SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
WATquote:
Ook lekker. Krijg honger van jullie berichtjes.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:46 schreef LTVDK het volgende:
Straks lekker spiegeleitjes met spek van de slagerij
Minus dat spek, goed planquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:46 schreef LTVDK het volgende:
Straks lekker spiegeleitjes met spek van de slagerij
Liposuctiequote:Op dinsdag 30 november 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hebben ze een stuk lip opgezogen.
Bah lijkt me smerig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:43 schreef Ama het volgende:
Zo even kijken of de HEMA nog een lekker broodje heeft. Oeh kan ik meteen die tompouce bonbons eens halen haha.
MissingLips?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou zo'n ding in een gevulde vissenkom op mijn bureau zetten, keer gedaan met wat gummibeertjes, dat was echt een succes, iedere dag kwamen er wel mensen kijken naar die beertjes en dat voelde fijn en warm en gezellig.quote:
Gestruikeld over een getrokken kies?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook gehoord dat m'n vorige tandarts op vrij lullige wijze is overleden
Een gevulde vissenkom met GINquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zo'n ding in een gevulde vissenkom op mijn bureau zetten, keer gedaan met wat gummibeertjes, dat was echt een succes, iedere dag kwamen er wel mensen kijken naar die beertjes en dat voelde fijn en warm en gezellig.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gestruikeld over een getrokken kies?
Ja, voor de lunch.quote:
keihard aan de arbeid weer?quote:
huehuequote:
Hij is een beetje zielig omdat ballie met buda naar het thermaalbad gaatquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga jij maar met je banaantje spelen :p
quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij is een beetje zielig omdat ballie met buda naar het thermaalbad gaat
@Haagsquote:
zo'n kleine mond heb je toch nietquote:
spannend!quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Sollicitatiegesprek donderdag is met drie man
Zeg dat je huis een tunnel inrijdt danquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:06 schreef dud0r het volgende:
godverdomme, die meeting loopt uit.
ik heb honger
Ik wil eten
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg dat je huis een tunnel inrijdt dan
Je teert maar op je reserves, die heb je toch zatquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:06 schreef dud0r het volgende:
godverdomme, die meeting loopt uit.
ik heb honger
Ik wil eten
sowquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Je teert maar op je reserves, die heb je toch zat
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:10 schreef Puala het volgende:
Pistoletje met pindakaas, sambal en gebakken eitje
komkommerquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen gebakken uitjes en komkommer erbij?
en de gebakken uitjes?quote:
Zonder, probeer gezond te doen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Warme chocomel met slagroom?
Heb je het dan over de buitenste of binnenste?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon beide.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind koude chocomel lekkerderder dan warme chocomel, warme chocomel krijg je zo'n plekbek van.
Ik maak m'n eigen, niet die uit een pakquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind koude chocomel lekkerderder dan warme chocomel, warme chocomel krijg je zo'n plekbek van.
Da's sowieso lekkerderder.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak m'n eigen, niet die uit een pak
Kwiwimelquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
met cacao of met chocolade?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe maak jij het? Ik had van de zomer van die pakken met poeder gekocht bij de Intratuin, met kleine marshmallows erinquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij staat iedere ochtend op cacaobonen te springen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met chocolade als ik in huis heb, anders cacao. Maar ik doe er niet zoveel in, wil gewoon een beetje chocoladesmaakquote:
Chocolademelkpoeder met pindakaassmaakquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe maak jij het? Ik had van de zomer van die pakken met poeder gekocht bij de Intratuin, met kleine marshmallows erinEn ik heb nog poeder met karamel-zeezout staan. Kocht ze eerst in Engeland, met pindakaassmaak of witte chocola, heb nu nog een klein beetje romige chocola staan en framboos, maar ze zijn bijna op
Ik doe er alleen chocolade in (van het merk Frey), en als ik in een verwenbui ben met slagroom en caramelsaus eroverquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe maak jij het? Ik had van de zomer van die pakken met poeder gekocht bij de Intratuin, met kleine marshmallows erinEn ik heb nog poeder met karamel-zeezout staan. Kocht ze eerst in Engeland, met pindakaassmaak of witte chocola, heb nu nog een klein beetje romige chocola staan en framboos, maar ze zijn bijna op
Nee chocoladepoeder bij de Intratuin is wel normaal wil je zeggenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chocolademelkpoeder met pindakaassmaakHet moet niet gekker worden
Maar goed dat de sportscholen weer dicht gaan, je zou er nog van afvallenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe er alleen chocolade in (van het merk Frey), en als ik in een verwenbui ben met slagroom en caramelsaus erover
Hier blijft alles gewoon open hoorquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed dat de sportscholen weer dicht gaan, je zou er nog van afvallen
Zou met zeepsop-, gehakt- of houtsmaak gekkerder vinden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja daar struikelde ik ook al over iddquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee chocoladepoeder bij de Intratuin is wel normaal wil je zeggen
Vloeibare, warme Snickers?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die klinkt heel vunzigquote:
Dit klinkt op zich wel als een prima planquote:
Ze hebben toch zo'n vreetafdelingquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snickers, dus sowieso.quote:
Ik heb chocolade liggen. Moet weer eens cacao halen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik héb ook poeder trouwens, voor als ik lui ben.
* IJsdraakje spuugt blaadjes uitquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben toch zo'n vreetafdeling
snickers is de beste snackquote:
Met Chocolonely en shit om mee te bakken en dure keukenmachines en kookboeken enzo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje spuugt blaadjes uit
Oh.
Nu met extra pokonquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lust pinda, ik lust chocolade, maar de combinatie is goor.quote:
ik lust geen mosterd, geen honing, wel honingmosterdsausquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik lust pinda, ik lust chocolade, maar de combinatie is goor.
Ja, hier is geloof ik ook zo'n hoekje, inclusief "café". Maar dat zit vlakbij de scentchips en daar nies ik me het lazarus van, dus ik ren er altijd een beetje langs.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met Chocolonely en shit om mee te bakken en dure keukenmachines en kookboeken enzo.
Geen idee, zo vaak kom ik daar nietquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben toch zo'n vreetafdeling
scentchips wat is dat nu weerquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hier is geloof ik ook zo'n hoekje, inclusief "café". Maar dat zit vlakbij de scentchips en daar nies ik me het lazarus van, dus ik ren er altijd een beetje langs.
Scheutje Roundup erbij om de corona er uit te krijgenquote:
Waxproducten met een lekker geurtje die je in een waxmeltbrander gooit zodat de geur zich verspreid door je huisquote:
Kun je branden, ruikt je huis lekker en een paar jaar later kunnen ze thoraxfoto's van je maken.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Waxproducten met een lekker geurtje die je in een waxmeltbrander gooit zodat de geur zich verspreid door je huis
Vind snickers eigenlijk denk ik wel de lekkerste van die chocolade repenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik lust pinda, ik lust chocolade, maar de combinatie is goor.
Nou dat had ik niet zelf bedachtquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Waxproducten met een lekker geurtje die je in een waxmeltbrander gooit zodat de geur zich verspreid door je huis
Bah, bah, bah.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind snickers eigenlijk denk ik wel de lekkerste van die chocolade repen
Gewoon een soort kaarsen dusquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Al twijfel ik tussen snickers en lionquote:
Jup. Alleen kan je dit ook smelten zonder dat je vuur nodig hebt. Net hoe fancy je smelter is.quote:
lionquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al twijfel ik tussen snickers en lion
Weer iets geleerdquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat had ik niet zelf bedacht
Lion is wel lekker.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar vuur is toch juist leuk?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Alleen kan je dit ook smelten zonder dat je vuur nodig hebt. Net hoe fancy je smelter is.
Nutsquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwah, geurkaars. Kinda.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Die vergelijking ben ik t niet mee eens
Ik zat al te wachten tot iemand 'm ging noemen.quote:
Dat heb ik echt al eeuwen niet meer op, bestaat dat nog wel?quote:
snickers, nuts, bountyquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten tot iemand 'm ging noemen.
De Lush dan?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar m'n neus is stiekem vrij makkelijk te irriteren, met bepaalde geuren blíjf ik dus niezen.
Ook altijd top in een Douglas ofzo, was een keer een verkoopster erg enthousiast met een parfum aan het rondspuiten "of ik ook wilde". Vriendelijk bedankt en drie stappen verder begon de niesbui. Dat hoofd wat ze toen trok.
Verschilt dat niet per kaars/merk ook?quote:
Bountyquote:
Grappig genoeg hebben die minder dingen waar m'n neus echt van over de zeik gaat.quote:
Zeker. Wel zeldzaam maar het bestaat nogquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al eeuwen niet meer op, bestaat dat nog wel?
Zeker wel, maar ik heb geen 10 euro over voor een geurkaars.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt dat niet per kaars/merk ook?
Niet dat ik recent nog geurkaarsen gekocht heb, dus geen idee verder.
Dat is wel overrated meuk jaquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:40 schreef Karzai het volgende:
Ferrero rocher is pas vies, een hele hap Nutella krijg je dan
oh nee lekker manquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:40 schreef Karzai het volgende:
Ferrero rocher is pas vies, een hele hap Nutella krijg je dan
Daar kreeg ik echt een soort spontane geur-epilepsiequote:Op dinsdag 30 november 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grappig genoeg hebben die minder dingen waar m'n neus echt van over de zeik gaat.
Oeh Lion.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kokos door een curry is prima, maar los is het niet te hachelen neequote:Op dinsdag 30 november 2021 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar waar ik pinda los wél lust, moet je opbokken met kokos.
Ja, true. En met waxmelts vind ik het ook makkelijker wisselen, gewoon de brander wat minder volgooien.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik heb geen 10 euro over voor een geurkaars.
Waxmelts heb je voor een veel lager bedrag en geven veel meer geur
Eensquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, true. En met waxmelts vind ik het ook makkelijker wisselen, gewoon de brander wat minder volgooien.
Had laatst een mars, heb je echt het idee dat het glazuur van de tanden wordt afgebrandquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh Lion.
Al vind ik het tegenwoordig allemaal te zoet.
Kokosmelk ergens ver weg in verwerkt trek ik nog net, maar verder echt niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kokos door een curry is prima, maar los is het niet te hachelen nee
Ik heb gewoon geurwaxinelichtjes van de Ikeaquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik heb geen 10 euro over voor een geurkaars.
Waxmelts heb je voor een veel lager bedrag en geven veel meer geur
Daar had ik nog een flinke collectie van.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:42 schreef Puala het volgende:
[..]
EensIk ben echt puresoap fan. Toen die ging stoppen heb ik echt heel veel ingekocht. Maakt de site een doorstart
Vooral als je van die droge vlokken hebt ergens doorheenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kokosmelk ergens ver weg in verwerkt trek ik nog net, maar verder echt niet.
Die ruik ik nietquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geurwaxinelichtjes van de Ikea
Oh die van de Ikea vond ik juist best sterk ruiken, had ze ook van de Bolsius maar die rook je nietquote:
Dat had ik met zo’n chunky kitkatquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had laatst een mars, heb je echt het idee dat het glazuur van de tanden wordt afgebrand
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral als je van die droge vlokken hebt ergens doorheen
Lekker man. Kokosquote:
quote:
quote:
warme chocolademelk maken met kokosmelkquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kokosmelk ergens ver weg in verwerkt trek ik nog net, maar verder echt niet.
gewoon in je wafel duwen en kauwenquote:
Oh vertel eens?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:42 schreef Puala het volgende:
Toen die ging stoppen heb ik echt heel veel ingekocht.
Dat is meer mijn ding ja, al is het eigenlijk wat zwaar voor m'n pluishaar.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
warme chocolademelk maken met kokosmelk
Nee ik was het daar ook gewoon tijdens het douchenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je achter je oor krabt en je ruikt dan aan je vingers en die zijn dan zuur?
Ja nou ja ik heb vanmiddag nog twee vergaderingen. Daar tussenin een uurtje de tijd. Misschien dat het dan beter weer is. Maar het kan best lastig wordenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:50 schreef LTVDK het volgende:
Ga maar eens poging te doen een rondje te lopen door dit pleurisweer, lijkt toch niet beter te worden
Het lijkt hier vanmiddag toch nog even op te drogen, maar blijkbaar komt er een monteur, dus geen idee of ik überhaupt weg kan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:50 schreef LTVDK het volgende:
Ga maar eens poging te doen een rondje te lopen door dit pleurisweer, lijkt toch niet beter te worden
Dat typt zo rot.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:56 schreef Karzai het volgende:
Jullie moeten een loopband kopen voor achter de computer
Dan zou het ALLEEN NOG MAAR over stappentellergeilerij gaan hierquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:56 schreef Karzai het volgende:
Jullie moeten een loopband kopen voor achter de computer
En de bijna dagelijkse discussie over welke kindersnoepreep het lekkerst is.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou het ALLEEN NOG MAAR over stappentellergeilerij gaan hier![]()
Dankzij de boodschappen en wat beesten voeren toch nog aan de 4800 gekomen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar echt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag maar sporten. 16:00 - 17:00 en dan jassen ze me uit de sportschool.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het is wel zo ja, veel stilzitten op een dag yo.
Beste discussies wel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de bijna dagelijkse discussie over welke kindersnoepreep het lekkerst is.
Da's mijn plan voor morgen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag maar sporten. 16:00 - 17:00 en dan jassen ze me uit de sportschool.
Hoezo bijna?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de bijna dagelijkse discussie over welke kindersnoepreep het lekkerst is.
Jaarlijks overlijden er in Nederland gemiddeld 39.000 mensen ouder dan 45 jaar met diabetes. Dat is ruim een kwart van het totaal aantal overledenen. Of je nu diabetes type 1 of type 2 hebt, de kans op overlijden is groter.quote:
Ik heb net een bak met van die mini hamburgers gekocht bij de Action. Verkopen ze normaal bij de Lidl volgens mij.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
En aan Corona zonder onderliggende kwalen tot nu toe 222 mensen gestorven.
Denk daar eens over na.
Die dingen zijn toch een partij smerigquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net een bak met van die mini hamburgers gekocht bij de Action. Verkopen ze normaal bij de Lidl volgens mij.
Sla de telefoon uit de handen en zeg dat je hier niet van gediend bent .quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:07 schreef Karzai het volgende:
Kutherrie van mensen die filmpjes kijken op hun telefoon
Gewoon je eigen kutherrie aan zettenquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:07 schreef Karzai het volgende:
Kutherrie van mensen die filmpjes kijken op hun telefoon
Geef je me nu serieus een diagnose diabetes op basis van een foto van 4 snoepjes?quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaarlijks overlijden er in Nederland gemiddeld 39.000 mensen ouder dan 45 jaar met diabetes. Dat is ruim een kwart van het totaal aantal overledenen. Of je nu diabetes type 1 of type 2 hebt, de kans op overlijden is groter.
ben je weer in een deegrollerbuiquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sla de telefoon uit de handen en zeg dat je hier niet van gediend bent .
Is ze dat ooit niet?quote:
Nietquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch een partij smerig
quote:
Ok uitstraling.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaarlijks overlijden er in Nederland gemiddeld 39.000 mensen ouder dan 45 jaar met diabetes. Dat is ruim een kwart van het totaal aantal overledenen. Of je nu diabetes type 1 of type 2 hebt, de kans op overlijden is groter.
welquote:
af en toe is ze wel lief. maar meestal is het inderdaad TYP TYP TYPquote:
HEE !quote:
Keer een snoepje ken geen kwaadquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geef je me nu serieus een diagnose diabetes op basis van een foto van 4 snoepjes?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die gewichtig doen en mij proberen te overtuigen door met technische termen te gooien die he-le-maal nergens op slaan
quote:
Ja en vanavond trekt hij een biertje open en eet een halve kilo rood vlees.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geef je me nu serieus een diagnose diabetes op basis van een foto van 4 snoepjes?
Stoned smaakt het prima hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel
[..]
af en toe is ze wel lief. maar meestal is het inderdaad TYP TYP TYP
De laatste keer dat ik stoned was is toch wel een goede tien jaar geleden.quote:
Daar is stiekem niet zo heel veel voor nodig.quote:
e Τ i = -1quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die gewichtig doen en mij proberen te overtuigen door met technische termen te gooien die he-le-maal nergens op slaan
Gaat het wel goed m'n jong?quote:
😇quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar is stiekem niet zo heel veel voor nodig.
Lekkere formule, Herbertquote:
Zegt vrouwtje Wijnbuik.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en vanavond trekt hij een biertje open en eet een halve kilo rood vlees.
Nog steeds geen diabetes, dus goed I guess.quote:
Mooi houwe zo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog steeds geen diabetes, dus goed I guess.
Als je type 2 hebt dan merk je dat wellicht niet zo snel, maar type 1 is nogal duidelijkquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nina Poekiequote:Op dinsdag 30 november 2021 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb per ongeluk katerspek gekocht ipv ontbijtspek.
Oh well.. ook lekker
Kijk je wel uit want je eet een paar snoepjes. Oei oeiquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
Krijg je dikkere melkfabrieken van door de groeihormonen en genoeg antibiotica om vanaf je 35e resistent te wezen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:15 schreef Ama het volgende:
Vanavond slavinken eten denk ik.Paupervoer ❤️
Snap je de stelling?quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk je wel uit want je eet een paar snoepjes. Oei oei
Dat is alleen als je buitenlandse slavinken hebt, in NL mag je geen groeihormonen gebruiken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je dikkere melkfabrieken van door de groeihormonen en genoeg antibiotica om vanaf je 35e resistent te wezen.
Eh, ik kan werkelijk niets van het "hogere kans op als"-lijstje aanvinken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je type 2 hebt dan merk je dat wellicht niet zo snel, maar type 1 is nogal duidelijk
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Snap je de stelling?
39.000 mensen overlijden per jaar een met name teveel suiker. Elk jaar weer!
En over een paar duizend Corona doden moet de hele wereld op slot.
Je zou de zorg beter ontzorgen door suiker te schrappen in de winkels.
Mja not Gonna happen.
Kost duizenden liters aan waterquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Rood vlees eten we een of twee keer per week maar dat heeft onterecht een slechte naam mits goed bereid.
Van mijn suikervreterij wordt een ander niet ziek.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Snap je de stelling?
39.000 mensen overlijden per jaar een met name teveel suiker. Elk jaar weer!
En over een paar duizend Corona doden moet de hele wereld op slot.
Je zou de zorg beter ontzorgen door suiker te schrappen in de winkels.
Mja not Gonna happen.
ik ga rauwe andijvie stamppot makenquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:15 schreef Ama het volgende:
Vanavond slavinken eten denk ik.Paupervoer ❤️
Hoiquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:05 schreef Ama het volgende:
Hopelijk is mijn Eskimo Callboy tshirt er snel. ❤️
Biefstuk koken in water?quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kost duizenden liters aan water
quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik kan werkelijk niets van het "hogere kans op als"-lijstje aanvinken.
Ok, dat ik waarschijnlijk doodga aan kanker negeren we even.
Je biefstuk moet eten en drinken om de moeite van het eten waard te zijn he.quote:
Door de blender ermee!quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je biefstuk moet eten en drinken om de moeite van het eten waard te zijn he.
Niet binnenkort hoor (hoop ik althans), maar gezien m'n familie zit het niet helemaal lekker wat dat betreft.quote:
Rot een eind op. Je bent hier niet welkom.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:23 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Daar ben je te lui voor, dikkie.
Oei, das minder. Ben je wel op controle en zo of nog niet echt aanleiding daarvoor?quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet binnenkort hoor (hoop ik althans), maar gezien m'n familie zit het niet helemaal lekker wat dat betreft.
Dikkerdje. Lekker chippie vreten? Daar hou jij wel vanmet je blubberbeentjes.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Rot een eind op. Je bent hier niet welkom.
Je reageert zelf Einstein.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg de tering.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:25 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Dikkerdje. Lekker chippie vreten? Daar hou jij wel vanmet je blubberbeentjes.
Hey foto van je gevondenquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee, niet specifiek. Al ga ik wel braaf naar alle bevolkingsonderzoeken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oei, das minder. Ben je wel op controle en zo of nog niet echt aanleiding daarvoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, niet specifiek. Al ga ik wel braaf naar alle bevolkingsonderzoeken.Oh wow, ja dan ben je wel even net iets alerter op dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dan klik je niet op z'n topic als 't je niet boeit? Ik snap die hetze niet zo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Kluun is heilig doen ze toch niks mee.
Ja, ik zet ook voortdurend TR bij jou. Maar wordt straal genegeerd, blijkbaar vallen ze op dikkerdjes hier.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Kluun is heilig doen ze toch niks mee.
Dit. Ik had niks met die hele Ama te maken, maar in elk topic van mij duikt ze op. Dus nu duik ik gewoon in elk topic waarin zij zit op. Sorry mensen, is niet anders.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan klik je niet op z'n topic als 't je niet boeit? Ik snap die hetze niet zo.
ik ga alquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Mja, als je het zo op een rijtje ziet, is het best heftig, maar ik weet eigenlijk niet anders.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wow, ja dan ben je wel even net iets alerter op dingen.
Ok doeiquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:36 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
boeit me geen reet, ik ga weer een maand offline
Scheelt dat ik je niet dagelijks spreek ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:36 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
boeit me geen reet, ik ga weer een maand offline
Ben blij dat ik nu al thuis ben. Werk was inderdaad niet het prettigst vandaag....quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ik word depressief van dit weer
het is inderdaad erg vies weerquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nu al thuis ben. Werk was inderdaad niet het prettigst vandaag....
Begint hier ook ineens hard te regenen. Als straks maar droog is als ik naar huis moet fietsen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ik word depressief van dit weer
Ja, ik zie jequote:Op dinsdag 30 november 2021 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Begint hier ook ineens hard te regenen. Als straks maar droog is als ik naar huis moet fietsen.
Heb ik al geprobeerd en eindigde met dat ik geen mod meer ben en een hele hoop mensen permanent zijn verbannen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:43 schreef Karzai het volgende:
Ga het even samen in een topic uitvechten kluun en ama
Nee, er zijn prettigere dagen om buiten aan het werk te moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nu al thuis ben. Werk was inderdaad niet het prettigst vandaag....
Leuk ook dat je dat weetquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, als je het zo op een rijtje ziet, is het best heftig, maar ik weet eigenlijk niet anders.Die eerste uit het rijtje was ook voor m'n geboorte allemaal, dus helemaal ver van m'n bed show.
Al schijn ik daar wel enorm veel op te lijken, dus ehhhh.
Bla bla bla @Amaquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd en eindigde met dat ik geen mod meer ben en een hele hoop mensen permanent zijn verbannen.
Wat ik hoorde, ging die met pijn in d'r rug naar een arts en dat was het begin van het einde.quote:
Crap.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:45 schreef dud0r het volgende:
Godver. Foutje in een excel gevonden. Wat betekent dat ik de andere versies ook allemaal na kan gaan lopen.
HUILEN
gelukkig maar in 1 andere excel dezelfde fout. scheelt me weer een boel aanpassenquote:
Fijne gedachtequote:Op dinsdag 30 november 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik hoorde, ging die met pijn in d'r rug naar een arts en dat was het begin van het einde.
Ik heb al jaren last van m'n rug.
Excelquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:45 schreef dud0r het volgende:
Godver. Foutje in een excel gevonden. Wat betekent dat ik de andere versies ook allemaal na kan gaan lopen.
HUILEN
Bla bla bla @Amaquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Crap.. wordt nu een meeting van een uur over een onderwerp ingeschoten, waar ik echt totaal geen zin in heb.
Pleur op
Goh bij jou ook alquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Crap.. wordt nu een meeting van een uur over een onderwerp ingeschoten, waar ik echt totaal geen zin in heb.
Pleur op
Ja, m'n rugspieren zijn sterker dan mijn buikspieren en daardoor trekken er wervels op elkaar. Met krachttraining hou ik dat onder controle, al blijft het prut als ik lang moet staan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijne gedachte![]()
Weet je waar die pijn vandaan komt?
Nee kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |