Laat ze nog maar even denk ik dan, nog iets meer aan beperkingen en valse restricties als 1/2/3G en het stort compleet in. Zeker in het licht dat het niets tot weinig zal helpen. Maar misschien ben ik wel wereldvreemd hoor, en zal blijken dat bijna iedereen sinterklaas, kerst en oud & nieuw in isolatie thuis doorbrengt.quote:Op zondag 28 november 2021 10:28 schreef Spablauw214 het volgende:
Dit is precies waar die filosofen in NRC vorig jaar voor waarschuwden. Er komen alleen maar regels bovenop maar er gaat er nooit 1 weg.
De QR was bedoeld zodat 1,5m en kapjes niet nodig waren maar nu gaan we alsnog allebei doen. Stop dan met die QR. Er komen steeds meer hoepels.
en PCR, + booster anders rood vinkje.quote:Op zondag 28 november 2021 10:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Straks is het gewoon reserveren voor een halfuur winkelen met QR, mondmasker en 1,5 meter.
En je lul wassen.quote:Op zondag 28 november 2021 10:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Straks is het gewoon reserveren voor een halfuur winkelen met QR, mondmasker en 1,5 meter.
Liever 6 tenzij gevaccineerd dan mag het dagelijks je moet die ongevaccineerden niet in de watten leggen.quote:Op zondag 28 november 2021 10:12 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
En binnenkorte verplichte PCR, maximaal 12 uur geldig.
Je onderschat de natuur duidelijkquote:Op zondag 28 november 2021 10:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die zal onder het mom van gain-of-function "onderzoek" vast en zeker al in één of ander lab door een Vruella Koopmans-minion in elkaar geknutseld zijn.
Beide toch, dubbele zekerheid, 2G+quote:Op zondag 28 november 2021 10:32 schreef vipergts het volgende:
[..]
Liever 6 tenzij gevaccineerd dan mag het dagelijks je moet die ongevaccineerden niet in de watten leggen.
En zo lang de winkels/horeca er niet volledig aan onderdoor gaan, blijven ze dit flutbeleid steunen. Het is vooral daarom dat ik commerciele QR locaties waarbij ik het me kan permitteren ze links te laten liggen, geen omzet gun.quote:Op zondag 28 november 2021 10:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende winter komt er nog een verplichte test bovenop.
Moet ie niet helpen in het ziekenhuis ofzo?quote:Op zondag 28 november 2021 10:37 schreef groenen het volgende:
Gommers bij WNL op zondag. Genieten om die man te horen spreken.
Inderdaad, doe die QR dan weg. Of doe 1,5 meter/mondkapjes weg, zoals het was. Nu geeft men in feite aan in geen van beide genoeg vertrouwen te hebben dus gaat men maar stacken.quote:Op zondag 28 november 2021 10:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit is precies waar die filosofen in NRC vorig jaar voor waarschuwden. Er komen alleen maar regels bovenop maar er gaat er nooit 1 weg.
De QR was bedoeld zodat 1,5m en kapjes niet nodig waren maar nu gaan we alsnog allebei doen. Stop dan met die QR. Er komen steeds meer hoepels.
Binnenkort gaan ze het leger inzetten om je QR code te scannen bij de Action of Mediamarktquote:Op zondag 28 november 2021 10:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is veelal symboolpolitiek. Net zoals mondkapjes voor 9-jarigen in een schoolgangquote:Op zondag 28 november 2021 10:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Inderdaad, doe die QR dan weg. Of doe 1,5 meter/mondkapjes weg, zoals het was. Nu geeft men in feite aan in geen van beide genoeg vertrouwen te hebben dus gaat men maar stacken.
Ook een gemiste kans om nog een paar plekken over te houden waar je niet de godganse tijd aan corona wordt herinnerd. Ach misschien is dat ook wel juist de bedoeling.
"Geen talkshows meer, heerlijk! Ik hoop dat ik daar ook niet meer in te zien ben.” - Gommers juni 2021quote:Op zondag 28 november 2021 10:38 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Moet ie niet helpen in het ziekenhuis ofzo?
Is dat niet die man die niet zo lang geleden riep dat uitbreiding van IC capaciteit niet nodig was omdat men zich anders maar ging vervelen?quote:Op zondag 28 november 2021 10:37 schreef groenen het volgende:
Ik heb de neiging om dit af te doen als 'gaat toch nooit gebeuren', maar dat hebben we waarschijnlijk ook ooit gedaan over de situatie die we nu hebbenquote:Op zondag 28 november 2021 10:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die moet haast wel parttime werken met al die media-optredens van hem. Snap niet waar hij anders de tijd en energie vandaan haalt.quote:Op zondag 28 november 2021 10:37 schreef groenen het volgende:
Met vmboa's in discussie gaan heeft dan ook geen enkel nut; daar hebben ze eenvoudigweg niet de intellectuele capaciteiten voor.quote:Op zondag 28 november 2021 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gewoon dat een horecazaak dicht moet. Niet omdat ze daar eten of drinken maar omdat het horecapand is.
Zo was er een algemene vergadering vorige week avonds in kantine van m´n club. BOA´s kwamen kwart over 8 aanzetten en zeiden dat alles dicht moest. Argument dat locatie werd gebruikt voor een vergadering telde niet. Ze zagen het als een horecalocatie.
Die Marion Koopmans neem ik ook al niet meer serieusquote:Op zondag 28 november 2021 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat niet die man die niet zo lang geleden riep dat uitbreiding van IC capaciteit niet nodig was omdat men zich anders maar ging vervelen?
Ik zit ook te kijken en zou tekenen voor perscos met Gommers (op de plaats van De Jonge) en Omtzigt (op de plaats van Rutte)quote:Op zondag 28 november 2021 10:37 schreef groenen het volgende:
Alleen samen worden we een depressie in gemaatregeld!quote:Op zondag 28 november 2021 10:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Inderdaad, doe die QR dan weg. Of doe 1,5 meter/mondkapjes weg, zoals het was. Nu geeft men in feite aan in geen van beide genoeg vertrouwen te hebben dus gaat men maar stacken.
Ook een gemiste kans om nog een paar plekken over te houden waar je niet de godganse tijd aan corona wordt herinnerd. Ach misschien is dat ook wel juist de bedoeling.
Heel eerlijk. Niemand had januari 2020 kunnen bedenken in wat voor shit we terecht zouden komen.quote:Op zondag 28 november 2021 10:47 schreef Novavax het volgende:
[..]
Die Marion Koopmans neem ik ook al niet meer serieus![]()
Toen zij in januari 2020 zei dat de kans klein was dat het virus naar Nederland zou komen en als dat dan toch het geval was, wij heel goed voorbereid zouden zijn daarop![]()
![]()
Neh, ik denk dat de meeste mensen gewoon door gaan met hun plannen voor december. Thuis is er toch geen controle; ze kunnen zoveel dicht gooien als ze willen (of moeilijker maken); ze zorgen er enkel voor dat de bedrijven geraakt worden en dat de economie gesloopt wordt; mensen blijven elkaar gewoon lekker zien.quote:Op zondag 28 november 2021 10:32 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Laat ze nog maar even denk ik dan, nog iets meer aan beperkingen en valse restricties als 1/2/3G en het stort compleet in. Zeker in het licht dat het niets tot weinig zal helpen. Maar misschien ben ik wel wereldvreemd hoor, en zal blijken dat bijna iedereen sinterklaas, kerst en oud & nieuw in isolatie thuis doorbrengt.
Nee want in Korea en China draaide ze toen al op volle toeren met lockdowns etc maar dat wist deze expert natuurlijk nietquote:Op zondag 28 november 2021 10:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Heel eerlijk. Niemand had januari 2020 kunnen bedenken in wat voor shit we terecht zouden komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |