SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens het laatste toernooi voor het WK dus hier wordt de eindranking bepaald. Laten we zeggen dat de Player Championship Finals de laatste kleedkamer is voordat we in het extreem warme WK-bad duiken.
Die heb ik niet gezien.quote:
Vtm Hans.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom is dat beeld bij GoudenPijl nog steeds zo slecht?
Account aanmaken bij die bloedhonden van DPG Media. U kent ze vast wel van Nu.nl, Tweakers etc. Dat ze de tering krijgen!quote:
Alleen even een bevestiging via de mail en klaar joh.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Account aanmaken bij die bloedhonden van DPG Media. U kent ze vast wel van Nu.nl, Tweakers etc. Dat ze de tering krijgen!
ER KOMEN TRIBUNALEN!
Ik zou het niet durven zeggen, maar ik denk zo van niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
Is BV darts een aanrader? @:wimderon
JE ZIT AAN MIJN PRIVE.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen even een bevestiging via de mail en klaar joh.
uw tijd komt nog wel.
Oke thierry Hitlerquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Account aanmaken bij die bloedhonden van DPG Media. U kent ze vast wel van Nu.nl, Tweakers etc. Dat ze de tering krijgen!
ER KOMEN TRIBUNALEN!
En als je rechtermuisknop in het beeld doet, kun je video url ook plakken?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
Is BV darts een aanrader? @:wimderon
Zo klaar joh, volgens mij kun je het anders niet zien.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En als je rechtermuisknop in het beeld doet, kun je video url ook plakken?
Ik wil niet overal een account voor aanmaken.
Gewoon.
Ja, die link kreeg ik ook al. Werkt natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo klaar joh, volgens mij kun je het anders niet zien.
https://vtm.be/vtmgo/live-kijken/vtm2
Maak gewoon een account aan, is letterlijk 20 seconden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, die link kreeg ik ook al. Werkt natuurlijk niet.
Ja, maar dat Belgische commentaar lijkt me niks.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maak gewoon een account aan, is letterlijk 20 seconden.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:18 schreef AFCNiels het volgende:
Vincent staat het aardig te verneuken.
DIE MOET ER UIT we zijn even chauvinistisch.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar dat Belgische commentaar lijkt me niks.
Zeker als het scorend ook een beetje loopt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
WADEGOD. De beste speler die geen wereldtitel heeft gewonnen
Meeste majors gewonnen na MvG god. Die finishes boh zo knapquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker als het scorend ook een beetje loopt.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker een ezeltje adopteren jatoggg
Toch de persoon die MvG weer aan het trainen heeft gekregen.quote:
Wat een zelfpijperijquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch de persoon die MvG weer aan het trainen heeft gekregen.
- Bron: Fat Vinny
Even een errortje in zijn hoofd, dat moet toch kunnen.quote:
Stukje bestralingquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef Zipportal het volgende:
Die vlek op zijn hoofd is weer weg.
Ter info.
Dan verklaart wel zijn fok fans.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:33 schreef Poepz0r het volgende:
Rob Cross. Plukken aan het shirt, stukje autisme, hele onrustige man.
Battle of the Ryansquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Searle vs Joyce is wel een walgelijk duel.
BELGED.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
Na elke pijl zeggen wat de ander over heeft is niet nodig commentator.
Asp ligt niet direct wakker van jouw brekketquote:
Hij luistert goed hequote:Op zaterdag 27 november 2021 14:46 schreef Nober het volgende:
5-1
Neeten moet alles zetten op het feit dat hij nu alle legs moet winnen.
Oké ongevaccineerde.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:50 schreef Nober het volgende:
Searle en Aspinall eruit zou wel een ramp zijn.
Meikle is ook leuk tochquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Smiss Geurnie had best op bord 1 gemogen.
Jazeker.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:07 schreef Zipportal het volgende:
Dart die Hobbit met zijn piepstemmetje nog? Kan niet zo snel op zijn naam komen.
Darren Webster, was het.
Je ziet hem ook snel over het hoofd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zie hem niet zo vaak voorbij komen.
Dan ben je een grootheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |