Boven de Oosterschelde is het al flink aan het regenenquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:49 schreef Resistor het volgende:
Westerschelde is op dit moment nog droog en heerlijk vissen.
En geen wind.
Kans is wat afgenomen. Kans op winterweer is weer wat groter nu.quote:
Daar hebben ze de paraplu voor uitgevondenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:00 schreef wuuht het volgende:
ohhh ik wordt helemaal gestoord van dit KUT weer. Elke keer dat ik naar buiten moet wordt ik nat
met de voorspelde temperaturen en windrichting verwacht ik voorlopig nog geen winterweer, wellicht een verdwaalt buitje natte sneeuw.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Kans is wat afgenomen. Kans op winterweer is weer wat groter nu.
Nederland ligt weer precies op de scheiding tussen kou en warmte.
Als ik de komende 2 weken vooruit kijk ga je al bijna tot jan moeten wachten daaropquote:Op zondag 5 december 2021 07:24 schreef MissHobje het volgende:
Wat een waterkoude dag gister brrr.
Als koning vorst ff doorzet is het al een stuk lekkerder
Oh nee tochquote:Op zondag 5 december 2021 07:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik de komende 2 weken vooruit kijk ga je al bijna tot jan moeten wachten daarop
Ik denk niet dat rennen nog heel veel nut heeft in zo'n geval. Tenzij er toevallig een ondergrondse bunker is.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:39 schreef INViCTuS het volgende:
Dit lijkt me ook wel angstaanjagend
[ twitter ]
Vuile klootzak.quote:Op zondag 5 december 2021 10:11 schreef dick_laurent het volgende:
Vandaag weer strakblauw, volop zon en een graadje of 18
Lekker tshirt weertje.
Te warm om echt te blijven liggen verwacht ik.quote:Op maandag 6 december 2021 10:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal een leuke ochtendspits worden.
[ afbeelding ]
Begin van de nacht Rond de 0 graden, daarna loopt het wel op idd. Kan wel wit worden.quote:Op maandag 6 december 2021 10:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Te warm om echt te blijven liggen verwacht ik.
Wel typisch weer van die Putto, output van een long range systeem gebruiken wat enkel de trend moet aangeven en dan gaan tweeten met een clickbait titel.quote:
Dat doet hij altijd idd.quote:Op maandag 6 december 2021 11:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel typisch weer van die Putto, output van een long range systeem gebruiken wat enkel de trend moet aangeven en dan gaan tweeten met een clickbait titel.
Hahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |