SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zijn de eerste verhalen uit zuid Afrika niet juist vrij positief; dat het er op lijkt dat het besmettelijker is, maar dat er nog niet echt veel mensen opgenomen hoeven te worden met die variant? Dat ze de paniek in Europa niet zo begrijpen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:25 schreef trein2000 het volgende: [..] Ik weet het ook niet, daarom zeg ik ook je moet de optie storm in glas water open houden. Maar wat we wel weten klinkt echt niet best.
![]()
Dat doet men toch ook? Het is ook maar net wat je wil horen in de discussies die nu gaande zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Voorzichtigheid is goed, maar ook niet overreageren. Je kunt je prima klaarmaken voor het slechtste scenario zonder angst te veroorzaken onder de bevolking. In plaats van roepen: "Dit is de ergste variant!!" kun je ook zeggen: "Er is nog veel onduidelijk, we zijn ons aan het voorbereiden op alle scenario's en laten het u weten wanneer we meer weten"“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wat zal het wisselgeld in het debat deze keer worden?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik weet het niet, er is nog veel te veel niet bekend. Trouwens, deze week is wel weer popcornwaardig.
Op dit moment debat eerste kamer over inzet CTB winkels, vanmiddag vragenuurtje, morgen coronadebat.
Geen amateur sportwedstrijden, maar wel trainingen?
Ik had persoonlijk de wedstrijden verboden en de trainingen gewoon toegelaten, dan zijn de verplaatsingen door het land een stuk lager, en men kan toch gewoon doortrainen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik zeg helemaal nergens dat we niet voorzichtig moeten zijn of dat het nergens op slaat. Als je in discussie wil, hou het dan gewoon bij wat anderen zeggen en niet wat je denkt dat ze bedoelen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onzin, voorzichtigheid is in deze fase van de pandemie beter dan alles op z'n beloop laten.
[ Bericht 4% gewijzigd door miss_sly op 30-11-2021 11:42:59 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De vraag is ook of het dan überhaupt nog wel te "winnen" valt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:20 schreef trein2000 het volgende:
De vraag is overigens wel of we nu met zn allen niet heel hard bezig zijn de vorige oorlog te winnen. Natuurlijk moet je de optie 'storm in glas water' open houden. Maar dat omikron verhaal is wel serieus zorgwekkend.
De ontwikkeling van vaccins is te traag om het virus bij te benen. De testen hebben een te hoge false negative rate of een te lange verwerkingstijd.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Ik hoop eigenlijk wel dat men het licht gaat zien omtrent het CTB.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik weet het niet, er is nog veel te veel niet bekend. Trouwens, deze week is wel weer popcornwaardig.
Op dit moment debat eerste kamer over inzet CTB winkels, vanmiddag vragenuurtje, morgen coronadebat.
Met een vaccinatiegraad van 90% heeft zo een beetje iedereen een QR code.
Dan blijft de groep mensen die niet kunnen vaccineren over waar je een uitzondering voor moet maken en een kern van die hard anti vaxxers.
Maar die hard anti vaxxers besmetten elkaar uiteindelijk toch wel ergens anders en/of zijn ondertussen al besmet geweest.
Wat je overhoud is een middel wat hoogstens gebruikt kan worden om de groep gevaccineerden te dwingen tot half jaarlijkse boosters.![]()
Dat is veel te logisch joh.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:27 schreef _serial_ het volgende:
Ik had persoonlijk de wedstrijden verboden en de trainingen gewoon toegelaten, dan zijn de verplaatsingen door het land een stuk lager, en men kan toch gewoon doortrainen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
The Greek government is cracking down on the unvaccinated by issuing fines to those over 60 who have not yet received a first dose.
People who do not get the COVID vaccine will have to pay ¤100 each month from 16 January onwards.
About 63% of the population is fully vaccinated so far, with jab appointments picking up in recent weeks.
Earlier, Austria became the first Western country to enforce mandatory vaccinations on its citizens.
Honderdje aftikken per maand. Eens zien hoe de principes van mensen dan nog zijn.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Geheel mee eens. Nu mogen we a.s. zondag wel voetballen en de week daarop kan het goed ineens winterstop zijnquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:27 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk de wedstrijden verboden en de trainingen gewoon toegelaten, dan zijn de verplaatsingen door het land een stuk lager, en men kan toch gewoon doortrainen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Had ik ook logischer gevonden. Dit is van alles niets.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:27 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wat zal het wisselgeld in het debat deze keer worden?
Geen amateur sportwedstrijden, maar wel trainingen?
Ik had persoonlijk de wedstrijden verboden en de trainingen gewoon toegelaten, dan zijn de verplaatsingen door het land een stuk lager, en men kan toch gewoon doortrainen.zie email 27 oktober![]()
Is dat niet met alles? Er wordt ontzettend gepolderd met de maatregelen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Had ik ook logischer gevonden. Dit is van alles niets.![]()
Geen idee wat je daarmee bedoelt. Wat denk je niet, en hoe volgt daaruit dat boosters niet zouden werken?quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:59 schreef zoost het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, anders zouden de boosters ook niet werkenare we infinite or am I alone![]()
Waarom zou men geloofwaardigheid verliezen als dit toch een onschuldige variant blijkt te zijn? Hebben we niets geleerd van 2020?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lezen is ook niet echt je sterkste punt volgens mij.
Ik zeg helemaal nergens dat we niet voorzichtig moeten zijn of dat het nergens op slaat. Als je in discussie wil, hou het dan gewoon bij wat anderen zeggen en niet wat je denkt dat ze bedoelen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wat betreft veel ongevaccineerde zwangeren denk ik dat ons zorgsysteem hier ook weer aan bijdraagt. Een gynaecoloog zal je vertellen je te laten vaccineren, maar daar kom je vaak niet, of pas als het geen zin meer heeft. We hebben vooral veel verloskundigen die buiten de praktijk van het ziekenhuis werken, en dikwijls de zwangerschap zo min mogelijk willen medicaliseren. (kijk alleen maar naar hoe er gehamerd wordt op een natuurlijke thuisbevalling ten opzichte van het buitenland) Zullen ongetwijfeld ook wat wappies bij zitten.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
bericht dat je wilde plaatsen:Niet best in welk opzicht?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:25 schreef trein2000 het volgende: [..] Ik weet het ook niet, daarom zeg ik ook je moet de optie storm in glas water open houden. Maar wat we wel weten klinkt echt niet best.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Voor ons hetzelfde, wij mogen nu a.s. zaterdag niet spelen, en de week erop wel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geheel mee eens. Nu mogen we a.s. zondag wel voetballen en de week daarop kan het goed ineens winterstop zijnwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Verminderde werking vaccins, besmettelijker.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:31 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Niet best in welk opzicht?zie email 27 oktober![]()
Lijkt me ook prima in Nederland op dit moment eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:28 schreef RipCity het volgende:
The Greek government is cracking down on the unvaccinated by issuing fines to those over 60 who have not yet received a first dose.
People who do not get the COVID vaccine will have to pay ¤100 each month from 16 January onwards.
About 63% of the population is fully vaccinated so far, with jab appointments picking up in recent weeks.
Earlier, Austria became the first Western country to enforce mandatory vaccinations on its citizens.
Honderdje aftikken per maand. Eens zien hoe de principes van mensen dan nog zijn.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Daarnaast zijn veel gemeentes in de biblebelt degenen waar de hoeveelheid zwangere vrouwen vaak het hoogst is, die zullen ook bovengemiddeld vaak zo denken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:31 schreef speknek het volgende:
Wat betreft veel ongevaccineerde zwangeren denk ik dat ons zorgsysteem hier ook weer aan bijdraagt. Een gynaecoloog zal je vertellen je te laten vaccineren, maar daar kom je vaak niet, of pas als het geen zin meer heeft. We hebben vooral veel verloskundigen die buiten de praktijk van het ziekenhuis werken, en dikwijls de zwangerschap zo min mogelijk willen medicaliseren. (kijk alleen maar naar hoe er gehamerd wordt op een natuurlijke thuisbevalling ten opzichte van het buitenland) Zullen ongetwijfeld ook wat wappies bij zitten.![]()
Er is inderdaad helemaal geen paniek.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat doet men toch ook? Het is ook maar net wat je wil horen in de discussies die nu gaande zijn.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Nu.nl pushmelding:Soms heb ik echt het idee dat het FOK!OMT slimmer en vooruitstrevender is dan alles wat zich daarbuiten bezig houdt met coronaquote:Omikronvariant was al week voor aankomst van 'besmettingsvluchten' in Nederland![]()
![]()
IS het niet wat te vroeg om die conclusies te trekken? we hebben er net sinds eind vorige week van gehoord.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verminderde werking vaccins, besmettelijker.Where law ends, tyrrany begins.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: