Moeilijke plaatsnamen vallen standaard buiten mijn register.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:45 schreef LTVDK het volgende:
Blijft lastig om dezelfde plaatsnaam in dezelfde zin goed te schrijven
[ afbeelding ]
(het is met dubbel d voor wie het niet weet)
Valt nog mee dat er niet STANDAARDBUITEN staatquote:Op donderdag 23 december 2021 20:45 schreef LTVDK het volgende:
Blijft lastig om dezelfde plaatsnaam in dezelfde zin goed te schrijven
[ afbeelding ]
(het is met dubbel d voor wie het niet weet)
Lekkere dubbel dquote:Op donderdag 23 december 2021 21:05 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Moeilijke plaatsnamen vallen standaard buiten mijn register.
Is dit gewoon niet een zin uit een andere taal die drie keer door google translate gehaald is?quote:
Small wood?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dit gewoon niet een zin uit een andere taal die drie keer door google translate gehaald is?
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:32 schreef TanteMathilde het volgende:
Gezien in Four Hours at the Capitol:
[ afbeelding ]
De vertaler dacht aan een ander soort 'vet'.
Hard nodig.quote:VACATUREVeiligheidsregio Noord Oost GelderlandCommunicatieproffesional
Standplaats
Apeldoorn
Uren per week
32 - 36
Maandsalaris
¤4.562
Salarisniveau
Schaal 10 - 10
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:54 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ben benieuwd hoe verdeeld Bunnik haar zijn schaarse ruimte verdeelt in haar zijn bestemmingsplan.
https://www.omroepbrabant(...)op-lichtmast-en-boomquote:De bestuurder zat na de crash bekneld in de auto. De bijrijder belandde door de klap op de achterbank, maar die kon zelf de auto verlaten. Hij was niet gewond.
Fijn voor die achterbank welquote:Op maandag 14 maart 2022 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)op-lichtmast-en-boom
Zich ontstondquote:
Ja, die wist ik wel. Ik bedoelde het berichtje daarboven. Van dat jochie met GHB in zijn lichaampje.quote:
Het OM diequote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, die wist ik wel. Ik bedoelde het berichtje daarboven. Van dat jochie met GHB in zijn lichaampje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |