Ook mooie verhalen over Gyan in De Snor van József Kiprichquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, speelde ook jarenlang op een veredeld jeugdcontractje totdat Don Leo daar achterkwam. Daarna elke euro aan 'vrienden' en familie gegeven. Dat boekje is sowieso wel een aanrader, ook voor niet Feyenoorders.
De eerste echte cultheld die ik heb meegemaakt ook. Daarna werd iedere kneus met een leuk verhaaltje gebombardeerd tot cultheld zoals zo'n Babovic of wat ze nu weer met Dessers proberen, maar dit was er echt één. GyanGod.
@onlogisch deze mag het dansje van Linssen wel vervangen denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de OP de rest van het seizoen aub
Done.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch deze mag het dansje van Linssen wel vervangen denk ik.
Wat moet je hier nu weer van denken? Ik hoop maar dat het goedkomtquote:'Dus alsjeblieft, er is geen reden voor paniek. Ik respecteer de artsen en zoals jullie allemaal weten ben ik een man van vertrouwen. Daarom geloof ik dat de situatie beter zal worden. Wat vanuit menselijk perspectief onmogelijk is, is mogelijk bij God. Bid voor me dat ik zal herstellen', schrijft hij.
Ik lees het (helaas) meer alsquote:Op woensdag 1 december 2021 07:35 schreef onlogisch het volgende:
Zieke Gyan (43) laat van zich horen na slecht nieuws: 'Ik ben NIET stervende'
Geen idee hoe het AD bij het verhaal komt, maar Gyan is natuurlijk wel een zeer gelovig man.
[..]
Wat moet je hier nu weer van denken? Ik hoop maar dat het goedkomt
Dat denk ik ook, zal ook wel typisch Gyan zijn natuurlijk. Neem aan dat zelfs het AD wel enige voozichtigheid in acht neemt met dit soort berichtgeving.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees het (helaas) meer als
Hij respecteert de artsen en hun diagnose maar gelooft zelf pas dat iets zeker is als het gods wil is.
Iets in deze trant inderdaad....quote:Op woensdag 1 december 2021 07:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees het (helaas) meer als
Hij respecteert de artsen en hun diagnose maar gelooft zelf pas dat iets zeker is als het gods wil is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |