Uiteraard voorlopige conclusie.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
IS het niet wat te vroeg om die conclusies te trekken? we hebben er net sinds eind vorige week van gehoord.
Pompiedompie dom. Totaal onverwacht dit.....quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:32 schreef Benny het volgende:
Nu.nl pushmelding:
[..]
Soms heb ik echt het idee dat het FOK!OMT slimmer en vooruitstrevender is dan alles wat zich daarbuiten bezig houdt met corona
Ik zou nu ook geen sportbond willen zijn. Wat moet je met de competities? Voor stilleggen valt veel te zeggen. Maar voor zo veel als mogelijk laten doorgaan ook. Lastig dilemma, maar ik zou wel graag duidelijkheid zien van 'mijn' bond.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geheel mee eens. Nu mogen we a.s. zondag wel voetballen en de week daarop kan het goed ineens winterstop zijn
Plottwist:quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaa Omikron al eerder in ONS land!
Gisteren werd er toch nog gezegd dat deze variant niet gevonden was in sequencing?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:32 schreef Benny het volgende:
Nu.nl pushmelding:
[..]
Soms heb ik echt het idee dat het FOK!OMT slimmer en vooruitstrevender is dan alles wat zich daarbuiten bezig houdt met corona
Geen idee wat de credentials zijn van die twee doctoren uit Z-A die ik erover hoorde, die hebben het wel over wellicht een hogere besmettingsgraad maar met een milder verloop. Geen enkele IC-opname.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uiteraard voorlopige conclusie.
In Engeland was het alvast een probleem dat zwangere vrouwen van hun dokter, verloskundige of in hetvaccinatiecentrum ander advies kregen dan wat de overheid gaf.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:31 schreef speknek het volgende:
Wat betreft veel ongevaccineerde zwangeren denk ik dat ons zorgsysteem hier ook weer aan bijdraagt. Een gynaecoloog zal je vertellen je te laten vaccineren, maar daar kom je vaak niet, of pas als het geen zin meer heeft. We hebben vooral veel verloskundigen die buiten de praktijk van het ziekenhuis werken, en dikwijls de zwangerschap zo min mogelijk willen medicaliseren. (kijk alleen maar naar hoe er gehamerd wordt op een natuurlijke thuisbevalling ten opzichte van het buitenland) Zullen ongetwijfeld ook wat wappies bij zitten.
Dat zou onze redding zijn. Dan komt het virus in de neus en gaat 't overleggen welke cellen hij moet infecteren. In de tussentijd gaan de virusdeeltjes dood.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Plottwist:
Zuid-Afrikaanse variant blijkt Nederlandse variant
Snap simpelweg niet dat de KNVB nu onderscheid heeft gemaakt. Je werkt ook nog 'competitievervalsing' in de hand omdat de hogere teams nu bij categorie B mee kunnen doen komend weekend. Daarnaast zeggen ze min of meer dat trainen voor je lagere teams eigenlijk van ondergeschikt belang is.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou nu ook geen sportbond willen zijn. Wat moet je met de competities? Voor stilleggen valt veel te zeggen. Maar voor zo veel als mogelijk laten doorgaan ook. Lastig dilemma, maar ik zou wel graag duidelijkheid zien van 'mijn' bond.
Nouja dan zou je van de afrikaanse variant verwachten dat...quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zou onze redding zijn. Dan komt het virus in de neus en gaat 't overleggen welke cellen hij moet infecteren. In de tussentijd gaan de virusdeeltjes dood.
Stiekem zijn wij gewoon de bron. Tijd om die vliegverboden om te draaienquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaa Omikron al eerder in ONS land!
Ik durf die niet in te vullenquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja dan zou je van de afrikaanse variant verwachten dat...
Vul zelf maar in.
Als je daar een groter geslachtsdeel van krijgt laat ik me graag besmettenquote:
Oei, heb je het zo hard nodig ja?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je daar een groter geslachtsdeel van krijgt laat ik me graag besmetten
Door om te beginnen niet te doen alsof het een enorm gevaarlijk iets is. Wees gewoon duidelijk dat we het risico nu nog niet kunnen nemen en dat het niet zeker is dat het ook echt gevaarlijk gaat zijn. Nu worden er alleen maar doemverhalen de lucht in geslingerd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom zou men geloofwaardigheid verliezen als dit toch een onschuldige variant blijkt te zijn? Hebben we niets geleerd van 2020?
Bigger is better zeggen ze toch?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, heb je het zo hard nodig ja?
Ik doe hier geen uitspraken over.quote:
Ligt aan de maatregelen die je zou willen invoeren, als die niet nodig waren heb je wel schade veroorzaakt zonder dat het nodig bleek.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom zou men geloofwaardigheid verliezen als dit toch een onschuldige variant blijkt te zijn? Hebben we niets geleerd van 2020?
@Molo wil vast wel even prikken, die is net terug uit Zwitserland en heeft zeker 7 anale swabs achter de rug.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je daar een groter geslachtsdeel van krijgt laat ik me graag besmetten
sorry nu doe ik ook mee met grapjes maken moet niet gekker worden
Oh zoquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verminderde werking vaccins, besmettelijker.
Als de Ro zo hoog is is dat geen 2 weken, dan is 't eerder 3 dagen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
Hoe dan ook, met die nieuwe variant worden de komende twee weken cruciaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |