abonnement Unibet Coolblue
pi_202363603
Uw vader overleed toen u 11 was. In LvG kijkt u opmerkelijk genoeg met genegenheid terug naar de billenkoek die u soms van hem kreeg.

Het leven moet geleefd worden, maar het kan niet zonder een ritueel van regels en taken. Dat geldt voor voetballers, in de topsport, maar net zo goed thuis bij de opvoeding. Er moeten sancties bestaan als regels worden overtreden; anders hoef je die niet op te stellen. Ik weet dat een corrigerende tik in deze tijd met argwaan wordt bekeken. Toen ik daar eerder over sprak, kreeg ik veel kritiek. Maar ik schaam me er niet voor te zeggen dat ik mijn dochters zo nu en dan een tik op de vingers heb gegeven.


U hield toch ook soms hun hoofd onder de kraan?


Dat weten ze zich nog goed te herinneren. Dat is niet voor niets. De nieuwe generatie, de generatie van mijn dochters, doet dat niet meer bij hun kinderen. Die gaan al heel vroeg de dialoog aan. Tijden veranderen. Maar ik ben zelf niet slechter geworden van een tik op mijn vingers. Kinderen moeten leren waar de grenzen liggen. Dat is zeker op jonge leeftijd een goede manier om te begrijpen wat rechtvaardigheid inhoudt.

HOOFD ONDER KRAAN?😲 EN ALS VADER DE BILLEN VAN JE DOCHTERS AANRAKEN? 🤔

BRON: https://www.ad.nl/show/lo(...)mag-lachen~ad147bd0/
Niet doen
pi_202363695
Hou toch op met je act.
  zaterdag 27 november 2021 @ 12:22:23 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_202363715
Nee.
pi_202363775
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:22 schreef BasEnAad het volgende:
Nee.
Hoezo niet?
Niet doen
  Spellchecker zaterdag 27 november 2021 @ 12:38:02 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202363910
quote:
In LvG kijkt u opmerkelijk genoeg met genegenheid terug naar de billenkoek die u soms van hem kreeg.
Je haalt ook overal Louis van Gaal bij he 8)7
pi_202363932
slotje
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202364155
Gastslotje.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')