quote:who the fuck are you?
Op zaterdag 1 februari 2003 12:50 schreef Hainault het volgende:
who the fuck is rik?
quote:That's who the fuck I am
Op zaterdag 1 februari 2003 12:52 schreef F1908 het volgende:[..]
who the fuck are you?
Van wie zou ie t gehoord hebben, van de trouwerij, en waar ie moest zijn
quote:Rik is pas gister terug gekomen, zak stront! Ga je huiswerk doen
Op zaterdag 1 februari 2003 12:54 schreef thecrook het volgende:
Rik is verdomme al weken terug stomme lampekap!Optiefen met je kuttopics!
quote:niet zeiken als je niet weet wie rik is omdat je niet naar het betreffende programma kijkt
Op zaterdag 1 februari 2003 12:53 schreef Hainault het volgende:[..]
That's who the fuck I am
Xer
quote:ze is gewoon continu knetter-stoned
Op zaterdag 1 februari 2003 13:00 schreef Xeron het volgende:
maar kan het nu niet zijn dat anita het zich gewoon verbeeld dat het rick is?
quote:met dit weer
Op zaterdag 1 februari 2003 13:22 schreef Maichel het volgende:
Mooi...kent ie weer op zn moter rijden
quote:Op z'n wat???
quote:Politie Scanner regio Den Bosch
Op zaterdag 1 februari 2003 12:50 schreef Hainault het volgende:
who the fuck is rik?
Nou doegies Soapgek
Vind het wel stoer dat ie terug is gekomen. Ik kan bijna niet wachten tot maandag. Wil weten hoe Anita reageert.
quote:Die valt flauw en mickey knalt gelijk zijn brains er uit.
Op zondag 2 februari 2003 01:18 schreef locogirl het volgende:
Wil weten hoe Anita reageert.
Rick past veel beter bij Anita vind ik.
quote:You women are so lame....
Op zondag 2 februari 2003 01:18 schreef locogirl het volgende:
Ik had het al weken eerder gelezen in het yesforum dat rick terug zou komen zie topic over de stalker van charlie.Vind het wel stoer dat ie terug is gekomen. Ik kan bijna niet wachten tot maandag. Wil weten hoe Anita reageert.
Ik zag hoe mijn schoonmams en vriendin dit tafereel zaten te bekijken en ik hoopte echt dat ze nou eens keer zouden zeggen: dit is wel erg ongeloofwaardig, vanaf nu kijken we het niet meer!
Maar nee: Oh ik ben benieuwd wat Anita maandag zegt.
quote:Get a life zeg.......
Op zondag 2 februari 2003 02:06 schreef locogirl het volgende:
Hahahah ja idd. Ik kan er maar niet aan wennen hoor mickey en anita.Rick past veel beter bij Anita vind ik.
quote:En vrouwen maar afvragen waarom vaak de functies met grote verantwoordelijkheid in het bedrijfsleven door mannen bezet worden.
Op zondag 2 februari 2003 15:08 schreef locogirl het volgende:
Hahahaah sorry maar ik volg het al vanaf dat ik het me kan herinneren en ik zal ook nit zo gauw stoppen met kijken. Krijg er gewoon geen genoeg van hahaha.
Kun je het voorstellen. Crisisberaad: oh ff m'n man bellen dat hij de video moet programmeren, want ik moet zien wat er met Rik en Anita gebeurt
Dat ene excuus ook: Ja ik kijk het al zooooo lang. Danheb ik zoiets van: ja, je zit de hele tijd naar een recycling van problemen te kijken. Heb je dat niet door?
(Ja ja het is maar een soap... maar toch )
quote:Het is toch heerlijk om een half uur per dag effe je verstand niet hoeven te gebruiken!! Dat snappen jullie mannen nou niet he........
Op maandag 3 februari 2003 08:32 schreef MikeyMo het volgende:[..]
En vrouwen maar afvragen waarom vaak de functies met grote verantwoordelijkheid in het bedrijfsleven door mannen bezet worden.
Kun je het voorstellen. Crisisberaad: oh ff m'n man bellen dat hij de video moet programmeren, want ik moet zien wat er met Rik en Anita gebeurt
Dat ene excuus ook: Ja ik kijk het al zooooo lang. Danheb ik zoiets van: ja, je zit de hele tijd naar een recycling van problemen te kijken. Heb je dat niet door?
Rik rulezzzz
quote:Pff.. en mannen dan..ik ken meerdere jongens en mannen die altijd GTST kijken...
Op maandag 3 februari 2003 08:32 schreef MikeyMo het volgende:[..]
En vrouwen maar afvragen waarom vaak de functies met grote verantwoordelijkheid in het bedrijfsleven door mannen bezet worden.
quote:Nee kan niet, Job heeft dat ding verkocht.
quote:the what man
Op zaterdag 1 februari 2003 12:52 schreef F1908 het volgende:[..]
who the fuck are you?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |