Weer Beaton deze man en tevens legende sterft in het harnas ik zeg het je, dat is generatie Bobby George kan je het je voorstellen dat die nog zou spelen? Ik nietquote:
Gaat @JR-Style-93 een mooie maken?quote:Op maandag 29 november 2021 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja voor de mensen die nog bingo suggesties hebben ; we sluiten binnenkort.
Gewoon het lijstje van vorig jaar pakken en een paar vakjes veranderenquote:Op maandag 29 november 2021 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja voor de mensen die nog bingo suggesties hebben ; we sluiten binnenkort.
Ik zal jouw vakje eens veranderen.quote:Op maandag 29 november 2021 20:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gewoon het lijstje van vorig jaar pakken en een paar vakjes veranderen
Of een beetje dezelfde, afhankelijk van hoeveel tijd hij had. Maar komt goed joh, wordt sowieso episch.quote:
quote:Op maandag 29 november 2021 20:14 schreef Kopiko het volgende:
De loting van RVB kan alleen maar tegenFallon.
https://www.twitch.tv/nickykittyxxquote:Op maandag 29 november 2021 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welk chaturbatekanaal ben je aan het kijken dan
WK 1982, Paul Lim was erbij...quote:Op maandag 29 november 2021 20:13 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Weer Beaton deze man en tevens legende sterft in het harnas ik zeg het je, dat is generatie Bobby George kan je het je voorstellen dat die nog zou spelen? Ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |