Mondriaan, Erasmus,Red star line??quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:56 schreef xmichellekex het volgende:
Gokje wat het thema zou kunnen zijn dit jaar?
Mondriaan en Erasmus waren Nederlands. Die zullen ze misschien laten voor de AIVD puzzel? Wat voor jubileum heeft Erasmus eigenlijk?quote:Op woensdag 16 november 2022 09:16 schreef MarianneS het volgende:
[..]
Mondriaan, Erasmus,Red star line??
Er was een 2 euromunt uitgebracht na 7 jaar ivm 35 jaar Erasmus programma.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mondriaan en Erasmus waren Nederlands. Die zullen ze misschien laten voor de AIVD puzzel? Wat voor jubileum heeft Erasmus eigenlijk?
Misschien de ontcijfering van hiëroglyfen op de Rosetta stone in 1822?
Die zou wel leuk kunnen worden.quote:[b]Op
Misschien de ontcijfering van hiëroglyfen op de Rosetta stone in 1822?
Helaas niet op 18 november.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:39 schreef siebevh het volgende:
Komt er dit jaar een nieuwe puzzel? En is er al een idee wanneer deze zou uitkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de laatste. Is heel leuk!quote:Op zondag 20 november 2022 22:37 schreef Veerle96 het volgende:
zeg, puzzelkompanen, in afwachting van de nieuwe puzzel heb ik iets ontdekt denk ik... ben ik de enige die doorhad dat de winnaars van vorig jaar op de foto een voorzijde vasthouden die niet dezelfde is als de echte?Heeft iemand dit al gekraakt? Of vergis ik me?
https://beldefnews.mil.be(...)d-volledig-gekraakt/
quote:Op maandag 21 november 2022 13:12 schreef pzl het volgende:
Aha, de full-res versie staat ook ietwat verborgen op de siteDerde ballonnetje blijft lastig te zien, vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste karakters zijn verifieerbaar (het font is hetzelfde als in de echte opgave), maar van letters 2 en 3 van het laatste woord ben ik toch niet zeker...quote:Op maandag 21 november 2022 13:27 schreef thabit het volgende:
[..]
Derde ballonnetje blijft lastig te zien, vind ik.
Dit is wat ik er van maak: Kcvkqbq ivoqm Wf ecuiyca!quote:Op maandag 21 november 2022 13:57 schreef pzl het volgende:
[..]
De meeste karakters zijn verifieerbaar (het font is hetzelfde als in de echte opgave), maar van letters 2 en 3 van het laatste woord ben ik toch niet zeker...
Hier ook. Wel niet verder mee geraakt.quote:Op maandag 21 november 2022 14:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Dit is wat ik er van maak: Kcvkqbq ivoqm Wf ecuiyca!
Ik inmiddels wel.quote:Op maandag 21 november 2022 14:51 schreef pzl het volgende:
[..]
Hier ook. Wel niet verder mee geraakt.
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:36 schreef xmichellekex het volgende:
wordt het dan niet stilaan tijd om de echte puzzel te publiceren?
Niet om het een of ander, maar waarom niet gewoon doorgaan in de reeks zoals bij de AIVD kerstpuzzel?quote:Op woensdag 23 november 2022 20:52 schreef relatyves het volgende:
Tijd om te switchen naar het nieuwe topic voor de puzzel 2022 : W&T / Belgische eindejaarspuzzel van Defensie ADIV 2022
Ik dacht dat er een limiet op het aantal posts staat, en maakt het ook makkelijker en netjes om per jaar een thread te hebben, dacht ik...quote:Niet om het een of ander, maar waarom niet gewoon doorgaan in de reeks zoals bij de AIVD kerstpuzzel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |