SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
WATquote:
Ook lekker. Krijg honger van jullie berichtjes.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:46 schreef LTVDK het volgende:
Straks lekker spiegeleitjes met spek van de slagerij
Minus dat spek, goed planquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:46 schreef LTVDK het volgende:
Straks lekker spiegeleitjes met spek van de slagerij
Liposuctiequote:Op dinsdag 30 november 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hebben ze een stuk lip opgezogen.
Bah lijkt me smerig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:43 schreef Ama het volgende:
Zo even kijken of de HEMA nog een lekker broodje heeft. Oeh kan ik meteen die tompouce bonbons eens halen haha.
MissingLips?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou zo'n ding in een gevulde vissenkom op mijn bureau zetten, keer gedaan met wat gummibeertjes, dat was echt een succes, iedere dag kwamen er wel mensen kijken naar die beertjes en dat voelde fijn en warm en gezellig.quote:
Gestruikeld over een getrokken kies?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook gehoord dat m'n vorige tandarts op vrij lullige wijze is overleden
Een gevulde vissenkom met GINquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zo'n ding in een gevulde vissenkom op mijn bureau zetten, keer gedaan met wat gummibeertjes, dat was echt een succes, iedere dag kwamen er wel mensen kijken naar die beertjes en dat voelde fijn en warm en gezellig.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gestruikeld over een getrokken kies?
Ja, voor de lunch.quote:
keihard aan de arbeid weer?quote:
huehuequote:
Hij is een beetje zielig omdat ballie met buda naar het thermaalbad gaatquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga jij maar met je banaantje spelen :p
quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij is een beetje zielig omdat ballie met buda naar het thermaalbad gaat
@Haagsquote:
zo'n kleine mond heb je toch nietquote:
spannend!quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Sollicitatiegesprek donderdag is met drie man
Zeg dat je huis een tunnel inrijdt danquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:06 schreef dud0r het volgende:
godverdomme, die meeting loopt uit.
ik heb honger
Ik wil eten
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg dat je huis een tunnel inrijdt dan
Je teert maar op je reserves, die heb je toch zatquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:06 schreef dud0r het volgende:
godverdomme, die meeting loopt uit.
ik heb honger
Ik wil eten
sowquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Je teert maar op je reserves, die heb je toch zat
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:10 schreef Puala het volgende:
Pistoletje met pindakaas, sambal en gebakken eitje
komkommerquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen gebakken uitjes en komkommer erbij?
en de gebakken uitjes?quote:
Zonder, probeer gezond te doen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Warme chocomel met slagroom?
Heb je het dan over de buitenste of binnenste?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon beide.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind koude chocomel lekkerderder dan warme chocomel, warme chocomel krijg je zo'n plekbek van.
Ik maak m'n eigen, niet die uit een pakquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind koude chocomel lekkerderder dan warme chocomel, warme chocomel krijg je zo'n plekbek van.
Da's sowieso lekkerderder.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak m'n eigen, niet die uit een pak
Kwiwimelquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
met cacao of met chocolade?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe maak jij het? Ik had van de zomer van die pakken met poeder gekocht bij de Intratuin, met kleine marshmallows erinquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij staat iedere ochtend op cacaobonen te springen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met chocolade als ik in huis heb, anders cacao. Maar ik doe er niet zoveel in, wil gewoon een beetje chocoladesmaakquote:
Chocolademelkpoeder met pindakaassmaakquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe maak jij het? Ik had van de zomer van die pakken met poeder gekocht bij de Intratuin, met kleine marshmallows erinEn ik heb nog poeder met karamel-zeezout staan. Kocht ze eerst in Engeland, met pindakaassmaak of witte chocola, heb nu nog een klein beetje romige chocola staan en framboos, maar ze zijn bijna op
Ik doe er alleen chocolade in (van het merk Frey), en als ik in een verwenbui ben met slagroom en caramelsaus eroverquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe maak jij het? Ik had van de zomer van die pakken met poeder gekocht bij de Intratuin, met kleine marshmallows erinEn ik heb nog poeder met karamel-zeezout staan. Kocht ze eerst in Engeland, met pindakaassmaak of witte chocola, heb nu nog een klein beetje romige chocola staan en framboos, maar ze zijn bijna op
Nee chocoladepoeder bij de Intratuin is wel normaal wil je zeggenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chocolademelkpoeder met pindakaassmaakHet moet niet gekker worden
Maar goed dat de sportscholen weer dicht gaan, je zou er nog van afvallenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe er alleen chocolade in (van het merk Frey), en als ik in een verwenbui ben met slagroom en caramelsaus erover
Hier blijft alles gewoon open hoorquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed dat de sportscholen weer dicht gaan, je zou er nog van afvallen
Zou met zeepsop-, gehakt- of houtsmaak gekkerder vinden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja daar struikelde ik ook al over iddquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee chocoladepoeder bij de Intratuin is wel normaal wil je zeggen
Vloeibare, warme Snickers?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die klinkt heel vunzigquote:
Dit klinkt op zich wel als een prima planquote:
Ze hebben toch zo'n vreetafdelingquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snickers, dus sowieso.quote:
Ik heb chocolade liggen. Moet weer eens cacao halen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik héb ook poeder trouwens, voor als ik lui ben.
* IJsdraakje spuugt blaadjes uitquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben toch zo'n vreetafdeling
snickers is de beste snackquote:
Met Chocolonely en shit om mee te bakken en dure keukenmachines en kookboeken enzo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje spuugt blaadjes uit
Oh.
Nu met extra pokonquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lust pinda, ik lust chocolade, maar de combinatie is goor.quote:
ik lust geen mosterd, geen honing, wel honingmosterdsausquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik lust pinda, ik lust chocolade, maar de combinatie is goor.
Ja, hier is geloof ik ook zo'n hoekje, inclusief "café". Maar dat zit vlakbij de scentchips en daar nies ik me het lazarus van, dus ik ren er altijd een beetje langs.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met Chocolonely en shit om mee te bakken en dure keukenmachines en kookboeken enzo.
Geen idee, zo vaak kom ik daar nietquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben toch zo'n vreetafdeling
scentchips wat is dat nu weerquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hier is geloof ik ook zo'n hoekje, inclusief "café". Maar dat zit vlakbij de scentchips en daar nies ik me het lazarus van, dus ik ren er altijd een beetje langs.
Scheutje Roundup erbij om de corona er uit te krijgenquote:
Waxproducten met een lekker geurtje die je in een waxmeltbrander gooit zodat de geur zich verspreid door je huisquote:
Kun je branden, ruikt je huis lekker en een paar jaar later kunnen ze thoraxfoto's van je maken.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Waxproducten met een lekker geurtje die je in een waxmeltbrander gooit zodat de geur zich verspreid door je huis
Vind snickers eigenlijk denk ik wel de lekkerste van die chocolade repenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik lust pinda, ik lust chocolade, maar de combinatie is goor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |