Lekker op de dinsdagochtend om 07.00 uur de Koopgoot slopenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:32 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Dat zijn de wappies, die tribunalen willen en bewapend zijn met potten, pannen, megafoons en spandoeken. De mensen die denken dat het 1 groot complot is van de elite.
De hoolies en ander tuig komt nu ongeveer hun nest uitrollen, of ze er zin in hebben vanavond? Denk het eerlijk gezegd niet, daarnaast zijn die gasten niet helemaal achterlijk getuige ook het feit dat ze vorige week bommeldingen hebben gedaan voordat ze los gingen. Ze komen ergens volgende week op een moment dat ze denken dat het onverwachts is.
Het regent.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:32 schreef Olga het volgende:
Ben trouwens blij dat het vooralsnog rustig is gebleven mbt rellen vanavond
Er gaan wel signalen rond dat het dinsdag gaat worden, maar 0700u is wel erg vroeg. Ook lijkt er morgenavond een landelijk vuurwerkprotest te komen. Spann0nd heur.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker op de dinsdagochtend om 07.00 uur de Koopgoot slopen
Zo te horen zijn ze hier daar alvast mee begonnenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:51 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Er gaan wel signalen rond dat het dinsdag gaat worden, maar 0700u is wel erg vroeg. Ook lijkt er morgenavond een landelijk vuurwerkprotest te komen. Spann0nd heur.
Het is toch haar keuze dat haar kind geen mondkapje op hoeft? En dan moet school het maar oplossen allemaal? Kinderen zelf vinden het juist wel stoer dat ze al zo oud zijn een kapje te moeten dragen.quote:
JAAAAA!!! verdomme, vroegah.. heul lang geleden, zou ik me helemaal het mannetje voelen als ik in groep 6 op school een mondkapje op zou moeten, stoere bandana er voor, net als de cowboys!quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is toch haar keuze dat haar kind geen mondkapje op hoeft? En dan moet school het maar oplossen allemaal? Kinderen zelf vinden het juist wel stoer dat ze al zo oud zijn een kapje te moeten dragen.
Aah cowboys zijn te oubollig.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:56 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
JAAAAA!!! verdomme, vroegah.. heul lang geleden, zou ik me helemaal het mannetje voelen als ik in groep 6 op school een mondkapje op zou moeten, stoere bandana er voor, net als de cowboys!
Dan is het even 2 weken minder gezellig in huis.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bovendien zijn ouders ook niet altijd thuis en als ze thuis zijn moeten ze vaak thuiswerken. Is een heel gejongleer iig en dat is niet altijd gezellig.
Hardcore tiktokkertje spelen op het schoolplein tussen de blauwe en rode mondkapjesquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Aah cowboys zijn te oubollig.
Die gangsters in Amerikaanse getto's willen ze zijn.
quote:
Vroeger waren dit de heksen, nog eerder waren dit degene die geofferd werden aan de goden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:19 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dus op die demonstraties waar jij aanwezig bent zie jij niet de geitenwollensokken types, hippes, naïeve studenten, shagrokende Karens, en dikke mafketels. Jij ziet daar gewoon normale kantoorpikkies, vuilsnismannen en loodgieters staan? Die livestreams laten echt veel mensen zien en ik zie daar echt zelden tot nooit een 'normaal' persoon tussen staan. Het is altijd gekkigheid.
Bij die grotere demonstraties komen natuurlijk ook normale mensen. Hier, bij de streamers die we volgen zijn de normalen uniek en zeldzaam. Ik bedoel eigenlijk afwezig maar het kan best zijn dat er ergens, op een mooie augustusdag bijvoorbeeld, een normaal mens mee protesteerde die gemist heb, vandaar.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:19 schreef GerryDV het volgende:
s op die demonstraties waar jij aanwezig bent zie jij niet de geitenwollensokken types, hippes, naïeve studenten, shagrokende Karens, en dikke mafketels. Jij ziet daar gewoon normale kantoorpikkies, vuilsnismannen en loodgieters staan? Die livestreams laten echt veel mensen zien en ik zie daar echt zelden tot nooit een 'normaal' persoon tussen staan. Het is altijd gekkigheid.
Rotterdamse burgemeester wil live verslaan van rellen via sociale media aanpakkenquote:Ze doen zich voor als journalist, maar dat is opruiing
Prima, maar in de praktijk wel moeilijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 00:48 schreef Tourniquet het volgende:
Als het aan Aboutaleb ligt voortaan alleen nog maar professionele streamers met een echte perskaart.
[..]
Rotterdamse burgemeester wil live verslaan van rellen via sociale media aanpakken
Ik ben zelf een kantoorpikkie en ik sta daarbij ja. Net als artsen en advocaten.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:19 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dus op die demonstraties waar jij aanwezig bent zie jij niet de geitenwollensokken types, hippes, naïeve studenten, shagrokende Karens, en dikke mafketels. Jij ziet daar gewoon normale kantoorpikkies, vuilsnismannen en loodgieters staan? Die livestreams laten echt veel mensen zien en ik zie daar echt zelden tot nooit een 'normaal' persoon tussen staan. Het is altijd gekkigheid.
Deze situatie is er natuurlijk om gezellig te zijnquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bovendien zijn ouders ook niet altijd thuis en als ze thuis zijn moeten ze vaak thuiswerken. Is een heel gejongleer iig en dat is niet altijd gezellig.
Crowdfunding voor Sven dus anders hebben we niets te kijkenquote:Op zaterdag 27 november 2021 00:48 schreef Tourniquet het volgende:
Als het aan Aboutaleb ligt voortaan alleen nog maar professionele streamers met een echte perskaart.
[..]
Rotterdamse burgemeester wil live verslaan van rellen via sociale media aanpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |