SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook een wasachterstand. Zo maar eens aan beginnen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
De helft van m'n achterstallige was opgevouwen, koffiepauze nu.
Tijd voor een rondje was-apparaten schoonmaken?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
bah wat een smerige lucht komt er uit die wasdroger zeg man man man
Ik zou hierna nog een draai kleren kunnen doen en dan heb ik nog was "over".quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook een wasachterstand. Zo maar eens aan beginnen.
nou weeniet. Het is gewoon zo'n opgestookte waterdamplucht zeg maar. Denk niet dat je daar iets aan kunt doen eigenlijkquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijd voor een rondje was-apparaten schoonmaken?
Filter zit niet vol pluis?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou weeniet. Het is gewoon zo'n opgestookte waterdamplucht zeg maar. Denk niet dat je daar iets aan kunt doen eigenlijk
nee dat haal ik na elke run leeg. Anders was de hele boel allang in de fik gevlogenquote:
Was "over" is ook echt irritant. Dan voelt het niet klaar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou hierna nog een draai kleren kunnen doen en dan heb ik nog was "over".Maar ik kan beter wat handdoeken doen hierna.
Hehehe, beter een keer teveel noemen enzulks.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat haal ik na elke run leeg. Anders was de hele boel allang in de fik gevlogen
Ja misschien. Ik doe gewoon die programma's. Geen idee hoe heet ie dan wordt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, beter een keer teveel noemen enzulks.Wordt 'ie niet gewoon te heet dan?
Daar zijn vast van die huisvrouwentips voor. Drupje WC-eend erin of zo.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou weeniet. Het is gewoon zo'n opgestookte waterdamplucht zeg maar. Denk niet dat je daar iets aan kunt doen eigenlijk
Ik zou ook eigenlijk de onderkant naar boven moeten halen, er ligt al weken een trui in die ik toch liever niet meer draag.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Was "over" is ook echt irritant. Dan voelt het niet klaar.Ik moet handdoeken- en beddengoedwas doen in ieder geval.
ja hoor Klazien uut Zalkquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zijn vast van die huisvrouwentips voor. Drupje WC-eend erin of zo.
Close, ik zag "afnemen met citroensap" langskomen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zijn vast van die huisvrouwentips voor. Drupje WC-eend erin of zo.
Tot hoever terug gaat dat archief eigenlijk? Zitten er nog dieper kleren die uit de mode zijn etc.?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou ook eigenlijk de onderkant naar boven moeten halen, er ligt al weken een trui in die ik toch liever niet meer draag.![]()
Aparte werkgarderobe hebben is extra was-werk yo.
Oh, maar dan ga je er vanuit dat ik überhaupt de mode volg.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Tot hoever terug gaat dat archief eigenlijk? Zitten er nog dieper kleren die uit de mode zijn etc.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |