Valt tegen dan. Vorige twee wereldbekers won ze met 1,5 secondequote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:07 schreef heywoodu het volgende:
Pien Smith wint de 1000m bij de World Cup junioren met een volle seconde voorsprong.
https://media.isuresults.(...)t_20220122084704.pdf
Ook weer ruim sneller dan de snelste neo.
Beetje late reactie, maar: eigenlijk had Ronald Mulder stiekem wel het goud verdiend toen, want die reed de snelste 500m.quote:
Wat zijn dat voor gehandicaptentijden? Is het zulk vreselijk ijs?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:09 schreef heywoodu het volgende:
Evelien Vijn wint de 3km met drie seconden.
https://live.isuresults.e(...)ompetition/5/results
Buiten en het sneeuwt, volgens mijquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor gehandicaptentijden? Is het zulk vreselijk ijs?
Rondje 43.9.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor gehandicaptentijden? Is het zulk vreselijk ijs?
Op de insta van Ane Farstad (quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buiten en het sneeuwt, volgens mij
Nederland won overigens ook met overmacht de twee teamsprints bij de junioren, vooral de vrouwen waren véél te sterk voor de rest (bijna vier seconden).
Niemand verslaat Hege Bokko.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op de insta van Ane Farstad () zag ik ook dat het sneeuwde inderdaad.
(dat zou zomaar wél de Puck Moonen van het schaatsen kunnen worden)
Die was een tijdje echt goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niemand verslaat Hege Bokko.
Wat een genot dit. Lekker uitgesproken types bij Zaanlanderquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:35 schreef Idisrom het volgende:
OEI OEI !
Kunnen we beter niet voortaan op een vijfhonderdmeterbaan gaan schaatsen? Als ik Jillert Anema zo hoor, dan zou dat een veel zuiverder schaatssport opleveren voor met name de 1000 meter, maar ook nog de 3000 meter.
https://www.ad.nl/video/p(...)maar-even-aan-278749
Dit vind ik tot nu toe nog de mooiste video uit de serie. Wat is Jorrit Bergsma lekker relaxed bij de tirades van Jillert Anema over de 'oneerlijkheid' over lotingen en dergelijke.
En wat zijn de vrouwen onderling toch moeilijk, ook Irene Schouten.
En Jillert heeft inderdaad geen hoge pet op van Sven Kramer, en snapt niet wat die op de gezamenlijke onderdelen te zoeken heeft..
Jillert heeft een hekel aan Hidde, wat een verrassing.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:35 schreef Idisrom het volgende:
OEI OEI !
Kunnen we beter niet voortaan op een vijfhonderdmeterbaan gaan schaatsen? Als ik Jillert Anema zo hoor, dan zou dat een veel zuiverder schaatssport opleveren voor met name de 1000 meter, maar ook nog de 3000 meter.
https://www.ad.nl/video/p(...)maar-even-aan-278749
Dit vind ik tot nu toe nog de mooiste video uit de serie. Wat is Jorrit Bergsma lekker relaxed bij de tirades van Jillert Anema over de 'oneerlijkheid' over lotingen en dergelijke.
En wat zijn de vrouwen onderling toch moeilijk, ook Irene Schouten.
En Jillert heeft inderdaad geen hoge pet op van Sven Kramer, en snapt niet wat die op de gezamenlijke onderdelen te zoeken heeft..
Die uitspraak van Schouten "ik snap Jorrit nu wel dat ie daar niets meer mee te maken wil hebben" was veelzeggend. Betekent dat dat we definitief geen reserve hebben voor de TP?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop haat en nijd ook bij team pursuit. Nu heb je dan ook nog Antwanet van een andere ploeg samen met Irene en Ireen. Dus ja, succes met het trainen en uitspreken van pijnpunten.
Jup, zal me niks verbazen als het een grote deceptie wordt bij de Spelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop haat en nijd ook bij team pursuit. Nu heb je dan ook nog Antwanet van een andere ploeg samen met Irene en Ireen. Dus ja, succes met het trainen en uitspreken van pijnpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |