Succes en sterkte enzoquote:Op zondag 28 november 2021 13:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was er al afgebrokkeld om die tijd![]()
Nou, voor nu terug naar de kroeg. Happen maken voor de kaarters.
Kan geen happen meer zien![]()
quote:Op zondag 28 november 2021 13:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goed feesie wel.. Ik had niet verwacht dat ik nog achter een tekkel aan zou rennen door een hotel
Balen, ik hoop dat je snel thuis bent.quote:Op zondag 28 november 2021 13:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Hier nog steeds onderweg![]()
Aansluiting gemist dus uur wachten op de volgende trein
Ik wil ook thuis zijn en in mijn tokkie-kloffie op de bank hangen![]()
Gelukkig genoeg series op mijn tablet gedownload.
quote:Op zondag 28 november 2021 13:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goed feesie wel.. Ik had niet verwacht dat ik nog achter een tekkel aan zou rennen door een hotel
Het was uitgesteld avond eten, ontbijt en lunch in één.quote:
Ik ben ook blij dat ik wazig ben.quote:Op zondag 28 november 2021 12:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben blij, dat de achtergrond ietwat wazig is![]()
Met mijn ingezakt paddestoelen harses
Dan kun je dat eindelijk van je bucketlist afstrepenquote:Op zondag 28 november 2021 13:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je bent een schatje . net zoals je UIquote:
Over een kwartier eindelijk in Oudenboschquote:Op zondag 28 november 2021 13:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Balen, ik hoop dat je snel thuis bent.
[..]
Je bent langs mijn geboorte stadje geredenquote:Op zondag 28 november 2021 13:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Over een kwartier eindelijk in Oudenbosch
Wat mis ik het OV vd randstad toch ontzettend hier.
Zevenbergen?quote:Op zondag 28 november 2021 13:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je bent langs mijn geboorte stadje gereden
Jij gisterenavond alquote:
Mijn vroegere woonplaats! Lollestraatquote:Op zondag 28 november 2021 13:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Over een kwartier eindelijk in Oudenbosch
Wat mis ik het OV vd randstad toch ontzettend hier.
Ohhhh. Ik hou van Dordtquote:
Zo leuk om jou eindelijk eens te zien. Was leukquote:Op zondag 28 november 2021 13:33 schreef Koen66 het volgende:
Ben de meet nog in m'n hoofd aan het verwerken, maar tof was ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |