Wat moet je hier nu weer van denken? Ik hoop maar dat het goedkomtquote:'Dus alsjeblieft, er is geen reden voor paniek. Ik respecteer de artsen en zoals jullie allemaal weten ben ik een man van vertrouwen. Daarom geloof ik dat de situatie beter zal worden. Wat vanuit menselijk perspectief onmogelijk is, is mogelijk bij God. Bid voor me dat ik zal herstellen', schrijft hij.
Ik lees het (helaas) meer alsquote:Op woensdag 1 december 2021 07:35 schreef onlogisch het volgende:
Zieke Gyan (43) laat van zich horen na slecht nieuws: 'Ik ben NIET stervende'
Geen idee hoe het AD bij het verhaal komt, maar Gyan is natuurlijk wel een zeer gelovig man.
[..]
Wat moet je hier nu weer van denken? Ik hoop maar dat het goedkomt
Dat denk ik ook, zal ook wel typisch Gyan zijn natuurlijk. Neem aan dat zelfs het AD wel enige voozichtigheid in acht neemt met dit soort berichtgeving.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees het (helaas) meer als
Hij respecteert de artsen en hun diagnose maar gelooft zelf pas dat iets zeker is als het gods wil is.
Iets in deze trant inderdaad....quote:Op woensdag 1 december 2021 07:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees het (helaas) meer als
Hij respecteert de artsen en hun diagnose maar gelooft zelf pas dat iets zeker is als het gods wil is.
quote:Op woensdag 1 december 2021 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Iets in deze trant inderdaad....
Maar wel bijzonder dat het AD zomaar iets publiceert zonder zijn toestemming. Vond het ook al zo vreemd dat er vanuit Feyenoord zelf geen berichtgeving openbaar werd gemaakt, meestal doen ze dat wel bij dit soort nieuws.
Er waren ook wel een hoop twijfels dus misschien dan wel het beste. Wel jammer want die Noorse koopjes uit de budgetbak hebben ons tot nu toe niet bepaald windeieren gelegd.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:01 schreef hhh38 het volgende:
Volgens de Noorse TV gaat Bjorkan naar Hertha
Ik zou Senesi kiezen, maar niet deze winter. Ik denk dat we het met een gokje moeten doen. Gelukkig is het scoutingnetwerk flink uitgebreid en dus de kans dat dat gokje goed uitpakt een stuk groter geworden.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er waren ook wel een hoop twijfels dus misschien dan wel het beste. Wel jammer want die Noorse koopjes uit de budgetbak hebben ons tot nu toe niet bepaald windeieren gelegd.
Benieuwd naar wie ze doorschakelen. Als er iemand verkocht zou moeten worden van de huidige selectie zou ik zeker Malacia kiezen (van onze spelers die veel waarde vertegenwoordigen vind ik hem de minste) maar er staan geen opvolgers klaar.
Jammer, ik heb genoten van je posts de afgelopen weken!quote:Op woensdag 1 december 2021 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
user t3htommay komt bij deze op mijn blocklist.
Het is dringen de laatste tijd. Klaas is weer terug (wel alweer verbannen) en afgelopen donderdag was Herman aan de zuip.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
user t3htommay komt bij deze op mijn blocklist.
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is dringen de laatste tijd. Klaas is weer terug (wel alweer verbannen) en afgelopen donderdag was Herman aan de zuip.
Toch moet Feyenoord wel echt een linksback halen in de winter, want het is allemaal maar dunnetjes. Eigenlijk ook een cv, maar beide lijkt me niet haalbaar.Tot nu toe gelukkig geen blessures (ook wel een keer fijn na anderhalf jaar lang blessuregolven), maar als het even tegen gaat zitten heb je wel een probleem.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er waren ook wel een hoop twijfels dus misschien dan wel het beste. Wel jammer want die Noorse koopjes uit de budgetbak hebben ons tot nu toe niet bepaald windeieren gelegd.
Benieuwd naar wie ze doorschakelen. Als er iemand verkocht zou moeten worden van de huidige selectie zou ik zeker Malacia kiezen (van onze spelers die veel waarde vertegenwoordigen vind ik hem de minste) maar er staan geen opvolgers klaar.
Volgens Gouka dacht ik is de naam van één of andere reserveback van Jong Ajax gevallen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch moet Feyenoord wel echt een linksback halen in de winter, want het is allemaal maar dunnetjes. Eigenlijk ook een cv, maar beide lijkt me niet haalbaar.Tot nu toe gelukkig geen blessures (ook wel een keer fijn na anderhalf jaar lang blessuregolven), maar als het even tegen gaat zitten heb je wel een probleem.
De tijd dat het AD een betrouwbare bron was voor Feyenoord nieuws is ook alweer een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Gouka dacht ik is de naam van één of andere reserveback van Jong Ajax gevallen.![]()
Julius Dirksen.
Ja lijkt mij ook heel sterk allemaal, of ze moeten hem voor de onder 21 willen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:42 schreef fetX het volgende:
[..]
De tijd dat het AD een betrouwbare bron was voor Feyenoord nieuws is ook alweer een paar jaar geleden.
ANNOUNCE Lord Nelom.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch moet Feyenoord wel echt een linksback halen in de winter, want het is allemaal maar dunnetjes. Eigenlijk ook een cv, maar beide lijkt me niet haalbaar.Tot nu toe gelukkig geen blessures (ook wel een keer fijn na anderhalf jaar lang blessuregolven), maar als het even tegen gaat zitten heb je wel een probleem.
Ik zou die Bangura terughalen, maar die zal al wel aardig wat knaken kosten inmiddels @maxi-musquote:
Groningen is in de zomer afgehaakt omdat hij te duur was en hij is er na een half seizoentje Eredivisie niet goedkoper op geworden.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou die Bangura terughalen, maar die zal al wel aardig wat knaken kosten inmiddels @:maxi-mus
Tegen Maccabi eens Toornstra op de plek van Til en Alireza/Nelson op rechts proberen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Graag Nelson of Alireza op rechts vanavond @:arne
quote:Op woensdag 1 december 2021 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Graag Nelson of Alireza op rechts vanavond @:arne
Nelson in dat geval dus.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegen Maccabi eens Toornstra op de plek van Til en Alireza/Nelson op rechts proberen.
Tja Toorn is ook niet echt het type captain. Het is een te lieve ploeg volgens Dick en Cor weet je nog.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha, niet echt een prater maar boeiend ook verder.
Weet je nog dat verhaal van Gouka vorig seizoen dat Berghuis Malacia had aangevallen met een cornervlagquote:Op woensdag 1 december 2021 17:42 schreef fetX het volgende:
[..]
De tijd dat het AD een betrouwbare bron was voor Feyenoord nieuws is ook alweer een paar jaar geleden.
Gewoon GeertGod die band geven, kunnen we weer lachen tijdens het interview.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha, niet echt een prater maar boeiend ook verder.
quote:Op woensdag 1 december 2021 18:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon GeertGod die band geven, kunnen we weer lachen tijdens het interview.
Beetje l-l-eft r-right be-behindquote:Op woensdag 1 december 2021 18:58 schreef fetX het volgende:
Ik zou eigenlijk iedereen eerder aanvoerder maken, behalve Marciano, Malacia en Geertruida (stottergenot. Voordat hij een aanwijzing heeft gegeven is het rust).
Zo had ik ooit een rijlesleraar die stotterde. Hij had een vastloper vlak voor we de rotonde op gingen en kwam totaal niet uit zijn woorden. Ik ging rechtdoor en een halve minuut later was hij weer rustig en zei: Godverdomme, daar hadden we naar links gemoeten. Allebei keihard gelachen.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon GeertGod die band geven, kunnen we weer lachen tijdens het interview.
Leuke anekdote, een like.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo had ik ooit een rijlesleraar die stotterde. Hij had een vastloper vlak voor we de rotonde op gingen en kwam totaal niet uit zijn woorden. Ik ging rechtdoor en een halve minuut later was hij weer rustig en zei: Godverdomme, daar hadden we naar links gemoeten. Allebei keihard gelachen.
Einde anekdote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |