SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
WATquote:
Ook lekker. Krijg honger van jullie berichtjes.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:46 schreef LTVDK het volgende:
Straks lekker spiegeleitjes met spek van de slagerij
Minus dat spek, goed planquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:46 schreef LTVDK het volgende:
Straks lekker spiegeleitjes met spek van de slagerij
Liposuctiequote:Op dinsdag 30 november 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hebben ze een stuk lip opgezogen.
Bah lijkt me smerig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:43 schreef Ama het volgende:
Zo even kijken of de HEMA nog een lekker broodje heeft. Oeh kan ik meteen die tompouce bonbons eens halen haha.
MissingLips?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hebben ze een stuk lip opgezogen.
Ik zou zo'n ding in een gevulde vissenkom op mijn bureau zetten, keer gedaan met wat gummibeertjes, dat was echt een succes, iedere dag kwamen er wel mensen kijken naar die beertjes en dat voelde fijn en warm en gezellig.quote:
Gestruikeld over een getrokken kies?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook gehoord dat m'n vorige tandarts op vrij lullige wijze is overleden
Een gevulde vissenkom met GINquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zo'n ding in een gevulde vissenkom op mijn bureau zetten, keer gedaan met wat gummibeertjes, dat was echt een succes, iedere dag kwamen er wel mensen kijken naar die beertjes en dat voelde fijn en warm en gezellig.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gestruikeld over een getrokken kies?
Ja, voor de lunch.quote:
keihard aan de arbeid weer?quote:
huehuequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |