SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zondag 28 november 2021 00:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb mensen heel raar zien bewegen op deze song…
Dat is alweer even geleden.quote:Op zondag 28 november 2021 00:22 schreef MadMaster het volgende:
Goede herinneringen aan, Sensation in de Arena…
Blij dat ik zo niet benquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit nu aan mijn 6e, denk ik. Maar zwaarste was 7.3%.
Hierna eentje van 8.6%.
quote:Op zondag 28 november 2021 00:25 schreef MadMaster het volgende:
Heb Je Roos In Je Blonde Haren - De Sjonnies…
Jij hebt er nu één van 4.8% maar daarvoor één van 8.5%.quote:
Niks is meer veilig tegenwoordigquote:Op zondag 28 november 2021 00:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt er nu één van 4.8% maar daarvoor één van 8.5%.
Ik wens je daar nog veel plezier bij, maar ik ga zo plat.quote:Op zondag 28 november 2021 00:27 schreef Melting het volgende:
Ik draai overigens nog even door.
Ik heb net een biertje gepakt, en zie nu pas hoe laat het is.
Welterusten MadMasterquote:Op zondag 28 november 2021 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wens je daar nog veel plezier bij, maar ik ga zo plat.
Dank voor de muzieken…
[ afbeelding ]
Welterusten Mad. Helemaal gemist dit berichtje.quote:Op zondag 28 november 2021 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wens je daar nog veel plezier bij, maar ik ga zo plat.
Dank voor de muzieken…
[ afbeelding ]
Tja, dat krijg je als je teveel drinkt.quote:Op zondag 28 november 2021 00:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Welterusten Mad. Helemaal gemist dit berichtje.
quote:Op zondag 28 november 2021 00:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je teveel drinkt.
Ik heb daarstraks cervelaatworst gehad.quote:
Nee, ik ben niet zo'n danser. En dit nummer doet het niet voor me.quote:Op zondag 28 november 2021 00:44 schreef Melting het volgende:
Ik zie livelink hier wel op dansen. [ afbeelding ]
Slaap lekker, livelink... en morgen lekker uitslapen.quote:Op zondag 28 november 2021 00:44 schreef livelink het volgende:
Ik ga ook afsluiten, Melting. Dank je wel voor deze show. Geniet nog van je biertje en tot de volgende show allemaal
Slaap lekker.quote:Op zondag 28 november 2021 00:48 schreef Rataplan79 het volgende:
Welterusten iedereen. Ik hou de dj nog ff bezig via Whatsapp en ga dan ook slapen.
Slaap lekker, DJ11.quote:Op zondag 28 november 2021 00:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga het einde ook net niet meer halen. Bedankt voor de (veelal) fijne muziekjes. Welterusten voor straks
Om 2.30quote:
Nou dat viel eigenlijk wel mee. Maar ja.... je wil niet afsluiten met een minder lekker biertje.quote:Op zondag 28 november 2021 07:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Om 2.30![]()
Dat waren wel hele lekkere biertjes.
Gelukkig was van braken geen sprake.quote:
Heeft de Sint je goed verwend dit jaar? Of was je toch wat stout geweest?quote:
Vieren jullie eigenlijk Sinterklaas, livelink?quote:Op zondag 28 november 2021 09:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft de Sint je goed verwend dit jaar? Of was je toch wat stout geweest?
Ik weet het nog niet. Meestal komt het er op neer, dat ik toch wel voor iedereen een cadeau koop en een gedicht maak, maar ik heb er dit jaar nog niet echt over nagedacht.quote:Op zondag 28 november 2021 09:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Vieren jullie eigenlijk Sinterklaas, livelink?
Het begint wel kort dag te worden.quote:Op zondag 28 november 2021 09:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Meestal komt het er op neer, dat ik toch wel voor iedereen een cadeau koop en een gedicht maak, maar ik heb er dit jaar nog niet echt over nagedacht.
Ja, inderdaad. Dus ik twijfel.quote:Op zondag 28 november 2021 09:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Het begint wel kort dag te worden.
Ik ben blij dat wij het snel afgeschaft hebben.
En anders een cadeautje doen, zonder gedichtje.quote:
Nee joh, dat gedichtje is juist leuk. Chocoladeletter voor iedereen erbij en klaarquote:Op zondag 28 november 2021 09:43 schreef Melting het volgende:
[..]
En anders een cadeautje doen, zonder gedichtje.
Als ik inspiratie heb zijn de gedichten geen probleem. Het zijn juist de cadeautjes. Voor mijn zoon weet ik wel wat. Mijn dochter heeft altijd miljoenen wensen, maar wil die het liefst zelf kopen, dus dat is lastiger.quote:Op zondag 28 november 2021 09:43 schreef Melting het volgende:
[..]
En anders een cadeautje doen, zonder gedichtje.
Dan maak je een gedichtje dat hij stout is geweest en dat de Sint hem daarom overgeslagen heeft.quote:Op zondag 28 november 2021 09:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik inspiratie heb zijn de gedichten geen probleem. Het zijn juist de cadeautjes. Voor mijn zoon weet ik wel wat. Mijn dochter heeft altijd miljoenen wensen, maar wil die het liefst zelf kopen, dus dat is lastiger.
Voor mijn man zou ik echt niks weten.
Die kun je al afstrepen.quote:Op zondag 28 november 2021 09:54 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft eigenlijk haar sinterklaascadeau al gehad. Ik had haar een Rituals-adventkalender gegeven en die moest ze natuurlijk voor 1 december hebben.
Iets moois kerstigs zit ik naar te zoeken. Dus niet kitsch, maar echt bijzonder. Is niet zo heel makkelijk.quote:Op zondag 28 november 2021 10:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Die kun je al afstrepen.
En wat geeft de Sint zelf aan livelink?
quote:Op zondag 28 november 2021 11:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Iets moois kerstigs zit ik naar te zoeken. Dus niet kitsch, maar echt bijzonder. Is niet zo heel makkelijk.
Ik heb gedraaid voor externe luisteraars, omdat iedereen in het topic al weg was.quote:Op zondag 28 november 2021 15:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier gebeurd? Er mist anderhalf uur.
Ja ja..quote:Op zondag 28 november 2021 17:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb gedraaid voor externe luisteraars, omdat iedereen in het topic al weg was.
Goedemorgen Melting. Bijgekomen van zaterdagnacht?quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 29 november 2021 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Bijgekomen van zaterdagnacht?
Nee, niet klaar voor een nieuwe week. En ja, ik denk dat de Sint ons huisje dit jaar stilletjes voorbij gaat.quote:Op maandag 29 november 2021 07:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zeker wel.Jij klaar voor een nieuwe week? En ben je er al uit of de Sint dit jaar huize livelink aandoet?
quote:Op maandag 29 november 2021 07:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niet klaar voor een nieuwe week. En ja, ik denk dat de Sint ons huisje dit jaar stilletjes voorbij gaat.
Ik snap wat je bedoeld.quote:Op maandag 29 november 2021 07:50 schreef livelink het volgende:
Ik had echt gehoopt op die verlengde kerstvakantie![]()
En dan dus geen online school, maar gewoon echt even vakantie en helemaal niks. Even rust in de tent.
En dan schaam ik me tegelijkertijd kapot, want als ik me al zo voel, terwijl ik het eigenlijk relatief heel gemakkelijk heb met twee oudere kinderen en een baan met mogelijkheid tot thuiswerken, hoe moet het dan zijn met de mensen die in het onderwijs of zorg werken en de mensen met kleine kinderen die allemaal ballen tegelijkertijd in de lucht moeten houden?
Ik lees weer even mee in OUD en dan zie ik dat geworstel met ouders die met hun kinderen continue bezig zijn met testen, wel of niet naar school, quarantaine, en dan ook nog zelf werken.
Die pandemie maakt zoveel kapot![]()
Wat goed van die kabouter.quote:Op maandag 29 november 2021 08:47 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het is ook allemaal gedoe livelink, Merel heeft gisteren de jongste kabouter ook moeten laten testen, hij is wat snotterig en om naar school te mogen moest hij dus getest worden. Hij heeft geen kik gegeven, stoere vent!
Hij is gisteren aan het eind van de middag getest, en nu is het afwachten op de uitslag.
Mijn schoonzoon zou morgen naar zijn ouders in Engeland gaan hij heeft het maar gecancalled.
Als dat zo is zal ik ook stoer zijnquote:Op maandag 29 november 2021 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat goed van die kabouter.![]()
Nu hopen dat het negatief is. Anders moet jij je ook laten testen, zeker?
Nee joh, dat valt echt wel mee hoor. Hij is wat neusverkouden en speelt nu lekker thuis. Als de uitslag snel binnenkomt gaat hij alsnog naar schoolquote:
Ik hoop dat hij negatief is, anders moet jij je niet alleen laten testen, maar ook in quarantaine.quote:Op maandag 29 november 2021 09:27 schreef just me het volgende:
[..]
Als dat zo is zal ik ook stoer zijn
Maar ik heb het voordeel dat ik me hier dicht in de buurt kan laten testen.
[..]
Nee joh, dat valt echt wel mee hoor. Hij is wat neusverkouden en speelt nu lekker thuis. Als de uitslag snel binnenkomt gaat hij alsnog naar school
Mee eens, maar zij weten niet dat jij dit hebt. Dus ook niet dat het bij jou zeker goed zou moeten gaan.quote:Op maandag 29 november 2021 09:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zat net even bijna te janken aan de telefoon.
De 23e zou ik upgrage hebben, ondersussen 3x gebeld en nog steeds geen upgrade.
En dat is niet handig bij autist die ook al despressie klachten heeft.
Doe gewoon wat je beloofd, so moeilijk is dat toch niet.
Ik wacht rustig af, geen paniek en als hij positief is doe ik alles wat ik moet doen en doe ik niet wat ik niet mag doenquote:Op maandag 29 november 2021 09:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij negatief is, anders moet jij je niet alleen laten testen, maar ook in quarantaine.
Was het gezellig? Is de Sint blij met z’n sjaal?
Vraag aan sinterklaas een beetje extra geduldquote:Op maandag 29 november 2021 09:57 schreef Rafeiro het volgende:
Even heel erg frusti, sorry.
Maar een week na dato nog geen beloofd product, kan ik slecht tegen.
Geduld zat hoor, maar kom niet met afspraken die je niet nakomtquote:Op maandag 29 november 2021 09:58 schreef just me het volgende:
[..]
Vraag aan sinterklaas een beetje extra geduld
Weet je Raf, ik kan wel allerlei verzachtende omstandigheden aankomen maar daar sta jijtoch niet voor open. Dan ga ik nu aan de koffiequote:Op maandag 29 november 2021 10:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geduld zat hoor, maar kom niet met afspraken die je niet nakomt
Daar kan ik niet tegen.Haddeb ze gezegd vanaf 1 april, prima, maar kom je afspraak na.
Ik dacht dat je nu op de tv zat, om naar de bank te kijken.quote:Op maandag 29 november 2021 11:39 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben gisteren de tv en bank omgewisseld, dat ging best aardig, de bank voelt nu alleen raar omdat we ook de delen gewisseld hebben, nu zit het ingezakte stuk bij ieder aan de ‘buitenkant’ en hebben we het gevoel dat we op een glijbaan zitten. De zware klus (kast verplaatsen) hebben we even uitgesteld tot de kerstvakantie, dus het ziet er een beetje geimproviseerd uit hier. Ach ja
quote:Op maandag 29 november 2021 11:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nu op de tv zat, om naar de bank te kijken.
quote:Op maandag 29 november 2021 09:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij negatief is, anders moet jij je niet alleen laten testen, maar ook in quarantaine.
Was het gezellig? Is de Sint blij met z’n sjaal?
quote:Op maandag 29 november 2021 15:35 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en de kabouter mag morgen weer gewoon naar school
![]()
Gaafquote:Op maandag 29 november 2021 15:35 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en de kabouter mag morgen weer gewoon naar school
![]()
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:
Oh best interessantquote:Op dinsdag 30 november 2021 07:53 schreef brother52 het volgende:
Vandaag cursus over glas. Denk dat ik aan het eind van de dag de voordelen van hr++-glas wel weet.
Je loopt alweer een + achter.quote:Op dinsdag 30 november 2021 07:53 schreef brother52 het volgende:
Vandaag cursus over glas. Denk dat ik aan het eind van de dag de voordelen van hr++-glas wel weet.
Dan is het maar goed dat ik die cursus hebquote:
Had ze allebei onder een koude douche gezet dan was het meteen overquote:Op dinsdag 30 november 2021 07:56 schreef livelink het volgende:
Dochter thuis en de dag begon al met ruzie over de badkamer. Natuurlijk wilden de kinderen allebei tegelijk onder de douche![]()
Dochter ging uiteindelijk na bemiddeling van mijn kant eerst en die heeft zich echt in 5 minuten weten te douchen en tanden poetsen, maar het chagrijn was er niet minder om.
Dit wordt weer zo'n dag
Je overschat mijn krachtenquote:Op dinsdag 30 november 2021 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
Had ze allebei onder een koude douche gezet dan was het meteen over
quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Je overschat mijn krachten![]()
Ze zijn inmiddels allebei groter en zwaarder dan ik ben.
5 minuten?quote:Op dinsdag 30 november 2021 07:56 schreef livelink het volgende:
Dochter thuis en de dag begon al met ruzie over de badkamer. Natuurlijk wilden de kinderen allebei tegelijk onder de douche![]()
Dochter ging uiteindelijk na bemiddeling van mijn kant eerst en die heeft zich echt in 5 minuten weten te douchen en tanden poetsen, maar het chagrijn was er niet minder om.
Dit wordt weer zo'n dag
quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
5 minuten?![]()
Zo lang die ik er altijd over om er achter ter komen hoe een tandenborstel ook alweer werkt.
Ik kan nu weer vanaf de bank naar de verzameling Fins glas en de geërfde antieke borrelglaasjes in de vitrinekast kijkenquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:47 schreef brother52 het volgende:
Verdorie… ging het over drinkglazen en vazen en zo
In de riihimaki en iittala fabrieken hebben ze erg mooi glaswerk gemaakt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan nu weer vanaf de bank naar de verzameling Fins glas en de geërfde antieke borrelglaasjes in de vitrinekast kijken
Ja, ik zou daar inderdaad behoorlijk voorzichtig mee zijn. Fins glas uit de jaren ‘60 en ‘70 is behoorlijk prijzig en dat zal alleen maar gaan stijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ging even een plaatje opzoeken van een deel van onze Ittala glaasjes, dat was ff schrikken, extra voorzichtig verhuizen dan maar. Ik kocht er ooit 1 bij een kringloop en toen zei m’n schoonmoeder: ik heb daar een set van de iets grotere van staan, ooit van een zakenrelatie gekregen, wil je die hebben? Dat wilde ik wel. Later nog wat erbij gesprokkeld en ook nog wat van een andere serie, Ultima Thule, uit het borrelglaasje daarvan drink ik altijd m’n ‘chocomel’ die ik van MadMaster kreeg.
Maar we hebben dus model Kekkerit in een paar formaten https://www.catawiki.com/(...)ine-glass-kekkerit-6
Volgens mij wonen er niet zo veel scandinaven hier in het dorp maar ik ga het voor je in de gaten houden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh brother, mocht je ooit exemplaren van Scandinavian Retro Magazine binnen krijgen, wil je die dan aan mij verkopen? https://scandinavianretro.com/ ik begrijp net genoeg Zweeds om de artikelen te kunnen lezen, maar het gaat me uiteraard vooral om de plaatjes.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:23 schreef Melting het volgende:
Was net bij de fysio, wordt daar ineens iemand onwel. Valt ie bijna van zijn toestel af..... dus meteen iemand bijgehaald. Waarschijnlijk heeft die man een hypo gehad, want na wat druivensuiker ging het al wat beter.
Was wel schrikken.
Ja, had nog aangeboden of ik hem naar huis moest brengen, maar was niet nodig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:24 schreef just me het volgende:
[..]kan me voorstellen dat het schrikken was, gelukkig is het meegevallen
keurig dat je dat aangeboden hebtquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, had nog aangeboden of ik hem naar huis moest brengen, maar was niet nodig.
Gelukkig maar.
Oh, daar krijg je wel ff de bibbers van jaquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:23 schreef Melting het volgende:
Was net bij de fysio, wordt daar ineens iemand onwel. Valt ie bijna van zijn toestel af..... dus meteen iemand bijgehaald. Waarschijnlijk heeft die man een hypo gehad, want na wat druivensuiker ging het al wat beter.
Was wel schrikken.
Dat had ik na mijn eerste vaccinatiequote:Op dinsdag 30 november 2021 19:23 schreef Melting het volgende:
Was wel schrikken.
Je ging zelf bijna knock out?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat had ik na mijn eerste vaccinatie
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, daar krijg je wel ff de bibbers van ja
Doe eens niet zo flauw.quote:
Echt niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:05 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog nooit van mijn leven flauwgevallen. Lijkt me echt enorm eng ook. Ik zou je aanbod om me naar huis te brengen denk ik wel hebben aangenomen, Melting. Was wel een lang ritje voor je geworden![]()
Snap ik, sorry, maar hij heeft gisteren nog wel iemand het ziekenhuis in gebeten was ook een goed antwoord geweest?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:05 schreef livelink het volgende:
Ik ben nogal bang voor honden en zeker bij het wandelen kom ik vaak loslopende exemplaren tegen. Net ook weer. Ik liep op een nogal donker weggetje en sloeg de hoek om en werd begroet door een loslopende hond die blaffend naar me toe kwam. Ik schrok me echt helemaal kapot. Dus ik zei dat ook tegen de eigenaresse die erachter liep.
En in plaats van dat ik de reactie "hij doet niks" of "niet laten merken dat je bang bent" of overdreven zuchtend de hond aan de riem doen kreeg, zei die vrouw: "Snap ik. Sorry".
En mijn boosheid was ook meteen weg. Voor het eerst gewoon iemand die zegt dat ze snapt dat ik schrok![]()
Zo simpel kan het dus zijn.
Ja, maar toen was ik niet flauwgevallen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt niet.Ik heb je dat van de zomer aangeboden, maar je liep liever.
Nou verpest je het weerquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik, sorry, maar hij heeft gisteren nog wel iemand het ziekenhuis in gebeten was ook een goed antwoord geweest?
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik niet flauwgevallen, natuurlijk.
Sorry.quote:
Fixedquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
Mijn buurmeisje kwam me net een zelfgemaakte pepernotencake brengen. En het is echt superlekker
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ga je ons nou een beetje lekker zitten maken?
Schaam je!quote:
Dan maak ik het wel zonder zout.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:00 schreef just me het volgende:
Het lukt je vast om dit voor vrijdagochtend af te hebben:
200 gram ongezouten roomboter
200 gram suiker
200 gram zelfrijzend bakmeel
8 gram vanille suiker
snuf zout
4 eieren
50 ml melk
4 tl speculaaskruiden
100 gram pepernoten
ter decoratie: pepernoten en amandelschaafsel
Klop boter, suiker en vanillesuiker romig, voeg de eieren één voor één toe en mix tot ze helemaal zijn opgenomen. Voeg de melk en het zelfrijzend bakmeel afwisselend in delen toe aan het beslag. Voeg samen met het meel ook de snuf zout toe.
Voeg de speculaaskruiden en pepernoten toe aan het beslag. Meng de pepernoten met een beetje bloem voordat je ze toevoegt aan het beslag.
Stort het beslag in een ingevette en met bloem bestoven cakeblik.
Ter decoratie strooi je wat pepernoten en amandelschaafsel over het beslag.
Bak de cake gaar in 60 minuten op 160 °C (boven- en onderwarmte).
maak dan maar zonder zoutquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan maak ik het wel zonder zout.![]()
Ik doe alleen een beetje zout over een gekookt ei, anders eet ik geen toegevoegde zouten.
Ik ga mijn best doen.quote:
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen.
Moet nog wel even wat boodschappen doen, zie ik.
Dit klinkt inderdaad erg leuk en lekker.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan morgen ergens lunchen waar we als derde gang appeltaart krijgen. Elke gang heeft ook z’n eigen thee, lijkt me echt zo leuk
heel veel succes!!quote:Op woensdag 1 december 2021 08:15 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen brother en just me. Ik ga even factureren. Het is die tijd van de maand weer
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:
Succes livelink.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:15 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen brother en just me. Ik ga even factureren. Het is die tijd van de maand weer
klinkt goedquote:Op woensdag 1 december 2021 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Was echt heerlijk, de lunch. We hadden eerst een salade met geitenkaas en stokbrood met kruidenboter, daarna een wrap met spinazie, roerei en zalm en toen nog een stukje appeltaart, met bij elke gang een verschillende thee. Het was in een restaurant van een vso school. Er was veel aandacht aan de inrichting/aankleding besteed en ook aan het (biologische)eten en de thee. Eens kijken of we er over een tijdje weer een keer heen gaan.
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgende keer mag je mee hoor
Moet het wel net doordeweeks en buiten de schoolvakantie zijn, maar wie weet. Dit was een actie via Social Deal en zoiets hebben ze wel vaker. De gewone kaart wisselt ook regelmatig en heeft net niet standaard gerechten, creatieve chef hebben ze (en de leerlingen hebben ook inbreng)quote:Op woensdag 1 december 2021 16:51 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Kerstboom besteld en die wordt volgende week thuisbezorgd
Sowieso gaaf dat ze dit soort dingen doenquote:Op woensdag 1 december 2021 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Moet het wel net doordeweeks en buiten de schoolvakantie zijn, maar wie weet. Dit was een actie via Social Deal en zoiets hebben ze wel vaker. De gewone kaart wisselt ook regelmatig en heeft net niet standaard gerechten, creatieve chef hebben ze (en de leerlingen hebben ook inbreng)
we leven nog zoals je zietquote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 17:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ben wel fan fan duidelijke tips al binnen niet roken, maae dan ook niet bij mij,
Probeer het nog 'n keer Raf, dan snap ik je misschienquote:Op woensdag 1 december 2021 17:10 schreef Rafeiro het volgende:
En ja boor Neefje en nichten ga ik in houding staan.
Dé Marcel Brouwer?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:55 schreef brother52 het volgende:
Zit ik voor het eerst in tijden weer eens tussen kunst en kitsch te kijken omdat ze bij ons in het dorp waren, zie ik ineens Marcel Brouwer in beeld. Daar krijg ik cursus van.
quote:
knokkeks al weer op de been?quote:Op woensdag 1 december 2021 17:00 schreef just me het volgende:
[..]
Sowieso gaaf dat ze dit soort dingen doen
[..]
we leven nog zoals je zietHoe is het met jou?
die hebben we al heel lang niet meer gezienquote:
Ik zal eerlijk zijn, ik heb geen idee wie Marcel Brouwer is.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
1 van de ruim 80 experts van tussen kunst en kitsch
Ik had verwacht dat je iets meer smaak had, Raf.quote:
#team Rafquote:Op donderdag 2 december 2021 07:00 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen dame en heer.
[..]
Ik had verwacht dat je iets meer smaak had, Raf.
Het is dat ik cursus van hem heb, anders had ik ook geen idee gehad.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, ik heb geen idee wie Marcel Brouwer is.
Als het om kunst en glas gaat, ken ik alleen Maurice Delmonte…
Alle smaken, maar wou het beetje rustig houden.quote:Op donderdag 2 december 2021 07:00 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen dame en heer.
[..]
Ik had verwacht dat je iets meer smaak had, Raf.
Oh… okequote:Op donderdag 2 december 2021 09:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat soort achterlijke onderdelen heb ik verborgen
ik heb het even opgezocht want ik wist het zelf ook niet maar het is het dode topic spel.quote:
Daar heb jij toch geen last van? Always look at the bright sidequote:Op donderdag 2 december 2021 13:05 schreef Rafeiro het volgende:
He bah, jongste kind van de zoon van de vriendien van mijn vader positief getest, dus hele gein in quarantaine.
Geen echte klachten gelukkig maat bah.
Vinnik zieligquote:Op donderdag 2 december 2021 13:46 schreef just me het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen last van? Always look at the bright side
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:20 schreef just me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan heb je het inderdaad niet begrepen.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:20 schreef just me het volgende:
Zeer terecht puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is er een Melting-show deze donderdagavond?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeer terecht punt![]()
Is er een Melting-show deze donderdagavond?
geniet ervanquote:Op donderdag 2 december 2021 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Ingeschakeld
Komt maar weinig voor dat ik op donderdag kan luisteren, dus
Welkom dan.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Ingeschakeld
Komt maar weinig voor dat ik op donderdag kan luisteren, dus
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:04 schreef livelink het volgende:
Ingetuned, maar moet nog eten en ben ook nog aan het werk
eet smakelijk dan nu nog werken, oh jeequote:Op donderdag 2 december 2021 19:04 schreef livelink het volgende:
Ingetuned, maar moet nog eten en ben ook nog aan het werk
Ja.... je weet maar nooit. Stel dat just me zo aan de drank gaat, dan heeft de deze alvast gehad.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:06 schreef livelink het volgende:
OMG, Melting![]()
Dan heb je DJ11 eindelijk eens aan het luisteren op donderdag, dan doe je dit
Welkom Mad.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, gelukkig is dat gejengel al geweest…
Hallo!
Ik kan heel veel hebben hoor. Ik zat geïnteresseerd te luisteren naar de uitspraak woordkeuze, zoals "weleer"quote:Op donderdag 2 december 2021 19:06 schreef livelink het volgende:
OMG, Melting![]()
Dan heb je DJ11 eindelijk eens aan het luisteren op donderdag, dan doe je dit
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... je weet maar nooit. Stel dat just me zo aan de drank gaat, dan heeft de deze alvast gehad.
Het zijn de kleine dingen in het leven....quote:Op donderdag 2 december 2021 19:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan heel veel hebben hoor. Ik zat geïnteresseerd te luisteren naar de uitspraak woordkeuze, zoals "weleer"
Kijk.... goed nieuws! Dat is fijn.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:10 schreef livelink het volgende:
Mijn ouders en man zijn vandaag geboosterd. Mijn man op zijn werk en mijn ouders omdat ze aan de beurt waren met hun geboortejaar.
Ik versta Work From Home...quote:Op donderdag 2 december 2021 19:15 schreef Melting het volgende:
Dit nummer heeft een toepasselijke titel.
wie weet heb je vanavond al een goede uitslag en kun je morgen weer aan het werkquote:Op donderdag 2 december 2021 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Ben sinds gisteren ook thuis aan het werk, nadat een collega positief is getest. Vandaag zelf ook getest; morgen uitslag. Zou me verbazen als het positief is, maar toch.
Ik hoop maandag weer naar kantoor te kunnen.
Dat wachten is toch vervelend.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Ben sinds gisteren ook thuis aan het werk, nadat een collega positief is getest. Vandaag zelf ook getest; morgen uitslag. Zou me verbazen als het positief is, maar toch.
Ik hoop maandag weer naar kantoor te kunnen.
Gezien de aard van de werkzaamheden blijf ik morgen sowieso thuis werken. Maandag sta ik weer ingedeeld op werk dat ik liever op kantoor doe, omdat ik daar twee schermen heb.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
wie weet heb je vanavond al een goede uitslag en kun je morgen weer aan het werk
Ik zit voorlopig goed hierquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Weet ik Davina te ontlopen, start ik de stream en krijg ik het afscheidsconcert van Angela Merkel voor mijn kiezen…
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Als het klopt wat MadMaster zegt, is Angela nu op weg naar Rio?
oh dat is lief van je dan kan Melting lekker bakken voor morgenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Als het klopt wat MadMaster zegt, is Angela nu op weg naar Rio?
Oh herinneringen. Bestaat dat merk nog?quote:
Dat is allemaal ouwe koek.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
oh dat is lief van je dan kan Melting lekker bakken voor morgen
Gezien de weinige plaatjes van dit merk denk ik het niet…quote:Op donderdag 2 december 2021 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh herinneringen. Bestaat dat merk nog?
Als boter wel, volgens mij.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh herinneringen. Bestaat dat merk nog?
Het is in 2001 verdwenen en sinds kort weer terugquote:Op donderdag 2 december 2021 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de weinige plaatjes van dit merk denk ik het niet…
35 jaar geleden dus al?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:36 schreef MadMaster het volgende:
1986, in de disco Locomotion in Steenwijk tijdens mijn diensttijd…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |