Dat hij constant wordt gebeld is net zo treurig. Met z’n uit de hand gelopen hobby.quote:Op maandag 29 november 2021 18:29 schreef jcdragon het volgende:
Marino net bij Eenvandaag. Hij is overal.
Noek is jelly op der killerbody!quote:Op maandag 29 november 2021 18:29 schreef Noek het volgende:
[..]
De Marino van alle diėten. Stom wijf.
Het schijnt dat hij zelfs bij de bakker al heisa veroorzaakt met zijn hobby.quote:Op maandag 29 november 2021 18:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat hij constant wordt gebeld is net zo treurig. Met z’n uit de hand gelopen hobby.
Denk dat ze eerder jelly is op mijn spieren omdat ik wel durf te eten en echt train.quote:Op maandag 29 november 2021 18:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Noek is jelly op der killerbody!
Omdat je tussen 5 en 5 open mag zijn!quote:Op maandag 29 november 2021 18:37 schreef leolinedance het volgende:
Het schijnt dat veel winkels nu vroeger opengaan omdat ze eerder moeten sluiten. Dan schiet het toch niet op? Waarom mag dat wel?
Allemaal naar de koopgoot voor kerstcadeau´s om 5 uur in de ochtend!quote:Op maandag 29 november 2021 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je tussen 5 en 5 open mag zijn!
Dat doen sportscholen ook. Nu beginnen de eerste trainingen om 6u 's ochtendsquote:Op maandag 29 november 2021 18:37 schreef leolinedance het volgende:
Het schijnt dat veel winkels nu vroeger opengaan omdat ze eerder moeten sluiten. Dan schiet het toch niet op? Waarom mag dat wel?
Ja en waarom is dat beter dan van 7 tot 7 bijvoorbeeld?quote:Op maandag 29 november 2021 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je tussen 5 en 5 open mag zijn!
Het is nou eenmaal een avondlockdown. For the sake of... de avondlockdown.quote:Op maandag 29 november 2021 18:37 schreef leolinedance het volgende:
Dan hebben we het wel voor elkaar hequote:Op maandag 29 november 2021 18:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat doen sportscholen ook. Nu beginnen de eerste trainingen om 6u 's ochtends
Ik vind eerder de hetze tegen hem hier treurig. Los van zijn cv heeft hij meermaals laten zien als data-analist echt wel uit de voeten te kunnen.quote:Op maandag 29 november 2021 18:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat hij constant wordt gebeld is net zo treurig. Met z’n uit de hand gelopen hobby.
Het virus is alleen actief tussen 5 uur in de avond en 5 uur in de ochtend, daartussen moet het naar school!quote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en waarom is dat beter dan van 7 tot 7 bijvoorbeeld?
Omdat je dan weer meer horeca krijgt en gezuipquote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat niemand van 5 tot 7 gaat borrelen en eten in een restaurant. En wel van 17 tot 19.quote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is er dan precies mis met zijn CV buiten het feit dat hij, gezien de jaren waar het om gaat waarschijnlijk als student, een bijbaantje heeft gehad?quote:Op maandag 29 november 2021 18:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vind eerder de hetze tegen hem hier treurig. Los van zijn cv heeft hij meermaals laten zien als data-analist echt wel uit de voeten te kunnen.
In een winkel?quote:Op maandag 29 november 2021 18:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat je dan weer meer horeca krijgt en gezuip
Dan begin je 2 uur eerder met werken en ga je vanaf 3 zuup'nquote:Op maandag 29 november 2021 18:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat niemand van 5 tot 7 gaat borrelen en eten in een restaurant. En wel van 17 tot 19.
Ah, ik dacht dat die op digid van ouder konden meeliften.quote:Op maandag 29 november 2021 17:36 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Voor een zesjarige moet je bellen. Buiten het feit dat ik geen digid heb voor een kind van 6.
Ik heb het over niet-essentiėle winkels.quote:Op maandag 29 november 2021 18:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat niemand van 5 tot 7 gaat borrelen en eten in een restaurant. En wel van 17 tot 19.
Het Model zegt dat 17:00 sluiten contact beperkt. Ik ben ook benieuwd welke gedragsfactoren daar allemaal in zijn meegenomen. So far so good in elk geval. De getroffen locaties spelen er snel op in.quote:Op maandag 29 november 2021 18:37 schreef leolinedance het volgende:
Dan vervang je 'borrelen' door 'winkelen'.quote:Op maandag 29 november 2021 18:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb het over niet-essentiėle winkels.
Ik vind dat toch wel heel fijn, als ochtend persoon.quote:Op maandag 29 november 2021 18:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat doen sportscholen ook. Nu beginnen de eerste trainingen om 6u 's ochtends
Dan vervang je zuup'n voor shoppen.quote:Op maandag 29 november 2021 18:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan vervang je 'borrelen' door 'winkelen'.
De factor "dan gaan ze een uur eerder hun shit halen" zal toch wel zijn meegenomen?quote:Op maandag 29 november 2021 18:45 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Het Model zegt dat 17:00 sluiten contact beperkt. Ik ben ook benieuwd welke gedragsfactoren daar allemaal in zijn meegenomen. So far so good in elk geval. De getroffen locaties spelen er snel op in.
Geen idee, maar hij is inmiddels postdoc als modelleur infectieziekten bij de WUR. Dus ik vind het nogal lachwekkend om hem daarop aan te vallen. Helemaal gezien de (dis)kwalificaties van de gemiddelde gebruiker hier.quote:Op maandag 29 november 2021 18:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wat is er dan precies mis met zijn CV buiten het feit dat hij, gezien de jaren waar het om gaat waarschijnlijk als student, een bijbaantje heeft gehad?
Het was inderdaad overvol overdag in de stad vandaag.quote:Op maandag 29 november 2021 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan vervang je zuup'n voor shoppen.
Eenduidigheid is in die zin wel prettigquote:Op maandag 29 november 2021 18:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb het over niet-essentiėle winkels.
Ik ging normaal ook vaak na het eten nog effe naar de bouwmarkt ofzo. Dat doen we nu overdag met zijn allen. Wel zo veilig.quote:Op maandag 29 november 2021 18:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het was inderdaad overvol overdag in de stad vandaag.
Op die cijfers van hem heb ik weinig aan te merken. Wel op het feit dat het constant voorzien wordt van het zero covid-evangelie en andere doemprofetieėn.quote:Op maandag 29 november 2021 18:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is inmiddels postdoc als modelleur infectieziekten bij de WUR. Dus ik vind het nogal lachwekkend om hem daarop aan te vallen. Helemaal gezien de (dis)kwalificaties van de gemiddelde gebruiker hier.
Als ik zie hoe druk het is van grofweg 16-17, dan is het wellicht onderschat. Maar spreiding lijkt me logischer dan sluiting voor sommige sectoren als retail en sport.quote:Op maandag 29 november 2021 18:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De factor "dan gaan ze een uur eerder hun shit halen" zal toch wel zijn meegenomen?
Niet gezien, ik was gewoon aan t werk.quote:Op maandag 29 november 2021 18:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het was inderdaad overvol overdag in de stad vandaag.
Ik niet want ik werk dan. Dus al 1 iemand minder in de winkel. Dus het werkt.quote:Op maandag 29 november 2021 18:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ging normaal ook vaak na het eten nog effe naar de bouwmarkt ofzo. Dat doen we nu overdag met zijn allen. Wel zo veilig.
Ik ben vaak kritisch op hem, maar zal ook erkennen dat hij het meestal bij het rechte eind heeft qua cijfers. Welke doemvoorspelling is niet uitgekomen dan?quote:Op maandag 29 november 2021 18:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Op die cijfers van hem heb ik weinig aan te merken. Wel op het feit dat het constant voorzien wordt van het zero covid-evangelie en andere doemprofetieėn.
Rest zit helaas achter een paywallquote:Biostatisticus Tom Wenseleers: “Omikron kan tot volledig nieuwe pandemie leiden”
“Uiterst zorgwekkend” noemt biostatisticus Tom Wenseleers (KU Leuven) de nieuwe coronavariant die vorige week opdook in Zuid-Afrika. “De eerste vaststellingen doen vermoeden dat omikron een stevig voordeel heeft tegenover delta”, zegt hij. “En dat lijkt niet gekoppeld te zijn aan een hogere besmettelijkheid, maar wel aan een vermogen om ons immuunsysteem en de vaccins te verschalken. Dat zou tot een volledig nieuwe pandemie kunnen leiden.”
https://www.hln.be/binnen(...)mie-leiden~ada090e8/
Ik geloof niet dat het significant gaat zijn. Op een amper significante besmettingslocatie. Dat zal me wat opleveren zeg!quote:Op maandag 29 november 2021 18:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik niet want ik werk dan. Dus al 1 iemand minder in de winkel. Dus het werkt.
Typisch geval van de wens is de vader van de gedachte.quote:Op maandag 29 november 2021 18:53 schreef leolinedance het volgende:
Ik geloof niet dat het significant gaat zijn.
Het is gewoon politiek. Als mensen overal dood neer vielen bleef men uit zichzelf wel thuis.quote:Op maandag 29 november 2021 17:05 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dan wordt de soep die 'crisis' heet dus minder warm gegeten dan ie wordt opgediend.
Maar dat we in Nederland niet naar de kroeg of een festival kunnen maar je wel met zijn honderden in een vliegtuig mag stappen om naar de andere kant van de wereld te vliegen voor je luxe vakantie... dat is toch een beetje scheef.
Het ene niet, dan ook het andere niet. Of onder dezelfde voorwaarden wel.
Je denkt dat ik corona leuk vind of wat?quote:Op maandag 29 november 2021 18:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Typisch geval van de wens is de vader van de gedachte.
Bangmakerij, gaapquote:
Geen idee ik heb er geen verstand van. Ik ben een van de weinige die dan geen conclusies trekt maar gewoon uitgaat van wat de mensen die er verstand van hebben zeggen. Lekker makkelijk moet ik zeggen.quote:Op maandag 29 november 2021 18:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het significant gaat zijn. Op een amper significante besmettingslocatie. Dat zal me wat opleveren zeg!
En onverstandig. Maar dat moet iedereen natuurlijk zelf wetenquote:Op maandag 29 november 2021 18:55 schreef Questular het volgende:
[..]
Geen idee ik heb er geen verstand van. Ik ben een van de weinige die dan geen conclusies trekt maar gewoon uitgaat van wat de mensen die er verstand van hebben zeggen. Lekker makkelijk moet ik zeggen.
Nee. Ik denk dat je een voorbarige conclusie hebt getrokken en daar vervolgens naartoe redeneert. Gebaseerd op enkel gekleurd anekdotisch bewijs.quote:Op maandag 29 november 2021 18:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je denkt dat ik corona leuk vind of wat?
Het is wel HLN, dat vod is van dezelfde kwaliteit als de Telegraaf. Sensatie dus en voor de rest niet meer waard dan pleepapier.quote:
Hoezo onverstandig? Omdat ik luister naar mensen waar jij het niet mee eens bent?quote:Op maandag 29 november 2021 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En onverstandig. Maar dat moet iedereen natuurlijk zelf weten
Niet zo mooy.quote:Op maandag 29 november 2021 18:59 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)sche-vragen-a4067201
Ginny Mooy is boos.
Op zich is haar analyse correct maar ik lees geen enkel tegenvoorstel behalve meer maatregelen. Hoe denkt zij hier uit te komen dan? Dat laat ze een beetje in het midden nu.
Klopt, die ongevaccineerden gaan vroeg of laat inderdaad corona krijgen. Goed opgemerkt.quote:Op maandag 29 november 2021 19:02 schreef Za het volgende:
Hoe zit het nu met die andere 48 Omicron verdachten?
De test laat toch direct de afwijking zien?
Het zullen vast allemaal Omicroners zijn, maar zelfs indien niet, zulke aantallen besmettelingen die dagelijks door het luchtruim van waar ook het land binnenkomen, daar kunnen gewoon geen ongevaccineerden tegenop.
Sowieso zal iedereen regelmatig met het virus in aanraking blijven komen. Het is vooral te hopen dat iedereen volgend voorjaar enige mate van immuniteit heeft opgebouwd en daarna kunnen we alleen maar bidden dat er eind volgend jaar minder mensen het ziekenhuis in draaien.quote:Op maandag 29 november 2021 19:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Klopt, die ongevaccineerden gaan vroeg of laat inderdaad corona krijgen. Goed opgemerkt.
Ja de gevaccineerden ook, dat onderscheid kunnen we inmiddels wel achterwege laten.quote:Op maandag 29 november 2021 19:03 schreef Questular het volgende:
Klopt, die ongevaccineerden gaan vroeg of laat inderdaad corona krijgen. Goed opgemerkt.
Omnikron klinkt ook wel als een misdaadsyndicaat uit een James Bond-film. Soort Spectre.quote:Op maandag 29 november 2021 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bangmakerij genot. Ik geniet echt van alle onzin om Omikron
Zerocovid verspreidt zich sneller dan omicron...quote:Op maandag 29 november 2021 18:29 schreef jcdragon het volgende:
Marino net bij Eenvandaag. Hij is overal.
De gevaccineerden toch ook..quote:Op maandag 29 november 2021 19:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Vraag het Za die komt elke keer met z'n gevaccineerden / niet gevaccineeren geneuzel.quote:Op maandag 29 november 2021 19:10 schreef Noek het volgende:
[..]
De gevaccineerden toch ook..
Wat is dit?
Die zerocovid-lui hebben na 2 jaar nog altijd niet in de gaten dat het geen duurzame exitstrategie is. Je zal namelijk met strenge maatregelen en lockdowns de verspreiding moeten tegenhouden totdat het virus endemisch wordt. Daarvoor zal iedereen immuniteit moeten opbouwen, en precies dat verhinder je door die lockdowns. Nog los van het feit dat jaren aan lockdowns volgens diverse deskundigen om talloze redenen überhaupt geen realistische optie zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 19:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zerocovid verspreidt zich sneller dan omicron...
@Spablauw214quote:Op maandag 29 november 2021 18:53 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ben vaak kritisch op hem, maar zal ook erkennen dat hij het meestal bij het rechte eind heeft qua cijfers. Welke doemvoorspelling is niet uitgekomen dan?
Die hetze is net zo terecht als de hetze tegen Willem Engel; beiden zijn nl. net zo van het padje af.quote:Op maandag 29 november 2021 18:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vind eerder de hetze tegen hem hier treurig. Los van zijn cv heeft hij meermaals laten zien als data-analist echt wel uit de voeten te kunnen.
Ik ga niet zijn hele tijdlijn uitlopen joh, heb wel wat beters te doen. Ik heb geen kritiek op de cijfers maar op dat zero covid-gezwam van wijlen het Red Team.quote:Op maandag 29 november 2021 19:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
@:Spablauw214
Wie beweert, bewijst.
Ik bedoelde het goed.quote:Op maandag 29 november 2021 19:11 schreef Questular het volgende:
Vraag het Za die komt elke keer met z'n gevaccineerden / niet gevaccineeren geneuzel.
Spannend! Weer in het donker de weg op zonder licht! Ik heb iig geleerd dat er een bordje verboden toegang bij onze ingang moet staan, zodat het niet publiek toegankelijk is voor boa gespuis.quote:Op maandag 29 november 2021 19:10 schreef deedeetee het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)drie-weken-zijn.html :")
Is er dan echt iemand die dit wel verwacht ? Daarna komt het betere werk en gooien ze weer een boel dicht, vervolgens worden we 's avonds in huis opgesloten.
Dus eerst zeg je dat hij met allemaal doemprofetieėn komt en vervolgens zeg je dat je geen kritiek op zijn cijfers hebt?quote:Op maandag 29 november 2021 19:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik ga niet zijn hele tijdlijn uitlopen joh, heb wel wat beters te doen. Ik heb geen kritiek op de cijfers maar op dat zero covid-gezwam van wijlen het Red Team.
In het Griekse alfabet heb je een letter die een korte "o" voorstelt en daarom o-mikron ("kleine o") wordt genoemd.quote:Op maandag 29 november 2021 19:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Omnikron klinkt ook wel als een misdaadsyndicaat uit een James Bond-film. Soort Spectre.
Edit: Of Omikron, whatever.
Dat de media geen echte experts vragen ipv Marino's en Ginny Mooys...quote:Op maandag 29 november 2021 19:10 schreef Questular het volgende:
Dat de media de experts hier niet hebben gevraagd, ze weten het elke keer beter dan b.v. Marino.
Ik zal ze even je gebruikersnaam doorgeven.quote:Op maandag 29 november 2021 19:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat de media geen echte experts vragen ipv Marino's en Ginny Mooys...
Ik zei dat zijn berichten zijn voorzien van allerlei doemprofetieėn ja. En dat ik daar wat moeite mee heb.quote:Op maandag 29 november 2021 19:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dus eerst zeg je dat hij met allemaal doemprofetieėn komt en vervolgens zeg je dat je geen kritiek op zijn cijfers hebt?
Het redteam dat iedere keer weer uit de dood opstaat nadat ze zich weer eens voor de zoveelste keer opgeheven hebben.quote:Op maandag 29 november 2021 19:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik ga niet zijn hele tijdlijn uitlopen joh, heb wel wat beters te doen. Ik heb geen kritiek op de cijfers maar op dat zero covid-gezwam van wijlen het Red Team.
Bijzonder dat dan helemaal geen experts zijn, mogen alleen hoogleraar virologie iets zeggen hierover?quote:Op maandag 29 november 2021 19:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat de media geen echte experts vragen ipv Marino's en Ginny Mooys...
Met alle respect, maar wat maakt een data-analist en iemand, die zich met Afrikaanse kindsoldaten bezig gehouden heeft, ineens tot pandemie- en virusexpert? Vraag dan voor de grap bijv. ook gewoon een elektrotechnisch ingenieur en een astronaut eens om hun visie op de pandemie.quote:Op maandag 29 november 2021 19:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik zal ze even je gebruikersnaam doorgeven.
De astronaut heeft wel een goede high level overviewquote:Op maandag 29 november 2021 19:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Met alle respect, maar wat maakt een data-analist en iemand, die zich met Afrikaanse kindsoldaten bezig gehouden heeft, ineens tot pandemie- en virusexpert? Vraag dan voor de grap bijv. ook gewoon een elektrotechnisch ingenieur en een astronaut eens om hun visie op de pandemie.
Ik houd er ernstig rekening mee dat deze lui weinig problemen hebben met het uitblijven van een exit.quote:Op maandag 29 november 2021 19:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die zerocovid-lui hebben na 2 jaar nog altijd niet in de gaten dat het geen duurzame exitstrategie is. Je zal namelijk met strenge maatregelen en lockdowns de verspreiding moeten tegenhouden totdat het virus endemisch wordt. Daarvoor zal iedereen immuniteit moeten opbouwen, en precies dat verhinder je door die lockdowns. Nog los van het feit dat jaren aan lockdowns volgens diverse deskundigen om talloze redenen überhaupt geen realistische optie zijn.
Of een voormalig pizzabezorger.quote:Op maandag 29 november 2021 19:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Met alle respect, maar wat maakt een data-analist en iemand, die zich met Afrikaanse kindsoldaten bezig gehouden heeft, ineens tot pandemie- en virusexpert? Vraag dan voor de grap bijv. ook gewoon een elektrotechnisch ingenieur en een astronaut eens om hun visie op de pandemie.
Maar hoe dan? Zijn het kluizenaars ofzo? Bedoel je wil toch leuke dingen kunnen blijven doen naast het werken?quote:Op maandag 29 november 2021 19:31 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik houd er ernstig rekening mee dat deze lui weinig problemen hebben met het uitblijven van een exit.
Als je denkt dat data-analyse niets te maken heeft met epidemiologie dan heb je het niet helemaal begrepen.quote:Op maandag 29 november 2021 19:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Met z'n skills overstijgt de astronaut de helikopterblik van de gemiddelde manager met gemak.quote:Op maandag 29 november 2021 19:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De astronaut heeft wel een goede high level overview
Meer als het misdaadsyndicaat van Crimson uit Suske en Wiskequote:Op maandag 29 november 2021 19:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Omnikron klinkt ook wel als een misdaadsyndicaat uit een James Bond-film. Soort Spectre.
Edit: Of Omikron, whatever.
Er is eigenlijk geen einddoel bij dat zero-covid gebeuren inmiddelds. Ja, zero-covid is nu het doel geworden waar alles voor moet wijken. Eerst was dit het doel tot het weer een beetje normaal kon en nu is het het doel an sich.quote:Op maandag 29 november 2021 19:31 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik houd er ernstig rekening mee dat deze lui weinig problemen hebben met het uitblijven van een exit.
wetenschappers zijn altijd heel goed in het modelleren op basis van data uit het verleden maar ga nu maar ff beleid maken wat 17M past. Groepen mijden. What's next? Thuis gevangen blijven? Nee, dood hoort bij het leven en de natuur is soms hard. Wen er maar aan.quote:Op maandag 29 november 2021 18:59 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)sche-vragen-a4067201
Ginny Mooy is boos.
Op zich is haar analyse correct maar ik lees geen enkel tegenvoorstel behalve meer maatregelen. Hoe denkt zij hier uit te komen dan? Dat laat ze een beetje in het midden nu.
Wat ze zegt over dat vaccins nooit een exitstrategie op zichzelf zijn geweest is trouwens gelul. In het begin ging men er wel degelijk vanuit dat groepsimmuniteit haalbaar was en dat het virus zou uitdoven. Alleen toen Alfa en later Delta om de hoek kwamen kijken zijn de kansen gekeerd.
Ga jij eens even lekker naar het vervelendekantoortermentopicquote:Op maandag 29 november 2021 19:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De astronaut heeft wel een goede high level overview
Hey jij bent ook hierquote:Op maandag 29 november 2021 19:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ga jij eens even lekker naar het vervelendekantoortermentopic
Alles om de cijfers naar beneden te krijgen.quote:Op maandag 29 november 2021 16:38 schreef Jazeg het volgende:
Dochter van 6 heeft op school zowel naast als achter zich een kindje zitten dat positief is getest. Vanochtend opgestaan zonder stem en met een blafhoest.
Ik heb vanaf vanochtend al meer dan 40 (!!!) keer de afsprakenlijn gebeld voor een test. Zwaar overbelast dus.
Vriendinnetje naast haar was negatief op de zelftest. Flink ziek en hardstikke positief op de test van de ggd.
Ik kan me wel voorstellen dat er zo een hoop afhaken. Niet te doen gewoon.
Het zal wel niet al teveel conflicteren met de leefstijl die ze hebben, of die ze bereid zijn aan te wennen. Ik kan me er ook helemaal niets bij voorstellen hoor. Hoe men daar zo bloedjefanatiek in op kan gaan. Maar het is hetzelfde als lieden van de andere kant - de complotkant - die ook heel erg ver willen gaan om hun 'waarden' na te streven.quote:Op maandag 29 november 2021 19:32 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Zijn het kluizenaars ofzo? Bedoel je wil toch leuke dingen kunnen blijven doen naast het werken?
Ja. Ik ben ook iemand beu.quote:Op maandag 29 november 2021 19:34 schreef Za het volgende:
Dat ontsnapte koppel ben ik ook beu inmiddels.
Beide kampen hebben ook totaal geen begrip voor mensen die anders denken. Dat is ook een groot probleem.quote:Op maandag 29 november 2021 19:41 schreef galantis het volgende:
[..]
Het zal wel niet al teveel conflicteren met de leefstijl die ze hebben, of die ze bereid zijn aan te wennen. Ik kan me er ook helemaal niets bij voorstellen hoor. Hoe men daar zo bloedjefanatiek in op kan gaan. Maar het is hetzelfde als lieden van de andere kant - de complotkant - die ook heel erg ver willen gaan om hun 'waarden' na te streven.
Zitten ze in quarantaine bij je?quote:Op maandag 29 november 2021 19:34 schreef Za het volgende:
Het is sowieso nepnieuws, op dit forum staat toch duidelijk dat Spanjaarden en Portugezen zich altijd netjes aan alle regels houden, dus het kan niet waar zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 19:34 schreef Za het volgende:
Ja, DonDruiper kwam ermee aanzetten hier, zei dat het gevaccineerden waren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |