Jij ook nog.quote:Op zondag 28 november 2021 13:33 schreef Koen66 het volgende:
Ben de meet nog in m'n hoofd aan het verwerken, maar tof was ie
Ik heb nog 15 cent van jou.quote:
nr 17, naast de ingang van het park en tegenover de patertjes.quote:
quote:Op zondag 28 november 2021 13:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je bent een schatje . net zoals je UI
Dat was het ook.quote:Op zondag 28 november 2021 14:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
Als ik het allemaal zo lees vind ik het wel erg jammer dat ik niet kon, klinkt supergezellig..
De volgende keer dan maar.quote:Op zondag 28 november 2021 14:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
Als ik het allemaal zo lees vind ik het wel erg jammer dat ik niet kon, klinkt supergezellig..
Jammer dat je er niet wasquote:Op zondag 28 november 2021 14:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
En nog steeds, den Haag heeft nu ook een Domtoren.quote:Op zondag 28 november 2021 14:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet was
Ons stadsie was wel goed vertegenwoordigd.
Ja dat las ik! Volgende keer ben ik er bij!quote:Op zondag 28 november 2021 14:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet was
Ons stadsie was wel goed vertegenwoordigd.
Was jammer idd, volgende keer beter.quote:Op zondag 28 november 2021 14:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ja zeker jammerquote:Op zondag 28 november 2021 14:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
Nee. Niks van!quote:Op zondag 28 november 2021 15:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat las ik! Volgende keer ben ik er bij!![]()
Echt wel, kan ze ook met een lang gezicht een beetje aan haar drankje nippen. Verwacht ik ook van jou, samen een vreselijk ongezellige avond hebben.quote:
Oh ik zit nooit met een lang gezicht aan een drankje hoorquote:Op zondag 28 november 2021 15:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt wel, kan ze ook met een lang gezicht een beetje aan haar drankje nippen. Verwacht ik ook van jou, samen een vreselijk ongezellige avond hebben.
Zing je toevallig ook "De regenboog"?quote:Op zondag 28 november 2021 15:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik zit nooit met een lang gezicht aan een drankje hoor
Lol, nee, dat dan weer nietquote:Op zondag 28 november 2021 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zing je toevallig ook "De regenboog"?
Dat leert Prisha je wel.quote:
Dat lees je goed.quote:Op zondag 28 november 2021 15:47 schreef -Sigaartje het volgende:
Jullie hebben het supergezellig gehad lees ik!
Ja fors druk inderdaad... Nu aan een cappuccinoquote:Op zondag 28 november 2021 15:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stervensdruk zeker? Gisteren was er ook file rondom MotN.
Toppie.quote:Op zondag 28 november 2021 15:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik zit nooit met een lang gezicht aan een drankje hoor
Zeker weten.quote:Op zondag 28 november 2021 15:47 schreef -Sigaartje het volgende:
Jullie hebben het supergezellig gehad lees ik!
Ik moest even denken voor het kwartje viel.quote:Op zondag 28 november 2021 16:01 schreef -Shii- het volgende:
Was leuk om Jeroenop schoot te hebben, maar volgens mij vond Jeroen het minder leuk.
Hahaha is goedquote:Op zondag 28 november 2021 15:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met de volgende meet trekken we dat even recht.
Voor de gemiddelde lezer klinkt dit ietwat apartquote:Op zondag 28 november 2021 16:01 schreef -Shii- het volgende:
Was leuk om Jeroenop schoot te hebben, maar volgens mij vond Jeroen het minder leuk.
Moeten ze zich maar beter inlezen.quote:Op zondag 28 november 2021 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde lezer klinkt dit ietwat apart
Met mijn bazenontbijt en The Real Housewives op de tabletquote:Op zondag 28 november 2021 17:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Moeten ze zich maar beter inlezen.![]()
Jeroen in de tas (foto gejat uit het vorige topic):
[ afbeelding ]
Dat was het zeker, jammer dat je er niet bij was.quote:Op zondag 28 november 2021 17:35 schreef Soury het volgende:
Leuk te lezen dat het wederom een groot succes was(Jeroen)
Jouw cadeautje ook. Geweldigquote:Op zondag 28 november 2021 17:35 schreef Soury het volgende:
Leuk te lezen dat het wederom een groot succes was(Jeroen)
Ik heb geen streep door mijn naamquote:Op zondag 28 november 2021 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jouw cadeautje ook. Geweldig
En je werd gemist.
Dat was even lachen geblazen.quote:Op zondag 28 november 2021 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jouw cadeautje ook. Geweldig
En je werd gemist.
quote:
Kan ze mooi aan het Fok! console hangenquote:
Het zijn allemaal nette mensen he ?quote:
Wat is lurf?quote:
Heb jij nooit iemand bij de lurven gepakt?quote:
Ja, maar daar zat zeker geen hartje bij.quote:Op zondag 28 november 2021 18:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb jij nooit iemand bij de lurven gepakt?
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 28 november 2021 18:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar daar zat zeker geen hartje bij.![]()
Snap er geen kut van. Het zal wel.
Ik ook niet, ik heb wel een chocoladeletter en strooigoed gescoord.quote:
Tof ik heb lang gedaan met die paaseitjes toen. De meeste zijn in de chili verdwenen.quote:Op zondag 28 november 2021 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb wel een chocoladeletter en strooigoed gescoord.
En dat je onder tafel dook voor een tas.quote:Op zondag 28 november 2021 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Er komen elke keer weer nieuwe herinneringen boven drijven, iets met Oprah ook
dat was positiefquote:Op zondag 28 november 2021 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Er komen elke keer weer nieuwe herinneringen boven drijven, iets met Oprah ook
Bedankt voor je hulp nogquote:Op zondag 28 november 2021 18:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En dat je onder tafel dook voor een tas.
Dat zag er vanaf de overkant heel bijzonder uitquote:Op zondag 28 november 2021 18:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En dat je onder tafel dook voor een tas.
Vanaf mijn kant ookquote:Op zondag 28 november 2021 18:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zag er vanaf de overkant heel bijzonder uit
Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan?quote:
Jij was negatief...wat op zich weer positief wasquote:
Dat begreep ik laterquote:Op zondag 28 november 2021 18:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zagen wequote:
True!quote:Op zondag 28 november 2021 18:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij was negatief...wat op zich weer positief was
quote:Op zondag 28 november 2021 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
True!
Alleen of ik dat nog steeds ben...
Die anderhalve meter gaat vandaag pas inquote:Op zondag 28 november 2021 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
True!
Alleen of ik dat nog steeds ben...
Pfffieeuwquote:Op zondag 28 november 2021 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die anderhalve meter gaat vandaag pas in
Keken er mensen verlekkerd?quote:Op zondag 28 november 2021 18:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2021 18:30 schreef Koen66 het volgende:
Ja de anderhalve meter was er niet altijd..
Volgens mijn heeft Koen hem daar al opgegeten.quote:
Die komt me vaag bekend voorquote:Op zondag 28 november 2021 18:33 schreef Domnivoor het volgende:
Er is tijdens de meet nog een foto in dit topic geplaatst:
FOT / Users met mondkapjes
Er begint mij ook iets te dagen.quote:Op zondag 28 november 2021 18:33 schreef Domnivoor het volgende:
Er is tijdens de meet nog een foto in dit topic geplaatst:
FOT / Users met mondkapjes
Ik kan gewoon niet van jullie afblijven denk ikquote:Op zondag 28 november 2021 18:37 schreef D. het volgende:
[..]
Vorige keer ook niet, dus da’s traditie
Daar was het te gezellig voor.quote:Op zondag 28 november 2021 18:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet van jullie afblijven denk ik
Bijna helemaal las ik, dus dat onderstreept zijn blikquote:Op zondag 28 november 2021 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mijn heeft Koen hem daar al opgegeten.
Ik nog steedsquote:
quote:Op zondag 28 november 2021 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna helemaal las ik, dus dat onderstreept zijn blik
Hij ziet er tevreden uit jaquote:Op zondag 28 november 2021 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna helemaal las ik, dus dat onderstreept zijn blik
Dat hoefde nog niet.quote:Op zondag 28 november 2021 18:30 schreef Koen66 het volgende:
Ja de anderhalve meter was er niet altijd..
kaasquote:Op zondag 28 november 2021 18:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat hoefde nog niet.
Er stond trouwens nog een hele bak met kringverjaardagkaasmeukzooi met vlaggetjes![]()
Ik vond al, dat ik dingen miste.
quote:Op zondag 28 november 2021 18:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat hoefde nog niet.
Er stond trouwens nog een hele bak met kringverjaardagkaasmeukzooi met vlaggetjes![]()
Jaquote:
Bewaar maar voor de volgende meet.quote:Op zondag 28 november 2021 18:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat hoefde nog niet.
Dit dusquote:Op zondag 28 november 2021 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]We zijn niets tekort gekomen hoor! Heerlijk verwend
quote:
gelukkig hoefde dat nog nietquote:Op zondag 28 november 2021 18:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat hoefde nog niet.
Hij had vlechtjes, en droeg een motorjackquote:Op zondag 28 november 2021 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die kwam toch een paar keer binnenstappen?
goed herkenbaarquote:Op zondag 28 november 2021 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij had vlechtjes, en droeg een motorjack![]()
Kan ook een bloemetjesjurk geweest zijn.
Dat dachten we wel jaquote:Op zondag 28 november 2021 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die kwam toch een paar keer binnenstappen?
Het was echt ontzettend leuk, de tijd vloog voorbij, dat was wel een minpuntquote:Op zondag 28 november 2021 20:12 schreef pullup het volgende:
Hoop dat jullie veel lol hebben gehad![]()
OmaNijn
quote:Op zondag 28 november 2021 20:14 schreef pullup het volgende:
Ik heb toch wel een beetje aan jullie gedacht toen ik deze tegenkwam![]()
![]()
[ afbeelding ]
Héé gozer ik zou het echt wel leuk vinden om jou ook een keer te ontmoetenquote:Op zondag 28 november 2021 20:12 schreef pullup het volgende:
Hoop dat jullie veel lol hebben gehad![]()
OmaNijn
ik liep vandaag langs een Nijntje winkelquote:Op zondag 28 november 2021 20:14 schreef pullup het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik was er wel geweest indien het net niet de laatste wedstrijd van het jaar was net in Groningen, ga zeker volgende keerer bij zijnquote:Op zondag 28 november 2021 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé gozer ik zou het echt wel leuk vinden om jou ook een keer te ontmoeten
quote:Op zondag 28 november 2021 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé gozer ik zou het echt wel leuk vinden om jou ook een keer te ontmoeten
Ik heb nog een fles hier staan met jullie naam erop dus dat moet echtquote:Op zondag 28 november 2021 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was er wel geweest indien het net niet de laatste wedstrijd van het jaar was net in Groningen, ga zeker volgende keerer bij zijn
Leuk je bent een graag geziene fokker hier, wat mij betreftquote:Op zondag 28 november 2021 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was er wel geweest indien het net niet de laatste wedstrijd van het jaar was net in Groningen, ga zeker volgende keerer bij zijn
verhip jaquote:
ik had echt bij vertrek het gevoel alsof het middernacht wasquote:
ja samequote:Op zondag 28 november 2021 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had echt bij vertrek het gevoel alsof het middernacht was
Top!quote:Op zondag 28 november 2021 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:
Ik ook, ik ben versleten, ik heb ook heel slecht geslapen, teveel indrukken opgedaan denk ikquote:Op zondag 28 november 2021 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja same![]()
nu ook trouwens pfff ben moe
quote:Op zondag 28 november 2021 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben versleten, ik heb ook heel slecht geslapen, teveel indrukken opgedaan denk ik
Ahhquote:Op zondag 28 november 2021 20:14 schreef pullup het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
echt moe nog niet vreemd genoegquote:Op zondag 28 november 2021 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja same![]()
nu ook trouwens pfff ben moe
zoonlief had altijd geroepen dat te gaan kopen als mevr Koen een nieuwe baan zou vindenquote:Op zondag 28 november 2021 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toe maar, wat een verwenweekend.
Ik probeer elke zondag voor 10 uur er in te liggen.quote:Op zondag 28 november 2021 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt moe nog niet vreemd genoeg
maar denk dat ik na 10-en wel ga crashen
zondag is bij mij vaak qua slaap een dingetje, te laat er uit, en morgen weer te vroeg er uit moetenquote:Op zondag 28 november 2021 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik probeer elke zondag voor 10 uur er in te liggen.
O, ze heeft een nieuwe baan? Gefeliciteerd!quote:Op zondag 28 november 2021 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief had altijd geroepen dat te gaan kopen als mevr Koen een nieuwe baan zou vinden
Het was goed om eens dichtbij te zijnquote:Op zondag 28 november 2021 20:31 schreef Koen66 het volgende:
moet bij de nick van GOA wel denken aan de afstand die er gisteren absoluut niet was
ja same, paar uurtjes maar vannacht. Was om 4 uur klaar wakkerquote:Op zondag 28 november 2021 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben versleten, ik heb ook heel slecht geslapen, teveel indrukken opgedaan denk ik
quote:Op zondag 28 november 2021 20:31 schreef Koen66 het volgende:
moet bij de nick van GOA wel denken aan de afstand die er gisteren absoluut niet was
Ik pas om 10 uur.. ben het niet gewend dat het zo donker is normaal.. dus dacht dat het nog vroeg was.quote:Op zondag 28 november 2021 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja same, paar uurtjes maar vannacht. Was om 4 uur klaar wakker![]()
Ik denk dat ik vannacht wel goed ga slapen. Vanmiddag ook wel half uurtje de ogen dicht gehad
sinds april werkloos (D-Reizen) na zomervakantie (september) echt gaan zoeken dus nog best snelquote:Op zondag 28 november 2021 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ze heeft een nieuwe baan? Gefeliciteerd!
Lekker! Succes daar !quote:Op zondag 28 november 2021 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds april werkloos (D-Reizen) na zomervakantie (september) echt gaan zoeken dus nog best snel
Fijn. Gefeliciteerdquote:Op zondag 28 november 2021 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds april werkloos (D-Reizen) na zomervakantie (september) echt gaan zoeken dus nog best snel
< Altijd een klein beetje jaloers op verstandige mensen.quote:Op zondag 28 november 2021 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben zelden zo fit geweest op de dag na een borrel. Niets gedronken, op tijd weer thuis. Bevalt eigenlijk prima
Ja, dat is heel snel. Vooral om dat ze natuurlijk niet de enige is die aan het zoeken was.quote:Op zondag 28 november 2021 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaloers!quote:Op zondag 28 november 2021 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik pas om 10 uur.. ben het niet gewend dat het zo donker is normaal.. dus dacht dat het nog vroeg was.
Wat liefquote:Op zondag 28 november 2021 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief had altijd geroepen dat te gaan kopen als mevr Koen een nieuwe baan zou vinden
Hij deed zijn naam geen eer aanquote:Op zondag 28 november 2021 20:31 schreef Koen66 het volgende:
Echt irritant, ik heb van 2 tot 4 uur wakker gelegen en was om half 8 ook weer klaarwakker, dus ik ga vanavond bijtijds onder zeil.quote:Op zondag 28 november 2021 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja same, paar uurtjes maar vannacht. Was om 4 uur klaar wakker![]()
Ik denk dat ik vannacht wel goed ga slapen. Vanmiddag ook wel half uurtje de ogen dicht gehad
super fijnquote:Op zondag 28 november 2021 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is dan zeker wel een voordeelquote:Op zondag 28 november 2021 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben zelden zo fit geweest op de dag na een borrel. Niets gedronken, op tijd weer thuis. Bevalt eigenlijk prima
Fijn hoor, er zijn toch veel mensen uit die branche zonder baan komen te zitten.quote:Op zondag 28 november 2021 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk maar zo dat we allemaal hele verstandige mensen zijn maar dat de behoefte na 1.5 jaar ellende heel groot was. Dan is het best lastig om je in te houden.quote:Op zondag 28 november 2021 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij deed zijn naam geen eer aan
Niemand eigenlijk
ditquote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk maar zo dat we allemaal hele verstandige mensen zijn maar dat de behoefte na 1.5 jaar ellende heel groot was. Dan is het best lastig om je in te houden.
dorstigquote:
+7quote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk maar zo dat we allemaal hele verstandige mensen zijn maar dat de behoefte na 1.5 jaar ellende heel groot was. Dan is het best lastig om je in te houden.
Dat is het exact.quote:Op zondag 28 november 2021 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met wat ?quote:Op zondag 28 november 2021 20:40 schreef Prisha het volgende:
Bij nader inzien is het maar goed dat Soury er niet was. Vorige keer kwam ik er mee weg maar nu waarschijnlijk niet
Romig zachtquote:Op zondag 28 november 2021 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Prima
Extra lekker omdat het van jullie kwam natuurlijk
Om je nek hangenquote:
Volgens goed zondagmiddaggebruik heb ik gewoon een glaasje wijn op toe ik ging kokenquote:
is dat standaard?quote:Op zondag 28 november 2021 20:43 schreef Soury het volgende:
Het is ook wel cool dat er geen gezeik is achteraf door puntje puntje
Ohquote:
quote:Op zondag 28 november 2021 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was wel het schenktempo van gisteravond
En niveauquote:Op zondag 28 november 2021 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is altijd gezeik met die @puntjepuntjequote:Op zondag 28 november 2021 20:43 schreef Soury het volgende:
Het is ook wel cool dat er geen gezeik is achteraf door puntje puntje
Het ging behoorlijk rap inderdaad.quote:Op zondag 28 november 2021 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Shhhhttt..............quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is altijd gezeik met die @:puntjepuntje
Of koffie in je rum?quote:Op zondag 28 november 2021 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tssss alcoholisten hier...
Ik had slechts een klein scheutje rum in de koffie
Geen vodka?quote:Op zondag 28 november 2021 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tssss alcoholisten hier...
Ik had slechts een klein scheutje rum in de koffie
samequote:Op zondag 28 november 2021 20:45 schreef Koen66 het volgende:
rum
Als ik daarheen was overgestapt gisteren was het fout afgelopen
Silverfox weet prima hoe hij wijnglazen moet vullenquote:
haal ik mijn cocosnoten tevoorschijnquote:
Verstandig. Ook weer gestopt met roken?quote:Op zondag 28 november 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb me beheerst vandaag
dit kan ook verkeerd gelezen worden door de argeloze meelezerquote:Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
haal ik mijn cocosnoten tevoorschijnnja..virtueel dan
quote:Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
mijn biertje?quote:Op zondag 28 november 2021 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Prima
Extra lekker omdat het van jullie kwam natuurlijk
quote:Op zondag 28 november 2021 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstandig. Ook weer gestopt met roken?
Ik durf bijna niet te vragen...op door de gootsteen of op door je slokdarmquote:Op zondag 28 november 2021 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nu is ie van mij!![]()
Nouja, was, hij is al op
het zit waarschijnlijk in de goede richtingquote:Op zondag 28 november 2021 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit kan ook verkeerd gelezen worden door de argeloze meelezer
quote:Op zondag 28 november 2021 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te vragen...op door de gootsteen of op door je slokdarm
Wat zijn wijglazen?quote:Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Silverfox weet prima hoe hij wijglazen moet vullen
Oh echt? Dat vind ik fijn om te horen!quote:Op zondag 28 november 2021 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Door de gootsteen is niet 'op', da's weg
En sowieso zou ik jouw biertje niet weggieten, hoe smerig ie ook was
Maar, hij was heul niet smerig, heeft prima gesmaakt
Jij zou wel graag een rood lettertype willen hèquote:
Als je dat voor me kan regelen?quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zou wel graag een rood lettertype willen hè
Ja, omdat het een bokbiertje was hield ik rekening met het ergste, maar ging er prima inquote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh echt? Dat vind ik fijn om te horen!
Als je daar uit drinkt ben je één vd ingewijde.quote:
ha ok, ik ben er blij om.quote:Op zondag 28 november 2021 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, omdat het een bokbiertje was hield ik rekening met het ergste, maar ging er prima in
Lust er nog wel eentje
Ik zet je op de lijstquote:Op zondag 28 november 2021 20:53 schreef Koen66 het volgende:
volgende keer wil ik ook een @:prisha biertje
Ik kijk er al naar uitquote:Op zondag 28 november 2021 20:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ok, ik ben er blij om.
Ik heb er nog maar 4 en daar staan de namen van chufi, tonja, pullup en espri op.
Maar ik ga een Weitzen maken, daar bewaar ik er weer wat van.
* natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je dat voor me kan regelen?![]()
Ijskoude Weitzen vraagt om een zomermeetquote:
Da's de Teuge-meetquote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ijskoude Weitzen vraagt om een zomermeet
Lekker buitenquote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ijskoude Weitzen vraagt om een zomermeet
jaquote:
Een paar van ons, en de anderen kunnen op het terras kijken en borrelenquote:
Leuk!quote:Op zondag 28 november 2021 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een paar van ons, en de anderen kunnen op het terras kijken en borrelen
Best handig jaquote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
De rode pen werkt verslavend?
Maar kijken mag ook ja
Niets mis mee, dat Den Haag is een tering eind weg zegquote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Prisha het volgende:
We gaan dat regelen. Betekent wel voor een aantal richting Teuge (Apeldoorn) afreizen.
No problemo, nu al zin inquote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Prisha het volgende:
We gaan dat regelen. Betekent wel voor een aantal richting Teuge (Apeldoorn) afreizen.
quote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets mis mee, dat Den Haag is een tering eind weg zeg![]()
( No offense Oma)
Komt goed. Ook even rekening houden met het schema van Oma-Nijn en de Silverfox, zodat ze een keer kunnen zitten ipv rondrennen.quote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!Even het weekend uitkienen, mijn collega vliegt om het weekend rondvluchten vanaf Teuge, ik wil werk en prive graag gescheiden houden
Dat is wel prioriteit nummer 1.quote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Komt goed. Ook even rekening houden met het schema van Oma-Nijn en de Silverfox, zodat ze een keer kunnen zitten ipv rondrennen.
Zo wordt vlieg met mij mee wel heel letterlijk....quote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Prisha het volgende:
quote:
Als zij gaan springen doe ik het zinggedeelte welquote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo wordt vlieg met mij mee wel heel letterlijk....
Ga je mee in het vliegtuig?quote:Op zondag 28 november 2021 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als zij gaan springen doe ik het zinggedeelte wel
Ik denk dat ik al gesprongen ben voordat we op de startbaan zijn.quote:Op zondag 28 november 2021 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als zij gaan springen doe ik het zinggedeelte wel
Dat jullie vanzelf wel willen springen als ik in het vliegtuig ga zingen?quote:
Dat was het grapje wat ik wilde maken jaquote:Op zondag 28 november 2021 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat jullie vanzelf wel willen springen als ik in het vliegtuig ga zingen?
En bedanktquote:Op zondag 28 november 2021 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was het grapje wat ik wilde maken ja
Ik ga wel kijken en borrelen.quote:Op zondag 28 november 2021 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een paar van ons, en de anderen kunnen op het terras kijken en borrelen
Ongeveer hoe lang ik naar DH rijquote:
quote:
Wat fijn.quote:Op zondag 28 november 2021 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja jeeejquote:
72!!!!!!quote:Op zondag 28 november 2021 21:09 schreef Koen66 het volgende:
onee dat antwoord hoort bij een andere opmerking
quote:
72quote:
Silverfox liet zijn strenge kant zienquote:
Netjes, volgens mij heeft verder iedereen hem al opgevrotenquote:Op zondag 28 november 2021 21:11 schreef -Shii- het volgende:
Net een lekker stukje chocoladeletter op.
quote:Op zondag 28 november 2021 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Silverfox liet zijn strenge kant zienGing gelukkig wel goed.
Echt hè, heel boelkloedig ook.quote:Op zondag 28 november 2021 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja streng, maar kordaat naar buiten begeleid.quote:Op zondag 28 november 2021 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owquote:Op zondag 28 november 2021 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb hem nog gevangen
Oh ja ineens viel ie op de grond.quote:Op zondag 28 november 2021 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb hem nog gevangen
ook nog jaquote:Op zondag 28 november 2021 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb hem nog gevangen
quote:
heeft wel iets woest aantrekkelijks, dat strengequote:Op zondag 28 november 2021 21:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja streng, maar kordaat naar buiten begeleid.
Ja, bij mijquote:Op zondag 28 november 2021 21:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hij hing ook nog bij twee om de nek.
ik vond vanochtend het laatste stukje in m'n broekzakquote:Op zondag 28 november 2021 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netjes, volgens mij heeft verder iedereen hem al opgevroten
Zekers, ik was onder de indruk.quote:Op zondag 28 november 2021 21:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
heeft wel iets woest aantrekkelijks, dat strenge
quote:Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond vanochtend het laatste stukje in m'n broekzak
Ja dat werd inderdaad vervelend. Ik was blij dat ik aan de andere kant zat.quote:Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, bij mij
Gelukkig greep Opa toen in, anders had ik er zelf iets van moeten zeggen, want het begon vervelend te worden
Goede plek voor een stukje chocoladeletterquote:Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef Prisha het volgende:
Goa heeft het stiekem druk gehad. Instabiele mannen opvangen, achter tekkels aanrennen
Held is hetquote:Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef Prisha het volgende:
Goa heeft het stiekem druk gehad. Instabiele mannen opvangen, achter tekkels aanrennen
quote:Op zondag 28 november 2021 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Hard werken .. zo'n meet
quote:
Goed optreden van Opa.quote:Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat werd inderdaad vervelend. Ik was blij dat ik aan de andere kant zat.