Weer eens wat anders dan een briefje.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:24 schreef Szura het volgende:
Sowieso, een boek van Jan Dijklul kopen
quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De altijd racistische en hysterische familie Meiland is de bodem van de put.
Mensen die dat boekje kopen zitten nog onder die bodem.
De bodem van de gierput.quote:
En je cavia's meenemen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zin om de hele aarde op te blazen. Weet je wat, ik ga het doen ook.
Succes!quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zin om de hele aarde op te blazen. Weet je wat, ik ga het doen ook.
Ja dat is wel het enige wat me nog tegen houdt.quote:
De relaatsie is wederom op de klippen gelopen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat is wel het enige wat me nog tegen houdt.
Oh ja, en mijn vriendin.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De relaatsie is wederom op de klippen gelopen?
Die zit vast popiejopie te doen in NWS of COR.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag een fantastische workout gehad trouwens. Wat jij @:Koffieplanter
Die is diep gevallen zeg, doet hij daar nog steeds zijn Sander Schimmelpenninck immitatie circus act?quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die zit vast popiejopie te doen in NWS of COR.
Koffieplanter is al een tijdje mijn Koffieplanter niet meer.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is diep gevallen zeg, doet hij daar nog steeds zijn Sander Schimmelpenninck immitatie circus act?
Niet of nooit geweest.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koffieplanter is al een tijdje mijn Koffieplanter niet meer.
Hij is de gangmaker op het verkeerde feest.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet of nooit geweest.
Henk op twitter is genotquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Henk haalt even uit naar Angela.
Dit vind ik wel een leuke tweet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Henk haalt even uit naar Angela.
Wel genadeloos hard tegen Koffieplanter. Heeft ie dat echt verdiend?quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is de gangmaker op het verkeerde feest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |