zeg ik niet, druif!quote:Op woensdag 1 december 2021 10:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, als we allemaal zo denken, dan hadden we ook gewoon niet kunnen vaccineren, alles open houden en zorg aan covid patiënten weigeren.
Heb je de filmpjes niet gezien die hier gedeeld worden? Daar worden ook gewoon gevaccineerden geïnterviewd hoor.quote:Op woensdag 1 december 2021 00:26 schreef THEFXR het volgende:
wanneer interviewen ze eens gevaccineerden die in het kliniek of de IC liggen?
Je bedoelt bedrijven als McDonald's, die voldoende reserves hebben, ipv individuele ondernemingen die dat niet hebben..quote:
Dat werkt in een normale markteconomie, het beste product heeft de beste kansen op overleven. Nu zullen alleen bedrijven overblijven die voldoende kapitaal hebben, zoals een mcDonalds.quote:
Ben ook wel benieuwd naar de gemiddelde ligtijd van gevaccineerden vs. ongevaccineerden. De cijfers gaan nu vooral over aantal opnames, maar voor de bezetting is de ligduur minstens zo belangrijk.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:41 schreef Fosive het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als er nog iemand denkt dat vaccineren niet werkt
Bizar verschil qua leeftijd en onderliggend lijden
Jawel, vaccineren is slechts uitstel van executie.quote:
Ik bedoelde daar mee te zeggen dat het niet zo is dat de halve bevolking die contra-indicaties heeft.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar zoveel mensen op de IC zijn het ook weer niet
Daarbij, er zijn best wat contra-indicaties: https://corona.nhg.org/co(...)covid-19-vaccinatie/
Kerel die nog steeds geen vaccinatie wilquote:Op woensdag 1 december 2021 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2407(...)-ziekenhuis-in-venlo
Klopt, maar dan is er geen aanleiding tot verontwaardiging, dus kijken we niet naar die video's...quote:Op woensdag 1 december 2021 10:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Heb je de filmpjes niet gezien die hier gedeeld worden? Daar worden ook gewoon gevaccineerden geïnterviewd hoor.
Gaat het nu net over in de briefing.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar de gemiddelde ligtijd van gevaccineerden vs. ongevaccineerden. De cijfers gaan nu vooral over aantal opnames, maar voor de bezetting is de ligduur minstens zo belangrijk.
Kerngezond! Altijd in de buitenlucht halve liters Klok aan het klappen!quote:Op woensdag 1 december 2021 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kerel die nog steeds geen vaccinatie wil
Even daarvoor zei hij nog dat het heel heel slecht ging...
Maar hij heeft gewoon gelijk begrijp ik hier...quote:Op woensdag 1 december 2021 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kerel die nog steeds geen vaccinatie wil
Even daarvoor zei hij nog dat het heel heel slecht ging...
Men neme nog eentje, en dan nog eentje en uiteindelijk voel je je goedquote:Op woensdag 1 december 2021 10:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kerngezond! Altijd in de buitenlucht halve liters Klok aan het klappen!
Alleen jammer dat er geen enigszins concreet antwoord gegeven wordt.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat het nu net over in de briefing.
Ja klopt, ik drukte op 'posten' toen Kuipers zei 'daar kan ik niet echt antwoord op geven', de eikel.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er geen enigszins concreet antwoord gegeven wordt.
Oh, die koppigheid is er dan snel uit hoor...quote:Op woensdag 1 december 2021 10:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je krijgt geen lucht, he. het zijn geen moordenaars.
Maar daar twijfel ik ook niet aan. De vergissing die je maakt is dat je aanneemt dat iedereen die zich nu (nog) niet heeft laten vaccineren een antivaxxer is. Overigens, die groep 12-17 heeft zelf het recht te beslissen of ze zich wel of niet willen laten vaccineren.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als we die 12-17 het recht geven om zelf te beslissen of ze gevaccineerd willen worden, dan wordt daar woedend op gereageerd.
De persconferenties volg ik zelf ook niet, maar er zijn zeer veel kanalen waar je informatie uit kunt halen en in gesprekken met antivaxxers heb ik niet het idee dat ze het uit onwetendheid doen. Ze zijn vaak erg goed op de hoogte van alles.
Ik merk het ook in eigen omgeving, vriend van me is tegen vaccinatie, krijgt Covid, 2 weken goed ziek, smaakverlies, etc. Ontkent nu dat het Covid was.
Dat soort mensen zul je altijd houden en juist door dat soort mensen begrijp ik wel waarom overheden met draconische maatregelen komen, zoals lockdowns waarbij mensen letterlijk worden opgesloten, 2g passen, etc.
Dit duurt allemaal onnodig lang en kost onnodig veel doordat een hele groep blijft dwarsliggen.
Het maakt wel dat stappen die ze in het buitenland zetten begrijpelijker worden.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ze zijn er wel. Je krijgt ze niet weg, hoe graag 'jullie' het ook zouden willen. Dan moet je er mee dealen ipv 'stomme ongevaccineerden' roepen.
Oh nee, zeker niet. Maar ik denk dat een deel van de ongevaccineerden die op de IC liggen met ernstige comorbiditeiten zich misschien wel niet hebben kunnen laten vaccineren. Op het moment dat je overlevingskansen zonder vaccinatie nihil zijn zullen veel mensen toch geneigd zijn te kiezen voor die vaccinatie als ze dat kunnen.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde daar mee te zeggen dat het niet zo is dat de halve bevolking die contra-indicaties heeft.
Voor jou misschien, ik blijf fel tegen een plicht (neem aan dat je daar op doelt).quote:Op woensdag 1 december 2021 10:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het maakt wel dat stappen die ze in het buitenland zetten begrijpelijker worden.
Iedereen die nog geen eerste prik heeft gehad heeft daar bewust voor gekozen.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar daar twijfel ik ook niet aan. De vergissing die je maakt is dat je aanneemt dat iedereen die zich nu (nog) niet heeft laten vaccineren een antivaxxer is.
Klopt, maar daar werd ook luidkeels tegen tekeer gegaan.quote:Overigens, die groep 12-17 heeft zelf het recht te beslissen of ze zich wel of niet willen laten vaccineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |