SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben ook nog niet klaar helaasquote:
vandaag nog maar 1, maar morgen nog 8quote:
Pics van de buit.quote:
Bleh. Morgen moet ik wel íets voor werk doen, maar dat beperkt zich tot niet al te lang in bed blijven liggen om een dude die wat op komt halen te woord te kunnen staan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag nog maar 1, maar morgen nog 8
Online besteld. Buit komt over twee dagen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pics van de buit.![]()
Voor m'n festival van laatst eindelijk weer eens uitgebreid m'n makeup gedaan. Gelukkig bederft oogschaduw over het algemeen niet.
Y'arr.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Online besteld. Buit komt over twee dagen.[ afbeelding ]
Goeie! Moet nog baking powder en een lading schoonmaakazijn bestellenquote:Op vrijdag 26 november 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Voordeeldrogisterij geplunderdKomt morgen
Shit ton ariel pods en fuck ton scheermesjes voor weinig ingeslagen
Ja maar dat kost al nooit veel geldquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Goeie! Moet nog baking powder en een lading schoonmaakazijn bestellen
Wat allemaal?quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Y'arr.
M'n gottikmeuk is ook verzonden.![]()
Nu hopen dat het ook daadwerkelijk past.
Nee, maar jouw post herinnerde me eraanquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat kost al nooit veel geld
Werkt als een tiet om pluishaar (op je hoofd) tegen te gaan.quote:
een vat vol?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werkt als een tiet om pluishaar (op je hoofd) tegen te gaan.
Maar ik heb helemaal geen pluishaar.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://eu.killstar.com/products/moondance-bell-bottoms-bquote:
Wat?quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grap.quote:
Ik lube daar m'n cubes nog niet eens meequote:Op vrijdag 26 november 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grap.Als ik het me goed herinner, is het de glycerine die daar tegen helpt. Niet alle glijmiddelen zijn een goed idee trouwens, maar de groene (natural ofzo?) van Durex kan prima ook in je haar.
Nice! Vooral die broeken, die droeg ik ook vaak.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://eu.killstar.com/products/moondance-bell-bottoms-b
https://eu.killstar.com/products/seven-sins-trousers
https://eu.killstar.com/products/badlands-dress
https://eu.killstar.com/products/cthulhu-cushion
Van die laatste vrees ik de maat niet, overigens.
speeksel droogt uit.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij kon toch likken als lassie? Dan heb je dat helemaal niet nodig.
Ik ga dan gelijk nadenken hoe mensen dit soort dingen ontdekkenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, er zijn haarproductmerken die zo goed als hetzelfde product voor drie keer zoveel verkopen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lube daar m'n cubes nog niet eens mee
Likken als Bassie.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij kon toch likken als lassie? Dan heb je dat helemaal niet nodig.
Nu door elkaar nadoen uiteraard, maar er zal vast een of andere idioot zijn geweest die het lollig vond om ingrediëntenlijsten te lezen. En als je dan alles herkent van een of ander stylingproduct wat je hebt, eh.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik ga dan gelijk nadenken hoe mensen dit soort dingen ontdekken
Vanavond vanavond misschien wel verplicht. Maar op een industrieterrein zullen ze denken dat je een Poolse boef bent.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Met dit weer zou een bivakmuts geoorloofd moeten zijn
Mondkapjesquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Ja dan heb je gelijk de douane in je nek hangenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond vanavond misschien wel verplicht. Maar op een industrieterrein zullen ze denken dat je een Poolse boef bent.
Gewoon jezelf in een sjaal wikkelen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Die had ik niet om, was wel zo slim geweest handschoenen aan te trekkenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon jezelf in een sjaal wikkelen.
is het zo koud buiten? ik ben vandaag nog niet naar buiten geweest. Ga straks nog wel.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik niet om, was wel zo slim geweest handschoenen aan te trekken
Graadje of 4, maar ook een vrij stevige wind en ijskoude regenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
is het zo koud buiten? ik ben vandaag nog niet naar buiten geweest. Ga straks nog wel.
Gewoon eentje op doen en dan met reflectiekleding en een lampje lopen. Zo van "oehoi ik wil gezien worden". Boeven doen dat niet.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
het is droog hierquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Graadje of 4, maar ook een vrij stevige wind en ijskoude regen
Leugens! En het is ook geen constante regen, maar gewoon heel de tijd gedruppel die wat harder of zachter gaatquote:
Is niet verboden hoorquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Oh dus niet met breekijzer en slijptol kurwa roepend, staat genoteerdquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon eentje op doen en dan met reflectiekleding en een lampje lopen. Zo van "oehoi ik wil gezien worden". Boeven doen dat niet.
quote:
Nee maar op een industrieterrein waar ze de afgelopen tijd volle bak aan het controleren zijn met douane en politie is het misschien niet heel handigquote:
Graag gedaan hoor, alle beetjes helpen. Ik weet dat je niet zo ervaren bent in het lopen over industrieterreinenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dus niet met breekijzer en slijptol kurwa roepend, staat genoteerd
Nou en dan word je misschien aangehouden. legitimeer je je en leg je uit dat het godverdomme koud is. Snappen ze heus wel hoorquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar op een industrieterrein waar ze de afgelopen tijd volle bak aan het controleren zijn met douane en politie is het misschien niet heel handig
Denk dat ze ondertussen daar al wel een heel cctv archief van me hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en dan word je misschien aangehouden. legitimeer je je en leg je uit dat het godverdomme koud is. Snappen ze heus wel hoorHou je je Strava en je stappenteller ernaast als ze niet geloven dat je een loper bent
Op de IC lig je net even anders.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[ twitter ]
Zag van de week deze docu, die vent is echt zo'n teringlul die ze gewoon van de IC zouden moeten schoppen
Kun je wel een epic nerf-battle doenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Met 8 mensen in een kantoorgebouw waar er 1200 inpassen
Een wat?quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je wel een epic nerf-battle doen![]()
ik hoop dat alle lichten uit zijn en de verwarming uit staatquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Met 8 mensen in een kantoorgebouw waar er 1200 inpassen
Excuus, het was de cohortafdeling, maar dan nogquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de IC lig je net even anders.
Dit lijkt me niet de IC nee.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de IC lig je net even anders.
Nerf, van die plastic geweren met schuimrubberen kogeltjesquote:
De lichten gaan uit als er niemand is, maar verder werkt alles. De koffiemachine gelukkig ookquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoop dat alle lichten uit zijn en de verwarming uit staat
Omg jaaaaaquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De lichten gaan uit als er niemand is, maar verder werkt alles. De koffiemachine gelukkig ook
Ha jaquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deden we op mijn oude werk nog wel eens op de vrijdagmiddag, mijn nerf-gun was helemaal omgebouwd, ook met extra groot magazijn en flipclipquote:
Hier liep het een beetje uit de hand. Ik had er eentje met balletjes in plaats van pijltjes. Dat wilde ook wel.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deden we op mijn oude werk nog wel eens op de vrijdagmiddag, mijn nerf-gun was helemaal omgebouwd, ook met extra groot magazijn en flipclip
Die had ik ook nog bijna gekocht jaquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier liep het een beetje uit de hand. Ik had er eentje met balletjes in plaats van pijltjes. Dat wilde ook wel.
Paniek paniekquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Minister Hugo de Jonge heeft zojuist gezegd dat de laatste fase voor code zwart is bereikt in de ziekenhuizen. Een alarmfase verder is fase 3, de crisisfase, beter bekend als ‘code zwart
Vorige week nog niets aan het handje; Hugo wat is het nu...
Vorige week is niet nu he Einsteinquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Minister Hugo de Jonge heeft zojuist gezegd dat de laatste fase voor code zwart is bereikt in de ziekenhuizen. Een alarmfase verder is fase 3, de crisisfase, beter bekend als ‘code zwart
Vorige week nog niets aan het handje; Hugo wat is het nu...
quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het nieuwe B100 virus is alleen actief als het donker is
Aantal collega's hebben vanmiddag vrij om toch nog even paniek[sinterklaas-inkopen te doen. Nu mag het nog. Dimmy de Douglas ook al wezen plunderen.quote:
Alsof ze allemaal plots zijn vergeten dat er ook webshops bestaanquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal collega's hebben vanmiddag vrij om toch nog even paniek[sinterklaas-inkopen te doen. Nu mag het nog. Dimmy de Douglas ook al wezen plunderen.
Kaassoufflé, kroket en een kipcornquote:
Vorige week wezen alle indicatoren ook al op een verdere toename van bezetting in ziekenhuizen. Dat komt echt niet uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorige week is niet nu he EinsteinVeel te veel mensen die naar Los en Dimmy luisteren.
Jezus wat veel, 2 snacks naast de patat is wel voldoende hoor,quote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige week wezen alle indicatoren ook al op een verdere toename van bezetting in ziekenhuizen. Dat komt echt niet uit de lucht vallen.
Zo'n lui Afrikaans virus.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het nieuwe B100 virus is alleen actief als het donker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |