Niet zo mooy.quote:Op maandag 29 november 2021 18:59 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)sche-vragen-a4067201
Ginny Mooy is boos.
Op zich is haar analyse correct maar ik lees geen enkel tegenvoorstel behalve meer maatregelen. Hoe denkt zij hier uit te komen dan? Dat laat ze een beetje in het midden nu.
Klopt, die ongevaccineerden gaan vroeg of laat inderdaad corona krijgen. Goed opgemerkt.quote:Op maandag 29 november 2021 19:02 schreef Za het volgende:
Hoe zit het nu met die andere 48 Omicron verdachten?
De test laat toch direct de afwijking zien?
Het zullen vast allemaal Omicroners zijn, maar zelfs indien niet, zulke aantallen besmettelingen die dagelijks door het luchtruim van waar ook het land binnenkomen, daar kunnen gewoon geen ongevaccineerden tegenop.
Sowieso zal iedereen regelmatig met het virus in aanraking blijven komen. Het is vooral te hopen dat iedereen volgend voorjaar enige mate van immuniteit heeft opgebouwd en daarna kunnen we alleen maar bidden dat er eind volgend jaar minder mensen het ziekenhuis in draaien.quote:Op maandag 29 november 2021 19:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Klopt, die ongevaccineerden gaan vroeg of laat inderdaad corona krijgen. Goed opgemerkt.
Ja de gevaccineerden ook, dat onderscheid kunnen we inmiddels wel achterwege laten.quote:Op maandag 29 november 2021 19:03 schreef Questular het volgende:
Klopt, die ongevaccineerden gaan vroeg of laat inderdaad corona krijgen. Goed opgemerkt.
Omnikron klinkt ook wel als een misdaadsyndicaat uit een James Bond-film. Soort Spectre.quote:Op maandag 29 november 2021 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bangmakerij genot. Ik geniet echt van alle onzin om Omikron
Zerocovid verspreidt zich sneller dan omicron...quote:Op maandag 29 november 2021 18:29 schreef jcdragon het volgende:
Marino net bij Eenvandaag. Hij is overal.
De gevaccineerden toch ook..quote:Op maandag 29 november 2021 19:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Vraag het Za die komt elke keer met z'n gevaccineerden / niet gevaccineeren geneuzel.quote:Op maandag 29 november 2021 19:10 schreef Noek het volgende:
[..]
De gevaccineerden toch ook..
Wat is dit?
Die zerocovid-lui hebben na 2 jaar nog altijd niet in de gaten dat het geen duurzame exitstrategie is. Je zal namelijk met strenge maatregelen en lockdowns de verspreiding moeten tegenhouden totdat het virus endemisch wordt. Daarvoor zal iedereen immuniteit moeten opbouwen, en precies dat verhinder je door die lockdowns. Nog los van het feit dat jaren aan lockdowns volgens diverse deskundigen om talloze redenen überhaupt geen realistische optie zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 19:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zerocovid verspreidt zich sneller dan omicron...
@Spablauw214quote:Op maandag 29 november 2021 18:53 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ben vaak kritisch op hem, maar zal ook erkennen dat hij het meestal bij het rechte eind heeft qua cijfers. Welke doemvoorspelling is niet uitgekomen dan?
Die hetze is net zo terecht als de hetze tegen Willem Engel; beiden zijn nl. net zo van het padje af.quote:Op maandag 29 november 2021 18:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vind eerder de hetze tegen hem hier treurig. Los van zijn cv heeft hij meermaals laten zien als data-analist echt wel uit de voeten te kunnen.
Ik ga niet zijn hele tijdlijn uitlopen joh, heb wel wat beters te doen. Ik heb geen kritiek op de cijfers maar op dat zero covid-gezwam van wijlen het Red Team.quote:Op maandag 29 november 2021 19:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
@:Spablauw214
Wie beweert, bewijst.
Ik bedoelde het goed.quote:Op maandag 29 november 2021 19:11 schreef Questular het volgende:
Vraag het Za die komt elke keer met z'n gevaccineerden / niet gevaccineeren geneuzel.
Spannend! Weer in het donker de weg op zonder licht! Ik heb iig geleerd dat er een bordje verboden toegang bij onze ingang moet staan, zodat het niet publiek toegankelijk is voor boa gespuis.quote:Op maandag 29 november 2021 19:10 schreef deedeetee het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)drie-weken-zijn.html :")
Is er dan echt iemand die dit wel verwacht ? Daarna komt het betere werk en gooien ze weer een boel dicht, vervolgens worden we 's avonds in huis opgesloten.
Dus eerst zeg je dat hij met allemaal doemprofetieën komt en vervolgens zeg je dat je geen kritiek op zijn cijfers hebt?quote:Op maandag 29 november 2021 19:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik ga niet zijn hele tijdlijn uitlopen joh, heb wel wat beters te doen. Ik heb geen kritiek op de cijfers maar op dat zero covid-gezwam van wijlen het Red Team.
In het Griekse alfabet heb je een letter die een korte "o" voorstelt en daarom o-mikron ("kleine o") wordt genoemd.quote:Op maandag 29 november 2021 19:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Omnikron klinkt ook wel als een misdaadsyndicaat uit een James Bond-film. Soort Spectre.
Edit: Of Omikron, whatever.
Dat de media geen echte experts vragen ipv Marino's en Ginny Mooys...quote:Op maandag 29 november 2021 19:10 schreef Questular het volgende:
Dat de media de experts hier niet hebben gevraagd, ze weten het elke keer beter dan b.v. Marino.
Ik zal ze even je gebruikersnaam doorgeven.quote:Op maandag 29 november 2021 19:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat de media geen echte experts vragen ipv Marino's en Ginny Mooys...
Ik zei dat zijn berichten zijn voorzien van allerlei doemprofetieën ja. En dat ik daar wat moeite mee heb.quote:Op maandag 29 november 2021 19:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dus eerst zeg je dat hij met allemaal doemprofetieën komt en vervolgens zeg je dat je geen kritiek op zijn cijfers hebt?
Het redteam dat iedere keer weer uit de dood opstaat nadat ze zich weer eens voor de zoveelste keer opgeheven hebben.quote:Op maandag 29 november 2021 19:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik ga niet zijn hele tijdlijn uitlopen joh, heb wel wat beters te doen. Ik heb geen kritiek op de cijfers maar op dat zero covid-gezwam van wijlen het Red Team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |