Ja lijkt mij ook dat het daarom gaat. Want het zou wel erg triest zijn als je niet kunt bedenken om zelf wat eten mee te nemen of te laten bezorgen.quote:Op zondag 28 november 2021 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er ook naar het toilet gaan?
Ja, maar dan zeg je nu toch "Jongens, hier is allemaal een tientje per dag, koop er even je maaltijd van voor je hier naartoe komt. Kunnen we niks aan doen, maar het is even zo.".quote:Op zondag 28 november 2021 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat dit niet uit de medewerkers komt maar dat ze daar vanuit de priklocatie iets geregeld hadden dat de mensen die daar werken altijd in een bepaald restaurant daar mogen eten als extra arbeidsvoorwaarde om personeel te lokken.
Dit klinkt logischer inderdaadquote:Op zondag 28 november 2021 10:10 schreef josja het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook dat het daarom gaat. Want het zou wel erg triest zijn als je niet kunt bedenken om zelf wat eten mee te nemen of te laten bezorgen.
En binnenkorte verplichte PCR, maximaal 12 uur geldig.quote:Op zondag 28 november 2021 10:09 schreef Novavax het volgende:
Verplichte qr-code, 1,5 meter afstand houden en een mondkapje op in een bioscoop of restaurant![]()
Ik zie licht aan het einde van de tunnel
Het is gewoon dat een horecazaak dicht moet. Niet omdat ze daar eten of drinken maar omdat het horecapand is.quote:Op zondag 28 november 2021 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Even een uurtje later eten of het laten bezorgen is te ingewikkeld of wat?
Dat klinkt wel logischer jaquote:Op zondag 28 november 2021 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er ook naar het toilet gaan?
Alleen is die locatie een pop-up vrije inlooplocatie, geen horecapand maar gewoon een tent/wagenquote:Op zondag 28 november 2021 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gewoon dat een horecazaak dicht moet. Niet omdat ze daar eten of drinken maar omdat het horecapand is.
Zo was er een algemene vergadering vorige week avonds in kantine van m´n club. BOA´s kwamen kwart over 8 aanzetten en zeiden dat alles dicht moest. Argument dat locatie werd gebruikt voor een vergadering telde niet. Ze zagen het als een horecalocatie.
Nee hoor. Dat zijn de 100.000 en mensen die met hartklachten niet naar het ziekenhuis zijn gegaan voor een diagnose.quote:Op zondag 28 november 2021 09:37 schreef quirina het volgende:
[..]
De hart en vaatziekten komen door de vaccins.
Ah kijk excuus. Dan zal het wel om toiletten gaan.quote:Op zondag 28 november 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen is die locatie een pop-up vrij inlooplocatie, geen horecapand maar gewoon een tent/wagen
[ afbeelding ]
En dan een flinke boete krijgen van een overijverige boa zeker?quote:Op zondag 28 november 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logischer jaMaar dan zou er toch wel iets moeten te regelen zijn met een van de vele zaken daar lijkt me, dat GGD personeel na 5'en nog wel naar binnen mag voor de faciliteiten.
Das wel pech dan. Bij ons is de kantine afgelopen winter gewoon altijd open geweest voor vergaderingen etc. En toen gold ook die horecasluiting. Of wij hebben gewoon mazzel gehad, kan ookquote:Op zondag 28 november 2021 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gewoon dat een horecazaak dicht moet. Niet omdat ze daar eten of drinken maar omdat het horecapand is.
Zo was er een algemene vergadering vorige week avonds in kantine van m´n club. BOA´s kwamen kwart over 8 aanzetten en zeiden dat alles dicht moest. Argument dat locatie werd gebruikt voor een vergadering telde niet. Ze zagen het als een horecalocatie.
De datums kloppen gewoon voor zover ik kan zien en dat is inderdaad 666 dagen.quote:Op zondag 28 november 2021 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van bier en nootjes ga je spoken zien.
Je mist bijna die goeie ouwe tijd dat binnen alleen de 1,5 meter gold.quote:Op zondag 28 november 2021 10:09 schreef Novavax het volgende:
Verplichte qr-code, 1,5 meter afstand houden en een mondkapje op in een bioscoop of restaurant![]()
Ik zie licht aan het einde van de tunnel
Bij ons zagen ze licht branden dus kwamen ze even kijkenquote:Op zondag 28 november 2021 10:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Das wel pech dan. Bij ons is de kantine afgelopen winter gewoon altijd open geweest voor vergaderingen etc. En toen gold ook die horecasluiting. Of wij hebben gewoon mazzel gehad, kan ook
KMA zit er naast. Die zullen toch ook wel faciliteiten hebben?quote:Op zondag 28 november 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen is die locatie een pop-up vrije inlooplocatie, geen horecapand maar gewoon een tent/wagen
[ afbeelding ]
Dit is precies waar die filosofen in NRC vorig jaar voor waarschuwden. Er komen alleen maar regels bovenop maar er gaat er nooit 1 weg.quote:Op zondag 28 november 2021 10:20 schreef galantis het volgende:
[..]
Je mist bijna die goeie ouwe tijd dat binnen alleen de 1,5 meter gold.
Ja, al zal dat wat lastiger zijn ivm wetgeving (burger op militair terrein)quote:Op zondag 28 november 2021 10:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
KMA zit er naast. Die zullen toch ook wel faciliteiten hebben?
"Nog even volhouden!"quote:Op zondag 28 november 2021 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar dan zeg je nu toch "Jongens, hier is allemaal een tientje per dag, koop er even je maaltijd van voor je hier naartoe komt. Kunnen we niks aan doen, maar het is even zo.".
Straks is het gewoon reserveren voor een halfuur winkelen met QR, mondmasker en 1,5 meter.quote:Op zondag 28 november 2021 10:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit is precies waar die filosofen in NRC vorig jaar voor waarschuwden. Er komen alleen maar regels bovenop maar er gaat er nooit 1 weg.
De QR was bedoeld zodat 1,5m en kapjes niet nodig waren maar nu gaan we alsnog allebei doen. Stop dan met die QR. Er komen steeds meer hoepels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |