Die van ons bleef pas maar bezig, zat vast in een hoepel.quote:Op maandag 29 november 2021 17:15 schreef hilliebillie het volgende:
Waar ik dus ook aan het twijfelen ben over weer zo’n robot, maar mezelf kennende wordt dat niks omdat ik dan last minut bedenk dat ik moet opruimen omdat ‘sjefke’ weer aan de gang gaat![]()
Ja, die staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje. Mijn toko'tje draait steeds beter dus bijna durf ik het weer aan.quote:
Ja weet je, die tests waren zo onnoemelijk licht, ik denk, ik wil wat meer zekerheid. Maar ja, die krijg ik dus niet.quote:Op maandag 29 november 2021 17:51 schreef Lemijn het volgende:
Wat een ellende zeg. Ik heb geen advies SQ, ik zou ook niet weten wat ik daar voor conclusie uit moest trekken. Behalve dan dat een tweede zelftest doen niet slim was![]()
!
Wijsheid komt met de jaren!quote:Op maandag 29 november 2021 17:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit hier onder werktijd aan iemand uit dit topic uit te leggen wat een bbc is en ik ga echt stuk
dat zou ik ook doen denk ik..quote:Op maandag 29 november 2021 18:16 schreef Vaiana het volgende:
Wat een rotsituatie SQ.
Misschien op basis van negatieve zelftest voor oudste het gewoon voorleggen aan de feestjes-organisatoren? Als kind geen klachten heeft, negatief test en zij vinden het geen probleem..
Haha, ja ik wist niet eens dat Sint Pannekoek iets was. Sowieso is pannekoeken een weekend ding hier want verloofde bakt die.quote:Op maandag 29 november 2021 18:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dag te vroeg, Sint Pannenkoek is vandaag.
Inderdaad.quote:Op maandag 29 november 2021 18:16 schreef Vaiana het volgende:
Wat een rotsituatie SQ.
Misschien op basis van negatieve zelftest voor oudste het gewoon voorleggen aan de feestjes-organisatoren? Als kind geen klachten heeft, negatief test en zij vinden het geen probleem..
Meh. Ook dat voelt niet goed. Niets voelt momenteel goed eigenlijk.quote:Op maandag 29 november 2021 18:16 schreef Vaiana het volgende:
Wat een rotsituatie SQ.
Lievelings deze! En ik moest er ook meteen aan denken toen ik zag dat het Sint Pannenkoek isquote:
Zus woont in een studiootje in Tilburg en bij papa en mama. Maar beide zussen zijn nogal snel in paniek en gaan dan vooral met mijn vader botsen. Dus voor de lieve vrede en ook wel de verstandige zorg ben ik wel degene die het beter kan doen.quote:Op maandag 29 november 2021 19:38 schreef hilliebillie het volgende:
Wat een kl*te toestanden allemaal. Veel sterkte aan wie het op dit moment nodig heeft![]()
@:lesage wat een lastige situatie. Ook dat jij er dan alleen voor staat voor de zorg voor je vader, ondanks dat je zus thuis woont(?) of begrijp ik dat verkeerd. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan
Nou inderdaad! Maar ik hoop voor je dat het zover niet komt, LeSage.quote:Op maandag 29 november 2021 20:10 schreef hilliebillie het volgende:
Klinkt inderdaad alsof je beter zelf de zorg op je kunt nemen als het nodig is LeSage.
Wij hebben een ‘Roomba’ van de Lidl. Veel minder duur, maar stofzuigt ook echt prima. Vond ik beter te verantwoorden naar mezelf toequote:Op maandag 29 november 2021 21:34 schreef Lemijn het volgende:
Oke nu wil ik ook een Roomba. Terwijl ik al een steelstofzuiger heb en die om de dag even door de benedenverdieping zwaai. Maar onder de bedden boven kom ik zelden. Alleen krijg ik binnenkort ook weer een schoonmaakster... dus dat maakt het een beetje onzin toch?.
Wij hebben een Roomba en een schoonmaakster hoorquote:Op maandag 29 november 2021 21:34 schreef Lemijn het volgende:
Oke nu wil ik ook een Roomba. Terwijl ik al een steelstofzuiger heb en die om de dag even door de benedenverdieping zwaai. Maar onder de bedden boven kom ik zelden. Alleen krijg ik binnenkort ook weer een schoonmaakster... dus dat maakt het een beetje onzin toch?.
Dank je wel, ook alle anderenquote:Op maandag 29 november 2021 17:16 schreef Quoi het volgende:
Nou, hier een negatieveling. Kleuter (verkouden, al weken, maar weer eens een test gedaan en negatief, dus naar school vanmorgen) komt vanmiddag thuis met het verhaal dat de juf tegen hem heeft gezegd dat hij thuis moet blijven omdat hij anders iedereen aansteekt. Hij is as we speak een persconferentie aan het geven aan zijn vriendjes dat zijn 'show' niet doorgaat over een paar dagen.
Die persconferentie en show zijn zelfverzonnen. Aan creativiteit en fantasie geen gebrek![]()
Alleen vind ik de boodschap van de juf niet zo fijn via mijn kind. Ik weet natuurlijk niet wat er écht gezegd is, maar het geeft toch onrust zo. Blijkt uit de persco nuSchool zegt zelf trouwens nog duidelijk te gaan schaffen over het al dan niet thuis moeten blijven met snotneus en negatieve (GGD/zelf-)test.
Ik word heel opstandig van het gebrek aan testcapaciteit en dat wat er nu wordt gevraagd van ouders.
En vriend en ik dachten beiden dat we eten hadden gekocht voor vanavond. Nee dus. Net Indiaas besteld, gewoon op een maandagavond, omdat omdat.
/einde rant
Daarnaast @:phaidra denk aan jullie. Zo verdrietig.
quote:Op maandag 29 november 2021 17:47 schreef SQ het volgende:
Net weer beide jongens nog een keer getest, omo wit
Ik kan ook echt alleen nog maar huilen, hoe kun je nou nog weten wat de juiste keuze is? Met een kind wat continu hysterisch moet huilen omdat ze niet naar haar feestjes kan en misschien wel allemaal voor niks. En ik probeer het echt goed te doen maar niks is goed. Godvergeten kakzooi. Kut.
Zo hebben wij het ook met een licht verkouden kind gedaan op een familieverjaardag. Zij vonden het geen probleem, dus zijn we gewoon gegaan.quote:Op maandag 29 november 2021 18:16 schreef Vaiana het volgende:
Wat een rotsituatie SQ.
Ik lees vooral niet koken en lekker Indiaas eten op een gewone dag. Dat lijkt me toch een positief einde van de dag. En verder zou ik contact opnemen met de juf om dit even uit te praten. Heel handig heeft ze het niet gedaan.quote:Op maandag 29 november 2021 17:16 schreef Quoi het volgende:
En vriend en ik dachten beiden dat we eten hadden gekocht voor vanavond. Nee dus. Net Indiaas besteld, gewoon op een maandagavond, omdat omdat.
Wat een tof dingquote:Op maandag 29 november 2021 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
Wie deed er hier ook alweer aan discobad voor de kinderen (met glowsticks in bad)?
Ik heb zojuist je upgrade gevonden![]()
https://www.radbag.nl/bad(...)_source=facebook.com
quote:Op dinsdag 30 november 2021 07:42 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben een roborock s5 maxik vind dat echt een uitkomst.
En mijn mama is positief en wordt langzamerhand steeds zieker. Ze hoest als een zeehond... En dat met een 9-jarige thuis (pleegdochter) en niemand om de zorg mee te delen.
Ik knal er zo nog een test tegenaan, voel me niet echt lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |