$PYRquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:03 schreef fathank het volgende:
Lol
Bloedbad overal en het wordt hier met de minuut gezelliger
Die heb ik ook nog, goed dat je het zegtquote:
Het liefst wil ik nooit meer met hem discussieren over "wie beter is met trading", vandaar die challenge (hij typte "bear market" hier in dit topic. Als hij daarachter staat, en ik zei dat er nog geen bearmarket is, is het toch voor eens en altijd voorbij? In ieder geval lekker rustig totaan 31 December en daarna eindconclusiequote:Op vrijdag 26 november 2021 13:44 schreef D. het volgende:
Even wat geveegd
Jullie wedstrijdje verplassen doe je maar via PM of DM
Ik ben gisteren ingestapt doordat ik eindelijk eens wat Matic overhadquote:
Dit boeit mensen die graag overal hun gelijk willen halen tot het zeer vervelende aan toe. Doet me denken aan iemand die vooraan stond om te vieren dat Zandvoort niet door ging in 2020.quote:
Ik heb ING en crypto, wat is je vraag?quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:35 schreef Sureahcamidd het volgende:
Is ING een cryptovriendelijke bank?
Kap eens met dit kinderachtige gezeik heletijd over wie er gelijk heeftquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit boeit mensen die graag overal hun gelijk willen halen tot het zeer vervelende aan toe. Doet me denken aan iemand die vooraan stond om te vieren dat Zandvoort niet door ging in 2020.
Op reddit kwam een tijdje geleden iemand voorbij die door ING gesommeerd was om te stoppen met z'n crypto-activiteiten. Maar die deed dan ook arbitrage in crypto waar hij die bankrekening voor gebruikte (waarom een normale bankrekening mag Joost weten)quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:35 schreef Sureahcamidd het volgende:
De PYR trein heb ik helaas gemist, die blijft maar doorgaanquote:
Wil er wat geld op parkeren. Niet dat ze opeens geld in beslag nemen ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik heb ING en crypto, wat is je vraag?
raar, waarom zouden ze dat doenquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:56 schreef Sureahcamidd het volgende:
[..]
Wil er wat geld op parkeren. Niet dat ze opeens geld in beslag nemen ofzo.
Je quote de verkeerdequote:Op vrijdag 26 november 2021 15:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kap eens met dit kinderachtige gezeik heletijd over wie er gelijk heeft
Ik laat deze gaan, meer vanwege het principe om niet op ATH te kopen. Ik zit o.a. in NAKA en TOWER, die zijn nog kleinquote:
Gelijk in wat? Ik ben niet diegene die een topic openmaakt waarin staat "dit was de top, 2 jaar berenmarket". Ik ben het hier mee oneens, maar ik kan het mis hebben. Ik weet het niet zeker en zal nooit een topic maken met zo'n titel. Dus je kunt beter bij TS zijnquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kap eens met dit kinderachtige gezeik heletijd over wie er gelijk heeft
Je advies aannemen van een notoire scammer, google hem eens opquote:
Ik heb nog geen vragen gehad en zo'n 40k gecashed. Ook heb ik een wekelijkse overschrijving naar crypto.com (een rekening in Letland of Litouwen, haal die altijd door elkaar). Ook nog geen vragen over gehad.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:35 schreef Sureahcamidd het volgende:
Lolquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:51 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Je advies aannemen van een notoire scammer, google hem eens op
Thx maat.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vragen gehad en zo'n 40k gecashed. Ook heb ik een wekelijkse overschrijving naar crypto.com (een rekening in Letland of Litouwen, haal die altijd door elkaar). Ook nog geen vragen over gehad.
Boeit mij dat nou. Zolang hij mijn bags maar shilled.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:51 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Je advies aannemen van een notoire scammer, google hem eens op
Waar had je PYR voor het eerst gevonden? Of speelde je het spel al?quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:59 schreef Sureahcamidd het volgende:
[..]
Boeit mij dat nou. Zolang hij mijn bags maar shilled.
Ik zat eerst in Vechain en en een jaar geleden begon VulcanForged te bouwen op Vechain. Het was een hobbyprojectje van Jamie (CEO) maar het groeide al snel uit tot een beest van een ecosysteem. Ik zag dat Jamie en zijn team veel resultaten boekten en toen ze iets meer dan een half jaar geleden hun eigen muntje lanceerden was ik all-in gegaan omdat ik zeer veel vertrouwen had in Jamie zijn visie en kunde. Daarnaast zag ik dat gaming tokens het toen ook al goed deden t.o.v. de markt en het feit dat Axie Infinity (P2E game) booming is/was tijdens covid in Azië gaf me nog meer vertrouwen dat met gametokens goed geld verdiend kon worden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:11 schreef Plots het volgende:
[..]
Waar had je PYR voor het eerst gevonden? Of speelde je het spel al?
Godver wat zonde van die lamboquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:16 schreef falling_away het volgende:
Heeft hier iemand gehoord van de Boxing Boyz NFT's? Ik was op een beurs in de RAI waar ook een gedeelte gewijd was aan Blockchain. Die Boxing boyz hadden daar een stand met wat patsers en mooie vrouwen (denk modellen) en hadden voor de deur van de Rai een aantal peperdure auto's staan die van de eigenaar waren..
Het kwam bij mij een beetje onguur over allemaal.. Wat bereiken die hiermee? Pump en dump?
Ze hadden nog meer dure auto's dan dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, dan was het keihard gekelderd. Dat gunde ik je niet.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:23 schreef Scorpie het volgende:
Heeft @:nattekat $PYR vastgehouden ? Zo ja dan is hij slimmer dan ik dacht.
Dankzij verschillende van die reserve coin DAO's (zo noem ik ze maar om ze niet OlympusDAO-forks te noemen, het is toch een bepaalde nieuwe categorie) sta ik in de plus vandaagquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
Dankzij godencoins SOUL en PYR sta ik maar 4% in de min vandaag
Wat is daar het idee achter? Zag laatst ook al dat die coins werden gehyped.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:38 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dankzij verschillende van die reserve coin DAO's (zo noem ik ze maar om ze niet OlympusDAO-forks te noemen, het is toch een bepaalde nieuwe categorie) sta ik in de plus vandaag
Defi 2.0quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:38 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dankzij verschillende van die reserve coin DAO's (zo noem ik ze maar om ze niet OlympusDAO-forks te noemen, het is toch een bepaalde nieuwe categorie) sta ik in de plus vandaag
Planb waardeerde ik, totdat hij superwappie werdquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
Denk dat PlanB nu wel echt viesmad is
Het idee is een coin genereren die gebacked wordt door waarde van andere coins, vaak stables, erin vast te leggen, dus een vaste bodem te creëren onder de coin.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat is daar het idee achter? Zag laatst ook al dat die coins werden gehyped.
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:06 schreef firefly3 het volgende:
Trouwens, die nieuwe wetgeving over dat je geen rente mag krijgen over stablecoins, betekent dit ook geen rente over het uitlenen van stablecoins?
Tja als de bank daar betrouwbare was en het land ook.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:48 schreef MaximumRush het volgende:
Over 5 jaar staan we gewoon met z'n allen ingeschreven in Bitcoin City in Venezuela.
Waarvoor heb je een bank nodig in Bitcoin City?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Tja als de bank daar betrouwbare was en het land ook.
Dan had ik zo een rekening geopend.
Omdat nu en misschien niet meer in de toekomst , een bank nodig heb voor je salaris of uitkering.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:17 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een bank nodig in Bitcoin City?
Ik krijg beide niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:42 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Omdat nu en misschien niet meer in de toekomst , een bank nodig heb voor je salaris of uitkering.
Je kunt EURN staken op waves.exchangequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:16 schreef hmmmz het volgende:
Zou wel fijn zijn als er een EUR stable coin zou komen. Kan je lekker makkelijk rente trekken terwijl dat nu in een andere valuta moet.
Haha je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar genoeg waar je het wel krijgt.
En wat willen ze gaan doen als ik ergens neer zet waar ik het wel krijgt ?
EU is gewoon bang dat je gratis geld krijgt via renten die hun niet willen geven.
Stabelcoina verdienen geld met omzetten van coins naar stabelcoina en terug .
De mensen die stabel coins vast houden zorgen juist voor stabiele munt waarde.
Mogen van mij best beloont worden.
Niet dat het wat voor mij gaat uitmaken.
Heb schijt aan onze overheid of de EU namelijk.
Ga ik er toch buiten wonen ?
Pak wel een bank ergens anders .
Misschien wel bij de Bahama's .
Wie weet zie Rutte en co daar nog eens.
Je doet je naam eer aan.quote:Op zondag 28 november 2021 10:20 schreef onlogisch het volgende:
Eindetijdperk bullrun.
Tot over 4 jaar allen![]()
Waag het dan ook niet hier nog één keer een voet over de drempel te zetten vlegel!!!quote:Op zondag 28 november 2021 10:20 schreef onlogisch het volgende:
Eindetijdperk bullrun.
Tot over 4 jaar allen![]()
Firefly?quote:I went to a wedding a couple of weeks ago, and there was this guy there that has been a stock trader for a number of years. He hears I am into crypto, so he tells me he just started getting into it as well. He asked what would I recommend. I told him "Vulcan Forged PYR". He looked at me with a glint in his eye like a man that has great wisdom, and he leaned over and whispered "DOGE and SHIB..... go have a look at those two". He gave me a little smile of parting this wisdom onto me and then walked away.
Binance en coinbase / pro en bitvavo.quote:Op zondag 28 november 2021 11:55 schreef Coelho het volgende:
Waar kopen jullie je altcoins? Ik nu bij Bitvavo, maar hun aanbod is wel erg beperkt.
Bron van bankgarantie bij Bitvavo?quote:Op zondag 28 november 2021 15:18 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Binance en coinbase / pro en bitvavo.
Wil alleen zaken doen met bedrijven die betrouwbaar zijn.
Zoals coinbase en bitvavo zijn de enigste die namelijk een bankgarantie hebben als ze omvallen.
Coinbase via Amerika en bitvavo via Nederland .
Binance is een grijs gebied maar ik verwacht daar geen problemen mee.
Heb LINK al een half jaar en sta nog steeds -30%, meest waardeloze aankoop everquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:28 schreef Kaizen_ het volgende:
Heads up: Ik heb zojuist wat ADA verkocht en gerealloceerd aan Chainlink, verwacht meer groei potentieel hier.
Verwacht dit weekend dus maar een fixe groei op ADA.
Wat is Bitvavo?quote:Op zondag 28 november 2021 16:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bron van bankgarantie bij Bitvavo?
Bitvavo staat niet in dat register.quote:Op zondag 28 november 2021 18:32 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Wat is Bitvavo?
Bitvavo is een Nederlandse aanbieder op het gebied van cryptovaluta. In het register van de Nederlandse toezichthouder, De Nederlandse Bank (DNB), is Bitvavo geregistreerd als aanbieder van cryptodiensten en bewaarportemonnees, ook wel een crypto-wallet genoemd. Dit houdt in dat je als Nederlandse consument je cryptomunten koopt en veilig kan bewaren bij een cryptobeurs die onder toezicht staat van De Nederlandse Bank.
https://www.yieldt.com/bitvavo-review/
https://www.dnb.nl/openba(...)se-depositogarantie/
Zag ik ook niet is in zitten.quote:Op zondag 28 november 2021 18:01 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Heb LINK al een half jaar en sta nog steeds -30%, meest waardeloze aankoop ever
Dank. Wanneer ik Bitvavo intyp komt er niks uit het register.quote:
Logies ook .quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dank. Wanneer ik Bitvavo intyp komt er niks uit het register.
edit: het algemene register van De Nederlandse Bank waar Bitvavo instaat lijkt iets anders te zijn dan het depositogarantiestelselregister waar Bitvavo niet in staat.
quote:Op zondag 28 november 2021 22:03 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Logies ook .
Het is geen bank.
Maar valt onder toezicht DNB .
Dus DNB is eindverantwoordelijk voor bitvavo.
Dus er zijn regels .
https://cryptoprijzen.com/brokers/bitvavo-review/
Hier zeg je nog dat ze een bankgarantie hebben. Dat is dus niet zo.quote:Op zondag 28 november 2021 15:18 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Binance en coinbase / pro en bitvavo.
Wil alleen zaken doen met bedrijven die betrouwbaar zijn.
Zoals coinbase en bitvavo zijn de enigste die namelijk een bankgarantie hebben als ze omvallen.
Coinbase via Amerika en bitvavo via Nederland .
Binance is een grijs gebied maar ik verwacht daar geen problemen mee.
Al eens in Den Haag geweest?quote:
https://ikbenfinancieelvrij.nl/bitvavo-review/quote:Op zondag 28 november 2021 22:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
[..]
Hier zeg je nog dat ze een bankgarantie hebben. Dat is dus niet zo.
Oh vandaar de pumpquote:Op zondag 28 november 2021 21:43 schreef MaximumRush het volgende:
Okee okee, ben ingestapt op PYR. CHOOCHOO MADAFAKKASSS.
quote:Op zondag 28 november 2021 22:02 schreef fathank het volgende:
Nu nattekat zodat iedereen hier nog ff een inkoop momentje krijgt
lolquote:Op zondag 28 november 2021 22:16 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Al eens in Den Haag geweest?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_Pyr_(schoolgebouw)
Simulatie bevestigd
SOUL is alweer aan het pumpen.quote:Op zondag 28 november 2021 23:17 schreef FundsAreSafu het volgende:
Bullish
Ik ga Wonderman Nation spelen wanneer het uitkomt binnenkort, lijkt de meeste hype rond te zijn (wordt gemarket als het Axie Infinity van Phantasma)
Klein ingestapt, 275 stuks maar helaas.quote:Op zondag 28 november 2021 22:52 schreef Sureahcamidd het volgende:
[..]
Oh vandaar de pump
[..]
[..]
lol
Hehequote:
quote:
Het wil niet echt hèquote:Op maandag 29 november 2021 21:13 schreef D. het volgende:
Nog 27 uur...
BTC / Het grote waarzeggerstopic - editie 2021
Valt wat tegen.quote:
Stop de persen, oneerlijk voordeel met de kennis van deze pump!!!quote:Op maandag 29 november 2021 21:13 schreef D. het volgende:
Nog 27 uur...
BTC / Het grote waarzeggerstopic - editie 2021
Ach, hij zat er aan te komen, dus je had 'm in kunnen calculerenquote:Op maandag 29 november 2021 21:20 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Stop de persen, oneerlijk voordeel met de kennis van deze pump!!!
Nou ik heb wat ingevuld. Zit 0 redenatie achter want ik heb geen ideequote:Op maandag 29 november 2021 21:26 schreef D. het volgende:
Maar, als je de behoefte voelt mag je je voorspelling nog aanpassen hoor
Ow, ik zei net nog 27 uur, maar heb tot en MET 1 december gezegd in het topic, dus nog 51 uur
Yep.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:10 schreef Sureahcamidd het volgende:
PYR is echt decoupled van BTC denk ik.
Doe je nog een gooi naar de overige 3? Als er toch geen redenatie achter zit is dat zo gedaan toch?quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou ik heb wat ingevuld. Zit 0 redenatie achter want ik heb geen idee
oke niemand heeft enig idee. Maar ik doe ook niet net alsof ik dat wel heb
Binancequote:Op dinsdag 30 november 2021 10:19 schreef Mintymintyy het volgende:
Via welke exchange kopen jullie PYR? Als ik hem via Ethereum moet kopen betaal ik een hoge fee.
Volgens mij heeft Coingecko veel meer coins gelist staan dan CMC.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
Kan iemand verklaren waarom SOUL met dezelfde market cap op CMC #183 is en op CG #246? Zit er zoveel verschil tussen die sites?
Nooit uitgestaptquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:40 schreef Coelho het volgende:
Iedereen weer terug in SHIB? De downtrend is doorbroken, vandaag krijgt het een notering op Kraken en ATH is weer in play.
Np!quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:41 schreef MaximumRush het volgende:
In de tussentijd blijft Truebit maar gaan.
Thanks @:Nattekat !
SOUL gaat lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
Kan iemand verklaren waarom SOUL met dezelfde market cap op CMC #183 is en op CG #246? Zit er zoveel verschil tussen die sites?
Money move. Zit nog veel rek in als je het vergelijkt met Smooth Love Potion van Axie Infinity of Gas van NEOquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Van het weekend nog een bag gekocht om te farmen.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Overigens is de huidige stijging aan ETH te danken, niet aan Truebit zelf. TRU/ETH is al een paar dagen redelijk onveranderd.
Ik kan ook twee horizontale lijntjes trekken die nog ietwat logisch zijn.quote:
Dit is een analyse van 1 van de top-analisten op Twitterquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook twee horizontale lijntjes trekken die nog ietwat logisch zijn.
Mijn analyse zegt niet verkopen in de allereerste piek.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit is een analyse van 1 van de top-analisten op Twitter
Nicequote:Op dinsdag 30 november 2021 14:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Goede feestdagen iedereen!
[ afbeelding ]
"Het hep op Twitter gestaan"quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit is een analyse van 1 van de top-analisten op Twitter
Alles wat ze ooit hopen te kunnen doet Vechain beterquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
https://medium.com/truebi(...)n-s-p-a-cce741ed239c
Voor liefhebbers van taaie nerdshit, real life supply chain toepassing van Truebit
Er zijn inmiddels ook al L2 scaling solutions die dure operaties offchain kunnen doen om gas fees te besparen. Bijvoorbeeld Boba heeft support voor het draaien van algoritmes in AWS.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
https://medium.com/truebi(...)n-s-p-a-cce741ed239c
Voor liefhebbers van taaie nerdshit, real life supply chain toepassing van Truebit
quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:29 schreef Gehrman het volgende:
Al die L1 chains hebben dan in de toekomst nog maar weinig toegevoegde waarde.
Mag wel effe in elkaar dippen, zoek een goed instapmomentquote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 09:11 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Nou ja, hij zit nu nog goed tegen de all-time high.. Wat je vaak bij dit soort boosts zie is dat de waarde eerst nog harder daalt naar bijvoorbeeld USD 15, om vervolgens de tweede piek in te zetten.
Maargoed, mijn kristallen bol moet weer eens in de oplader, dus zeker weet ik het niet.
Don't be that guy.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:26 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Mag wel effe in elkaar dippen, zoek een goed instapmoment
Even teruggezocht, dat ging over PYR.quote:
Zeker niet:quote:Op donderdag 2 december 2021 09:35 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
In een jaar van $0.18 naar $1.55 (oftewel x7) is niet genoeg?
Weet je zeker dat je naar Cardano kijkt..?quote:Op donderdag 2 december 2021 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker niet:
All-Time High $49.24 -14.7%
Dec 01, 2021 (1 day)
All-Time Low $1.16 3513.1%
Jun 22, 2021 (5 months)
Nee, dit is $PYR. Waarom zou je voor CARDANOHAHAHA gaan als je ook voor $PYR kunt gaanquote:Op donderdag 2 december 2021 09:52 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je naar Cardano kijkt..?
BIFI kerel. Dát is het nieuwe goudquote:Op donderdag 2 december 2021 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dit is $PYR. Waarom zou je voor CARDANOHAHAHA gaan als je ook voor $PYR kunt gaan
Daarom zie je m hier niet veel nu, hij heeft existentiële crisis.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:34 schreef Blik het volgende:
Staat PYR op bijna 50 dollar… wow. Dima is dikke vette multimiljonair dan
Omdat het een scam is.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:59 schreef Kaizen_ het volgende:
Waarom horen we nooit echt iets over TRON?
Ik hoor dat de eigenaar wat dubieus is inderdaad, de foundation van vertrouwen is er niet echt. Maar toch lijkt er een enorm draagvlak voor te zijn, wat ik dan weer niet snap.quote:
Allemaal gekochtquote:Op donderdag 2 december 2021 17:44 schreef Kaizen_ het volgende:
Toc
[..]
Ik hoor dat de eigenaar wat dubieus is inderdaad, de foundation van vertrouwen is er niet echt. Maar toch lijkt er een enorm draagvlak voor te zijn, wat ik dan weer niet snap.
Justin Sun ietwat dubieusquote:Op donderdag 2 december 2021 17:44 schreef Kaizen_ het volgende:
Toc
[..]
Ik hoor dat de eigenaar wat dubieus is inderdaad, de foundation van vertrouwen is er niet echt. Maar toch lijkt er een enorm draagvlak voor te zijn, wat ik dan weer niet snap.
Sun is knettergek, soort Musk in het kwadraat. Vermakelijk om vanaf de zijlijn te volgen, maar investeren in zijn projecten bedank ik vriendelijk voorquote:Op donderdag 2 december 2021 17:44 schreef Kaizen_ het volgende:
Toc
[..]
@Piva denk ik.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:03 schreef MaximumRush het volgende:
Wie heeft trouwens dit topic geopend en staat nu opeens op anoniem?
Hij zal wel boos geweest zijn op me omdat altcoins hogere gains hebben dan bitcoin.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:50 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja. Je hebt hem verjaagd @:firefly3
Is dit nog de moeite om helemaal te kijken of is dit een typische Saylor rant waarna die Tucker niks anders kan doen dan knikken?quote:
Mijn Truebit is groenquote:Op vrijdag 3 december 2021 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Truebit begint wel een beetje pijn te doen hoor
Tucker zegt drie woorden in 1,5 uurquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Is dit nog de moeite om helemaal te kijken of is dit een typische Saylor rant waarna die Tucker niks anders kan doen dan knikken?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tucker zegt drie woorden in 1,5 uur
Iets te vroegquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:27 schreef DaMart het volgende:
Ah, een weekenddipje waardoor mijn buy order voor BTC is vervuld.
Order stond er al een tijdje. Had deze dip ook niet verwacht eigenlijk. Maar wel fijn voor het vervolg van de bullrun om wat meer BTC te hebbenquote:
Hoe bedoel je “zojuist”? Dat is al heel lang een feit.quote:Op zaterdag 4 december 2021 07:15 schreef ThijsTH het volgende:
China heeft Bitcoin zojuist gebanned, daardoor deze crash. Volledig begrijpelijk en terecht.
Crash, nee, een of twee verdachte grote verkoop orders.quote:
C-Y-N-I-S-M-Equote:Op zaterdag 4 december 2021 07:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je “zojuist”? Dat is al heel lang een feit.
Met crypto mining verbannen het meest recente.
Maar die zijn grotendeels al verhuisd naar Amerika.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 07:15 schreef ThijsTH het volgende:
China heeft Bitcoin zojuist gebanned, daardoor deze crash. Volledig begrijpelijk en terecht.
De aangekondige powerblackout van Schwab. Zonder stroom heb je niet zoveel aan btc hé.quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:11 schreef Blik het volgende:
Maar, nog specifieke FUD wat deze crash veroorzaakt?
Zijn we er weer ingetuind hequote:Op zaterdag 4 december 2021 07:48 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is een ouderwetse crash. En dat in de maanden dat we naar 100k zouden gaan
Chris Woerts heeft tijdens safari ritje een scheet gelatenquote:Op zaterdag 4 december 2021 08:49 schreef Mintymintyy het volgende:
Waarom zakt alles? Slecht nieuws wat ik nog niet weet?
Het zakt omdat andere mensen denken dat het nog verder gaat zakken, dus verkopen zequote:Op zaterdag 4 december 2021 08:49 schreef Mintymintyy het volgende:
8 jaar bear market super cyclequote:Op zaterdag 4 december 2021 07:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zakt weer naar 10k. 4 jaar bearmarket.
NeE bItCoIn Is gEeN rEguLaR aSsEt En ReAgEeRt NiEt Op eXteRnE mArKtFaCtOrEn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:23 schreef michiel_merk het volgende:
Rusland/Oekraïne, Omicron, Turkije.
Dit is geilquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
NeE bItCoIn Is gEeN rEguLaR aSsEt En ReAgEeRt NiEt Op eXteRnE mArKtFaCtOrEn.
Mensen hebben geld nodig voor pakjesavondquote:Op zaterdag 4 december 2021 08:49 schreef Mintymintyy het volgende:
Niet eens zo hele gekke gedachte nu het “gewone volk”afgelopen jaren ook steeds meer instapt en het geld wellicht nodig hebben voor black friday, thanksgiving, kerst etc.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mensen hebben geld nodig voor pakjesavond
Dan zit er een hoop stom geld in. En hoeveel heb je nodig vooor december? 1000 piek? Denk niet dat dat -15% veroorzaaktquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:19 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Niet eens zo hele gekke gedachte nu het “gewone volk”afgelopen jaren ook steeds meer instapt en het geld wellicht nodig hebben voor black friday, thanksgiving, kerst etc.
Ik heb zelf voor de kerst maand wat winst erruit gehaald om inkopen te doen.
Alweer. Hoe vaak heeft dat maffe land al bitcoin geband.quote:Op zaterdag 4 december 2021 07:15 schreef ThijsTH het volgende:
1 bitcoin = 1 bitcoin zeggen ze toch altijdquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
NeE bItCoIn Is gEeN rEguLaR aSsEt En ReAgEeRt NiEt Op eXteRnE mArKtFaCtOrEn.
Dat is waarquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:19 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Niet eens zo hele gekke gedachte nu het “gewone volk”afgelopen jaren ook steeds meer instapt en het geld wellicht nodig hebben voor black friday, thanksgiving, kerst etc.
liquidaties op de spotmarkt op longs. Die zijn weer gigantisch. Daar ligt de grootse oorzaak van deze dalingen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dan zit er een hoop stom geld in. En hoeveel heb je nodig vooor december? 1000 piek? Denk niet dat dat -15% veroorzaakt
Misschien combinatie van allesquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dan zit er een hoop stom geld in. En hoeveel heb je nodig vooor december? 1000 piek? Denk niet dat dat -15% veroorzaakt
Heb inderdaad 1000 euro eruit gehaald.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zelfs buiten het forum wordt Piva geraakt door zijn longsquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:25 schreef Cherni het volgende:
[..]
liquidaties op de spotmarkt op longs. Die zijn weer gigantisch. Daar ligt de grootse oorzaak van deze dalingen.
Ik ook totaal niet. Hebzucht is nooit een goed teken. Ik zit al heel wat jaren in bitcoin en DCA werkt vooralsnog het beste wat mij betreft en wat achter de hand hebben bij dips. Je pakt zo nu en dan je winst en die winst gebruik ik voor de dips.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:28 schreef firefly3 het volgende:
Ik zou nooit meedoen aan hefboomcasino
Jaa precies, dit is ook mijn tactiek.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik ook totaal niet. Hebzucht is nooit een goed teken. Ik zit al heel wat jaren in bitcoin en DCA werkt vooralsnog het beste wat mij betreft en wat achter de hand hebben bij dips. Je pakt zo nu en dan je winst en die winst gebruik ik voor de dips.
Zijn stock 2 flow model is ook kapoet als btc dit jaar niet de 100K haalt. Of hij gaat dit een black swan event noemenquote:
Gewoon de whales die weer winst pakken en flink uitcashen en het paniekerige voetvolk wat volgt als kettingreactie.quote:
Alsof whales niet aan pakjesavond doenquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon de whales die weer winst pakken en flink uitcashen en het paniekerige voetvolk wat volgt als kettingreactie.
Mensen die denken dat dit komt omdat mensen geld nodig hebben voor pakjesavond en kerst kunnen beter maar gewoon gaan sparen
Ja hoor, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:19 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
80 jarige Bearmarketquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor, dat zal het zijn.
RSI funding resetlet’s go
Oke niks relevants dus? Bijkopen!!!quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:23 schreef michiel_merk het volgende:
Rusland/Oekraïne, Omicron, Turkije.
Hodl, ik doe nu even niksquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Oke niks relevants dus? Bijkopen!!!
Ik vind dit stiekem ook leuker dan zijwaarts gaanquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die drama die zich voordoet op Reddit bij elke crash maakt het het allemaal waard![]()
Echt van die mensen die serieus vragen hoe dit kan, want BTC zou toch 100.000 worden aan het einde van het jaar. En dan 30 comments eronder dat het nog steeds kan met nog 3 weken te gaan[ afbeelding ]
Sta nu ook op hodl en wacht wel of de prijzen verder zakken dan ditquote:
Ik zie nog lager gaan dan dat .quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:04 schreef Limitbreaker het volgende:
Veel ''experts'' denken dat de cycle nog langer door gaat, tot mid 2022 minstens. Extended cycles. Als we onder 40-43k closes wordt het lelijk.
Bloody maandag komt misschien ook nog, maar misschien was dat al inbegrepen in deze dip.![]()
![]()
En dan moet Amerika nog wakker wordenquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:40 schreef Elan het volgende:
Godverdomme dat is lelijk wakker worden, net m'n hele eindejaarsuitkering in Ada gestopt.
Ja niet best, lees dat er zorgen zijn over die nieuwe coronavariant. Beurzen gaan ook niet lekker.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:44 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
En dan moet Amerika nog wakker worden
Snel alles verkopen dus!quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja niet best, lees dat er zorgen zijn over die nieuwe coronavariant. Beurzen gaan ook niet lekker.
Ook crash #127 sinds de lancering van bitcoin zullen we wel weer overleven.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:40 schreef Elan het volgende:
Godverdomme dat is lelijk wakker worden, net m'n hele eindejaarsuitkering in Ada gestopt.
Inderdaad, nog maar 80x gegaan since launch ipv 120xquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:41 schreef Mortaxx het volgende:
Je ziet nu vooral muntjes al PYR had dalen. Godencoin
Samenvatting: leverage trading is een kankerquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:50 schreef viagraap het volgende:
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/comments/r8iycx/reason_why_bitcoin_might_be_crashing/
Interessante theorie wel.
Nog maar 7m ipv 12,5mquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, nog maar 80x gegaan since launch ipv 120x![]()
![]()
Tuurlijk. Check die reddit topics. Dit topic wordt dagelijks ververst en heeft nu alweer meer dan 18.000 comments waarvan 50% 'buy the dip' is.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:17 schreef Repentless het volgende:
Het gaat nu alweer keihard omhoog. Mensen die de "dip" kopen?
En de andere 50% in paniekquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tuurlijk. Check die reddit topics. Dit topic wordt dagelijks ververst en heeft nu alweer meer dan 18.000 comments waarvan 50% 'buy the dip' is.
https://www.reddit.com/r/(...)ecember_4_2021_gmt0/
Of het verstandig is, is weer een ander verhaal...
En keihard omlaagquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:17 schreef Repentless het volgende:
Het gaat nu alweer keihard omhoog. Mensen die de "dip" kopen?
Ja, inderdaad.quote:
Samenvatting?quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:50 schreef viagraap het volgende:
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/comments/r8iycx/reason_why_bitcoin_might_be_crashing/
Mooie read. Maar is het verassend? Als iedereen morgen zijn bitcoin naar fiat wil wisselen dan zijn de exchanges failliet thans ze kunnen het simpelweg niet betalen. Er is nauwelijks toezicht dus veel exchanges doen maar wat en veel zullen bestaan uit cowboys. Het zou mij niet verbazen als er meer mtgox'en tussen zitten.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:50 schreef viagraap het volgende:
Veel staat op -20% of meer en jij doet maar -1,7%. Ik vind het maar een raar verhaal.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:11 schreef tvdleur het volgende:
Enjoyed the ride. Eea aangevuld. Waaronder sand en chiliz op bijna 2e dieptepunt tegen 13 uur vandaag en weer hodl. Verlies tov portfoliowaarde 24 uur geleden is 1,7 % excl. het bijgekochte dus snap de negatieve teneur hier niet zo...
Kijk maar na, chiliz, sand, cardano, shiba, curve dao token, decentraland, vechain en ethereum. De hoeveelheid wat ik van elk heb telt ook mee en ik heb het over nu tov 24 uur geleden. Decentraland doet het wel erg goed in deze tijdelijke dip... sand en chiliz drukken t verlies ookquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Veel staat op -20% of meer en jij doet maar -1,7%. Ik vind het maar een raar verhaal.
Doe je goed hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:41 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Kijk maar na, chiliz, sand, cardano, shiba, curve dao token, decentraland, vechain en ethereum
Thx! 😁 had t ook niet verwacht, maar je inleg spreiden is wel key. En inlezen, inlezen en inlezen wat het doet en waarvoor. Mn enige gok is shiba als shitcoin, maar die doet veel aan naamsbekendheid 🤣quote:
Hoezo? Een exchange is geen wisselkantoor he. Je fiat komt uit de portemonnee van een andere handelaar, niet van de exchange.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mooie read. Maar is het verassend? Als iedereen morgen zijn bitcoin naar fiat wil wisselen dan zijn de exchanges failliet thans ze kunnen het simpelweg niet betalen.
Volgens mij is de strekking van het verhaal een beetje dat er niet met fiat afgerekend wordt maar met een stablecoin. Vond het overigens een warrig verhaal.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Hoezo? Een exchange is geen wisselkantoor he. Je fiat komt uit de portemonnee van een andere handelaar, niet van de exchange.
Brokers lopen iets meer risico, maar ook dat is beperkt. want vrijwel alle brokers duwen hun orders direct door naar een exchange.
Ik sta hier maar op -0,60% in Sats. Dollars interesseren me niet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Veel staat op -20% of meer en jij doet maar -1,7%. Ik vind het maar een raar verhaal.
Al dat omvalt krijgen we een nieuwe economische crisisquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:02 schreef Crazy Harry het volgende:
Evergrande
Verbazingwekkend dat het nog niet genoemd is.
Ethereum kan dat niet aan. Die achterlijke fees hebben voorkomen dat ik Truebit in de dip kochtquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:09 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Gaan we dan toch een flippening krijgen @:nattekat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |