SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook een wasachterstand. Zo maar eens aan beginnen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
De helft van m'n achterstallige was opgevouwen, koffiepauze nu.
Tijd voor een rondje was-apparaten schoonmaken?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
bah wat een smerige lucht komt er uit die wasdroger zeg man man man
Ik zou hierna nog een draai kleren kunnen doen en dan heb ik nog was "over".quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook een wasachterstand. Zo maar eens aan beginnen.
nou weeniet. Het is gewoon zo'n opgestookte waterdamplucht zeg maar. Denk niet dat je daar iets aan kunt doen eigenlijkquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijd voor een rondje was-apparaten schoonmaken?
Filter zit niet vol pluis?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou weeniet. Het is gewoon zo'n opgestookte waterdamplucht zeg maar. Denk niet dat je daar iets aan kunt doen eigenlijk
nee dat haal ik na elke run leeg. Anders was de hele boel allang in de fik gevlogenquote:
Was "over" is ook echt irritant. Dan voelt het niet klaar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou hierna nog een draai kleren kunnen doen en dan heb ik nog was "over".Maar ik kan beter wat handdoeken doen hierna.
Hehehe, beter een keer teveel noemen enzulks.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat haal ik na elke run leeg. Anders was de hele boel allang in de fik gevlogen
Ja misschien. Ik doe gewoon die programma's. Geen idee hoe heet ie dan wordt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, beter een keer teveel noemen enzulks.Wordt 'ie niet gewoon te heet dan?
Daar zijn vast van die huisvrouwentips voor. Drupje WC-eend erin of zo.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou weeniet. Het is gewoon zo'n opgestookte waterdamplucht zeg maar. Denk niet dat je daar iets aan kunt doen eigenlijk
Ik zou ook eigenlijk de onderkant naar boven moeten halen, er ligt al weken een trui in die ik toch liever niet meer draag.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Was "over" is ook echt irritant. Dan voelt het niet klaar.Ik moet handdoeken- en beddengoedwas doen in ieder geval.
ja hoor Klazien uut Zalkquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zijn vast van die huisvrouwentips voor. Drupje WC-eend erin of zo.
Close, ik zag "afnemen met citroensap" langskomen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zijn vast van die huisvrouwentips voor. Drupje WC-eend erin of zo.
Tot hoever terug gaat dat archief eigenlijk? Zitten er nog dieper kleren die uit de mode zijn etc.?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou ook eigenlijk de onderkant naar boven moeten halen, er ligt al weken een trui in die ik toch liever niet meer draag.![]()
Aparte werkgarderobe hebben is extra was-werk yo.
Oh, maar dan ga je er vanuit dat ik überhaupt de mode volg.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Tot hoever terug gaat dat archief eigenlijk? Zitten er nog dieper kleren die uit de mode zijn etc.?
Dit verklaart veel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde even wat over de persconferentie nalezen en kwam uit op de website in eenvoudige taal
En daar staat dus:
Zorg af en toe voor frisse lucht in huis.
Houd 1,5 meter afstand van anderen.
Dat hoeft niet meer, maar is nog steeds verstandig.
Sorry, hoezo dat hoeft niet meer? Af en toe frisse lucht? De boel moet toch wagenwijd open?
Dus als je taalbeheersing matig is gelden er andere regels?
Ja, ze proberen de zwakkeren uit te roeien tijdens deze plandemie!quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde even wat over de persconferentie nalezen en kwam uit op de website in eenvoudige taal
En daar staat dus:
Zorg af en toe voor frisse lucht in huis.
Houd 1,5 meter afstand van anderen.
Dat hoeft niet meer, maar is nog steeds verstandig.
Sorry, hoezo dat hoeft niet meer? Af en toe frisse lucht? De boel moet toch wagenwijd open?
Dus als je taalbeheersing matig is gelden er andere regels?
Ik ga voortaan de voorschriften in eenvoudig Nederlands lezen, dan hoef je je nergens druk om te maken. Het advies "blijf zoveel mogelijk thuis" is ook weg, dus yolo.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit verklaart veel.
Zouden ze proberen om de idiocracy te keren? Laat iedere "sukkel" maar gewoon uitsterven, enerzijds omdat ze de maatregelen niet snappen en anderzijds omdat ze de wetenschap negeren en geen vaccin willen?
Alsof die mensen op die website uitkomen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit verklaart veel.
Zouden ze proberen om de idiocracy te keren? Laat iedere "sukkel" maar gewoon uitsterven, enerzijds omdat ze de maatregelen niet snappen en anderzijds omdat ze de wetenschap negeren en geen vaccin willen?
Tweede kopje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga voortaan de voorschriften in eenvoudig Nederlands lezen, dan hoef je je nergens druk om te maken. Het advies "blijf zoveel mogelijk thuis" is ook weg, dus yolo.
https://www.rijksoverheid(...)1-in-eenvoudige-taal
Intrigerend dat ze het eenvoudige taal noemen en dan niet eens fatsoenlijke zinnen maken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga voortaan de voorschriften in eenvoudig Nederlands lezen, dan hoef je je nergens druk om te maken. Het advies "blijf zoveel mogelijk thuis" is ook weg, dus yolo.
Ik krijg er een beetje kortsluiting van. Dit is best moeilijk lezen al die korte stukjesquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Vanaf zondag 28 november om 5 uur 's morgens.
Alsof ze Nederlands kunnen lezen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof die mensen op die website uitkomen.
Terwijl daarboven wel wordt gezegd dat er weer anderhalve meter geldt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]Dit is gewoon echt asociaal.
Straks krijgen ze allemaal boetes vanwege de 1,5 meter en komen ze in de schuldsanering.
Mijn hoofd kan deze pagina ook niet aan!quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terwijl daarboven wel wordt gezegd dat er weer anderhalve meter geldt.
Voor mensen uit Ede en rest van de Biblebelt zal nog wel een aparte pagina gemaakt worden. Morgenvroeg kun je die bij de lokale kerk ophalen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje kortsluiting van. Dit is best moeilijk lezen al die korte stukjes
Ja joh, half werkend Nederland tegelijk in de winkel omdat ze eerder dicht gaan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Krijg sowieso jeuk van "blijf zoveel mogelijk thuis" en "alles is nog open en iedereen moet tegelijkertijd gaan".
Ik dacht dat alles volgeboekt was? En de heaters gestolen? Heb weer wat gemist volgens mijquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
We zitten naast de heaters. Geen gasten
En God zag dat het goed was.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mensen uit Ede en rest van de Biblebelt zal nog wel een aparte pagina gemaakt worden. Morgenvroeg kun je die bij de lokale kerk ophalen.
Met de complete gemeente.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mensen uit Ede en rest van de Biblebelt zal nog wel een aparte pagina gemaakt worden. Morgenvroeg kun je die bij de lokale kerk ophalen.
Fake news van Ballie.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles volgeboekt was? En de heaters gestolen? Heb weer wat gemist volgens mij
Allemaal sjaak afhaak vanwege het weer natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles volgeboekt was? En de heaters gestolen? Heb weer wat gemist volgens mij
Zou tijd wordenquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze proberen de zwakkeren uit te roeien tijdens deze plandemie!
Gewoon gaan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even naar Lucardi maar als ik social media moet geloven ben ik de as van het kwaad omdat ik me laat meeslepen door Black Friday.
Van die uitgewoonde verrookte krotten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komen er eindelijk eens wat huizen vrij.
Vol vanavond is binnen en we hadden nog wat reserve heaters staan die we hebben opgehangen. Buiten hebben we 20 man reservering vanaf 1700quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dood aan mensen met brillen, als God een klein beetje van brildragers zou houden zou die wel voor normale ogen zorgen, verwijderen uit de genenpoel die mollen.quote:
Gewoon gaan, vroegah was het gewoon sintsale of herfstsale.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even naar Lucardi maar als ik social media moet geloven ben ik de as van het kwaad omdat ik me laat meeslepen door Black Friday.
Ik heb geen bril meer, maar ik geef bij voortplanting gewoon m'n matige oog-genen door hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dood aan mensen met brillen, als God een klein beetje van brildragers zou houden zou die wel voor normale ogen zorgen, verwijderen uit de genenpoel die mollen.
O Ja ik ga zo ook hoor, was meer een klacht tegen die enorme zeikerds online die overal een probleem in zien.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon gaan, vroegah was het gewoon sintsale of herfstsale.
Nee domme mensen ging het over.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dood aan mensen met brillen, als God een klein beetje van brildragers zou houden zou die wel voor normale ogen zorgen, verwijderen uit de genenpoel die mollen.
Mensen met een tintje op de 51e breedtegraad, hups ook weg met je vitamine D tekorten en je sikkelcelanemie, zwaaaaaaakkkelingen waaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee domme mensen ging het over.
Uhuh. Iets op het oog hebben en het in een sale kopen is gewoon chill. Zal mij het boeien hoe ze het noemen, korting is korting.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja ik ga zo ook hoor, was meer een klacht tegen die enorme zeikerds online die overal een probleem in zien.
en zijn er veel eerder bij. Ik moet nu op m'n 35e nog even denken of het wel handig is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
Helaas hebben domme mensen veel meer tijd over om zich voort te planten dan slimme mensen.
Priscilla en Chananja zijn al oma op die leeftijd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en zijn er veel eerder bij. Ik moet nu op m'n 35e nog even denken of het wel handig is.
Jup. Leeftijdsgenoten met puberkoters ditdat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en zijn er veel eerder bij. Ik moet nu op m'n 35e nog even denken of het wel handig is.
Op mijn leeftijd zijn ze gelukkig wel uitgeworpen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Leeftijdsgenoten met puberkoters ditdat.
Ok, de meeste uit mijn kring zijn nu zo'n beetje aan het werpen geslagen, maar da's de hoger opgeleide/carriere groep.
Dat is geen Flesje, dat is "boodschappen". Je had er minstens tweehonderd moeten halen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Flesje gedaan. Vijf flessen Sanex douchegel gekocht voor weinig
Af en toe trappen ze het centrum van een grote stad in puin voor wat lichaamsbeweging.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
14.000 jaar geleden waren de hersenen van de homo sapiens fors groter maar goed toen had je je brein ook echt wel nodig om te overleven, daarna kwam landbouw, domesticatie, voorgesneden brood en wiet en nu zitten we hier met een catatonische onderlaag die amper verder komt dan de bank in het leven.
Dat paste niet in mijn boodschappentasquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is geen Flesje, dat is "boodschappen". Je had er minstens tweehonderd moeten halen.
Uhuh, maar wel meer kans op een bestaand nestje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd zijn ze gelukkig wel uitgeworpen.
Even de LIDL hamburgers er vanaf sporten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Af en toe trappen ze het centrum van een grote stad in puin voor wat lichaamsbeweging.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje
[ afbeelding ]Slipknot zelfs bijna voorbij.
Ja, vrijwel alle collega’s hebben wel een nestjequote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, maar wel meer kans op een bestaand nestje.![]()
Altijd wat te mopperen.
Ja, voor de sportschool moeten ze immers een QR-code tonen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even de LIDL hamburgers er vanaf sporten.
Misschien moeten we wat meer op leeuwen gaan lijkenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd wat te mopperen.
Oh daar hoorde ik eerder wat grootspraak overquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat paste niet in mijn boodschappentasIk had ook net een trui en een vest gekocht.
Met 300 truien is zo'n tas snel vol ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat paste niet in mijn boodschappentasIk had ook net een trui en een vest gekocht.
Mijn kledingkast is niet zo grootquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar hoorde ik eerder wat grootspraak over
Allemaal aandoenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met 300 truien is zo'n tas snel vol ja.
DANCE DANCEquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:37 schreef Ama het volgende:
Volgens mij stond Fall Out Boy ook heel hoog op mijn vorige profiel.Kan helaas niet meer zien want profiel bestaat niet meer.
Die liggen ook de hele dag te maffen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we wat meer op leeuwen gaan lijken
Oh, dit maakt het wel aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die liggen ook de hele dag te maffen.
TienerAma draaide dat echt 24/7 (samen met hun andere hits). Ik heb laatst een emo liedje herontdekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Win: meteen geen winterjas nodig.quote:
Liever een huiskat. Lekker in een mandje aan de verwarming.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dit maakt het wel aantrekkelijk.
Mijn neef is al opa.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd wat te mopperen.
Maar die bijten wel de eerste leg dood zodat de leeuwin weer een beetje berig gaat rondhuppelen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die liggen ook de hele dag te maffen.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
TienerAma draaide dat echt 24/7 (samen met hun andere hits). Ik heb laatst een emo liedje herontdekt.Het voordeel van een wat vreemde muzieksmaak hebben: de meeste mensen verklaren je toch al voor gek, dus het gevoel van "dit is eigenlijk wansmaak" heb ik amper nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Fall Out Boy in een van m'n sportschoolplaylists staan. Net als The Offspring.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
The Offspring heb ik eigenlijk altijd weinig mee gehad op een enkel liedje na.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het voordeel van een wat vreemde muzieksmaak hebben: de meeste mensen verklaren je toch al voor gek, dus het gevoel van "dit is eigenlijk wansmaak" heb ik amper nog.![]()
Ik heb Fall Out Boy in een van m'n sportschoolplaylists staan. Net als The Offspring.
Deel van m'n jeugd he.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:43 schreef Ama het volgende:
[..]
The Offspring heb ik eigenlijk altijd weinig mee gehad op een enkel liedje na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn neef is al opa.
En die dochter van hem verwacht al haar tweede. Alsof het niks is. En ik zit te denken "nee een hond is niet handig" en zij poepen hun tweede zo uit.
Ik heb een relatie maar mijn leven is nog steeds chill hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
En gewoon geen relatie hebben maakt het leven allemaal NOG eenvoudiger
Huisdieren kun je in principe voor iedere vakantie in laten slapen en als je dan terug komt kun je leuk nieuwe puppy's en kittens aanschaffenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.Ik heb echt geen hekel aan kinderen, maar zodra je daar aan begint, is je leven zoals je het kent gewoon over en dat wil ik niet. Gewoon effe *plop* koters, whut?
En huisdieren vragen ook gewoon tijd en aandacht, plus dat je altijd gedoe hebt als je even weg wil. Blij dat ik die afweging gewoon kan overslaan.
dit ja.. de lager opgeleide oud klasgenoten zijn nu volledig uitgewoond. als je die op de rug slaat valt het volgende kinderen er uit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Leeftijdsgenoten met puberkoters ditdat.
Ok, de meeste uit mijn kring zijn nu zo'n beetje aan het werpen geslagen, maar da's de hoger opgeleide/carriere groep.
Oh, als je per ongeluk een goeie treft is het fijn hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
En gewoon geen relatie hebben maakt het leven allemaal NOG eenvoudiger
Ik eet amper dieren en dan zou ik dit wel doen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huisdieren kun je in principe voor iedere vakantie in laten slapen en als je dan terug komt kun je leuk nieuwe puppy's en kittens aanschaffen
De horrorquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit ja.. de lager opgeleide oud klasgenoten zijn nu volledig uitgewoond. als je die op de rug slaat valt het volgende kinderen er uit.
Oh ik hoor de wasmachine hier juist wel. Maar wel korte was dus zal zo ook wel stil zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
FML, ik hoor de wasmachine niet meer.
Ik ga de boel maar ophangen, voor zover ik weet is 'ie nog steeds niet suīcidaal.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik hoor de wasmachine hier juist wel. Maar wel korte was dus zal zo ook wel stil zijn.
Ik heb er gelukkig maar 2 dingen in dus dat is echt 1 minuut werk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga de boel maar ophangen, voor zover ik weet is 'ie nog steeds niet suīcidaal.
Ja, winterspul heeft voor- en nadelen. Er kan minder tegelijk in, dus minder om op te hangen. Maar er kan dus wel minder in, dus meer draaien.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig maar 2 dingen in en dus dat is echt 1 minuut werk.![]()
We hebben schouderklopjes verdiend.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:03 schreef Ama het volgende:
Wat zijn we weer goed bezig @:ijsdraakje
quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben schouderklopjes verdiend.
Je leven kan gewoon doorgaan hoor. Niet iedereen sluit zich dan met kinderen op.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.Ik heb echt geen hekel aan kinderen, maar zodra je daar aan begint, is je leven zoals je het kent gewoon over en dat wil ik niet. Gewoon effe *plop* koters, whut?
En huisdieren vragen ook gewoon tijd en aandacht, plus dat je altijd gedoe hebt als je even weg wil. Blij dat ik die afweging gewoon kan overslaan.
Het draaien is het probleem niet. Het vouwen/strijken is geen hobby van me.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, winterspul heeft voor- en nadelen. Er kan minder tegelijk in, dus minder om op te hangen. Maar er kan dus wel minder in, dus meer draaien.
Wat is het?quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
Hebben.
https://global.wondermachines.com/
Mag je toch niet meer heenquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Aw m'n museumkaart is verlopen. Even vergeten.
Lekker overdag gaan toch.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag je toch niet meer heen
Ik zeg niet voor niets "je leven zoals je het kent". Als er eenmaal kinderen zijn, moet je daar met álles rekening mee houden en het zou mijn leven absoluut enorm omgooien. (Je zou het niet zeggen, als zolderkamerfokker, maar ik hou van spontane acties.)quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je leven kan gewoon doorgaan hoor. Niet iedereen sluit zich dan met kinderen op.
Het in de wasmachine smijten gaat wel ja, alleen het opvouwen heb ik de schurft aan, dus dat stapelt op waardoor het alleen maar een grotere berg schone was wordt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het draaien is het probleem niet. Het vouwen/strijken is geen hobby van me.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het in de wasmachine smijten gaat wel ja, alleen het opvouwen heb ik de schurft aan, dus dat stapelt op waardoor het alleen maar een grotere berg schone was wordt.![]()
Maar goed, ik ben er weer een paar dagen vanaf.
Oh, het ligt niet aan m'n opvouwskillz hoor. Gewoon lammigheid.quote:
ik zag 'mquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:15 schreef Ama het volgende:
@:franticDJ bovenstaande spoiler is ook voor jou.
Zijn gewoon tot vijf uur open zoals altijd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag je toch niet meer heen
Ik zie grote verschillen in hoe mensen ermee omgaan. Denk dat je daar zelf ook nog wel een hand in hebt; en je moet beetje geluk hebben met je kind als jet het krijgt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niets "je leven zoals je het kent". Als er eenmaal kinderen zijn, moet je daar met álles rekening mee houden en het zou mijn leven absoluut enorm omgooien. (Je zou het niet zeggen, als zolderkamerfokker, maar ik hou van spontane acties.)
Je kan het zien als doemdenken, maar je kan het ook zien als een goed overwogen beslissing. Of ik interpreteer je post verkeerd en het is een geruststelling naar jezelf dat je heus nog wel leuke dingen kan mét kinderen.(En dat kan uiteraard ook, ik beweer nergens het tegendeel.)
skiwiquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:15 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe ski's opgehaaldminstens 2x zo licht als m'n 15-jaar oude ski's, dit had ik eerder moeten doen.
Oh zondequote:Op zaterdag 27 november 2021 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
skiwi [ afbeelding ]
Alle sneeuw is hier weg
Dat spreekt m'n punt nog steeds niet tegen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie grote verschillen in hoe mensen ermee omgaan. Denk dat je daar zelf ook nog wel een hand in hebt; en je moet beetje geluk hebben met je kind als jet het krijgt.
Denk dat we het ook niet oneens zijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat spreekt m'n punt nog steeds niet tegen.
Ik wel maar of dat voor die kinderen ook leuk is is nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me geen leuke dingen met kinderen voorstellen.
het maken er van?quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Dat is niet "met" he.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het maken er van?
de dag dat ze de deur uit gaan?
Ergens in een ravijn gooien is in theorie een activiteit die je met die kinderen doet.quote:
Lijdend voorwerp.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ergens in een ravijn gooien is in theorie een activiteit die je met die kinderen doet.
Ze pakjes aantrekken die je op Aliexpres gekocht hebt?quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Over twee weken niet meer.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn gewoon tot vijf uur open zoals altijd.
Dan durft Hugo ons wel een week extra kerstvakantie te geven. Omicron is coming to town.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over twee weken niet meer.
Dat zou ik liever met een hond doen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze pakjes aantrekken die je op Aliexpres gekocht hebt?
Zieligquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou ik liever met een hond doen.
Nah, alleen de zwemmertjes en eieren maken imo geen kind. Bewustzijn ditdat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In de basis wel. want je doet het 'met' de zwemmertjes en den eieren
Ja daarom heb ik hem nog niet verlengdquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over twee weken niet meer.
Ja ik ben daar te egoīstisch voor. Leuk dagje dierentuin of Efteling en je bent alleen achter je kind aan het rennen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:38 schreef Ama het volgende:
Dierentuin enz lijkt me allemaal zo stressvol als je een klein kind hebt moet je hele tijd opletten of je kind niet ergens aan andere kant van het park loopt ofzo ineens. Niks voor mij.
Creatief kloten, een puzzel, voorlezen. Op zich komen koters zelf wel met dingen die ze met je willen doen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
Maar enige echte serieuze leuke activiteit die ik mij bedenken is iets creatiefs doen. Ik zit zelf ook aardig op het niveau van een klein kind met dat soort dingen.
Foodfight altijd leukquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Creatief kloten, een puzzel, voorlezen. Op zich komen koters zelf wel met dingen die ze met je willen doen.
Ik voel m'n rug nog als ik terugdenk aan nichtje dat graag wilde dat ik ging helpen met kleurplaten kleuren.
Straks is Corona voorbij en heb je er nog geen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou ik liever met een hond doen.
Wel zat keuze dan denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks is Corona voorbij en heb je er nog geen.
Och, als het niet mijn huis is...quote:
Jij snapt mij.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ben daar te egoīstisch voor. Leuk dagje dierentuin of Efteling en je bent alleen achter je kind aan het rennen.
Ja al die beestjes die nu gekocht worden, komen na de crisis allemaal bij het asiel of op marktplaats terecht...quote:
Kind gewoon aan een touwtjequote:Op zaterdag 27 november 2021 16:38 schreef Ama het volgende:
Dierentuin enz lijkt me allemaal zo stressvol als je een klein kind hebt moet je hele tijd opletten of je kind niet ergens aan andere kant van het park loopt ofzo ineens. Niks voor mij.
Er bestaat wel echt zo'n soort uitlaatlijn voor je kind maar dat ziet er zo zielig uit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kind gewoon aan een touwtje
Nog trauma's van. Keukenhof 1976 #neverforgetquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Er bestaat wel echt zo'n soort uitlaatlijn voor je kind maar dat ziet er zo zielig uit.
Zoals Pitaatjequote:Op zaterdag 27 november 2021 16:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja al die beestjes die nu gekocht worden, komen na de crisis allemaal bij het asiel of op marktplaats terecht...
M'n nicht heeft hem weleens gebruikt. Drie vliegensvlugge kinderen, dat was geen doen anders.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Er bestaat wel echt zo'n soort uitlaatlijn voor je kind maar dat ziet er zo zielig uit.
tja als je zelf nog een kind bent.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ben daar te egoīstisch voor. Leuk dagje dierentuin of Efteling en je bent alleen achter je kind aan het rennen.
Ah, onze huisvolwassene.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Tja
[..]
tja als je zelf nog een kind bent.
Ronald Goedemond heeft een leuk stuk over hoe het is met kinderen
Zegt me even nietsquote:
De hamster die ik gratis via marktplaats hebquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zegt me even nietsOf moet ik even wat verder teruglezen...
Kan dat in een spoiler aubquote:
Oh okeequote:Op zaterdag 27 november 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hamster die ik gratis via marktplaats heb
Morgen zal dat wel anders zijn....quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
Schijtdruk in alle winkels [ afbeelding ]
Oh hier juist totaal niet. Maar dat komt misschien omdat het regende toen ik ging.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
Schijtdruk in alle winkels [ afbeelding ]
Extra druk danquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen zal dat wel anders zijn....
Ik woon nu praktisch in de binnenstad. Maar toch prefereer ik om doordeweeks langs de winkels te struinen dan in de weekenden..quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra druk dan![]()
Ik kom sowieso praktisch nooit in de binnenstad in de weekenden; ergens lunch gehad en daarna weer op m'n zolderkamer zoals het hoort.
Haha zal nog wel worden gecorrigeerd, was toen niet eens thuis.quote:
Nog bedankt dat ik gebruik mocht maken van je woningquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha zal nog wel worden gecorrigeerd, was toen niet eens thuis.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog bedankt dat ik gebruik mocht maken van je woning
oooo die Ama hast das nicht gewusstquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha zal nog wel worden gecorrigeerd, was toen niet eens thuis.
Brr Duitsquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oooo die Ama hast das nicht gewusst
Ja ik roep altijd wel dat ik zuinig probeer te doen maar is eigenlijk gewoon een leugen.quote:
Ben je bij Ballie gaan eten?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eten bestellen
Komt de serveerster na enige tijd terug dat ze de bestelling kwijt is.
Hongerrrrr
Dat wordt verhongerenquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eten bestellen
Hongerrrrr
Rip aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eten bestellen
Hongerrrrr
Groningenquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben in Groningen, gezellig hier, maar autorijden in de binnenstad is een ramp
Voetgangers met een doodswens en super veel stoplichten icm wegwerkzaamheden
Dan zou ze in Amsterdam hebben gezeten...quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:31 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Navigatie weer verkeerd ingesteld?
Weekendje weg met Wattenschijfje?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben in Groningen, gezellig hier, maar autorijden in de binnenstad is een ramp
Voetgangers met een doodswens en super veel stoplichten icm wegwerkzaamheden
Ziet er gezellig uitquote:
"Weer"quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:31 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Navigatie weer verkeerd ingesteld?
Ja, 1 nachtjequote:Op zaterdag 27 november 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weekendje weg met Wattenschijfje?
1 keer geweest , in 2004. Was wel gezellig, maar wel een lange treinreis vanuit hier..quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hou van Groningen, moet ook nodig weer eens heen.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 1 nachtjeen het hotel heeft een bad 😍
Maar één bad voor het hele hotel?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je huisdieren in je hotelquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker vacuum pompen in het badquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hier 50 minuten met de bus dus dat valt nog mee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1 keer geweest , in 2004. Was wel gezellig, maar wel een lange treinreis vanuit hier..
Jij hebt zeker kennissen die in die stand naar het ziekenhuis gebracht moesten worden?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker vacuum pompen in het bad
Ik kijk voortaan wel uitquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt zeker kennissen die in die stand naar het ziekenhuis gebracht moesten worden?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh morgen even de jubileum editie van Nevermind op Spotify streamen..
Hoorde net de reclame op de radio....
@:Ama
Nee maar ben ook nooit zo op de hoogte van dat soort dingen haha.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je hem zelf al gecheckt??
Er zijn een aantal live optredens aan toegevoegd, waaronder 1 in Paradiso, Amsterdamquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar ben ook nooit zo op de hoogte van dat soort dingen haha.
Heh hoe danquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er zijn een aantal live optredens
ook lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:13 schreef kwiwi het volgende:
M'n wafels zijn mislukt.. goedkope lidl wafelijzer weggegooid en een tefal gekocht, maakt het geen zachte fluffy wafels maar dunne krokante
Klinkt ook lekker.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:13 schreef kwiwi het volgende:
M'n wafels zijn mislukt.. goedkope lidl wafelijzer weggegooid en een tefal gekocht, maakt het geen zachte fluffy wafels maar dunne krokante
En nu?quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:13 schreef kwiwi het volgende:
Kan ze frisbeeën met de krokante wafelsquote:
Nu krijg ik de wafels niet zoals m'n moeder ze maakte.. maar weer wachten tot dat ding er bij de lidl is danquote:
Oh ik las verkeerd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Opnames van live optredens....![]()
Grrrrquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu krijg ik de wafels niet zoals m'n moeder ze maakte.. maar weer wachten tot dat ding er bij de lidl is dan
quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu krijg ik de wafels niet zoals m'n moeder ze maakte.. maar weer wachten tot dat ding er bij de lidl is dan
Sorry, wist niet dat het een online virus wasquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Grrrr![]()
Jij hebt mij aangestoken met je nekpijn
Hmm ja goede, die platen moeten wat verder van elkaar af eigenlijk. Morgen eens kijken of dat kan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kun je dat Tegel-ding niet anders instellen?
Nog steeds last van je nek?quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het een online virus was
Ik bedoelde natuurlijk Tefalquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja goede, die platen moeten wat verder van elkaar af eigenlijk. Morgen eens kijken of dat kan.
Waarom ben je nerveuzig?quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar een rondje lopen. Voel me een beetje nerveuzig
Bootycall?quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Date met Godelieve morgen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Jaquote:
Telepathisch waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het een online virus was
Ah matig zeg, hopelijk is het snel over.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaGa maandag ook even een ander kussen kopen, misschien helpt dat om m'n nek beter te ontspannen 's nachts.
Hoop dat je er sneller vanaf bent dan ikquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Telepathisch waarschijnlijk
Wattenschijfje in bad laten plonzenquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag je huisdieren in je hotel
Of aan een belg vragen hoe ze dat doen en waar ze die wafelmakers verkopenquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Oxazepam lijkt wel te helpenquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat je er sneller vanaf bent dan ik
Ewlquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker vacuum pompen in het bad
Ik kreeg diazepam toen ik last had van mijn nek.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Oxazepam lijkt wel te helpen
Als je zo een wilquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of aan een belg vragen hoe ze dat doen en waar ze die wafelmakers verkopen
NOOOOO! Niet de kerstbomen!quote:Niet corona maar een kerstbomentekort doet Amerikanen vrezen voor kerst
De Amerikaanse Kerstbomenvereniging heeft mensen op het hart moeten drukken dat er genoeg kerstbomen zouden zijn met kerst. In Amerika zijn ze namelijk bang dat kerst niet door kan gaan door een kerstbomentekort.
Weet ik niet meer, volgens mij viel het wel mee. Als ik eraan denk kijk ik zo even.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een nieuwe worst proberen. Ik denk dat dit de Drent is. Maar hij is opvallend wit uitgeslagen. Bij jullie ook? @:Ama @:Karzai @:4EverBlackEyed
oh, jammer danquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zijn ook leverproblemen mee. Christmas is cancelled!
quote:Vrijwel zeker meerdere besmettingen in Nederland met nieuwe virusvariant uit zuidelijk Afrika
Uuuh dat hoort niet zo lijkt me. Wacht ik stuur worstenman een berichtje.quote:
Oh is niet erg? Want als het wel normaal is ga ik geen berichtje sturen haha.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
Op zich is wit uitgeslagen niet slecht.
Kan op de foto slecht oordelen hoe wit en wat t wit is. Maar is niet per definitie slecht.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh is niet erg? Want als het wel normaal is ga ik geen berichtje sturen haha.
Zou ook kunnen iddquote:
Die van mij zijn al op :pquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:47 schreef Recce het volgende:
Fles is straks patient zero van de worstenkoorts.
geen verstand van hoor, maar zo op die foto zien ze er zo plat uitquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou ook kunnen iddmaar denk t niet gezien t patroon met de andere worst.
Zou ze ff afnemen met 50/50 water en azijn en buiten de doos op een geventileerde plek bewaren
Zie je wel, zelfs de worst vindt het weer kutquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:49 schreef Ama het volgende:
@:Dr_Flash: Dat komt door het weer, zit er lucht tussen het vlees en het omhulsel. Kan geen kwaad en tast de smaak niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |