abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203032567
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:31 schreef golfer het volgende:
Grappig, al die 'diepgaande' analyses over een verzonnen fantasie verhaaltje die tot TV-serie is gemaakt. _O-
In het eerste deel claimde men wel dat het gebaseerd was op een echt verhaal. Dan wordt er wel enig realisme verwacht.

Gepruts van de bovenste plank. Ook die Patrick. Waarom wisselt 'ie met zijn werktelefoon filmpjes uit met een dame uit een bordeel en niet via z'n privételefoon? Niet heel erg professioneel van iemand op zo'n positie.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 17:54:14 #157
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203033236
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:31 schreef golfer het volgende:
Grappig, al die 'diepgaande' analyses over een verzonnen fantasie verhaaltje die tot TV-serie is gemaakt. _O-
Deze reactie valt te verwachten, zoals ik eerder al postte. Ik snap de redenatie wel, echter is het contrast met het eerste seizoen mijns inziens erg of zelfs te groot. Zoals @Halcon ook aangeeft, dat seizoen was gebaseerd op ware gebeurtenissen.

In dit seizoen worden er veel te geforceerd problemen gecreëerd door uitermate dom, onrealistisch en onlogisch handelen door de karakters. Dat gebeurt op zodanige wijze dat het er te dik bovenop ligt dat het bedoeld is om afleveringen te vullen en dan wordt het dus uiterst storend. Je wilt mijns inziens als kijker niet het idee krijgen dat je naar professionals zit te kijken die beslissingen nemen die bij voorbaat al nergens op slaan en tactisch de allerslechtste zijn die je kunt bedenken.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 18:44:19 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203034185
Dus nu je weet dat het al lang niet meer realistisch is waarom zou je je dan nog druk maken over alle niet kloppende lijntjes en details.
Het is na seizoen 1 dus een fantasieverhaaltje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_203034348
Ik heb geen last van onlogische of onrealistische toestanden. Het kijkt prima weg en dat is waar het mij om gaat.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 19:19:03 #160
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203034789
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:44 schreef golfer het volgende:
Dus nu je weet dat het al lang niet meer realistisch is waarom zou je je dan nog druk maken over alle niet kloppende lijntjes en details.
Het is na seizoen 1 dus een fantasieverhaaltje.
Jawel, maar dat was seizoen 2 ook al en die vond ik nog erg vermakelijk. Dan mag je het toch jammer vinden dat dit seizoen (naar mijn mening) zoveel slechter geschreven is en afbreuk doet aan het kijkplezier?

Simpele vergelijking: de eerste drie Die Hards behoren tot mijn favoriete films aller tijden die ik iedere keer weer opnieuw kan kijken. Dat zijn allemaal fantasieverhaaltjes waarin er dingen gebeuren van het kaliber: "dat kan toch nooit."

Vanaf 4 wordt het echter al beduidend minder en 5 heb ik na 1 keer te hebben gekeken uit mijn geheugen verbannen. In de eerste drie is McClane nog een personage met menselijke angsten, emoties en humor. In de laatste twee is het slechts nog een terminator die anderhalf uur lang 'bad guys' kapotschiet met zoveel mogelijk CGI-explosies en geen enkele angst om dood te gaan.

Dan kun je je inderdaad afvragen waar je je druk over maakt omdat het een fantasieverhaaltje is, maar het is gewoon jammer dat het in vergelijking met eerdere delen in de reeks zo slecht is.
pi_203037736
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef Repentless het volgende:

[..]
Jawel, maar dat was seizoen 2 ook al en die vond ik nog erg vermakelijk. Dan mag je het toch jammer vinden dat dit seizoen (naar mijn mening) zoveel slechter geschreven is en afbreuk doet aan het kijkplezier?

Simpele vergelijking: de eerste drie Die Hards behoren tot mijn favoriete films aller tijden die ik iedere keer weer opnieuw kan kijken. Dat zijn allemaal fantasieverhaaltjes waarin er dingen gebeuren van het kaliber: "dat kan toch nooit."

Vanaf 4 wordt het echter al beduidend minder en 5 heb ik na 1 keer te hebben gekeken uit mijn geheugen verbannen. In de eerste drie is McClane nog een personage met menselijke angsten, emoties en humor. In de laatste twee is het slechts nog een terminator die anderhalf uur lang 'bad guys' kapotschiet met zoveel mogelijk CGI-explosies en geen enkele angst om dood te gaan.

Dan kun je je inderdaad afvragen waar je je druk over maakt omdat het een fantasieverhaaltje is, maar het is gewoon jammer dat het in vergelijking met eerdere delen in de reeks zo slecht is.
Een forum is inderdaad bedoeld om te discussiëren. Het is ook geen SF-serie of een tekenfilm natuurlijk. Waar het eerste deel een goede opbouw had, schiet het in het derde seizoen alle kanten op. Lijkt wat afgeraffeld te zijn.

Ferry is ook gebaseerd op een bestaand personage. Dan verwacht ik enige realiteit. Goed, dat hield in het derde deel al op toen Patrick op eigen houtje een ontslagen ex-wout, die in dat milieu al eerder bezig was en een crimineel die nog vast moest zitten, inschakelde voor een undercover operatie.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 21:55:41 #162
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203038228
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 21:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Een forum is inderdaad bedoeld om te discussiëren. Het is ook geen SF-serie of een tekenfilm natuurlijk. Waar het eerste deel een goede opbouw had, schiet het in het derde seizoen alle kanten op. Lijkt wat afgeraffeld te zijn.

Ferry is ook gebaseerd op een bestaand personage. Dan verwacht ik enige realiteit. Goed, dat hield in het derde deel al op toen Patrick op eigen houtje een ontslagen ex-wout, die in dat milieu al eerder bezig was en een crimineel die nog vast moest zitten, inschakelde voor een undercover operatie.
Ik vermoed dat Ferry veruit het populairste karakter in de serie is. Hij ontbrak vrijwel volledig in het tweede seizoen, wat logisch is omdat hij in de bak zat. De Vlaamse cowboy wapenhandelaren zorgden voor een wat minder leuk verhaal.

Daarna is weer vol de aandacht op Ferry gevestigd met een eigen 'origins'-film en een nieuw seizoen waarin hij weer een hoofdrol vertolkt. Er was natuurlijk geen mogelijkheid om Bob/Peter en Ferry tegenover elkaar te zetten in een undercover-operatie, omdat ze elkaar al kennen. Daarom voelt dit vooral heel gekunsteld aan om beide personages alsnog in 1 serie een rol te geven.
pi_203038848
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 21:55 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik vermoed dat Ferry veruit het populairste karakter in de serie is. Hij ontbrak vrijwel volledig in het tweede seizoen, wat logisch is omdat hij in de bak zat. De Vlaamse cowboy wapenhandelaren zorgden voor een wat minder leuk verhaal.

Daarna is weer vol de aandacht op Ferry gevestigd met een eigen 'origins'-film en een nieuw seizoen waarin hij weer een hoofdrol vertolkt. Er was natuurlijk geen mogelijkheid om Bob/Peter en Ferry tegenover elkaar te zetten in een undercover-operatie, omdat ze elkaar al kennen. Daarom voelt dit vooral heel gekunsteld aan om beide personages alsnog in 1 serie een rol te geven.
Ja. Nederlandse kijkers willen Ferry zien, Belgische kijkers Tom Waes. Alternatief was geweest dat Ferry weer begonnen was, Bob/Peter als undercover en dat ze elkaar dan ergens in een of ander zaakje tegenkomen. En dat Ferry er dan belang bij heeft om er niks over te zeggen of dat 'ie dat wel doet, maar dat ze hem niet of te laat geloven of zo.

Aan de andere kant was Peter/Bob natuurlijk nooit bij die Turken binnen gekomen zonder Ferry.

Als ze er nog een vierde seizoen uitpersen, zal dat nog meer fanta worden.
pi_203039028
Verder ben ik die Danielle wel beu eigenlijk. Als er nog een vierde seizoen komt, dan hoeft zij van mij niet meer mee te doen.

En daarmee is de hele clan rondom Ferry aardig uitgedund. Van Lars zou je normaal niet veel meer horen, John is dood, Remco Engels ook, die kickbokser ook...
  woensdag 5 januari 2022 @ 23:45:57 #165
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_203056625
Zo'n heel undercover concept drijft natuurlijk ook op die geforceerde spanningsmomentjes waarop het telkens lijkt alsof het misgaat en ze betrapt worden, natuurlijk zal dat in het echt niet zo gaan maar een serie is er ook om de kijker continu spanning te laten voelen en niet dat alles helemaal gesmeerd en soepel gaat. De vorige seizoenen ging het ook gewoon zo.

Het is vermakelijk als je er niet teveel bij nadenkt en het moet het meer hebben van de interacties tussen personages dan dat de verhaallijnen zo denderend in elkaar steken.
Oh.
pi_203056657
Idd vooral erg benieuwd hoe/wat ze bedenken voor een s4 nu.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 6 januari 2022 @ 00:38:08 #167
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203056920
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo'n heel undercover concept drijft natuurlijk ook op die geforceerde spanningsmomentjes waarop het telkens lijkt alsof het misgaat en ze betrapt worden, natuurlijk zal dat in het echt niet zo gaan maar een serie is er ook om de kijker continu spanning te laten voelen en niet dat alles helemaal gesmeerd en soepel gaat. De vorige seizoenen ging het ook gewoon zo.

Het is vermakelijk als je er niet teveel bij nadenkt en het moet het meer hebben van de interacties tussen personages dan dat de verhaallijnen zo denderend in elkaar steken.
Niet helemaal eens. In het echt zal er ook genoeg fout gaan, omdat je niet alles kunt voorzien. Mensen maken fouten, ook in undercover-operaties. Als het allemaal een fluitje van een cent zou zijn, waren alle criminele organisaties binnen no-time opgerold.

Als je de film Donnie Brasco neemt (ook gebaseerd op een waargebeurd verhaal), zitten daar genoeg momenten in dat een jarenlange operatie in een klap om zeep geholpen kan worden. Zoals gezegd, je kunt niet alles onder controle hebben.

Dit seizoen zijn echter mijns inziens de 'spanningsmomenten' te overduidelijk gefabriceerd door de karakters de meest onlogische en domme beslissingen te laten nemen Wanneer dat te opzichtig wordt, gaat het storen.
  donderdag 6 januari 2022 @ 00:51:26 #168
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_203056977
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 00:38 schreef Repentless het volgende:

[..]
Niet helemaal eens. In het echt zal er ook genoeg fout gaan, omdat je niet alles kunt voorzien. Mensen maken fouten, ook in undercover-operaties. Als het allemaal een fluitje van een cent zou zijn, waren alle criminele organisaties binnen no-time opgerold.

Als je de film Donnie Brasco neemt (ook gebaseerd op een waargebeurd verhaal), zitten daar genoeg momenten in dat een jarenlange operatie in een klap om zeep geholpen kan worden. Zoals gezegd, je kunt niet alles onder controle hebben.

Dit seizoen zijn echter mijns inziens de 'spanningsmomenten' te overduidelijk gefabriceerd door de karakters de meest onlogische en domme beslissingen te laten nemen Wanneer dat te opzichtig wordt, gaat het storen.
Dat klopt ook wel hoor, maar naar mijn mening heeft de serie 'Undercover' dat altijd al wel gehad. Het is nooit briljant schrijfwerk geweest en moest het altijd wel hebben van domme beslissingen die genomen worden door de personages. Als dat nou echt totaal niet het geval was geweest in seizoen 1 en nu ineens wel, ja dan wordt het irritant (zoals in GoT).

Uiteindelijk als je dit seizoenenlang wil blijven rekken heb je op den duur wel alle goede spanningsmomentjes bedacht en moet je soms maar gaan voor een vergezochte "oplossing".
Oh.
  donderdag 6 januari 2022 @ 01:07:42 #169
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203057036
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2022 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Dat klopt ook wel hoor, maar naar mijn mening heeft de serie 'Undercover' dat altijd al wel gehad. Het is nooit briljant schrijfwerk geweest en moest het altijd wel hebben van domme beslissingen die genomen worden door de personages. Als dat nou echt totaal niet het geval was geweest in seizoen 1 en nu ineens wel, ja dan wordt het irritant (zoals in GoT).

Uiteindelijk als je dit seizoenenlang wil blijven rekken heb je op den duur wel alle goede spanningsmomentjes bedacht en moet je soms maar gaan voor een vergezochte "oplossing".
Het viel me in de eerste twee seizoenen gewoon wat minder op. :) Het zal daar vast ook het geval zijn geweest, maar voor mij nog niet dusdanig dat het zo storend is geworden. T/m aflevering vijf vond ik dit seizoen ook prima, maar in aflevering zes is de serie in heel korte tijd vrijwel om zeep geholpen.
pi_203057104
Het voelde ook aan alsof ze in aflevering 7 ineens allerlei nieuwe verhaallijnen gingen bedenken, zoals de vlucht van Leyla.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 6 januari 2022 @ 07:48:33 #171
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_203057828
Vond dit seizoen al wat ongeloofwaardig dat Ferry met Peter een UC operatie ging doen maat de laatste twee afleveringen is het echt totaal ongeloofwaardig geworden _O-

Hierboven zijn de meeste plotholes wel beschreven maar wat ik echt niet snapte is waarom Peter een paar uur voor de actie z'n GPS tracker gaat zoeken, waarom Ferry toevallig op dat moment moet opruimen en toevallig begint bij de frikandellendozen en toevallig ook IN de doos kijkt. Wie doet dat?

Daarna die stompzinnige achtervolging waarbij Ferry dat pistool/revolver pakt om wat? Te schieten op Bob _O- kom op he. Alleen maar zo geschreven zodat Lars en hij een ongeluk krijgen.

Overigens ook belachelijk dat ze vervolgens denken dat Elise Schaap medeplichtig is, ze had immers alleen die bus in goed vertrouwen uitgeleend :') en waarom hadden ze überhaupt die bus geleend om die vaten PMK te vervoeren. Die bus zit vol met hondentrimsalon zooi :{w
pi_203057889
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 01:27 schreef W00fer het volgende:
Het voelde ook aan alsof ze in aflevering 7 ineens allerlei nieuwe verhaallijnen gingen bedenken, zoals de vlucht van Leyla.
En toen bleken ze nog maar één aflevering over te hebben om dat uit te werken. :')

Ze heeft een privé vliegtuig klaar staan, maar gaat met de auto wat rondjes rijden. :')
  donderdag 6 januari 2022 @ 08:51:04 #173
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_203058260
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 08:00 schreef Halcon het volgende:

[..]
En toen bleken ze nog maar één aflevering over te hebben om dat uit te werken. :')

Ze heeft een privé vliegtuig klaar staan, maar gaat met de auto wat rondjes rijden. :')
:')

Hoe zat dat trouwens met die Mehmet ofzo waar haar kinderen waren? Die was ineens op de hand van Leyla ipv Serkan/Timur?
pi_203060580
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 08:51 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
:')

Hoe zat dat trouwens met die Mehmet ofzo waar haar kinderen waren? Die was ineens op de hand van Leyla ipv Serkan/Timur?
Die hielp beide een beetje mee. Het was natuurlijk ook wel een redelijk hechte club, ook wat familiebanden. Uiteindelijk liet die Mehmet Serkan ook niet helemaal vallen.

Timur wel, maar die was natuurlijk uit op wraak op Leyla voor het afschieten van z'n neefje of wat was het.
pi_203061367
Snap sowieso niet dat dat soort lui niet een 'plan B' hebben. Valse paspoorten, ergens waar je naar toe kan, etc.
pi_203073838
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 07:48 schreef RedFever007 het volgende:
Vond dit seizoen al wat ongeloofwaardig dat Ferry met Peter een UC operatie ging doen maat de laatste twee afleveringen is het echt totaal ongeloofwaardig geworden _O-

Hierboven zijn de meeste plotholes wel beschreven maar wat ik echt niet snapte is waarom Peter een paar uur voor de actie z'n GPS tracker gaat zoeken, waarom Ferry toevallig op dat moment moet opruimen en toevallig begint bij de frikandellendozen en toevallig ook IN de doos kijkt. Wie doet dat?

Daarna die stompzinnige achtervolging waarbij Ferry dat pistool/revolver pakt om wat? Te schieten op Bob _O- kom op he. Alleen maar zo geschreven zodat Lars en hij een ongeluk krijgen.

Overigens ook belachelijk dat ze vervolgens denken dat Elise Schaap medeplichtig is, ze had immers alleen die bus in goed vertrouwen uitgeleend :') en waarom hadden ze überhaupt die bus geleend om die vaten PMK te vervoeren. Die bus zit vol met hondentrimsalon zooi :{w
Inderdaad wel heel toevallig allemaal ja.
Ik denk dat hij in die doos keek omdat hij leeg leek maar wel zwaarder was dan de andere lege dozen vanwege de GPS tracker... maar goed dan nog :P
pi_203074524
Ik blijf het lachwekkend vinden dat NL series altijd afgezeken worden "omdat het niet realistisch is". Net of dat het doel van vermaak moet zijn, dat het realistisch is.

Maar een van de hoogst gewaardeerde Amerikaanse series, Breaking Bad, hoeft dan aan geen enkel realistisch beeld te voldoen _O-
  vrijdag 7 januari 2022 @ 11:43:29 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203075996
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:11 schreef Coritchando het volgende:
Ik blijf het lachwekkend vinden dat NL series altijd afgezeken worden "omdat het niet realistisch is". Net of dat het doel van vermaak moet zijn, dat het realistisch is.

Maar een van de hoogst gewaardeerde Amerikaanse series, Breaking Bad, hoeft dan aan geen enkel realistisch beeld te voldoen _O-
Dexter, anyone? :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_203076011
quote:
81s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:43 schreef golfer het volgende:

[..]
Dexter, anyone? :+
Niet gezien, maar wel 2 afleveringen van Lost (en toen was ik Lost :P) en dat zou ik ook niet als heel realistisch bestempelen ;)
pi_203076548
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:11 schreef Coritchando het volgende:

Volg Breaking Bad verder niet, maar waarschijnlijk appels met peren vergelijken. Undercover pretendeerde in het eerste deel gebaseerd te zijn op de realiteit. Dan verwacht je ook enig realisme.

Zitten wel meer foutjes in. Eerste deel tijdens die rit naar Polen vertrekken ze vanaf het tankstation Tessenderlo. Maar daarna zie je ergens 'n afslag Assenede, dat ligt in Oost-Vlaanderen bij Zelzate. Beetje rare route naar Polen natuurlijk om vanuit Tessenderlo eerst naar Zelzate te rijden.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 12:28:59 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203076731
Goh.
Het eerste seizoen van de serie speelt zich grotendeels af op een vakantiepark in Lommel. In de serie zelf wordt dit Camping Zonnedauw genoemd, maar in werkelijkheid is de serie opgenomen op vakantiepark Blauwe Meer. De villa waar Ferry Bouman in woont is hier niet meer te vinden. Het park waar het daadwerkelijke verhaal zich heeft afgespeeld ligt ook in Lommel, namelijk vakantiepark Parelstrand.

Het tweede seizoen speelt zich voor een groot stuk af op een paardenranch in Westerlo. In de serie zelf wordt dit Paardenranch El Dorado genoemd, maar in werkelijkheid is de serie opgenomen in Paardenranch Gipsy Horses Ranch in Westerlo.

En zo zijn er vast nog tientallen onregelmatigheden te vinden in elke TV-serie. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_203076841
quote:
81s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:28 schreef golfer het volgende:
Goh.
Het eerste seizoen van de serie speelt zich grotendeels af op een vakantiepark in Lommel. In de serie zelf wordt dit Camping Zonnedauw genoemd, maar in werkelijkheid is de serie opgenomen op vakantiepark Blauwe Meer. De villa waar Ferry Bouman in woont is hier niet meer te vinden. Het park waar het daadwerkelijke verhaal zich heeft afgespeeld ligt ook in Lommel, namelijk vakantiepark Parelstrand.

Het tweede seizoen speelt zich voor een groot stuk af op een paardenranch in Westerlo. In de serie zelf wordt dit Paardenranch El Dorado genoemd, maar in werkelijkheid is de serie opgenomen in Paardenranch Gipsy Horses Ranch in Westerlo.

En zo zijn er vast nog tientallen onregelmatigheden te vinden in elke TV-serie. :+
Daar staan verder geen plaatsnaambordjes o.i.d., dus niet relevant. Zo'n wegwijzer met de afslag Assenede is wel slordig als iemand van Tessenderlo naar Polen rijdt.

In deel 3 is het deel van Turkije ook niet in Turkije opgenomen, maar in Brussel. Maar je ziet niet het Atomium of zo op de achtergrond.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 12:38:38 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203076923
Het vind het heerlijk om dit soort hersenloos vermaak bij een TV-serie gewoon te kijken zonder op te letten of alle details wel kloppen.
Lijkt mij hele vervelend om mijzelf steeds te ergeren aan allerlei details die schijnbaar niet kloppen. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_203077031
Dat mag. Iedereen kijkt het verschillend natuurlijk. Het lijkt mij ook heel vervelend om mijzelf steeds te ergeren aan posts, van mensen die er wat anders naar kijken, in een topic over een televisieserie.
pi_203077114
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:38 schreef golfer het volgende:
Het vind het heerlijk om dit soort hersenloos vermaak bij een TV-serie gewoon te kijken zonder op te letten of alle details wel kloppen.
Lijkt mij hele vervelend om mijzelf steeds te ergeren aan allerlei details die schijnbaar niet kloppen. :')
Ik weet wat je bedoeld.
Helaas komt dit verschijnsel ook onbedoeld en automatisch boven drijven zonder dat je er om vraagt.
Zoals ik nu oude series en films kijk van toen ik een stuk jonger was.
Er irritant soms.
pi_203077200
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
Volg Breaking Bad verder niet, maar waarschijnlijk appels met peren vergelijken. Undercover pretendeerde in het eerste deel gebaseerd te zijn op de realiteit. Dan verwacht je ook enig realisme.

Zitten wel meer foutjes in. Eerste deel tijdens die rit naar Polen vertrekken ze vanaf het tankstation Tessenderlo. Maar daarna zie je ergens 'n afslag Assenede, dat ligt in Oost-Vlaanderen bij Zelzate. Beetje rare route naar Polen natuurlijk om vanuit Tessenderlo eerst naar Zelzate te rijden.
Undercover heeft nooit gepretendeerd dat ze gebaseerd zijn op de werkelijkheid. Seizoen 1 was losjes gebaseerd op een echt bestaande drugsbaron die in Brabant wat dingetjes deed.

Gebaseerd zijn op de realiteit betekent niet dat het realistisch moet zijn.

Geen idee eigenlijk waarom je kijkt als je zo op dat soort details bent en je daaraan stoort. Ik zie het niet eens, want het boeit mij geen snars. Ze gaan zogenaamd naar Polen en verzeilen daar in een situatie. Of ze dat nu in Polen filmen of bij mij om de hoek, het maakt mij niets uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')