SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook een wasachterstand. Zo maar eens aan beginnen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
De helft van m'n achterstallige was opgevouwen, koffiepauze nu.
Tijd voor een rondje was-apparaten schoonmaken?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
bah wat een smerige lucht komt er uit die wasdroger zeg man man man
Ik zou hierna nog een draai kleren kunnen doen en dan heb ik nog was "over".quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook een wasachterstand. Zo maar eens aan beginnen.
nou weeniet. Het is gewoon zo'n opgestookte waterdamplucht zeg maar. Denk niet dat je daar iets aan kunt doen eigenlijkquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijd voor een rondje was-apparaten schoonmaken?
Filter zit niet vol pluis?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou weeniet. Het is gewoon zo'n opgestookte waterdamplucht zeg maar. Denk niet dat je daar iets aan kunt doen eigenlijk
nee dat haal ik na elke run leeg. Anders was de hele boel allang in de fik gevlogenquote:
Was "over" is ook echt irritant. Dan voelt het niet klaar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou hierna nog een draai kleren kunnen doen en dan heb ik nog was "over".Maar ik kan beter wat handdoeken doen hierna.
Hehehe, beter een keer teveel noemen enzulks.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat haal ik na elke run leeg. Anders was de hele boel allang in de fik gevlogen
Ja misschien. Ik doe gewoon die programma's. Geen idee hoe heet ie dan wordt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, beter een keer teveel noemen enzulks.Wordt 'ie niet gewoon te heet dan?
Daar zijn vast van die huisvrouwentips voor. Drupje WC-eend erin of zo.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou weeniet. Het is gewoon zo'n opgestookte waterdamplucht zeg maar. Denk niet dat je daar iets aan kunt doen eigenlijk
Ik zou ook eigenlijk de onderkant naar boven moeten halen, er ligt al weken een trui in die ik toch liever niet meer draag.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Was "over" is ook echt irritant. Dan voelt het niet klaar.Ik moet handdoeken- en beddengoedwas doen in ieder geval.
ja hoor Klazien uut Zalkquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zijn vast van die huisvrouwentips voor. Drupje WC-eend erin of zo.
Close, ik zag "afnemen met citroensap" langskomen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zijn vast van die huisvrouwentips voor. Drupje WC-eend erin of zo.
Tot hoever terug gaat dat archief eigenlijk? Zitten er nog dieper kleren die uit de mode zijn etc.?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou ook eigenlijk de onderkant naar boven moeten halen, er ligt al weken een trui in die ik toch liever niet meer draag.![]()
Aparte werkgarderobe hebben is extra was-werk yo.
Oh, maar dan ga je er vanuit dat ik überhaupt de mode volg.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Tot hoever terug gaat dat archief eigenlijk? Zitten er nog dieper kleren die uit de mode zijn etc.?
Dit verklaart veel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde even wat over de persconferentie nalezen en kwam uit op de website in eenvoudige taal
En daar staat dus:
Zorg af en toe voor frisse lucht in huis.
Houd 1,5 meter afstand van anderen.
Dat hoeft niet meer, maar is nog steeds verstandig.
Sorry, hoezo dat hoeft niet meer? Af en toe frisse lucht? De boel moet toch wagenwijd open?
Dus als je taalbeheersing matig is gelden er andere regels?
Ja, ze proberen de zwakkeren uit te roeien tijdens deze plandemie!quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde even wat over de persconferentie nalezen en kwam uit op de website in eenvoudige taal
En daar staat dus:
Zorg af en toe voor frisse lucht in huis.
Houd 1,5 meter afstand van anderen.
Dat hoeft niet meer, maar is nog steeds verstandig.
Sorry, hoezo dat hoeft niet meer? Af en toe frisse lucht? De boel moet toch wagenwijd open?
Dus als je taalbeheersing matig is gelden er andere regels?
Ik ga voortaan de voorschriften in eenvoudig Nederlands lezen, dan hoef je je nergens druk om te maken. Het advies "blijf zoveel mogelijk thuis" is ook weg, dus yolo.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit verklaart veel.
Zouden ze proberen om de idiocracy te keren? Laat iedere "sukkel" maar gewoon uitsterven, enerzijds omdat ze de maatregelen niet snappen en anderzijds omdat ze de wetenschap negeren en geen vaccin willen?
Alsof die mensen op die website uitkomen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit verklaart veel.
Zouden ze proberen om de idiocracy te keren? Laat iedere "sukkel" maar gewoon uitsterven, enerzijds omdat ze de maatregelen niet snappen en anderzijds omdat ze de wetenschap negeren en geen vaccin willen?
Tweede kopje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga voortaan de voorschriften in eenvoudig Nederlands lezen, dan hoef je je nergens druk om te maken. Het advies "blijf zoveel mogelijk thuis" is ook weg, dus yolo.
https://www.rijksoverheid(...)1-in-eenvoudige-taal
Intrigerend dat ze het eenvoudige taal noemen en dan niet eens fatsoenlijke zinnen maken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga voortaan de voorschriften in eenvoudig Nederlands lezen, dan hoef je je nergens druk om te maken. Het advies "blijf zoveel mogelijk thuis" is ook weg, dus yolo.
Ik krijg er een beetje kortsluiting van. Dit is best moeilijk lezen al die korte stukjesquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Vanaf zondag 28 november om 5 uur 's morgens.
Alsof ze Nederlands kunnen lezen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof die mensen op die website uitkomen.
Terwijl daarboven wel wordt gezegd dat er weer anderhalve meter geldt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]Dit is gewoon echt asociaal.
Straks krijgen ze allemaal boetes vanwege de 1,5 meter en komen ze in de schuldsanering.
Mijn hoofd kan deze pagina ook niet aan!quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terwijl daarboven wel wordt gezegd dat er weer anderhalve meter geldt.
Voor mensen uit Ede en rest van de Biblebelt zal nog wel een aparte pagina gemaakt worden. Morgenvroeg kun je die bij de lokale kerk ophalen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje kortsluiting van. Dit is best moeilijk lezen al die korte stukjes
Ja joh, half werkend Nederland tegelijk in de winkel omdat ze eerder dicht gaan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Krijg sowieso jeuk van "blijf zoveel mogelijk thuis" en "alles is nog open en iedereen moet tegelijkertijd gaan".
Ik dacht dat alles volgeboekt was? En de heaters gestolen? Heb weer wat gemist volgens mijquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
We zitten naast de heaters. Geen gasten
En God zag dat het goed was.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mensen uit Ede en rest van de Biblebelt zal nog wel een aparte pagina gemaakt worden. Morgenvroeg kun je die bij de lokale kerk ophalen.
Met de complete gemeente.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mensen uit Ede en rest van de Biblebelt zal nog wel een aparte pagina gemaakt worden. Morgenvroeg kun je die bij de lokale kerk ophalen.
Fake news van Ballie.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles volgeboekt was? En de heaters gestolen? Heb weer wat gemist volgens mij
Allemaal sjaak afhaak vanwege het weer natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles volgeboekt was? En de heaters gestolen? Heb weer wat gemist volgens mij
Zou tijd wordenquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze proberen de zwakkeren uit te roeien tijdens deze plandemie!
Gewoon gaan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even naar Lucardi maar als ik social media moet geloven ben ik de as van het kwaad omdat ik me laat meeslepen door Black Friday.
Van die uitgewoonde verrookte krotten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komen er eindelijk eens wat huizen vrij.
Vol vanavond is binnen en we hadden nog wat reserve heaters staan die we hebben opgehangen. Buiten hebben we 20 man reservering vanaf 1700quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dood aan mensen met brillen, als God een klein beetje van brildragers zou houden zou die wel voor normale ogen zorgen, verwijderen uit de genenpoel die mollen.quote:
Gewoon gaan, vroegah was het gewoon sintsale of herfstsale.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even naar Lucardi maar als ik social media moet geloven ben ik de as van het kwaad omdat ik me laat meeslepen door Black Friday.
Ik heb geen bril meer, maar ik geef bij voortplanting gewoon m'n matige oog-genen door hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dood aan mensen met brillen, als God een klein beetje van brildragers zou houden zou die wel voor normale ogen zorgen, verwijderen uit de genenpoel die mollen.
O Ja ik ga zo ook hoor, was meer een klacht tegen die enorme zeikerds online die overal een probleem in zien.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon gaan, vroegah was het gewoon sintsale of herfstsale.
Nee domme mensen ging het over.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dood aan mensen met brillen, als God een klein beetje van brildragers zou houden zou die wel voor normale ogen zorgen, verwijderen uit de genenpoel die mollen.
Mensen met een tintje op de 51e breedtegraad, hups ook weg met je vitamine D tekorten en je sikkelcelanemie, zwaaaaaaakkkelingen waaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee domme mensen ging het over.
Uhuh. Iets op het oog hebben en het in een sale kopen is gewoon chill. Zal mij het boeien hoe ze het noemen, korting is korting.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja ik ga zo ook hoor, was meer een klacht tegen die enorme zeikerds online die overal een probleem in zien.
en zijn er veel eerder bij. Ik moet nu op m'n 35e nog even denken of het wel handig is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
Helaas hebben domme mensen veel meer tijd over om zich voort te planten dan slimme mensen.
Priscilla en Chananja zijn al oma op die leeftijd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en zijn er veel eerder bij. Ik moet nu op m'n 35e nog even denken of het wel handig is.
Jup. Leeftijdsgenoten met puberkoters ditdat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en zijn er veel eerder bij. Ik moet nu op m'n 35e nog even denken of het wel handig is.
Op mijn leeftijd zijn ze gelukkig wel uitgeworpen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Leeftijdsgenoten met puberkoters ditdat.
Ok, de meeste uit mijn kring zijn nu zo'n beetje aan het werpen geslagen, maar da's de hoger opgeleide/carriere groep.
Dat is geen Flesje, dat is "boodschappen". Je had er minstens tweehonderd moeten halen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Flesje gedaan. Vijf flessen Sanex douchegel gekocht voor weinig
Af en toe trappen ze het centrum van een grote stad in puin voor wat lichaamsbeweging.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
14.000 jaar geleden waren de hersenen van de homo sapiens fors groter maar goed toen had je je brein ook echt wel nodig om te overleven, daarna kwam landbouw, domesticatie, voorgesneden brood en wiet en nu zitten we hier met een catatonische onderlaag die amper verder komt dan de bank in het leven.
Dat paste niet in mijn boodschappentasquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is geen Flesje, dat is "boodschappen". Je had er minstens tweehonderd moeten halen.
Uhuh, maar wel meer kans op een bestaand nestje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd zijn ze gelukkig wel uitgeworpen.
Even de LIDL hamburgers er vanaf sporten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Af en toe trappen ze het centrum van een grote stad in puin voor wat lichaamsbeweging.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje
[ afbeelding ]Slipknot zelfs bijna voorbij.
Ja, vrijwel alle collega’s hebben wel een nestjequote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, maar wel meer kans op een bestaand nestje.![]()
Altijd wat te mopperen.
Ja, voor de sportschool moeten ze immers een QR-code tonen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even de LIDL hamburgers er vanaf sporten.
Misschien moeten we wat meer op leeuwen gaan lijkenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd wat te mopperen.
Oh daar hoorde ik eerder wat grootspraak overquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat paste niet in mijn boodschappentasIk had ook net een trui en een vest gekocht.
Met 300 truien is zo'n tas snel vol ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat paste niet in mijn boodschappentasIk had ook net een trui en een vest gekocht.
Mijn kledingkast is niet zo grootquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar hoorde ik eerder wat grootspraak over
Allemaal aandoenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met 300 truien is zo'n tas snel vol ja.
DANCE DANCEquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:37 schreef Ama het volgende:
Volgens mij stond Fall Out Boy ook heel hoog op mijn vorige profiel.Kan helaas niet meer zien want profiel bestaat niet meer.
Die liggen ook de hele dag te maffen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we wat meer op leeuwen gaan lijken
Oh, dit maakt het wel aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die liggen ook de hele dag te maffen.
TienerAma draaide dat echt 24/7 (samen met hun andere hits). Ik heb laatst een emo liedje herontdekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Win: meteen geen winterjas nodig.quote:
Liever een huiskat. Lekker in een mandje aan de verwarming.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dit maakt het wel aantrekkelijk.
Mijn neef is al opa.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd wat te mopperen.
Maar die bijten wel de eerste leg dood zodat de leeuwin weer een beetje berig gaat rondhuppelen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die liggen ook de hele dag te maffen.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
TienerAma draaide dat echt 24/7 (samen met hun andere hits). Ik heb laatst een emo liedje herontdekt.Het voordeel van een wat vreemde muzieksmaak hebben: de meeste mensen verklaren je toch al voor gek, dus het gevoel van "dit is eigenlijk wansmaak" heb ik amper nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Fall Out Boy in een van m'n sportschoolplaylists staan. Net als The Offspring.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |