SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je een luisteraar minder.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je een luisteraar minder.
Welkom Rataplan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:35 schreef Rataplan79 het volgende:
Waaaaaaaaaaaaalk this waaaaaaaaaaaaaaay
Hallo!
Je bent vandaag nog niet uitgelaten, heb ik het gevoel?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:35 schreef Rataplan79 het volgende:
Waaaaaaaaaaaaalk this waaaaaaaaaaaaaaay
Hallo!
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent vandaag nog niet uitgelaten, heb ik het gevoel?
Er is ook een versie zonder Run DMC.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:34 schreef livelink het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat Aerosmith voor mij de meerwaarde is van dit nummer.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik bespeur bij Rataplan anders wel een uitgelaten stemmingquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag al gedronken?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik bespeur bij Rataplan anders wel een uitgelaten stemming
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ben wel uitgelaten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had DJ11 het toch goed. Wat maakt jou zo vrolijk vandaag?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ben wel uitgelaten.
Eigenlijk alleen maar ijskoffie en koffiequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag al gedronken?
Geen idee eigenlijk. Heb nog geen druppel alcohol gedronken dus kan ook alleen maar beter worden vanaf nu.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Had DJ11 het toch goed. Wat maakt jou zo vrolijk vandaag?
Heb je inmiddels bier gehaald?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:40 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Heb nog geen druppel alcohol gedronken dus kan ook alleen maar beter worden vanaf nu.
Ze geeft het antwoord zelf al. Dan gaat ze naar iemand anders.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:40 schreef Melting het volgende:
Alweer zo'n vraag zonder antwoord....
If you can't give me love...... ja wat dan?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze geeft het antwoord zelf al. Dan gaat ze naar iemand anders.
Maar hoe doe je dat op afstand?quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Is dit Girls Aloud? (weet het niet zeker)
Volgens mij bij je instellingen in je profiel aanzetten dat de pagina moet autoverversen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik moet steeds F5 doen wil ik kunnen reageren anders staat er bezig....
Wat kan ik daar aan doen?
Nee dat is het niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij bij je instellingen in je profiel aanzetten dat de pagina moet autoverversen.
Met dit soort nummers ging het tussen mij en MJ helemaal mis.quote:
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Met dit soort nummers ging het tussen mij en MJ helemaal mis.
Ik heb daar gelukkig geen last van.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
Ik heb hetzelfde probleem op de PC.
Moet heel vaak een post eerst knippen, pagina verversen plakken en dan pas kan ik posten.
Heel irritant.
Precies dit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
Ik heb hetzelfde probleem op de PC.
Moet heel vaak een post eerst knippen, pagina verversen plakken en dan pas kan ik posten.
Heel irritant.
Maar willen dat het mei is, kan toch altijd wel? Alleen in mei is dat dan wat raarder.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:01 schreef Melting het volgende:
Ze willen wel heel graag dat het lente wordt.
Meidag.....
Eigenlijk zou novemberdag beter zijn.Maar ja..... dat past weer niet in het liedje, net als dat overhemd.
Heel irritant en ik heb er ook geen oplossing voorquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad.
Of als je op invoeren drukt er niets gebeurt en als je dan nog een paar keer drukt heb je 5 keer gepost
Symph geeft gewoon expres verkeerde hints danquote:
Gebruik je toevallig Firefox?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heel irritant en ik heb er ook geen oplossing voor
Even onder warm water houden, wil wel eens helpen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:05 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag 2,5 uur in zo'n koude miezerregen gelopen. Mijn voeten zijn nog steeds koud.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Symph geeft gewoon expres verkeerde hints dan
Ik ga zo wel even warme sokken aan doen en de verwarming wat hoger zetten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Even onder warm water houden, wil wel eens helpen.
Nee ik gebruik chromequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:06 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Gebruik je toevallig Firefox?
Een kwartier op rubberen laarzen door de prut deed het ook wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:05 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag 2,5 uur in zo'n koude miezerregen gelopen. Mijn voeten zijn nog steeds koud.
Ja, dat inderdaad. Moest ook veel door plassen en modder lopen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een kwartier op rubberen laarzen door de prut deed het ook wel.
IJsklompen
Eerste verdiepingsvloer ligt er nu op, kozijnen en deuren op begane grond zitten erin. Blokken staan klaar voor de slaapkamerverdieing en bij de buren beginnen ze snel met metselen zo te zien.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:11 schreef livelink het volgende:
Schoot het een beetje op op de bouwplaats?
Dat gaat dan best hard! Wanneer is de verwachte oplevering?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eerste verdiepingsvloer ligt er nu op, kozijnen en deuren op begane grond zitten erin. Blokken staan klaar voor de slaapkamerverdieing en bij de buren beginnen ze snel met metselen zo te zien.
Schuurdeuren liggen ook al klaar. Trapgat is uitgezaagd. Wel gaaf weer een stapje verder en nu hopen dat er niet weer 6 welen tussenzit voordat ze beginnen met de volgende stap.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:18 schreef livelink het volgende:
I'm a bitch van Alannis Morrisette?
Ik denk dat het wel oktober wordt…quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat gaat dan best hard! Wanneer is de verwachte oplevering?
Dat hoop ik wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel oktober wordt…
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Uit de Top 40 van nu. Volgens mij Davina Michelle, maar weet het niet zeker.
Het intro doet me aan een PSB-nummer denken (Hoping For A Miracle, voor de liefhebber)
Oh, dat duurt dan toch nog best langquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel oktober wordt…
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond.
Er mag geslagen worden, hoor ik…
Dat is dan wel,weer een tof nummerquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:22 schreef DJ11 het volgende:
En dit lijkt dan weer op They Don't Care About Us van MJ
Ja hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond.
Er mag geslagen worden, hoor ik…
Het zei mij in ieder geval niks. Maar Davina Michelle kan best zingen. Ze heeft het alleen verneukt door dat stomme 'Duurt te lang'.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Uit de Top 40 van nu. Volgens mij Davina Michelle, maar weet het niet zeker.
Het intro doet me aan een PSB-nummer denken (Hoping For A Miracle, voor de liefhebber)
Ik hoor haar veel liever in het Engels zingen dan in het Nederlands.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zei mij in ieder geval niks. Maar Davina Michelle kan best zingen. Ze heeft het alleen verneukt door dat stomme 'Duurt te lang'.
Jij wil vrijdag billenkoek bij de koffie?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat Melting volgens de traditie pas op vrijdag iets bij de koffie uitdeelt…
Heb even gedacht dat ze leuk was, maar liever hoor ik haar helemaal niet zingen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoor haar veel liever in het Engels zingen dan in het Nederlands.
Ik niet, ik snoep niet momenteel…quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij wil vrijdag billenkoek bij de koffie?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, ik snoep niet momenteel…
Een billenkoekje van eigen deeg graag.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij wil vrijdag billenkoek bij de koffie?
Ik vind de keuze tussen Davina of S/F niet zo moeilijk. Bij de laatstgenoemden mogen ze van mij de stembanden preventief verwijderen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb even gedacht dat ze leuk was, maar liever hoor ik haar helemaal niet zingen.
Net als Suzanne en Freek
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Een billenkoekje van eigen deeg graag.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Een billenkoekje van eigen deeg graag.
Eens, Davina kunnen ze in haar geheel wel preventief ruimen…quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind de keuze tussen Davina of S/F niet zo moeilijk. Bij de laatstgenoemden mogen ze van mij de stembanden preventief verwijderen.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Gerrie Pucket weer eens, is lang geleden…
Mijn laatste sprankje sympathie voor Davina verdween bijnhet Wilhelmus en komt ook niet meer terug.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind de keuze tussen Davina of S/F niet zo moeilijk. Bij de laatstgenoemden mogen ze van mij de stembanden preventief verwijderen.
Datquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, Davina kunnen ze in haar geheel wel preventief ruimen…
Ik ben Davina toch wel wat gaan waarderen in het pauzenummer van het ESF.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, Davina kunnen ze in haar geheel wel preventief ruimen…
Dat heb ik gelukkig niet gehoord.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn laatste sprankje sympathie voor Davina verdween bijnhet Wilhelmus en komt ook niet meer terug.
Dat was voor mij de genadeklap
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben Davina toch wel wat gaan waarderen in het pauzenummer van het ESF.
Ze moeten gewoon dat programma 'beste zangers' stoppen. Daar is al een hoop ellende uit voortgekomen.
Daarom hadden ze ook niet terug moeten komen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Met dat geld is het wel goedgekomen, gok ik.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:42 schreef DJ11 het volgende:
Lekkere muziek weer. Beter dan die 2021-shit
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:43 schreef livelink het volgende:
Mariah Carey - I'll be there (MTV unplugged)
Toen was ze nog heel knap trouwens.quote:
Ook een stuk jonger.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen was ze nog heel knap trouwens.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
@:Rataplan79
Kom.... Symph wil met je uit.
Ik verstond tribunaalquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verstond tribunaal![]()
Geïndoctrineerd door het nieuws.
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Angeline, de blonde sexmachine - Peter & zijn Rockets
Hij kan zo de politiek inquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:55 schreef livelink het volgende:
Het is toch eigenlijk meer schreeuwen dan zingen wat hij doet.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:56 schreef DJ11 het volgende:
Met zo'n tekst hoef je anno 2021 ook niet meer aan te komen. De woke-brigade vermoordt je.
sexmachine is anders behoorlijk genderneutraalquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:56 schreef DJ11 het volgende:
Met zo'n tekst hoef je anno 2021 ook niet meer aan te komen. De woke-brigade vermoordt je.
Sylvana vindt dit racistischquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:56 schreef DJ11 het volgende:
Dat onderwerp kwam hier vanavond ook nog ter sprake.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:56 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:58 schreef livelink het volgende:
Peseta's kan ook echt niet meer tegenwoordig
Peseto's is dan weer te mannelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:58 schreef livelink het volgende:
Peseta's kan ook echt niet meer tegenwoordig
Amenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat onderwerp kwam hier vanavond ook nog ter sprake.
Conclusie: Fuck woke!
We komen er niet uit, vrees ik.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peseto's is dan weer te mannelijk.
Peseti's wellicht?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:01 schreef Melting het volgende:
![]()
Emotioneel beladen nummer voor me. Ook gedraaid op de uitvaart van mijn moeder.
Ben vandaag met mijn vader een plek wezen uitzoeken waar we de as van mijn moeder gaan begraven. Komt op een natuurlijk begraafplaats, en als mijn vader dood is, komt hij erbij te liggen.
pesethou'squote:Op zaterdag 27 november 2021 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peseto's is dan weer te mannelijk.
Peseti's wellicht?
![]()
Ben vandaag met mijn vader een plek wezen uitzoeken waar we de as van mijn moeder gaan begraven. Komt op een natuurlijk begraafplaats, en als mijn vader dood is, komt hij erbij te liggen.
Muziek hoort bij een uitvaart, maar vanaf dat moment krijgt het betreffende muziekstuk een totaal andere lading. Daar kom je later pas achter.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:01 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
Dat wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muziek hoort bij een uitvaart, maar vanaf dat moment krijgt het betreffende muziekstuk een totaal andere lading. Daar kom je later pas achter.
Hopelijk kan je positief, met goede herinneringen, naar die muziek blijven luisteren…
Ik kan de muziek van de uitvaarten van mijn vader, moeder en broer nog steeds goed luisteren en inderdaad met goede herinneringen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muziek hoort bij een uitvaart, maar vanaf dat moment krijgt het betreffende muziekstuk een totaal andere lading. Daar kom je later pas achter.
Hopelijk kan je positief, met goede herinneringen, naar die muziek blijven luisteren…
Dat is wel het fijnste.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan de muziek van de uitvaarten van mijn vader, moeder en broer nog steeds goed luisteren en inderdaad met goede herinneringen.
Toch knap dat je dat weet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:08 schreef livelink het volgende:
Dit nummer ken ik best goed. Maar kom weer even nergens op. Is dit niet die Ellen nog wat?
Truequote:Op zaterdag 27 november 2021 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel het fijnste.
Maar het is wel zoals Mad zegt.... dat vanaf zo'n moment de muziek een andere lading krijgt.
Ellie Goulding inderdaad. Op het moment dat je het poste, kwam ik er net op.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch knap dat je dat weet.
[ afbeelding ]
Kygo he. En toch word ik vaak best vrolijk van Tropical Housequote:Op zaterdag 27 november 2021 23:09 schreef DJ11 het volgende:
Commerciële muziek van nu. Tropical house van nu, met generieke akkoorden. Honderd procent inwisselbaar.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:15 schreef livelink het volgende:
Style Council - Does it have to be this way?
Welke 2?quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:17 schreef DJ11 het volgende:
Die twee hits van ze lijken best veel op elkaar.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:18 schreef livelink het volgende:
Ramses Shaffy en Liesbeth List - Pastorale
Blij dat ik je blij heb kunnen maken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik word altijd blij van dit nummer…
Ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik word altijd blij van dit nummer…
Welterusten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Na deze ga ik lekker slapen.
Dank Melting, de muziek was weer fijn, en de hond is ook weer een keer buiten geweest
Jij gooit het meteen op de Franse tour?quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:25 schreef Symphonic het volgende:
En dan draait ie ju Sebastian…
Die neem ik ook nog even mee
Twee keer zelfs. Madonna en Mariah Carey.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Na deze ga ik lekker slapen.
Dank Melting, de muziek was weer fijn, en de hond is ook weer een keer buiten geweest
Altijd gedacht dat het inderdaad de Franse variant was. Geef toe dat ze het ook niet echt Engelstalig uitspreken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij gooit het meteen op de Franse tour?![]()
[ afbeelding ]
Beetje late reactie, maar staat het aanbod nog?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
@:Rataplan79
Kom.... Symph wil met je uit.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat het inderdaad de Franse variant was. Geef toe dat ze het ook niet echt Engelstalig uitspreken.
Nee, hij is net slapen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:27 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar staat het aanbod nog?
Je mag nu bij hem op zijn bed slapen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:27 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar staat het aanbod nog?
Ik weet alleen niet of Ddm dat ook goed vind.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag nu bij hem op zijn bed slapen.
Heerlijk nummer inderdaad! En mijn zoon verbaasde me laatst met het feit dat hij het ook kende.quote:
Ja, dat is een beetje hetzelfde wat ik heb met tropical house. Ik word er vrolijk van. En de clip vond ik ook leuk.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:37 schreef livelink het volgende:
Crazy van Gnarls Barkley of zoiets.
Dit is toch best wel bekend? Dat ik het goed schreef was wel puur toevalquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:37 schreef livelink het volgende:
Crazy van Gnarls Barkley of zoiets.
Ik kende het nummer wel, maar dat je de artiest ook weet......quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is toch best wel bekend? Dat ik het goed schreef was wel puur toeval
Wie is er zwanger van Madmaster?quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:40 schreef DJ11 het volgende:
De zwager van MadMaster, of hoe was het ook alweer...
Neef, dacht ik.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Neef…quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Hoe veel biertjes heb je op?quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie is er zwanger van Madmaster?
Zit nu aan mijn 6e, denk ik. Maar zwaarste was 7.3%.quote:
Nee, ik niet…quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:43 schreef livelink het volgende:
Hebben jullie allemaal ook De Uitvreter van Nescio moeten lezen voor de lijst?
Dat verklaart veel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit nu aan mijn 6e, denk ik. Maar zwaarste was 7.3%.
Hierna eentje van 8.6%.
Jij kan er echt goed tegen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit nu aan mijn 6e, denk ik. Maar zwaarste was 7.3%.
Hierna eentje van 8.6%.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:43 schreef livelink het volgende:
Hebben jullie allemaal ook De Uitvreter van Nescio moeten lezen voor de lijst?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vanmiddag met mijn zwager een fles Whisky Weisen leeggedronken.
Smaakte verrassend goed…
[ afbeelding ]
Van Mr. Mister…quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:46 schreef livelink het volgende:
Kyrie Eleison
Ik dacht dat mijn ouders dit wel een goed nummer moesten vinden, omdat ze allebei nogal gelovig zijn. Dat viel tegen. Toen ik het hen enthousiast liet horen toendertijd vonden ze het verschrikkelijk. Inmiddels ben ik het wel een beetje met ze eens.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:46 schreef livelink het volgende:
Kyrie Eleison
Ik dacht dat mijn ouders dit wel een goed nummer moesten vinden, omdat ze allebei nogal gelovig zijn. Dat viel tegen. Toen ik het hen enthousiast liet horen toendertijd vonden ze het verschrikkelijk. Inmiddels ben ik het wel een beetje met ze eens.
quote:
Oh ja. Ik denk altijd dat het van Chicago is, maar weet inmiddels dat dat niet klopt. Maar kom vervolgens nooit op de echte band.quote:
Kyrie betekend Heer, heb medelijden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Is Kyrie Eleison iets religieus eigenlijk?
Lijkt de Hare Krishna hymne zo wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:48 schreef Melting het volgende:
Kyrie Vertaling
Kyrie eleison "Heer, ontferm u (over ons)
Christe eleison Christus, ontferm u
Kyrie eleison. Heer, ontferm u."
Ja, betekent zoiets als Heer, ontferm u over mij. Het Kyrie Eleison was volgens mij de schuldbelijdenis die we in de kerk moesten doen. En die ik op een gegeven moment ben gaan boycotten op het moment dat ik me realiseerde dat ik eigenlijk nergens schuld aan had.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Is Kyrie Eleison iets religieus eigenlijk?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, betekent zoiets als Heer, ontferm u over mij. Het Kyrie Eleison was volgens mij de schuldbelijdenis die we in de kerk moesten doen. En die ik op een gegeven moment ben gaan boycotten op het moment dat ik me realiseerde dat ik eigenlijk nergens schuld aan had.
Maar als je wel schuld hebt, dan mag je biechten en dan ben je weer verschoond.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, betekent zoiets als Heer, ontferm u over mij. Het Kyrie Eleison was volgens mij de schuldbelijdenis die we in de kerk moesten doen. En die ik op een gegeven moment ben gaan boycotten op het moment dat ik me realiseerde dat ik eigenlijk nergens schuld aan had.
Slaap lekker, zorro.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:52 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga naar bedBedankt voor de muziek!
Ja, maar waar heb je nou als tiener echt schuld aan? En dan bidden 'vergeef onze schuld, vergeef onze grote schuld'. Als kind prevel je braaf mee, maar op een gegeven moment heb je door wat je eigenlijk zegt en toen vond ik het echt belachelijk worden.quote:
Ja, dat biechten sloeg ook nergens op. Ik moest echt iets verzinnen. Dus dan zei ik maar dat ik een koekje had gepikt, terwijl ik dat helemaal niet had gedaanquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als je wel schuld hebt, dan mag je biechten en dan ben je weer verschoond.
Prachtig die religie…
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat biechten sloeg ook nergens op. Ik moest echt iets verzinnen. Dus dan zei ik maar dat ik een koekje had gepikt, terwijl ik dat helemaal niet had gedaan
Kon je de volgende keer in ieder geval weer zeggen dat je gelogen had.
Welterusten zorroquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:52 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga naar bedBedankt voor de muziek!
Dat is inderdaad best toevalligquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:56 schreef DJ11 het volgende:
Creepy... .dit nummer had ik een kwartiertje geleden in gedachten
Dat kreeg ik ingefluisterd, vandaar dat ik het maar draai.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:56 schreef DJ11 het volgende:
Creepy... .dit nummer had ik een kwartiertje geleden in gedachten
Telepathie.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kreeg ik ingefluisterd, vandaar dat ik het maar draai.
Laat het smaken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Telepathie.
Ik heb maar een herfstbokje ingeschonken, trouwens
Dubbele weizenbock toevallig? Die heb ik net op namelijk.quote:Op zondag 28 november 2021 00:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb meerdere getest, maar op dit moment Grolsch.
Wie heeft je dit in vredesnaam ingefluisterd?quote:
Nee, de gewone herfstbok. Gisteren heb ik een Gulpener Winterfreund (of zoiets) geproefd.quote:Op zondag 28 november 2021 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dubbele weizenbock toevallig? Die heb ik net op namelijk.
Niemand.... ik kreeg even niets binnen.quote:Op zondag 28 november 2021 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie heeft je dit in vredesnaam ingefluisterd?
Oh, een herfstbokje is altijd wel lekker.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Telepathie.
Ik heb maar een herfstbokje ingeschonken, trouwens
Niet mijn smaak.quote:Op zondag 28 november 2021 00:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, de gewone herfstbok. Gisteren heb ik een Gulpener Winterfreund (of zoiets) geproefd.
Herfstbok pakket bij een volgende meet dus.quote:Op zondag 28 november 2021 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, een herfstbokje is altijd wel lekker.
Er zat ook een herfstbok bij jouw pakket dacht ik. Althans een herfstbok-achtige.quote:Op zondag 28 november 2021 00:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Herfstbok pakket bij een volgende meet dus.
quote:Op zondag 28 november 2021 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zat ook een herfstbok bij jouw pakket dacht ik. Althans een herfstbok-achtige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |