Heb jij die Moby documentaire gezien?quote:Op zondag 28 november 2021 20:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Al besproken in de APP inderdaad
Al besproken.quote:Op zondag 28 november 2021 20:09 schreef GGMM het volgende:
Maid
7,5/10
@:maxi-mus @:wereldgozer @:lenny_leonard @:onlogisch @:caland @:kingroland check deze review
Neequote:Op zondag 28 november 2021 20:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb jij die Moby documentaire gezien?
Kanker?quote:Op zondag 28 november 2021 20:26 schreef Paul het volgende:
@:haags hier mag je dat woordje zeggen de hele dag. Ok doei
Hou dat lekker binnen je eigen familie.quote:Op zondag 28 november 2021 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
Al kijk ik nu iets over seks tussen een halfbroer en halfzus.
Erg leuk
Zadel ons niet op met die gast aubquote:Op zondag 28 november 2021 20:26 schreef Paul het volgende:
@:haags hier mag je dat woordje zeggen de hele dag. Ok doei
Dat Sinterklaas ‘gedichten’ topic in FEE is echt énorme cringe, Paul. Doe toch niet mee aan die onzin.quote:
FEE / Schrijf hier Sinterklaasgedichtje voor een FOK!kerquote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat Sinterklaas ‘gedichten’ topic in FEE is echt énorme cringe, Paul. Doe toch niet mee aan die onzin.
Als Paul dat leuk vindt moet hij dat toch zelf weten?quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat Sinterklaas ‘gedichten’ topic in FEE is echt énorme cringe, Paul. Doe toch niet mee aan die onzin.
Waarom zit jij in FEE?quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Jaaaaa, de moraalridder!!!quote:Op zondag 28 november 2021 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Paul dat leuk vindt moet hij dat toch zelf weten?
Wie ben jij om andermans hobby belachelijk te maken?
Op basis van deze recensie sla ik deze wijvenserie over.quote:Op zondag 28 november 2021 20:09 schreef GGMM het volgende:
Maid
7,5/10
@:maxi-mus @:wereldgozer @:lenny_leonard @:onlogisch @:caland @:kingroland check deze review
@Caland vond het 9,1quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op basis van deze recensie sla ik deze wijvenserie over.
Jij durft gewoon niet toe te geven dat je de serie beter vond dan een 7,5quote:Op zondag 28 november 2021 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was jouw review
Ik vind mijn review toch behoorlijk anders op veel punten
Ja René, bestel een geurtje!quote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij durft gewoon niet toe te geven dat je de serie beter vond dan een 7,5
Maakt niet uit René, kom gewoon een beetje in contact met je vrouwelijke kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |