Je kijkt zo maar gewoon.quote:Op donderdag 2 december 2021 08:21 schreef Scrummie het volgende:
Wie die nieuwe onzin gaat kijken neem ik niet serieus.
Hopelijk gaat VI failliet.
Kijk vooral vanwege sinterklaas jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Falentijn vanavond 😬
Directeurtje hopelijk weer als Sinterklaas vanavond 👍😎
Denk nu echt niet. Toch minder zonder al t publiek. Wordt dan te ongemakkelijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo
Toen kwam hij toch![]()
@KingRolandquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:31 schreef hollandia02 het volgende:
Leuke Asian in die band
ken nog zingen ook
@maxi-musquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:31 schreef hollandia02 het volgende:
Leuke Asian in die band
ken nog zingen ook
Ook nu gaat de eerste keer nooit overtroffen worden neequote:Op vrijdag 3 december 2021 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
zelfs dat begint een plaat te worden die blijft hangen
Gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:32 schreef R-woud93 het volgende:
Vrienden, ik kijk vanavond ook gezellig mee!
Het zou mij ook volkomen aan mijn anus oxideren in zijn geval.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom moet Max zich bezighouden met al die onzin daar?
Luister naar Johan. Die legt het net uitquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
Niemand neemt Johan nog serieus.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Luister naar Johan. Die legt het net uit
Angela de Jong welquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Luister naar Johan. Die legt het net uit
quote:
Ter illustratie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Mensenrechten onzin???!!!quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |