quote:Na de moord op een undercoveragent moeten Bob en Ferry door een samenloop van omstandigheden samen een Turks xtc-netwerk oprollen.
Wat niemand voor mogelijk acht - nadat Bob Lemmens (Tom Waes) in het eerste seizoen Ferry Bouman (Frank Lammers) verraadt, en in seizoen twee Ferry zich koste wat het kost wil wreken op Bob - gebeurt dan toch: de gezworen vijanden moeten samenwerken. Na de moord op een undercoveragent moeten Bob en Ferry door een samenloop van omstandigheden samen een Turks xtc-netwerk oprollen. Dit om elk hun eigen hachje te redden. Of steken ze elkaar toch liever een mes in de rug? Het wordt een razend spannend seizoen.
Bob is na de gebeurtenissen van het vorige seizoen ontslagen bij de politie en heeft een rechtszaak en een mogelijke gevangenisstraf boven zijn hoofd hangen, net nu er een kleine Bob Lemmens onderweg is. Wanneer een jonge undercoveragent wordt vermoord, beseft de politie dat er een mol in hun midden zit. Bob krijgt een stiekem voorstel: hij kan zijn rechtszaak doen verdwijnen als hij opnieuw undercover gaat en in de Turkse xtc-bende de verrader kan ontmaskeren. Hij neemt deze levensgevaarlijke missie met tegenzin aan om zijn leven opnieuw op de rails te krijgen en een toekomst met
Niet? Ik moest wel lachen toen ze met een Brabants accent begon te praten.quote:Op maandag 29 november 2021 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die vriendin niet echt bij Danielle passen.
Zoiets?quote:Op maandag 29 november 2021 17:13 schreef golfer het volgende:
De OP mag wel wat geactualiseerd worden. We zijn bezig met seizoen 3.
Prima.quote:
Ik dacht dat wel al duidelijk is dat het die snorremans van de narcoticabrigade is?quote:Op maandag 29 november 2021 19:58 schreef zipcon het volgende:
Ik gok dat de mol pas over 2 afleveringen opduikt, het was de IT guy bvb.
Maar waarom zei hij dan tegen dat neefje (duidelijk tegen de wens van de Turken) dat hij zijn advocaat moest dumpen?quote:Op maandag 29 november 2021 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat wel al duidelijk is dat het die snorremans van de narcoticabrigade is?
Ja. In elk geval wel Ferry terug. Zonder Ferry is het niet veel.quote:Op woensdag 1 december 2021 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is wel lekker onrealistisch allemaal![]()
Wel vermakelijk verder, vooral door Ferry.
Ja, complete anti-climax zo'n nep einde. Snap dat het spannend moet zijn en je ziet het dus ook vaak in films, maar juist erg nep dat iemand enorm treuzelt met het uitschakelen van z'n grote vijand. In het echt doe je dat over het algemeen zo snel als mogelijk als je de gelegenheid hebt.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:20 schreef SOG het volgende:
Ach ja die vechtscene toen die bob al neergeschoten was en dat die villain zijn graf aan het graven waa en bob alsnog de villain versloeg was al het toppunt van nepheid.
Doet me hieraan denken
Die poging van die bankier om te ontsnappen en vervolgens het neerschieten vond ikquote:Op maandag 6 december 2021 20:18 schreef tompsv18 het volgende:
Bijzonder einde van de aflevering wel. Verder erg vermakelijk.
Maar die plottwist slaat toch gewoon nergens op?quote:Op zondag 12 december 2021 23:48 schreef golfer het volgende:
We worden weer op het verkeerde been gezet met die Patrick?
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 12 december 2021 23:48 schreef golfer het volgende:
We worden weer op het verkeerde been gezet met die Patrick?
Das de halve castquote:Op maandag 13 december 2021 00:50 schreef einzeinz het volgende:
Mijn verdachten:
1. Nick Janssens
2. Ferry Bouman
3. Tanguy Dupont
4. Patrick Diericks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |