SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben ook nog niet klaar helaasquote:
vandaag nog maar 1, maar morgen nog 8quote:
Pics van de buit.quote:
Bleh. Morgen moet ik wel íets voor werk doen, maar dat beperkt zich tot niet al te lang in bed blijven liggen om een dude die wat op komt halen te woord te kunnen staan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag nog maar 1, maar morgen nog 8
Online besteld. Buit komt over twee dagen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pics van de buit.![]()
Voor m'n festival van laatst eindelijk weer eens uitgebreid m'n makeup gedaan. Gelukkig bederft oogschaduw over het algemeen niet.
Y'arr.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Online besteld. Buit komt over twee dagen.[ afbeelding ]
Goeie! Moet nog baking powder en een lading schoonmaakazijn bestellenquote:Op vrijdag 26 november 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Voordeeldrogisterij geplunderdKomt morgen
Shit ton ariel pods en fuck ton scheermesjes voor weinig ingeslagen
Ja maar dat kost al nooit veel geldquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Goeie! Moet nog baking powder en een lading schoonmaakazijn bestellen
Wat allemaal?quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Y'arr.
M'n gottikmeuk is ook verzonden.![]()
Nu hopen dat het ook daadwerkelijk past.
Nee, maar jouw post herinnerde me eraanquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat kost al nooit veel geld
Werkt als een tiet om pluishaar (op je hoofd) tegen te gaan.quote:
een vat vol?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werkt als een tiet om pluishaar (op je hoofd) tegen te gaan.
Maar ik heb helemaal geen pluishaar.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://eu.killstar.com/products/moondance-bell-bottoms-bquote:
Wat?quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grap.quote:
Ik lube daar m'n cubes nog niet eens meequote:Op vrijdag 26 november 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grap.Als ik het me goed herinner, is het de glycerine die daar tegen helpt. Niet alle glijmiddelen zijn een goed idee trouwens, maar de groene (natural ofzo?) van Durex kan prima ook in je haar.
Nice! Vooral die broeken, die droeg ik ook vaak.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://eu.killstar.com/products/moondance-bell-bottoms-b
https://eu.killstar.com/products/seven-sins-trousers
https://eu.killstar.com/products/badlands-dress
https://eu.killstar.com/products/cthulhu-cushion
Van die laatste vrees ik de maat niet, overigens.
speeksel droogt uit.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij kon toch likken als lassie? Dan heb je dat helemaal niet nodig.
Ik ga dan gelijk nadenken hoe mensen dit soort dingen ontdekkenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, er zijn haarproductmerken die zo goed als hetzelfde product voor drie keer zoveel verkopen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lube daar m'n cubes nog niet eens mee
Likken als Bassie.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij kon toch likken als lassie? Dan heb je dat helemaal niet nodig.
Nu door elkaar nadoen uiteraard, maar er zal vast een of andere idioot zijn geweest die het lollig vond om ingrediëntenlijsten te lezen. En als je dan alles herkent van een of ander stylingproduct wat je hebt, eh.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik ga dan gelijk nadenken hoe mensen dit soort dingen ontdekken
Vanavond vanavond misschien wel verplicht. Maar op een industrieterrein zullen ze denken dat je een Poolse boef bent.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Met dit weer zou een bivakmuts geoorloofd moeten zijn
Mondkapjesquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Ja dan heb je gelijk de douane in je nek hangenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond vanavond misschien wel verplicht. Maar op een industrieterrein zullen ze denken dat je een Poolse boef bent.
Gewoon jezelf in een sjaal wikkelen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Die had ik niet om, was wel zo slim geweest handschoenen aan te trekkenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon jezelf in een sjaal wikkelen.
is het zo koud buiten? ik ben vandaag nog niet naar buiten geweest. Ga straks nog wel.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik niet om, was wel zo slim geweest handschoenen aan te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |