abonnement Unibet Coolblue
pi_202404603
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Goede service, wel :')
Ik ben er echt wel een beetje boos over en ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202404674
Wat een vreemde reactie @Lonaa Gewoon gaan denk ik, en dan verder kijken. Zo als het nu is is ook geen doen.

Fijn dat het zo'n leuk gesprek was @Tele6 Wel net hetzelfde als ik gisteren meemaakte, veel meer en veel ander werk dan in de vacature tekst.
Bedrijf belde net toen ik de post ging halen dus telefoon gemist. Kan na 4 uur terugbellen.
Gisteren nog met wat vrienden en ook 2 oud collega's gesproken en ik denk, mochten ze me de baan aanbieden, hete niet doe. Meer uren dan ik wil, heel veel zwaarder dan ik zoek (en op solliciteerde). Zoals een vriend al zei "dan werk je je weer over de kop want jij kan geen nee zeggen wanneer je ziet dat iets nodig is" en wees verstandig en neem je zelf tegen jezelf in bescherming.

Moeilijk hoor.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 30 november 2021 @ 13:39:26 #228
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202404794
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een vreemde reactie @:Lonaa Gewoon gaan denk ik, en dan verder kijken. Zo als het nu is is ook geen doen.

Fijn dat het zo'n leuk gesprek was @:Tele6 Wel net hetzelfde als ik gisteren meemaakte, veel meer en veel ander werk dan in de vacature tekst.
Bedrijf belde net toen ik de post ging halen dus telefoon gemist. Kan na 4 uur terugbellen.
Gisteren nog met wat vrienden en ook 2 oud collega's gesproken en ik denk, mochten ze me de baan aanbieden, hete niet doe. Meer uren dan ik wil, heel veel zwaarder dan ik zoek (en op solliciteerde). Zoals een vriend al zei "dan werk je je weer over de kop want jij kan geen nee zeggen wanneer je ziet dat iets nodig is" en wees verstandig en neem je zelf tegen jezelf in bescherming.

Moeilijk hoor.
Als ze je de baan aan iedereen, kan je dan niet vragen of je het voor minder uren mag gaan doen?

Nee heb je toch al..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 30 november 2021 @ 13:41:10 #229
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202404809
Tevens een bod gehad op het huis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in de "townhall" vandaag werd mijn project gepresenteerd als succesverhaal van afgelopen jaar. *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 30 november 2021 @ 13:41:23 #230
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202404810
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:41 schreef Barreltje het volgende:
Tevens een bod gehad op het huis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in de "townhall" vandaag werd mijn project gepresenteerd als succesverhaal van afgelopen jaar. *O*
Nice! *O*
  dinsdag 30 november 2021 @ 13:43:48 #231
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202404845
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een vreemde reactie @:Lonaa Gewoon gaan denk ik, en dan verder kijken. Zo als het nu is is ook geen doen.

Fijn dat het zo'n leuk gesprek was @:Tele6 Wel net hetzelfde als ik gisteren meemaakte, veel meer en veel ander werk dan in de vacature tekst.
Bedrijf belde net toen ik de post ging halen dus telefoon gemist. Kan na 4 uur terugbellen.
Gisteren nog met wat vrienden en ook 2 oud collega's gesproken en ik denk, mochten ze me de baan aanbieden, hete niet doe. Meer uren dan ik wil, heel veel zwaarder dan ik zoek (en op solliciteerde). Zoals een vriend al zei "dan werk je je weer over de kop want jij kan geen nee zeggen wanneer je ziet dat iets nodig is" en wees verstandig en neem je zelf tegen jezelf in bescherming.

Moeilijk hoor.
En aannemen (inderdaad vragen om minder uren?) en dan vanuit daar eventueel verder zoeken mocht het echt te hectisch worden?
Lijkt me doodeng om nu iets af te wijzen, niet lullig bedoeld, maar je hebt de leeftijd niet mee. Ik zou zelf denk ik te bang zijn verder niks te kunnen vinden.

En meedoen met de assertiviteit cursus van Blues, nee durven zeggen op teveel werk voor je eigen (geestelijke) gezondheid is heel belangrijk.
  dinsdag 30 november 2021 @ 13:44:12 #232
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202404851
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:04 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik belde dus de assistente over mijn teen. Die zou overleggen en me terugbellen.

Een uur geleden kreeg ik een mail "Belangrijke informatie over uw verwijzing". Daar staat in dat ik doorverwezen ben naar het Centrum voor Diagnostiek, dat dat op inloop is en succes d'r mee.

Ik vind hier eigenlijk wel wat van want a) dat is niet terugbellen, b) het is wat onvriendelijk en c) wat is de gedachtegang? Of de meerwaarde? Het plan?
JZOJP waarschijnlijk... Soort huisartsplus voor diagnostiek zonder de kosten van een heel ziekenhuis.
Wel weinig charmant dit niet even aan te kondigen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202404862
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:41 schreef Barreltje het volgende:
Tevens een bod gehad op het huis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in de "townhall" vandaag werd mijn project gepresenteerd als succesverhaal van afgelopen jaar. *O*
Lekker *O*
pi_202404872
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:41 schreef Barreltje het volgende:
Tevens een bod gehad op het huis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in de "townhall" vandaag werd mijn project gepresenteerd als succesverhaal van afgelopen jaar. *O*
_O_
Spoilers!
pi_202404920
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Als ze je de baan aan iedereen, kan je dan niet vragen of je het voor minder uren mag gaan doen?

Nee heb je toch al..
Dat ga ik ook zeker vragen, maar gisteren hadden ze het al over dat dit aantal uren al te weinig was voor wat ze nodig hadden. Maar zorgorganisatie dus geen budget voor meer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:41 schreef Barreltje het volgende:
Tevens een bod gehad op het huis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in de "townhall" vandaag werd mijn project gepresenteerd als succesverhaal van afgelopen jaar. *O*
Yeah en Yeah *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]
En aannemen (inderdaad vragen om minder uren?) en dan vanuit daar eventueel verder zoeken mocht het echt te hectisch worden?
Lijkt me doodeng om nu iets af te wijzen, niet lullig bedoeld, maar je hebt de leeftijd niet mee. Ik zou zelf denk ik te bang zijn verder niks te kunnen vinden.

En meedoen met de assertiviteit cursus van Blues, nee durven zeggen op teveel werk voor je eigen (geestelijke) gezondheid is heel belangrijk.
Dat vind ik ook doodeng om nee te zeggen. Daarom hoop ik haast dat ze zelf nee zeggen.
Maar ik wil echt niet die uren (en meer in de praktijk) werken. Het gaat niet alleen om de mindere vrije tijd, maar ook om het lijf wat niet zo lekker mee doet.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 30 november 2021 @ 13:57:49 #236
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202405001
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat ga ik ook zeker vragen, maar gisteren hadden ze het al over dat dit aantal uren al te weinig was voor wat ze nodig hadden. Maar zorgorganisatie dus geen budget voor meer.
[..]
Yeah en Yeah *O*
[..]
Dat vind ik ook doodeng om nee te zeggen. Daarom hoop ik haast dat ze zelf nee zeggen.
Maar ik wil echt niet die uren (en meer in de praktijk) werken. Het gaat niet alleen om de mindere vrije tijd, maar ook om het lijf wat niet zo lekker mee doet.
Meer uren zou ik ook echt niet doen, als ze je willen moeten ze het accepteren of afwijzen.
pi_202405052
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:41 schreef Barreltje het volgende:
Tevens een bod gehad op het huis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in de "townhall" vandaag werd mijn project gepresenteerd als succesverhaal van afgelopen jaar. *O*
Yeah en yeah voor beide heuglijke gebeurtenissen! 🎉🇳🇱
pi_202405087
Wat een onduidelijke situaties van Lonaa, en de solli’s van Tele en Kaatje.
pi_202405144
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:44 schreef fietsie het volgende:

[..]
JZOJP waarschijnlijk... Soort huisartsplus voor diagnostiek zonder de kosten van een heel ziekenhuis.
Wel weinig charmant dit niet even aan te kondigen.
Ja, nee, is wel gewoon ziekenhuis. Zit ook in het ziekenhuis maar dan hoef je niet meer langs de balie ditdat.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:12:11 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202405175
Wat suf allemaal Loon!
Ook 2 weken na dato.. slaat het dan nog ergens op om te gaan?

Ga je daadwerkelijk?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202405236
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:12 schreef Barreltje het volgende:
Wat suf allemaal Loon!
Ook 2 weken na dato.. slaat het dan nog ergens op om te gaan?

Ga je daadwerkelijk?
Weet niet en weet niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202405267
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Weet niet en weet niet.
Eigen risico al op dit jaar?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202405289
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Eigen risico al op dit jaar?
Dan was het een nobrainer geweest. :7 Ik heb nog 350 euro eigen risico over. }:|
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202405322
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:02 schreef Tele6 het volgende:
Nou, de sollicitatie ging wel redelijk denk ik. Het waren vriendelijke mensen. Het was goed dat ik me ingelezen had, want degene die een soort van assistent zoekt stelde een paar inhoudelijke vragen over het werk dat ze doet en nou had ik net gisteren al haar publicaties doorgelezen 8-)

Ze zoeken niet alleen een assistent voor diegene, zoals in de vacature stond, maar je zou ook andere mensen werk uit handen moeten gaan nemen, en ik denk wel dat ik dat zou kunnen maar het maakt de boel wel gecompliceerder omdat die andere mensen compleet ander werk doen (in het lab ipv achter de computer). Ik kreeg ineens allerlei vragen over labwerk terwijl daar niks over in de vacature stond 8)7

Ik denk dat ik het goed genoeg heb gedaan dat ik de functie zóu kunnen krijgen, mits er niet iemand anders solliciteert die wel die perfecte duizendpoot is. Ik kan me er weinig bij voorstellen dat die benodigde combi van theoretische en labervaring bestaat, zeker als je een vacature online zet voor iemand met alleen een masterdiploma. :')

Toen ze me aan het eind vroegen of ik nog vragen had, heb ik gevraagd wat ze dachten dat de grootste uitdaging zou worden bij deze baan, en dat vonden ze een erg goede vraag. De grootste uitdaging blijkt het feit dat ze nog niet precies weten hoe je weken en dagen eruit zullen zien bij het ondersteunen van die meerdere verschillende mensen, dus dat eigenlijk nog uitgevonden moet worden wat je baan precies wordt. Hmmmm. >:O
Oooowww joh, wat een goeie vraag!
Nou afwachten welke kant het opgaat dan maar ^O^

Wel een goeie ervaring erbij die sollie.
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:25:06 #245
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202405329
Aan de andere kant.. als het altijd zo blijft met je voet, word je er dan blij van?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:25:39 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202405336
En de vraag van Tele ga ik ook onthouden.. ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202405340
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:04 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik belde dus de assistente over mijn teen. Die zou overleggen en me terugbellen.

Een uur geleden kreeg ik een mail "Belangrijke informatie over uw verwijzing". Daar staat in dat ik doorverwezen ben naar het Centrum voor Diagnostiek, dat dat op inloop is en succes d'r mee.

Ik vind hier eigenlijk wel wat van want a) dat is niet terugbellen, b) het is wat onvriendelijk en c) wat is de gedachtegang? Of de meerwaarde? Het plan?
Slordig, daar hoort een telefoontje aan vooraf te gaan }:|
pi_202405348
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:41 schreef Barreltje het volgende:
Tevens een bod gehad op het huis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in de "townhall" vandaag werd mijn project gepresenteerd als succesverhaal van afgelopen jaar. *O*
2x *G* en *G*
pi_202405361
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:25 schreef Barreltje het volgende:
Aan de andere kant.. als het altijd zo blijft met je voet, word je er dan blij van?
Nee. Maar niemand kan me vertellen wat ze _wel_ kunnen doen om te voorkomen dat het de rest van mijn leven zo blijft. Dat is een beetje mijn punt.

Natuurlijk wil ik mijn pijn oplossen. Liever vandaag dan morgen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202405374
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een vreemde reactie @:Lonaa Gewoon gaan denk ik, en dan verder kijken. Zo als het nu is is ook geen doen.

Fijn dat het zo'n leuk gesprek was @:Tele6 Wel net hetzelfde als ik gisteren meemaakte, veel meer en veel ander werk dan in de vacature tekst.
Bedrijf belde net toen ik de post ging halen dus telefoon gemist. Kan na 4 uur terugbellen.
Gisteren nog met wat vrienden en ook 2 oud collega's gesproken en ik denk, mochten ze me de baan aanbieden, hete niet doe. Meer uren dan ik wil, heel veel zwaarder dan ik zoek (en op solliciteerde). Zoals een vriend al zei "dan werk je je weer over de kop want jij kan geen nee zeggen wanneer je ziet dat iets nodig is" en wees verstandig en neem je zelf tegen jezelf in bescherming.

Moeilijk hoor.
Ja heel moeilijk, want als je deze baan aanneemt MOET je enorm die grenzen gaan bewaken...en nog meer uren...
Zou voor jezelf wel positief zijn als ze je willen hebben :Y Want leeftijd speelt nu echt wel mee, dus dat is dan een opsteker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')