quote:Op zondag 28 november 2021 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te vragen...op door de gootsteen of op door je slokdarm
Wat zijn wijglazen?quote:Op zondag 28 november 2021 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Silverfox weet prima hoe hij wijglazen moet vullen
Oh echt? Dat vind ik fijn om te horen!quote:Op zondag 28 november 2021 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Door de gootsteen is niet 'op', da's weg
En sowieso zou ik jouw biertje niet weggieten, hoe smerig ie ook was
Maar, hij was heul niet smerig, heeft prima gesmaakt
Jij zou wel graag een rood lettertype willen hèquote:
Als je dat voor me kan regelen?quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zou wel graag een rood lettertype willen hè
Ja, omdat het een bokbiertje was hield ik rekening met het ergste, maar ging er prima inquote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh echt? Dat vind ik fijn om te horen!
Als je daar uit drinkt ben je één vd ingewijde.quote:
ha ok, ik ben er blij om.quote:Op zondag 28 november 2021 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, omdat het een bokbiertje was hield ik rekening met het ergste, maar ging er prima in
Lust er nog wel eentje
Ik zet je op de lijstquote:Op zondag 28 november 2021 20:53 schreef Koen66 het volgende:
volgende keer wil ik ook een @:prisha biertje
Ik kijk er al naar uitquote:Op zondag 28 november 2021 20:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ok, ik ben er blij om.
Ik heb er nog maar 4 en daar staan de namen van chufi, tonja, pullup en espri op.
Maar ik ga een Weitzen maken, daar bewaar ik er weer wat van.
* natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je dat voor me kan regelen?![]()
Ijskoude Weitzen vraagt om een zomermeetquote:
Da's de Teuge-meetquote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ijskoude Weitzen vraagt om een zomermeet
Lekker buitenquote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ijskoude Weitzen vraagt om een zomermeet
jaquote:
Een paar van ons, en de anderen kunnen op het terras kijken en borrelenquote:
Leuk!quote:Op zondag 28 november 2021 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een paar van ons, en de anderen kunnen op het terras kijken en borrelen
Best handig jaquote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
De rode pen werkt verslavend?
Maar kijken mag ook ja
Niets mis mee, dat Den Haag is een tering eind weg zegquote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Prisha het volgende:
We gaan dat regelen. Betekent wel voor een aantal richting Teuge (Apeldoorn) afreizen.
No problemo, nu al zin inquote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Prisha het volgende:
We gaan dat regelen. Betekent wel voor een aantal richting Teuge (Apeldoorn) afreizen.
quote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets mis mee, dat Den Haag is een tering eind weg zeg![]()
( No offense Oma)
Komt goed. Ook even rekening houden met het schema van Oma-Nijn en de Silverfox, zodat ze een keer kunnen zitten ipv rondrennen.quote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!Even het weekend uitkienen, mijn collega vliegt om het weekend rondvluchten vanaf Teuge, ik wil werk en prive graag gescheiden houden
Dat is wel prioriteit nummer 1.quote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Komt goed. Ook even rekening houden met het schema van Oma-Nijn en de Silverfox, zodat ze een keer kunnen zitten ipv rondrennen.
Zo wordt vlieg met mij mee wel heel letterlijk....quote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Prisha het volgende:
quote:
Als zij gaan springen doe ik het zinggedeelte welquote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo wordt vlieg met mij mee wel heel letterlijk....
Ga je mee in het vliegtuig?quote:Op zondag 28 november 2021 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als zij gaan springen doe ik het zinggedeelte wel
Ik denk dat ik al gesprongen ben voordat we op de startbaan zijn.quote:Op zondag 28 november 2021 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als zij gaan springen doe ik het zinggedeelte wel
Dat jullie vanzelf wel willen springen als ik in het vliegtuig ga zingen?quote:
Dat was het grapje wat ik wilde maken jaquote:Op zondag 28 november 2021 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat jullie vanzelf wel willen springen als ik in het vliegtuig ga zingen?
En bedanktquote:Op zondag 28 november 2021 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was het grapje wat ik wilde maken ja
Ik ga wel kijken en borrelen.quote:Op zondag 28 november 2021 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een paar van ons, en de anderen kunnen op het terras kijken en borrelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |