Idem hier: excel all the way.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:54 schreef Cryptofinder het volgende:
[..]
Eerlijk, we hebben dit op een 8 a 10-tal uren opgelost.
Als je er de tijd bij optelt dat we hier op gezocht hebben alvorens we het systeem doorhadden(niet de codering want die was al snel duidelijk voor ons), zitten we wel ruim boven de 20 uren
Toch weer iets bijgeleerd!
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:40 schreef Test138 het volgende:
Kan iemand alsnog een tip geven voor beroep 8 ? :-) Doet niet meer ter zake maar dan kan ik terug slapen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:40 schreef Test138 het volgende:
Kan iemand alsnog een tip geven voor beroep 8 ? :-) Doet niet meer ter zake maar dan kan ik terug slapen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
27a: het tweede ding in de officiële tip kan jequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:53 schreef Jonathanverstrate het volgende:
Is er iemand die 27 wat kan verduidelijken? Al de rest van mijn onopgeloste zijn duidelijk geworden met de hints, maar die blijft toch een klein raadsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb ook naar de invulvelden gekeken. Die waren per opgavenummer hetzelfde (bv 27a=27b), dus dat gaf 30 'bits', maar heb er geen 5- of 6-bit codering in herkend. Ook te veel volledige-pagina vragen voor Morse.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:26 schreef StevenTijpel69420 het volgende:
Zijn er mensen die 'speciallekes' hebben gevonden?
De punten zelf waren wat anders dan anders (enkel 1,2 of 3 punten), maar beschouwen als ternaire code gaf niet direct iets.
Sommige invulvelden waren verder 100 karakters terwijl anderen 200 waren, maar hier heb ik niet echt naar gekeken.
De e-mails voor de top 10 plaatsen zijn enkele dagen geleden uitgestuurd, dus je kan ervan uit gaan dat de resultaten zeer binnenkort online komen.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef empire_oathman het volgende:
@:BEL_ADIV zeer drukke tijden waarschijnlijk, maar toevallig enige status update voorhanden ?
Stoeferquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:14 schreef otenko_sol het volgende:
[..]
De e-mails voor de top 10 plaatsen zijn enkele dagen geleden uitgestuurd, dus je kan ervan uit gaan dat de resultaten zeer binnenkort online komen.
Lastig: Eerste melding op FOK is 11/12, pdf aangemaakt 5/12 of bedoel je 2022 ipv 2018quote:Op donderdag 3 november 2022 14:38 schreef pzl het volgende:
Dat is misschien al de eerste puzzel ?
Vul het rijtje aan: 20/11 23/11 14/12
Alvast enthousiast aan het wachten op de bekendmaking van het juiste antwoord
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |