SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben ook nog niet klaar helaasquote:
vandaag nog maar 1, maar morgen nog 8quote:
Pics van de buit.quote:
Bleh. Morgen moet ik wel íets voor werk doen, maar dat beperkt zich tot niet al te lang in bed blijven liggen om een dude die wat op komt halen te woord te kunnen staan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag nog maar 1, maar morgen nog 8
Online besteld. Buit komt over twee dagen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pics van de buit.![]()
Voor m'n festival van laatst eindelijk weer eens uitgebreid m'n makeup gedaan. Gelukkig bederft oogschaduw over het algemeen niet.
Y'arr.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Online besteld. Buit komt over twee dagen.[ afbeelding ]
Goeie! Moet nog baking powder en een lading schoonmaakazijn bestellenquote:Op vrijdag 26 november 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Voordeeldrogisterij geplunderdKomt morgen
Shit ton ariel pods en fuck ton scheermesjes voor weinig ingeslagen
Ja maar dat kost al nooit veel geldquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Goeie! Moet nog baking powder en een lading schoonmaakazijn bestellen
Wat allemaal?quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Y'arr.
M'n gottikmeuk is ook verzonden.![]()
Nu hopen dat het ook daadwerkelijk past.
Nee, maar jouw post herinnerde me eraanquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat kost al nooit veel geld
Werkt als een tiet om pluishaar (op je hoofd) tegen te gaan.quote:
een vat vol?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werkt als een tiet om pluishaar (op je hoofd) tegen te gaan.
Maar ik heb helemaal geen pluishaar.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://eu.killstar.com/products/moondance-bell-bottoms-bquote:
Wat?quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grap.quote:
Ik lube daar m'n cubes nog niet eens meequote:Op vrijdag 26 november 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grap.Als ik het me goed herinner, is het de glycerine die daar tegen helpt. Niet alle glijmiddelen zijn een goed idee trouwens, maar de groene (natural ofzo?) van Durex kan prima ook in je haar.
Nice! Vooral die broeken, die droeg ik ook vaak.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://eu.killstar.com/products/moondance-bell-bottoms-b
https://eu.killstar.com/products/seven-sins-trousers
https://eu.killstar.com/products/badlands-dress
https://eu.killstar.com/products/cthulhu-cushion
Van die laatste vrees ik de maat niet, overigens.
speeksel droogt uit.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij kon toch likken als lassie? Dan heb je dat helemaal niet nodig.
Ik ga dan gelijk nadenken hoe mensen dit soort dingen ontdekkenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, er zijn haarproductmerken die zo goed als hetzelfde product voor drie keer zoveel verkopen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lube daar m'n cubes nog niet eens mee
Likken als Bassie.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij kon toch likken als lassie? Dan heb je dat helemaal niet nodig.
Nu door elkaar nadoen uiteraard, maar er zal vast een of andere idioot zijn geweest die het lollig vond om ingrediëntenlijsten te lezen. En als je dan alles herkent van een of ander stylingproduct wat je hebt, eh.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik ga dan gelijk nadenken hoe mensen dit soort dingen ontdekken
Vanavond vanavond misschien wel verplicht. Maar op een industrieterrein zullen ze denken dat je een Poolse boef bent.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Met dit weer zou een bivakmuts geoorloofd moeten zijn
Mondkapjesquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Ja dan heb je gelijk de douane in je nek hangenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond vanavond misschien wel verplicht. Maar op een industrieterrein zullen ze denken dat je een Poolse boef bent.
Gewoon jezelf in een sjaal wikkelen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Die had ik niet om, was wel zo slim geweest handschoenen aan te trekkenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon jezelf in een sjaal wikkelen.
is het zo koud buiten? ik ben vandaag nog niet naar buiten geweest. Ga straks nog wel.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik niet om, was wel zo slim geweest handschoenen aan te trekken
Graadje of 4, maar ook een vrij stevige wind en ijskoude regenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
is het zo koud buiten? ik ben vandaag nog niet naar buiten geweest. Ga straks nog wel.
Gewoon eentje op doen en dan met reflectiekleding en een lampje lopen. Zo van "oehoi ik wil gezien worden". Boeven doen dat niet.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
het is droog hierquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Graadje of 4, maar ook een vrij stevige wind en ijskoude regen
Leugens! En het is ook geen constante regen, maar gewoon heel de tijd gedruppel die wat harder of zachter gaatquote:
Is niet verboden hoorquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Oh dus niet met breekijzer en slijptol kurwa roepend, staat genoteerdquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon eentje op doen en dan met reflectiekleding en een lampje lopen. Zo van "oehoi ik wil gezien worden". Boeven doen dat niet.
quote:
Nee maar op een industrieterrein waar ze de afgelopen tijd volle bak aan het controleren zijn met douane en politie is het misschien niet heel handigquote:
Graag gedaan hoor, alle beetjes helpen. Ik weet dat je niet zo ervaren bent in het lopen over industrieterreinenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dus niet met breekijzer en slijptol kurwa roepend, staat genoteerd
Nou en dan word je misschien aangehouden. legitimeer je je en leg je uit dat het godverdomme koud is. Snappen ze heus wel hoorquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar op een industrieterrein waar ze de afgelopen tijd volle bak aan het controleren zijn met douane en politie is het misschien niet heel handig
Denk dat ze ondertussen daar al wel een heel cctv archief van me hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en dan word je misschien aangehouden. legitimeer je je en leg je uit dat het godverdomme koud is. Snappen ze heus wel hoorHou je je Strava en je stappenteller ernaast als ze niet geloven dat je een loper bent
Op de IC lig je net even anders.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[ twitter ]
Zag van de week deze docu, die vent is echt zo'n teringlul die ze gewoon van de IC zouden moeten schoppen
Kun je wel een epic nerf-battle doenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Met 8 mensen in een kantoorgebouw waar er 1200 inpassen
Een wat?quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je wel een epic nerf-battle doen![]()
ik hoop dat alle lichten uit zijn en de verwarming uit staatquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Met 8 mensen in een kantoorgebouw waar er 1200 inpassen
Excuus, het was de cohortafdeling, maar dan nogquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de IC lig je net even anders.
Dit lijkt me niet de IC nee.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de IC lig je net even anders.
Nerf, van die plastic geweren met schuimrubberen kogeltjesquote:
De lichten gaan uit als er niemand is, maar verder werkt alles. De koffiemachine gelukkig ookquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoop dat alle lichten uit zijn en de verwarming uit staat
Omg jaaaaaquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De lichten gaan uit als er niemand is, maar verder werkt alles. De koffiemachine gelukkig ook
Ha jaquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deden we op mijn oude werk nog wel eens op de vrijdagmiddag, mijn nerf-gun was helemaal omgebouwd, ook met extra groot magazijn en flipclipquote:
Hier liep het een beetje uit de hand. Ik had er eentje met balletjes in plaats van pijltjes. Dat wilde ook wel.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deden we op mijn oude werk nog wel eens op de vrijdagmiddag, mijn nerf-gun was helemaal omgebouwd, ook met extra groot magazijn en flipclip
Die had ik ook nog bijna gekocht jaquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier liep het een beetje uit de hand. Ik had er eentje met balletjes in plaats van pijltjes. Dat wilde ook wel.
Paniek paniekquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Minister Hugo de Jonge heeft zojuist gezegd dat de laatste fase voor code zwart is bereikt in de ziekenhuizen. Een alarmfase verder is fase 3, de crisisfase, beter bekend als ‘code zwart
Vorige week nog niets aan het handje; Hugo wat is het nu...
Vorige week is niet nu he Einsteinquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Minister Hugo de Jonge heeft zojuist gezegd dat de laatste fase voor code zwart is bereikt in de ziekenhuizen. Een alarmfase verder is fase 3, de crisisfase, beter bekend als ‘code zwart
Vorige week nog niets aan het handje; Hugo wat is het nu...
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het nieuwe B100 virus is alleen actief als het donker is
Aantal collega's hebben vanmiddag vrij om toch nog even paniek[sinterklaas-inkopen te doen. Nu mag het nog. Dimmy de Douglas ook al wezen plunderen.quote:
Alsof ze allemaal plots zijn vergeten dat er ook webshops bestaanquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal collega's hebben vanmiddag vrij om toch nog even paniek[sinterklaas-inkopen te doen. Nu mag het nog. Dimmy de Douglas ook al wezen plunderen.
Kaassoufflé, kroket en een kipcornquote:
Vorige week wezen alle indicatoren ook al op een verdere toename van bezetting in ziekenhuizen. Dat komt echt niet uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorige week is niet nu he EinsteinVeel te veel mensen die naar Los en Dimmy luisteren.
Jezus wat veel, 2 snacks naast de patat is wel voldoende hoor,quote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige week wezen alle indicatoren ook al op een verdere toename van bezetting in ziekenhuizen. Dat komt echt niet uit de lucht vallen.
Zo'n lui Afrikaans virus.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het nieuwe B100 virus is alleen actief als het donker is
Mexicanoquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb maar alvast sporten voor 's morgens ingeplannedziet er naar uit dat het 's avonds niet meer mag.
Zou je denken.quote:
Jij eet geen mayo of kaas dus naar jouw advies over eten luisteren we nietquote:
Amateurquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus wat veel, 2 snacks naast de patat is wel voldoende hoor,
Mexicano is wel lekker maar ik neem een frikandel speciaal en een berenklauw.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij eet geen mayo of kaas dus naar jouw advies over eten luisteren we niet
Boh kan zo'n klein meisje dat wel op?quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Mexicano is wel lekker maar ik neem een frikandel speciaal en een berenklauw.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij eet geen mayo of kaas dus naar jouw advies over eten luisteren we niet
*insert kirby.gifquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Boh kan zo'n klein meisje dat wel op?
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Witte puntmuts op doen en ze weten meteen wat je komt halen (KKK)quote:
Sitostick is ook goddelijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Mexicano is wel lekker maar ik neem een frikandel speciaal en een berenklauw.
quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee eerst kauwen en dan wegspoelen met een slok melk.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt af en toe wel een kleuterschool in een achterstandswijk hier qua eetgewoontes.
Moet ik vanavond weer chinees afhalen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt af en toe wel een kleuterschool in een achterstandswijk hier qua eetgewoontes.
Ik had me net weer eens ingeschreven voor een training op maandagavond.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb maar alvast sporten voor 's morgens ingeplannedziet er naar uit dat het 's avonds niet meer mag.
Gelukkig hebben we daar erudiet godmens US met een hoger IQ dan de rest van Den Bosch bij elkaar om daar een beetje tegenwicht aan te biedenquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
In Dimmy's verdediging: het was online plunderen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal collega's hebben vanmiddag vrij om toch nog even paniek[sinterklaas-inkopen te doen. Nu mag het nog. Dimmy de Douglas ook al wezen plunderen.
Oh, dat valt in dezelfde categorie als naturel chips en warme chocomel.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee eerst kauwen en dan wegspoelen met een slok melk.
Zijn jullie zwanger of zoquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat valt in dezelfde categorie als naturel chips en warme chocomel.
Hmm dat heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik nog niet geprobeerd.
Goede timingquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had me net weer eens ingeschreven voor een training op maandagavond.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier wel een zeer bijzondere verzameling aan vrouwen inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier wel een zeer bijzondere verzameling aan vrouwen inderdaad
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekker.
Serieus, gisteren besloten dat die regelmaat terug moest.quote:
Ik heb ook een nieuw ritme. Ga elke 2 dagen naar de sauna en sla de fitnessapparaten altijd overquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Serieus, gisteren besloten dat die regelmaat terug moest.
OH WELL.
Laat vaak wel wat patat liggen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee de mannen hier zijn lekker normaal wil je zeggen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier wel een zeer bijzondere verzameling aan vrouwen inderdaad
Hehehe. Naja, ik kan in ieder geval nog naar de sportschool, daar ben ik meestal tussen 16 en 17.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuw ritme. Ga elke 2 dagen naar de sauna en sla de fitnessapparaten altijd over
Zijn tenminste niet zwangerquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee de mannen hier zijn lekker normaal wil je zeggen.
Ja goed punt, bijzonder samenraapsel van individuen hier welquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:44 schreef Ama het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
een heel bescheiden huisconcertje hoor..quote:
Sta je daar nu met bubbeltjesplastic en tafelkleden ingepakt buiten?quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:02 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben de heaters gestolen uit de zaak buitenen zondag pas de maatregelen
7 dagen per week overdag werken? Of wat moet je nu?quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:02 schreef bitterbal het volgende:
Sorry ik had het koud.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:02 schreef bitterbal het volgende:
Patat is ook meestal gewoon niet zo lekker. Beetje saai. Daar moet wat extra mee gedaan worden wil het extra lekker zijnquote:
Vroeger was er Breda zo'n zaakje waar ze en speciale kruidenmix over de friet gooiden met knoflook en zulks, die was echt lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Patat is ook meestal gewoon niet zo lekker. Beetje saai. Daar moet wat extra mee gedaan worden wil het extra lekker zijn
ik ben gevaccineerd dus maak mij geen zorgenquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Weekend wordt echt hel in de steden. Zondag om 17:00 gaat de avondklok in dus tot die tijd gaat iedereen nog even alles doen wat god verboden heeftEn dan over een paar weken weer janken dat de maatregelen niet helpen
Gooiden ze er ook mayonaise overheen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger was er Breda zo'n zaakje waar ze en speciale kruidenmix over de friet gooiden met knoflook en zulks, die was echt lekker
Waarom zou je zoiets walgelijks doenquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooiden ze er ook mayonaise overheen?
Nou ja beter dan fritessaus toch.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets walgelijks doen
Dat wens je ook niemand toequote:Op vrijdag 26 november 2021 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja beter dan fritessaus toch.
Hier hetzelfde. Ga sowieso niet drukte en allerlei onbekende mensen opzoeken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:17 schreef Karzai het volgende:
Ga geen gekke dingen doen en het opzoeken, maar voor de rest leef ik mijn leven
quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:02 schreef bitterbal het volgende:
...en ik doe verder toch amper wat.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben gevaccineerd dus maak mij geen zorgen
Ja aan zolderkamergoden zoals wij ligt het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...en ik doe verder toch amper wat.
Ik heb geen zolderquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja aan zolderkamergoden zoals wij ligt het niet natuurlijk![]()
Oh ja ik ook niet trouwensquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen zolderofja technisch gezien heb ik wel een zolder, maar die is niet begaanbaar
quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooiden ze er ook mayonaise overheen?
Wel warm in de zomer zekerquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik woon nu wel op de bovenste etage, maar ik vind het geen zolder..
Nee sta er morgenquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sta je daar nu met bubbeltjesplastic en tafelkleden ingepakt buiten?
Nog niks over gehoordquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
7 dagen per week overdag werken? Of wat moet je nu?
Eh, als ik zelfs op een festival geen corona oploop.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja aan zolderkamergoden zoals wij ligt het niet natuurlijk![]()
Ik was ook niet sarcastischquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als ik zelfs op een festival geen corona oploop.
Ja ik vertel geen leugensquote:
Ik als enige jaquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:44 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:
Dan was ik geen eten nodig he.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sta je strak in je trainingspak?
Complot van Mark en Hugo zodat we niet gaan demonstrerenquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:02 schreef LTVDK het volgende:
Ben haast 'blij' dat ik vanmorgen ben gaan lopen, het weer wordt alleen maar guurder
Ballie op de bezorgscooterquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben het over maaltijd boxen in de avond. Afhaal. Vorig jaar hebben ze die bezorgd
Bezorgbalquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben het over maaltijd boxen in de avond. Afhaal. Vorig jaar hebben ze die bezorgd
Wel handig, hoeven er geen extra oren op die berenhelmquote:
Zou nu snel naar de schuilkelder rennen als ik jou wasquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel handig, hoeven er geen extra oren op die berenhelm
quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Dus je komt niet hier bezorgenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon zelf even achterlangs bij ballie
Hier is het ook behoorlijk triest weer. Gelukkig schijnt op mijn zolderkamer altijd de zon.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Gordijnen gaan dicht. Kwart over vier. Wat is mis met de weertje
Ik ga de Bierstube er maar weer eens bij pakken inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Lekker op de bank met een dekentje en kerstlampjes aan
❤️quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Lekker op de bank met een dekentje en kerstlampjes aan
quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga de Bierstube er maar weer eens bij pakken inderdaad![]()
[ afbeelding ]
Wat betekent het uberhaupt?quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
Trouwens. Nu we het over straattaal hebben.
Sinds wanneer is de term 'hoofd geven' een ding?
Pijpen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
Al heel lang toch?quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
ja maar sinds wanneer wordt dat letterlijk zo in het Nederlands gebezigd?quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, 'giving head' is ook al best oud.
Paar jaar al hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
Oh ja in het engels ja.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja in het engels wel, maar in het Nederlands?
Trouwens. Hoe weet jij dit?
Dr_Flashtubatorquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja in het engels ja.
Ik lees de playboy voor de interviews jwz
Playboy het ideale blad voor mensen met Dyslexiequote:Op vrijdag 26 november 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja in het engels ja.
G-r_Gquote:
Literaire hoogstandjesquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja in het engels ja.
Maar wel hebben al een Ger-Lquote:
je klust bij op onlyfans?quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste gordijn dicht. Laptop nog niet
Met 1,5 meter afstand zit je toch sws snel vol, of valt dat mee?quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Vol gereserveerd. Lunch zaten we ook vol
Hue hue??quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
Wel een dikke blauwe plek op mn kont opgelopen vandaag.
Ja nu komen ze allemaal snel, wat dat mag straks niet meer van mark en hugoquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Correctquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent lekker op dreef onniedan
Ik wil verder niet weten hoe dit gebeurd is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
Wel een dikke blauwe plek op mn kont opgelopen vandaag.
Tot en met zondag wil iedereen nog uit etenquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:37 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil verder niet weten hoe dit gebeurd is.
We hoeven geen 1.5 meter afstand te houdenquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met 1,5 meter afstand zit je toch sws snel vol, of valt dat mee?
Daarna vooral in de weekenden enorm druk natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot en met zondag wil iedereen nog uit eten
Niet??quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We hoeven geen 1.5 meter afstand te houden
Jullie doen niet mee aan de regelsquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In Le Bitterbal heb je een QR-code nodigquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet??
Of was dat alleen een dringend advies?? Dacht dat de politie weer boetes uit mocht schrijven voor het niet afstand houden..![]()
Doe je vanavond wel voorzichtig met naar huis gaan, ze gaan weer overal rellenquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe je vanavond wel voorzichtig met naar huis gaan, ze gaan weer overal rellen
Niet zo snel fles. Als de corona app wordt gestand hoef je geen 1.5 afstand te houdenquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie doen niet mee aan de regelsOkee dan.
Ja de livestreams weer opengooienquote:
O ja tuurlijk mybadquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Le Bitterbal heb je een QR-code nodig
Jawel joh, even lekker het weekend in de schoudertjes losgooien met klinkers en vreugdevuren van deelscooters om gezellig warm te blijven en liedjes te zingenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond rode kool met aardappeltjes uit de oven en braadworstnomnom.
Kan ik niet komen party-crashen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
Virtueel Netwerk-borrelen is zoooo vreemd dat het gewoon debiel is, de muziek staat zo hard dat ik niemand versta ook al zie ik hun lelijke mondjes bewegen![]()
Zit steeds maar een beetje te zwaaien als ik denk dat ik een bekend hoofd zie![]()
En het is nog plebsmuziek ook nog
Ik heb vandaag gezellig live met collega’s zitten bomenquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
Virtueel Netwerk-borrelen is zoooo vreemd dat het gewoon debiel is, de muziek staat zo hard dat ik niemand versta ook al zie ik hun lelijke mondjes bewegen![]()
Zit steeds maar een beetje te zwaaien als ik denk dat ik een bekend hoofd zie![]()
En het is nog plebsmuziek ook nog
Echt totale onzin ditquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik niet komen party-crashen?
Ik heb natuurlijk wel netjes afstand gehoudenquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit weekend bij ouders/opa/oma op bezoek?
Niet gesnaveld met pas gescheiden Ria van HR dus?quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel netjes afstand gehouden
Ria zat gewoon thuis. Er waren hooguit 15 mensen in het hele gebouwquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet gesnaveld met pas gescheiden Ria van HR dus?
Mag je ook verzoeknummers doen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt totale onzin dit![]()
Vind het te fascinerend om weg te klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |