Ja, dat ook (geen superinteressante hyperalternatieve ultrapedante tracks hoor).quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In de zin van: een smaak die zo afwijkend is van de Radio 2-norm, dat toch (bijna) niks het gaat halen?
Je kan altijd nog je lijst van vorig jaar recyclen, of een deel ervan. En dan ben je in 5 minuten klaarquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:17 schreef Kopiko het volgende:
Overigens: ik ga louter luisteren. Ik deed net een poging om te gaan stemmen maar zag al snel (weer) het zinloze daarvan in en klikte de site opgelucht weer weg.
De muziek die ik dagelijks luister staat ook meer niet in de lijst dan wel. Maar ik ben toch genoeg muziekliefhebber en breed geörienteerd dat ik voor deze lijst een prima lijstje kan maken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In de zin van: een smaak die zo afwijkend is van de Radio 2-norm, dat toch (bijna) niks het gaat halen?
Ach Leblanc was er vorig jaar ook. Ik maak me nog niet zo'n zorgen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen die kritisch was op het mogelijk binnenkomen van Mart is bij dezen wel de mond gesnoerd.
De QMusic Top 1000 heeft helaas ook z'n invloed.
Ik dacht dat het een van de Radio 2 DJ's wasquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog nooit van Mart Hoogkamer gehoord.
Wat is hij dànquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een van de Radio 2 DJ's was
Als ik het goed begrepen heb, is hij de Guillermo & Tropical Danny van 2021quote:
Fun fact: de allereerste keer dat ik op de Top 2000 mocht stemmen heb ik op Boten Anna gestemd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Als er dan toch een fout zomernummer uit 2006 in de lijst moet, doe dan Boten Anna maar.
Lekker stemmen op de blote pielemoos van Basshunterquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Als er dan toch een fout zomernummer uit 2006 in de lijst moet, doe dan Boten Anna maar.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog nooit van Mart Hoogkamer gehoord.
Voor iemand die redelijk out of the loop is tegenwoordig, welke 12 dan? De top 12 van vorig jaar of deels andere nummers?quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:29 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zou echt graag in de telkamer zitten nu. Bovenin lijkt het me echt spannender dan andere jaren. 12 platen voor 10 plekken.
De top 10 van vorig jaar - Heroes + Whiter Shade + Radar Love + Purple Rain. Maar dan wel Top 5 + Whiter Shade enerzijds en 6 tot 10 - Heroes + Radar Love en Purple Rain anderzijds.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor iemand die redelijk out of the loop is tegenwoordig, welke 12 dan? De top 12 van vorig jaar of deels andere nummers?
Op basis vanChild inTime op 2 ben ik geneigd deze lijst niet zo serieus te nemenquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:38 schreef Cassa95 het volgende:
Vergeet niet ook jullie lijstjes in deze facebook groep te delen: https://www.facebook.com/groups/461278560968959
Iemand verzamelt alle stemlijsten uit die groep om tot de volgende lijst te komen (nu op basis van 500 lijsten): https://www.esims.nl/r2/top2000_fb/ Black staat in deze boomergroep al jaren op 1
Het leukste is dat je op die website ook je eigen lijstje terug kan vinden met de positie van het nummer volgens die steekproef: https://www.esims.nl/r2/top2000_fb/lijst_user.aspx?userid=226
quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De top 10 van vorig jaar - Heroes + Whiter Shade + Radar Love + Purpl Rain. Maar dan wel Top 5 + Whiter Shade enerzijds en 6 tot 10 - Heroes + Radar Love en Purple Rain anderzijds.
Fool's Overture krijgt ook geen stemmen van top 10 formaat. 500 lijstjes in een groep waar wel wat in ontbreekt, is niet echt een heel goed beeld van het geheel inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op basis vanChild inTime op 2 ben ik geneigd deze lijst niet zo serieus te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |