Ja niet slimquote:
Ik ren NU naar F1.quote:
Nattekrant meteen weer in de vlekken. (met een 'v')quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heel F1 collectief onderweg naar de Brienenoord
FACFACKquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nattekrant meteen weer in de vlekken. (met een 'v')
Weltschmerz met een rant over matchfixing, leuke rubriekquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nattekrant meteen weer in de vlekken. (met een 'v')
Weltschmerz met een complottheorie? Compleet out of character.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weltschmerz met een rant over matchfixing, leuke rubriek
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:27 schreef eentwee het volgende:
Typisch Nederlands natuurlijk om het in de laatste bocht te verneuken. @:Mani89
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maandag uitgenodigd bij Op1
Mijn brein kan dit niet aan.quote:Volgens Ingrid 'kon ze niks anders'. "We hebben hier één feest, en dat is Sinterklaas met zwarte pieten, en het wordt door zo'n groep steeds in het verdomhoekje gezet. Daarom heb ik, toen ze hier aankwamen twee dozen eieren gekocht en ik ben gaan gooien", zegt ze na afloop.
Toch heeft Ingrid achteraf geen spijt: "Ik had niks anders. Als ik andere dingen had, was ik daarmee gaan gooien."
Dit is niet iets dat je kan ontlopen, dit zit in je DNA. Nog erger als het Limburgs DNA is. Ik wil elke Nederlander dan ook oproepen om te stoppen, gewoon met alles.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:27 schreef eentwee het volgende:
Typisch Nederlands natuurlijk om het in de laatste bocht te verneuken. @:Mani89
Ik stel voor dat we de bingo toch maar weer open doenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Limburgers zijn niet zo goed met stoppen met alles. Ik noem een Jean Nelissen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is niet iets dat je kan ontlopen, dit zit in je DNA. Nog erger als het Limburgs DNA is. Ik wil elke Nederlander dan ook oproepen om te stoppen, gewoon met alles.
Wel gestopt met ademhalen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Limburgers zijn niet zo goed met stoppen met alles. Ik noem een Jean Nelissen.
Mooi hoe deze groep tegenwoordig toch al wel vrij universeel als wap wordt gezien. Nog niet heel lang geleden was het hoofdredactioneel commentaar van NRC dat zwarte Piet niets met racisme te maken had, het kan verkerenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |