abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202348586

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
http://forum.fok.nl/topic/2399122

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: http://forum.fok.nl/topic/2408251/1/400#p175313682

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_202348634
Ben wel benieuwd naar een echte bearmarket. Staat dan alles een heel jaar lang superlaag zonder beweging naar onderen of naar boven?
blablablabla
pi_202349017
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:03 schreef fathank het volgende:
Lol

Bloedbad overal en het wordt hier met de minuut gezelliger
$PYR _O_
pi_202349023
Die Req gewoon 290% plus
pi_202349100
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:07 schreef amp25 het volgende:
Die Req gewoon 290% plus
Die heb ik ook nog, goed dat je het zegt :D ff wat winst weer vanaf pakken
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 13:44:00 #6
18653 crew  D.
pi_202349449
Even wat geveegd

Jullie wedstrijdje verplassen doe je maar via PM of DM :Y
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:46:12 #7
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202349476
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:44 schreef D. het volgende:
Even wat geveegd

Jullie wedstrijdje verplassen doe je maar via PM of DM :Y
Het liefst wil ik nooit meer met hem discussieren over "wie beter is met trading", vandaar die challenge (hij typte "bear market" hier in dit topic. Als hij daarachter staat, en ik zei dat er nog geen bearmarket is, is het toch voor eens en altijd voorbij? In ieder geval lekker rustig totaan 31 December en daarna eindconclusie :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:52:02 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202349532
Dit boeit echt niemand
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 14:38:50 #10
4530 crew  Crazy Harry
pi_202350210
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
$PYR _O_
Ik ben gisteren ingestapt doordat ik eindelijk eens wat Matic overhad *O*

EU for the win! *O* _O_
https://www.reddit.com/r/(...)ce_of_regulation_on/
Geen crypto-liefhebber kan nog anti-EU zijn als dit inderdaad doorgaat
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:58:19 #11
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202350479
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 november 2021 @ 15:33:24 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202350980
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:52 schreef fathank het volgende:
Dit boeit echt niemand
Dit boeit mensen die graag overal hun gelijk willen halen tot het zeer vervelende aan toe. Doet me denken aan iemand die vooraan stond om te vieren dat Zandvoort niet door ging in 2020.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:35:43 #13
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202351020
Is ING een cryptovriendelijke bank?
pi_202351122
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:35 schreef Sureahcamidd het volgende:
Ik heb ING en crypto, wat is je vraag?
pi_202351130
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dit boeit mensen die graag overal hun gelijk willen halen tot het zeer vervelende aan toe. Doet me denken aan iemand die vooraan stond om te vieren dat Zandvoort niet door ging in 2020.
Kap eens met dit kinderachtige gezeik heletijd over wie er gelijk heeft :')
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 15:48:27 #16
4530 crew  Crazy Harry
pi_202351182
quote:
Op reddit kwam een tijdje geleden iemand voorbij die door ING gesommeerd was om te stoppen met z'n crypto-activiteiten. Maar die deed dan ook arbitrage in crypto waar hij die bankrekening voor gebruikte (waarom een normale bankrekening mag Joost weten)
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202351284
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
$PYR _O_
De PYR trein heb ik helaas gemist, die blijft maar doorgaan
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:56:34 #18
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202351289
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:43 schreef Leonos het volgende:

[..]
Ik heb ING en crypto, wat is je vraag?
Wil er wat geld op parkeren. Niet dat ze opeens geld in beslag nemen ofzo.
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:58:34 #19
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202351315
twitter
pi_202351335
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:56 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Wil er wat geld op parkeren. Niet dat ze opeens geld in beslag nemen ofzo.
raar, waarom zouden ze dat doen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 november 2021 @ 16:03:15 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202351365
quote:

[..]
Je quote de verkeerde :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202351415
quote:
Ik laat deze gaan, meer vanwege het principe om niet op ATH te kopen. Ik zit o.a. in NAKA en TOWER, die zijn nog klein
pi_202351417
quote:
Wat is je target?
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:11:38 #24
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202351457
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:08 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Wat is je target?
Heb ik niet.
pi_202351545
quote:

[..]
Gelijk in wat? Ik ben niet diegene die een topic openmaakt waarin staat "dit was de top, 2 jaar berenmarket". Ik ben het hier mee oneens, maar ik kan het mis hebben. Ik weet het niet zeker en zal nooit een topic maken met zo'n titel. Dus je kunt beter bij TS zijn
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:51:11 #26
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202352038
quote:
Je advies aannemen van een notoire scammer, google hem eens op :')
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:52:04 #27
157922 fathank
pi_202352050
quote:
Ik heb nog geen vragen gehad en zo'n 40k gecashed. Ook heb ik een wekelijkse overschrijving naar crypto.com (een rekening in Letland of Litouwen, haal die altijd door elkaar). Ook nog geen vragen over gehad.
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:57:05 #28
157922 fathank
pi_202352125
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:51 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Lol

Denk dat hij Dima z'n advies heeft overgenomen

Ere wie ere toekomt
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:58:41 #29
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202352149
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:52 schreef fathank het volgende:

[..]
Ik heb nog geen vragen gehad en zo'n 40k gecashed. Ook heb ik een wekelijkse overschrijving naar crypto.com (een rekening in Letland of Litouwen, haal die altijd door elkaar). Ook nog geen vragen over gehad.
Thx maat.
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:59:09 #30
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202352158
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:51 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Boeit mij dat nou. Zolang hij mijn bags maar shilled.
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:11:54 #31
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_202352350
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:59 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Boeit mij dat nou. Zolang hij mijn bags maar shilled.
Waar had je PYR voor het eerst gevonden? Of speelde je het spel al?
pi_202352396
Heeft hier iemand gehoord van de Boxing Boyz NFT's? Ik was op een beurs in de RAI waar ook een gedeelte gewijd was aan Blockchain. Die Boxing boyz hadden daar een stand met wat patsers en mooie vrouwen (denk modellen) en hadden voor de deur van de Rai een aantal peperdure auto's staan die van de eigenaar waren..

Het kwam bij mij een beetje onguur over allemaal.. Wat bereiken die hiermee? Pump en dump?

Ze hadden nog meer dure auto's dan dit:

Alpha kenny one
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:28:33 #33
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202352524
Heads up: Ik heb zojuist wat ADA verkocht en gerealloceerd aan Chainlink, verwacht meer groei potentieel hier.

Verwacht dit weekend dus maar een fixe groei op ADA.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 17:46:46 #34
4530 crew  Crazy Harry
pi_202352756
De discussie naar de voorpagina:
EU begint besprekingen voor crypto-regelgeving
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:53:55 #35
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202352838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:11 schreef Plots het volgende:

[..]
Waar had je PYR voor het eerst gevonden? Of speelde je het spel al?
Ik zat eerst in Vechain en en een jaar geleden begon VulcanForged te bouwen op Vechain. Het was een hobbyprojectje van Jamie (CEO) maar het groeide al snel uit tot een beest van een ecosysteem. Ik zag dat Jamie en zijn team veel resultaten boekten en toen ze iets meer dan een half jaar geleden hun eigen muntje lanceerden was ik all-in gegaan omdat ik zeer veel vertrouwen had in Jamie zijn visie en kunde. Daarnaast zag ik dat gaming tokens het toen ook al goed deden t.o.v. de markt en het feit dat Axie Infinity (P2E game) booming is/was tijdens covid in Azië gaf me nog meer vertrouwen dat met gametokens goed geld verdiend kon worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sureahcamidd op 26-11-2021 17:59:01 ]
pi_202353089
Dankzij godencoins SOUL en PYR sta ik maar 4% in de min vandaag
pi_202353706
twitter
pi_202354536
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:16 schreef falling_away het volgende:
Heeft hier iemand gehoord van de Boxing Boyz NFT's? Ik was op een beurs in de RAI waar ook een gedeelte gewijd was aan Blockchain. Die Boxing boyz hadden daar een stand met wat patsers en mooie vrouwen (denk modellen) en hadden voor de deur van de Rai een aantal peperdure auto's staan die van de eigenaar waren..

Het kwam bij mij een beetje onguur over allemaal.. Wat bereiken die hiermee? Pump en dump?

Ze hadden nog meer dure auto's dan dit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver wat zonde van die lambo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202356138
Denk dat PlanB nu wel echt viesmad is
pi_202356199
twitter
pi_202356347
Heeft @Nattekat $PYR vastgehouden ? Zo ja dan is hij slimmer dan ik dacht.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 november 2021 @ 20:31:10 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202356517
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:23 schreef Scorpie het volgende:
Heeft @:nattekat $PYR vastgehouden ? Zo ja dan is hij slimmer dan ik dacht.
Tuurlijk niet, dan was het keihard gekelderd. Dat gunde ik je niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 20:38:05 #43
4530 crew  Crazy Harry
pi_202356652
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
Dankzij godencoins SOUL en PYR sta ik maar 4% in de min vandaag
Dankzij verschillende van die reserve coin DAO's (zo noem ik ze maar om ze niet OlympusDAO-forks te noemen, het is toch een bepaalde nieuwe categorie) sta ik in de plus vandaag *O*
pi_202356992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:38 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Dankzij verschillende van die reserve coin DAO's (zo noem ik ze maar om ze niet OlympusDAO-forks te noemen, het is toch een bepaalde nieuwe categorie) sta ik in de plus vandaag *O*
Wat is daar het idee achter? Zag laatst ook al dat die coins werden gehyped.
  vrijdag 26 november 2021 @ 21:23:04 #45
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_202357526
Zo, black friday inkopen gedaan. BTC, ETH en ada

De zak begint weer blauw te worden van inhoud :9
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_202357988
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:38 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Defi 2.0 _O_
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202357993
$PYR _O_ godencoin
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 22:15:43 #48
18653 crew  D.
pi_202358352
Voor de ver-plassers, en voor alle anderen hier ook :P

BTC / Het grote waarzeggerstopic - editie 2021
pi_202359065
pi_202360527
Misschien moeten het we het opgeven, het kost al zoveel moeite om een normaal Bitcoingrafiek te laten weergeven
pi_202360532
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
Denk dat PlanB nu wel echt viesmad is
Planb waardeerde ik, totdat hij superwappie werd
pi_202361572
Trouwens, die nieuwe wetgeving over dat je geen rente mag krijgen over stablecoins, betekent dit ook geen rente over het uitlenen van stablecoins?
  Redactie Frontpage zaterdag 27 november 2021 @ 14:43:40 #53
4530 crew  Crazy Harry
pi_202365356
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:54 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Wat is daar het idee achter? Zag laatst ook al dat die coins werden gehyped.
Het idee is een coin genereren die gebacked wordt door waarde van andere coins, vaak stables, erin vast te leggen, dus een vaste bodem te creëren onder de coin.

Klima vind ik daarin de mooiste, daarin worden co2-rechten in vastgelegd. Haalt dus de CO2-rechten van de globale markt weg, waardoor die schaarser worden. De bodem wordt daarmee op twee manieren omhoog gebracht, door het schaarser worden van de rechten, en door de rechten als waarde in de token vast te leggen. Dus door daarin te investeren maak je niet alleen winst maar komt het ook het klimaat ten goede.
En nu zijn ze nog zo goedkoop dat je alle uitgestootte co2 in je leven wel kan kopen in co2-rechten en op die manier je eigen leven klimaatneutraal maken, en er nog winst op maken ook...
  zaterdag 27 november 2021 @ 15:10:14 #54
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_202365595
$MNG gekocht. Waarschijnlijk ga ik miljonair worden.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_202370788
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 09:06 schreef firefly3 het volgende:
Trouwens, die nieuwe wetgeving over dat je geen rente mag krijgen over stablecoins, betekent dit ook geen rente over het uitlenen van stablecoins?
Geen idee.
Maar genoeg waar je het wel krijgt.
En wat willen ze gaan doen als ik ergens neer zet waar ik het wel krijgt ?

EU is gewoon bang dat je gratis geld krijgt via renten die hun niet willen geven.

Stabelcoina verdienen geld met omzetten van coins naar stabelcoina en terug .
De mensen die stabel coins vast houden zorgen juist voor stabiele munt waarde.
Mogen van mij best beloont worden.

Niet dat het wat voor mij gaat uitmaken.
Heb schijt aan onze overheid of de EU namelijk.
Ga ik er toch buiten wonen ?
Pak wel een bank ergens anders .
Misschien wel bij de Bahama's .
Wie weet zie Rutte en co daar nog eens.
  zaterdag 27 november 2021 @ 22:16:04 #56
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_202371312
Zou wel fijn zijn als er een EUR stable coin zou komen. Kan je lekker makkelijk rente trekken terwijl dat nu in een andere valuta moet.
pi_202372180
Over 5 jaar staan we gewoon met z'n allen ingeschreven in Bitcoin City in Venezuela.
pi_202372399
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:48 schreef MaximumRush het volgende:
Over 5 jaar staan we gewoon met z'n allen ingeschreven in Bitcoin City in Venezuela.
Tja als de bank daar betrouwbare was en het land ook.
Dan had ik zo een rekening geopend.
pi_202372822
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Tja als de bank daar betrouwbare was en het land ook.
Dan had ik zo een rekening geopend.
Waarvoor heb je een bank nodig in Bitcoin City?
pi_202373213
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:17 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Waarvoor heb je een bank nodig in Bitcoin City?
Omdat nu en misschien niet meer in de toekomst , een bank nodig heb voor je salaris of uitkering.
pi_202373735
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:42 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Omdat nu en misschien niet meer in de toekomst , een bank nodig heb voor je salaris of uitkering.
Ik krijg beide niet.
pi_202373817
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:16 schreef hmmmz het volgende:
Zou wel fijn zijn als er een EUR stable coin zou komen. Kan je lekker makkelijk rente trekken terwijl dat nu in een andere valuta moet.
Je kunt EURN staken op waves.exchange
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202374954
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Geen idee.
Maar genoeg waar je het wel krijgt.
En wat willen ze gaan doen als ik ergens neer zet waar ik het wel krijgt ?

EU is gewoon bang dat je gratis geld krijgt via renten die hun niet willen geven.

Stabelcoina verdienen geld met omzetten van coins naar stabelcoina en terug .
De mensen die stabel coins vast houden zorgen juist voor stabiele munt waarde.
Mogen van mij best beloont worden.

Niet dat het wat voor mij gaat uitmaken.
Heb schijt aan onze overheid of de EU namelijk.
Ga ik er toch buiten wonen ?
Pak wel een bank ergens anders .
Misschien wel bij de Bahama's .
Wie weet zie Rutte en co daar nog eens.
Haha je hebt gelijk.
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 10:20:22 #64
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202375397
Eindetijdperk bullrun.

Tot over 4 jaar allen :W
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202375793
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 10:20 schreef onlogisch het volgende:
Eindetijdperk bullrun.

Je doet je naam eer aan.
pi_202375877
Als het einde bullrun zou zijn hadden al die vermogensbeheerders en andere whales het verkeerd en hapten de retailers niet :D
  zondag 28 november 2021 @ 11:55:38 #67
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_202376132
Waar kopen jullie je altcoins? Ik nu bij Bitvavo, maar hun aanbod is wel erg beperkt.
pi_202376144
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 10:20 schreef onlogisch het volgende:
Eindetijdperk bullrun.

Waag het dan ook niet hier nog één keer een voet over de drempel te zetten vlegel!!!
U MAD?
  zondag 28 november 2021 @ 12:12:19 #69
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202376304
quote:
I went to a wedding a couple of weeks ago, and there was this guy there that has been a stock trader for a number of years. He hears I am into crypto, so he tells me he just started getting into it as well. He asked what would I recommend. I told him "Vulcan Forged PYR". He looked at me with a glint in his eye like a man that has great wisdom, and he leaned over and whispered "DOGE and SHIB..... go have a look at those two". He gave me a little smile of parting this wisdom onto me and then walked away.
Firefly?
pi_202378558
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 11:55 schreef Coelho het volgende:
Waar kopen jullie je altcoins? Ik nu bij Bitvavo, maar hun aanbod is wel erg beperkt.
Binance en coinbase / pro en bitvavo.

Wil alleen zaken doen met bedrijven die betrouwbaar zijn.
Zoals coinbase en bitvavo zijn de enigste die namelijk een bankgarantie hebben als ze omvallen.
Coinbase via Amerika en bitvavo via Nederland .

Binance is een grijs gebied maar ik verwacht daar geen problemen mee.
pi_202379539
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 15:18 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Zoals coinbase en bitvavo zijn de enigste die namelijk een bankgarantie hebben als ze omvallen.

Bron van bankgarantie bij Bitvavo?
  zondag 28 november 2021 @ 18:01:08 #72
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202380541
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:28 schreef Kaizen_ het volgende:
Heads up: Ik heb zojuist wat ADA verkocht en gerealloceerd aan Chainlink, verwacht meer groei potentieel hier.

Verwacht dit weekend dus maar een fixe groei op ADA.
Heb LINK al een half jaar en sta nog steeds -30%, meest waardeloze aankoop ever :r
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
pi_202380955
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 16:36 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Bron van bankgarantie bij Bitvavo?
Wat is Bitvavo?
Bitvavo is een Nederlandse aanbieder op het gebied van cryptovaluta. In het register van de Nederlandse toezichthouder, De Nederlandse Bank (DNB), is Bitvavo geregistreerd als aanbieder van cryptodiensten en bewaarportemonnees, ook wel een crypto-wallet genoemd. Dit houdt in dat je als Nederlandse consument je cryptomunten koopt en veilig kan bewaren bij een cryptobeurs die onder toezicht staat van De Nederlandse Bank.

https://www.yieldt.com/bitvavo-review/

https://www.dnb.nl/openba(...)se-depositogarantie/
pi_202381061
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:07 schreef amp25 het volgende:
Die Req gewoon 290% plus
Godverdomme

Heb dat ding verkocht toen die 3 jaar lang op een 0-punt zat
  zondag 28 november 2021 @ 18:50:50 #75
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_202381184
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 18:32 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Wat is Bitvavo?
Bitvavo is een Nederlandse aanbieder op het gebied van cryptovaluta. In het register van de Nederlandse toezichthouder, De Nederlandse Bank (DNB), is Bitvavo geregistreerd als aanbieder van cryptodiensten en bewaarportemonnees, ook wel een crypto-wallet genoemd. Dit houdt in dat je als Nederlandse consument je cryptomunten koopt en veilig kan bewaren bij een cryptobeurs die onder toezicht staat van De Nederlandse Bank.

https://www.yieldt.com/bitvavo-review/

Bitvavo staat niet in dat register.
pi_202382864
quote:
13s.gif Op zondag 28 november 2021 18:01 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Heb LINK al een half jaar en sta nog steeds -30%, meest waardeloze aankoop ever :r
Zag ik ook niet is in zitten.
Maar helaas soms moet je gewoon 1 jaar wachten voor dat er wat gebeurt.

Fort kan ik je aanraden .
Daar heb ik aardige al wat aan verdient.
  zondag 28 november 2021 @ 20:52:03 #78
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_202383105
quote:
Dank. Wanneer ik Bitvavo intyp komt er niks uit het register. :?

edit: het algemene register van De Nederlandse Bank waar Bitvavo instaat lijkt iets anders te zijn dan het depositogarantiestelselregister waar Bitvavo niet in staat.
  zondag 28 november 2021 @ 21:31:39 #79
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202383982
twitter

JaapGOD
pi_202384183
Okee okee, ben ingestapt op PYR. CHOOCHOO MADAFAKKASSS.
  zondag 28 november 2021 @ 22:02:27 #81
157922 fathank
pi_202384460
Nu nattekat zodat iedereen hier nog ff een inkoop momentje krijgt _O-
pi_202384489
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef hmmmz het volgende:

[..]
Dank. Wanneer ik Bitvavo intyp komt er niks uit het register. :?

edit: het algemene register van De Nederlandse Bank waar Bitvavo instaat lijkt iets anders te zijn dan het depositogarantiestelselregister waar Bitvavo niet in staat.
Logies ook .
Het is geen bank.
Maar valt onder toezicht DNB .
Dus DNB is eindverantwoordelijk voor bitvavo.
Dus er zijn regels .

https://cryptoprijzen.com/brokers/bitvavo-review/
  zondag 28 november 2021 @ 22:07:06 #83
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_202384546
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:03 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Logies ook .
Het is geen bank.
Maar valt onder toezicht DNB .
Dus DNB is eindverantwoordelijk voor bitvavo.
Dus er zijn regels .

https://cryptoprijzen.com/brokers/bitvavo-review/
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 15:18 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Hier zeg je nog dat ze een bankgarantie hebben. Dat is dus niet zo.
  Redactie Frontpage zondag 28 november 2021 @ 22:16:16 #84
4530 crew  Crazy Harry
pi_202384712
quote:
Al eens in Den Haag geweest?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_Pyr_(schoolgebouw)

Simulatie bevestigd
pi_202384945
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:07 schreef hmmmz het volgende:

[..]
[..]
Hier zeg je nog dat ze een bankgarantie hebben. Dat is dus niet zo.
https://ikbenfinancieelvrij.nl/bitvavo-review/

Ze zijn verzekert er voor.
Net als banken die verzekert zijn er voor , verplicht bij wet.
Dus ja je geld staat veilig bij bitvavo ook zijn hun dus niet verplicht bij wet hebben ze wel een verzekering afgesloten.

Alleen banken vallen onder de overheid.
Mog een bank omvallen dan staat de overheid garant voor je verlies via DNB.
Alleen Nederlandse banken.

Misschien verkeer gezegt over bankgarantie omdat ze geen bank zijn.
Maar wel verzekert er tegen .

Voor mij persoonlijk voldoen om juist bij hun te gaan handelen.
  zondag 28 november 2021 @ 22:52:05 #86
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202385217
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:43 schreef MaximumRush het volgende:
Okee okee, ben ingestapt op PYR. CHOOCHOO MADAFAKKASSS.
Oh vandaar de pump
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2021 22:02 schreef fathank het volgende:
Nu nattekat zodat iedereen hier nog ff een inkoop momentje krijgt _O-
:')
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:16 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Al eens in Den Haag geweest?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_Pyr_(schoolgebouw)

Simulatie bevestigd
lol
  zondag 28 november 2021 @ 22:56:54 #87
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202385270
twitter

Wat een visie heeft deze baas.
pi_202385353
twitter
  zondag 28 november 2021 @ 23:03:49 #89
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_202385364
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 23:03 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Waanzin
pi_202385369
Alles word weer groen(er), blij dat ik geen papierenhanden heb...hodl
pi_202385558

Bullish

Ik ga Wonderman Nation spelen wanneer het uitkomt binnenkort, lijkt de meeste hype rond te zijn (wordt gemarket als het Axie Infinity van Phantasma)
pi_202385612
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2021 23:17 schreef FundsAreSafu het volgende:

Bullish

Ik ga Wonderman Nation spelen wanneer het uitkomt binnenkort, lijkt de meeste hype rond te zijn (wordt gemarket als het Axie Infinity van Phantasma)
SOUL is alweer aan het pumpen.
pi_202385628
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 23:22 schreef Gehrman het volgende:

[..]
SOUL is alweer aan het pumpen.
pi_202385798
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2021 22:52 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Oh vandaar de pump
[..]
[..]
lol
Klein ingestapt, 275 stuks maar helaas.
  zondag 28 november 2021 @ 23:51:42 #95
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_202385889
Volgens mij heb ik de eerste RFI/Safemoon van NFT's gevonden. Je krijgt hier reflecties van de tokens en van de interactieve NFT's die worden verkocht.
pi_202386012
Die Lunar (LNR) gaat ook lekker, iemand hier had hem aangeraden en ik zit al op 7x mijn inzet. :o
  maandag 29 november 2021 @ 02:14:18 #97
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_202386288
MNG _O_
pi_202386795
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2021 12:12 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Firefly?
Hehe
pi_202394792
Bear market voorbij _O_
pi_202395025
Morgen laatste dag van november dus 98k
pi_202395209
$PYR _O_ bijna op ATH _O_
pi_202395342
GREON GREON
  maandag 29 november 2021 @ 19:26:39 #103
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202395559
SELL SELLL
  FOK!fotograaf maandag 29 november 2021 @ 19:38:37 #104
364681 over_hedge
pi_202395693
wtf is er aan de hand?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202396100
@onlogisch heeft dit weekend alles verkocht
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202397081
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 19:38 schreef over_hedge het volgende:
wtf is er aan de hand?
  maandag 29 november 2021 @ 21:00:23 #107
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202397496
Op meerdere plekken werd een december 'bull run' voorspeld, maar er werd ook begin november gesteld dat die al gestart was. Sindsdien is het echter vooral gestaag naar beneden gegaan. Of hoort dat juist bij dat patroon?
  FOK!fotograaf maandag 29 november 2021 @ 21:04:12 #108
364681 over_hedge
pi_202397605
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 20:42 schreef Gehrman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 21:13:28 #109
18653 crew  D.
pi_202397844
quote:
Het wil niet echt hè
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 21:18:20 #111
18653 crew  D.
pi_202397905
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 21:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Het wil niet echt hè
Valt wat tegen.

Vaak veel geschreeuw hier, maar als puntje bij paaltje komt durft men het kennelijk niet vast te leggen :N
pi_202397949
quote:
Stop de persen, oneerlijk voordeel met de kennis van deze pump!!!
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 21:22:07 #113
18653 crew  D.
pi_202397980
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 21:20 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Stop de persen, oneerlijk voordeel met de kennis van deze pump!!!
Ach, hij zat er aan te komen, dus je had 'm in kunnen calculeren ;)
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 21:26:46 #114
18653 crew  D.
pi_202398064
Maar, als je de behoefte voelt mag je je voorspelling nog aanpassen hoor :Y

Ow, ik zei net nog 27 uur, maar heb tot en MET 1 december gezegd in het topic, dus nog 51 uur :Y
pi_202401555
Zal plan-b's floormodel nog kloppen en zal bitcoin vandaag nog 98K raken ? ;)
  dinsdag 30 november 2021 @ 09:40:53 #116
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_202401743
Iedereen weer terug in SHIB? De downtrend is doorbroken, vandaag krijgt het een notering op Kraken en ATH is weer in play.
  FOK!fotograaf dinsdag 30 november 2021 @ 10:07:05 #117
364681 over_hedge
pi_202402086
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 21:26 schreef D. het volgende:
Maar, als je de behoefte voelt mag je je voorspelling nog aanpassen hoor :Y

Ow, ik zei net nog 27 uur, maar heb tot en MET 1 december gezegd in het topic, dus nog 51 uur :Y
Nou ik heb wat ingevuld. Zit 0 redenatie achter want ik heb geen idee :P
oke niemand heeft enig idee. Maar ik doe ook niet net alsof ik dat wel heb
  dinsdag 30 november 2021 @ 10:10:00 #118
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202402128
PYR is echt decoupled van BTC denk ik.
pi_202402156
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2021 10:10 schreef Sureahcamidd het volgende:
PYR is echt decoupled van BTC denk ik.
Yep.

BULLISH
pi_202402265
Via welke exchange kopen jullie PYR? Als ik hem via Ethereum moet kopen betaal ik een hoge fee.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 10:24:05 #121
18653 crew  D.
pi_202402331
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 10:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nou ik heb wat ingevuld. Zit 0 redenatie achter want ik heb geen idee :P
oke niemand heeft enig idee. Maar ik doe ook niet net alsof ik dat wel heb
Doe je nog een gooi naar de overige 3? Als er toch geen redenatie achter zit is dat zo gedaan toch? ;)
pi_202402577
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 10:19 schreef Mintymintyy het volgende:
Via welke exchange kopen jullie PYR? Als ik hem via Ethereum moet kopen betaal ik een hoge fee.
Binance
Kucoin
pi_202402934
Kan iemand verklaren waarom SOUL met dezelfde market cap op CMC #183 is en op CG #246? Zit er zoveel verschil tussen die sites?
pi_202402992
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
Kan iemand verklaren waarom SOUL met dezelfde market cap op CMC #183 is en op CG #246? Zit er zoveel verschil tussen die sites?
Volgens mij heeft Coingecko veel meer coins gelist staan dan CMC.
  dinsdag 30 november 2021 @ 11:22:07 #125
157922 fathank
pi_202403040
CMC is van binance en derhalve een corrupte boevenbende
  Redactie Frontpage dinsdag 30 november 2021 @ 11:29:27 #126
4530 crew  Crazy Harry
pi_202403122
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 09:40 schreef Coelho het volgende:
Iedereen weer terug in SHIB? De downtrend is doorbroken, vandaag krijgt het een notering op Kraken en ATH is weer in play.
Nooit uitgestapt
pi_202403265
In de tussentijd blijft Truebit maar gaan.

Thanks @Nattekat !
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 november 2021 @ 11:41:55 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202403273
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:41 schreef MaximumRush het volgende:
In de tussentijd blijft Truebit maar gaan.

Thanks @:Nattekat !
Np!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 november 2021 @ 11:44:09 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202403301
Overigens is de huidige stijging aan ETH te danken, niet aan Truebit zelf. TRU/ETH is al een paar dagen redelijk onveranderd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202403740
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
SOUL gaat lekker :7
pi_202403812
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:15 schreef Gehrman het volgende:

[..]
SOUL gaat lekker :7
En KCAL nog lekkerder!
pi_202404204
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:21 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
En KCAL nog lekkerder!
Van het weekend nog een bag gekocht om te farmen.
pi_202404290
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:49 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Van het weekend nog een bag gekocht om te farmen.
Money move. Zit nog veel rek in als je het vergelijkt met Smooth Love Potion van Axie Infinity of Gas van NEO

Zou wat zijn als ik mezelf een basisinkomen kan betalen van SOUL staking _O_
pi_202405036
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Overigens is de huidige stijging aan ETH te danken, niet aan Truebit zelf. TRU/ETH is al een paar dagen redelijk onveranderd.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 november 2021 @ 14:01:43 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202405047
quote:
Ik kan ook twee horizontale lijntjes trekken die nog ietwat logisch zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202405083
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik kan ook twee horizontale lijntjes trekken die nog ietwat logisch zijn.
Dit is een analyse van 1 van de top-analisten op Twitter :+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 november 2021 @ 14:05:34 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202405093
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Mijn analyse zegt niet verkopen in de allereerste piek.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202405138
Goede feestdagen iedereen!

pi_202405207
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Goede feestdagen iedereen!

[ afbeelding ]
Nice :D
pi_202406571
https://medium.com/truebi(...)n-s-p-a-cce741ed239c

Voor liefhebbers van taaie nerdshit, real life supply chain toepassing van Truebit _O_
pi_202406707
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
"Het hep op Twitter gestaan"
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:11:55 #142
157922 fathank
pi_202406794
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:55 schreef FundsAreSafu het volgende:

Voor liefhebbers van taaie nerdshit, real life supply chain toepassing van Truebit _O_
Alles wat ze ooit hopen te kunnen doet Vechain beter _O_
pi_202406997
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:55 schreef FundsAreSafu het volgende:

Er zijn inmiddels ook al L2 scaling solutions die dure operaties offchain kunnen doen om gas fees te besparen. Bijvoorbeeld Boba heeft support voor het draaien van algoritmes in AWS.

Sowieso denk ik dat de L2 scaling solutions een van de grote narratives gaan worden binnenkort nu dat er een aantal grote projecten hun mainnet beginnen uit te rollen (StarkNet). Al die L1 chains hebben dan in de toekomst nog maar weinig toegevoegde waarde.

Hier een mooi overzicht: https://l2beat.com
  Redactie Frontpage dinsdag 30 november 2021 @ 18:22:24 #144
4530 crew  Crazy Harry
pi_202408286
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:29 schreef Gehrman het volgende:
Al die L1 chains hebben dan in de toekomst nog maar weinig toegevoegde waarde.
:?
pi_202413727

Wanneer gaat FOK! dit tokenizen? Beter presterende stonks dan bitcoin
pi_202415825
Truebit goden
pi_202416254
$PYR _O_

Godencoin _O_
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 10:32:47 #148
18653 crew  D.
pi_202416414
Weinig mensen die het aandurven...

Nog een paar uur de tijd :Y

BTC / Het grote waarzeggerstopic - editie 2021
  woensdag 1 december 2021 @ 15:26:53 #149
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202420027
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:19 schreef Scorpie het volgende:
$PYR _O_

Godencoin _O_
Mag wel effe in elkaar dippen, zoek een goed instapmoment
  woensdag 1 december 2021 @ 18:35:17 #150
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202423083
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:11 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Nou ja, hij zit nu nog goed tegen de all-time high.. Wat je vaak bij dit soort boosts zie is dat de waarde eerst nog harder daalt naar bijvoorbeeld USD 15, om vervolgens de tweede piek in te zetten.

Maargoed, mijn kristallen bol moet weer eens in de oplader, dus zeker weet ik het niet. :7
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2021 15:26 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Mag wel effe in elkaar dippen, zoek een goed instapmoment
Don't be that guy.
pi_202423767
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2021 18:35 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
[..]
Don't be that guy.
Hij had op 200% winst gestaan als hij mijn wijze advies had gevolgd, NGMI
pi_202428952
Wordt het ooit nog wat met Cardano? ;(
  donderdag 2 december 2021 @ 07:47:02 #153
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202429089
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2021 18:35 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
[..]
Don't be that guy.
Even teruggezocht, dat ging over PYR. :D
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 2 december 2021 @ 07:49:18 #154
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202429102
Om die reden ga ik op korte termijn ook in LUNA zitten. Heb hoge verwachtingen voor deze. :)

[ Bericht 37% gewijzigd door Kaizen_ op 02-12-2021 08:09:16 ]
pi_202430040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 07:13 schreef PicoMMP het volgende:
Wordt het ooit nog wat met Cardano? ;(
In een jaar van $0.18 naar $1.55 (oftewel x7) is niet genoeg?
pi_202430182
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:35 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
In een jaar van $0.18 naar $1.55 (oftewel x7) is niet genoeg?
Zeker niet:

All-Time High $49.24 -14.7%
Dec 01, 2021 (1 day)
All-Time Low $1.16 3513.1%
Jun 22, 2021 (5 months)
pi_202430219
quote:
7s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zeker niet:

All-Time High $49.24 -14.7%
Dec 01, 2021 (1 day)
All-Time Low $1.16 3513.1%
Jun 22, 2021 (5 months)
Weet je zeker dat je naar Cardano kijkt..?
pi_202432413
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:52 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Weet je zeker dat je naar Cardano kijkt..?
Nee, dit is $PYR. Waarom zou je voor CARDANOHAHAHA gaan als je ook voor $PYR kunt gaan _O_
pi_202433162
Voor de mensen die net in crypto stappen en verward worden dat bitcoin zogenaamd zoveel winstgevend is:

Lark Davis
@TheCryptoLark
In case you are new around here, #altcoins are how you make the gains. #bitcoin is how you keep them!

https://twitter.com/TheCryptoLark/status/1466349861335228417
pi_202433335
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nee, dit is $PYR. Waarom zou je voor CARDANOHAHAHA gaan als je ook voor $PYR kunt gaan _O_
BIFI kerel. Dát is het nieuwe goud
  donderdag 2 december 2021 @ 13:34:42 #161
62913 Blik
The one and Only!
pi_202433696
Staat PYR op bijna 50 dollar… wow. Dima is dikke vette multimiljonair dan
pi_202434730
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 13:34 schreef Blik het volgende:
Staat PYR op bijna 50 dollar… wow. Dima is dikke vette multimiljonair dan
Daarom zie je m hier niet veel nu, hij heeft existentiële crisis.
What Would Goku Do
pi_202435753
Doen jullie Hi Dollar?
pi_202436061
RMRK is ook een prima coin. +10% vandaag tussen al het rood.
  donderdag 2 december 2021 @ 16:59:08 #165
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202436570
Waarom horen we nooit echt iets over TRON?
  donderdag 2 december 2021 @ 17:35:01 #166
131603 Afwazig
Serious business
pi_202437016
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:59 schreef Kaizen_ het volgende:
Waarom horen we nooit echt iets over TRON?
Omdat het een scam is.
  donderdag 2 december 2021 @ 17:44:50 #167
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202437164
Toc
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 17:35 schreef Afwazig het volgende:

[..]
Omdat het een scam is.
Ik hoor dat de eigenaar wat dubieus is inderdaad, de foundation van vertrouwen is er niet echt. Maar toch lijkt er een enorm draagvlak voor te zijn, wat ik dan weer niet snap.
pi_202437375
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 17:44 schreef Kaizen_ het volgende:
Toc
[..]
Ik hoor dat de eigenaar wat dubieus is inderdaad, de foundation van vertrouwen is er niet echt. Maar toch lijkt er een enorm draagvlak voor te zijn, wat ik dan weer niet snap.
Allemaal gekocht
  donderdag 2 december 2021 @ 18:09:49 #169
131603 Afwazig
Serious business
pi_202437517
quote:
Toc
[..]
Justin Sun ietwat dubieus :D.

You must be new here. Welkom :)
pi_202437743
quote:
Toc
[..]
Sun is knettergek, soort Musk in het kwadraat. Vermakelijk om vanaf de zijlijn te volgen, maar investeren in zijn projecten bedank ik vriendelijk voor

Maarja sommigen zijn heel gevoelig voor zulke mensen, net als met die engnek van Hex _O-
pi_202438467
Wie heeft trouwens dit topic geopend en staat nu opeens op anoniem?
pi_202438671
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:03 schreef MaximumRush het volgende:
Wie heeft trouwens dit topic geopend en staat nu opeens op anoniem?
@Piva denk ik.
pi_202439381
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:14 schreef Gehrman het volgende:

[..]
@:Piva denk ik.
Zo te zien wel ja. Je hebt hem verjaagd @firefly3
pi_202440105
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:14 schreef Gehrman het volgende:

[..]
@:Piva denk ik.
;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202440814
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:50 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Zo te zien wel ja. Je hebt hem verjaagd @:firefly3
Hij zal wel boos geweest zijn op me omdat altcoins hogere gains hebben dan bitcoin.
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 21:08:52 #176
18653 crew  D.
pi_202440870
@aviP
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 21:09:04 #177
18653 crew  D.
pi_202440881
Nee, nog niet geregistreerd :P
pi_202441209
Nieuwe ATH voor Copiosa, vorige was nog uit mei _O_
pi_202443222
Defikingdoms gaat crosschain naar avalanche _O_ beste blockchain game _O_
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202445532
quote:
Is dit nog de moeite om helemaal te kijken of is dit een typische Saylor rant waarna die Tucker niks anders kan doen dan knikken? :P
pi_202445982
twitter

NGMI
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 december 2021 @ 10:23:35 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202446108
Truebit begint wel een beetje pijn te doen hoor :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:18:23 #184
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202446728
quote:
holyshit wat fucking goed

heb een uurtje gekeken kijk straks de rest
pi_202447096
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Truebit begint wel een beetje pijn te doen hoor :{
Mijn Truebit is groen _O_
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:13:31 #186
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_202450117
@Piva, kom terug man.
pi_202451978
:X
pi_202452592
Bitcoin flink naar beneden, Euro nu meer waardevast.
pi_202453512
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 09:26 schreef dimmak het volgende:

[..]
Is dit nog de moeite om helemaal te kijken of is dit een typische Saylor rant waarna die Tucker niks anders kan doen dan knikken? :P
Tucker zegt drie woorden in 1,5 uur
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 3 december 2021 @ 19:00:14 #190
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202453654
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 18:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Tucker zegt drie woorden in 1,5 uur
_O-
  vrijdag 3 december 2021 @ 21:20:49 #191
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202456405

Briljant gemaakt
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_202456482
Tijd om $ROPE te kopen
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 21:27:54 #193
42184 crew  DaMart
pi_202456508
Ah, een weekenddipje waardoor mijn buy order voor BTC is vervuld *O*.
pi_202456924
Daarom is Piva weg, hij wist dat het piramidespel voorbij is!
pi_202460246
Crashhhhhhh uitverkoop
pi_202460268
-15%
pi_202460274
-20%
pi_202460291
$42.587,8 voorlopig dieptepunt
pi_202460296
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:27 schreef DaMart het volgende:
Ah, een weekenddipje waardoor mijn buy order voor BTC is vervuld *O*.
Iets te vroeg ;)
pi_202460324
Maar even wat bijgekocht hier om verliezen wat te compenseren..
pi_202460340
Bear market ;(
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 07:12:54 #202
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202460345
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 06:31 schreef Houtenbeen het volgende:
$42.587,8 voorlopig dieptepunt
Zakt weer naar 10k. 4 jaar bearmarket. 8-)
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 07:13:36 #203
42184 crew  DaMart
pi_202460348
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 06:33 schreef Fargo het volgende:

[..]
Iets te vroeg ;)
Order stond er al een tijdje. Had deze dip ook niet verwacht eigenlijk. Maar wel fijn voor het vervolg van de bullrun om wat meer BTC te hebben ;).
pi_202460352
China heeft Bitcoin zojuist gebanned, daardoor deze crash. Volledig begrijpelijk en terecht.
pi_202460381
twitter
pi_202460409
Dit is een ouderwetse crash. En dat in de maanden dat we naar 100k zouden gaan
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202460416
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 07:15 schreef ThijsTH het volgende:
China heeft Bitcoin zojuist gebanned, daardoor deze crash. Volledig begrijpelijk en terecht.
Hoe bedoel je “zojuist”? Dat is al heel lang een feit.

Met crypto mining verbannen het meest recente.
Maar die zijn grotendeels al verhuisd naar Amerika.
pi_202460425
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 06:15 schreef amp25 het volgende:
Crashhhhhhh uitverkoop
Crash, nee, een of twee verdachte grote verkoop orders.

Dit is gewoon wat we al tientallen jaren zagen gebeuren op de comex.

Puur markt manipulatie.
Altijd in de uurtjes wanneer traders het minst actief zijn, men word wakker en schrikt dan, als ze geen bots gebruiken.
pi_202460464
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 07:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Hoe bedoel je “zojuist”? Dat is al heel lang een feit.

Met crypto mining verbannen het meest recente.
Maar die zijn grotendeels al verhuisd naar Amerika.
C-Y-N-I-S-M-E
pi_202460476
quote:
  zaterdag 4 december 2021 @ 08:11:38 #211
62913 Blik
The one and Only!
pi_202460490
Maar, nog specifieke FUD wat deze crash veroorzaakt?
pi_202460603
<200 sats

@onlogisch
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 08:43:36 #213
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202460655
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:11 schreef Blik het volgende:
Maar, nog specifieke FUD wat deze crash veroorzaakt?
De aangekondige powerblackout van Schwab. Zonder stroom heb je niet zoveel aan btc hé.
4045
onlogisch
  zaterdag 4 december 2021 @ 08:46:34 #214
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202460671
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 07:48 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is een ouderwetse crash. En dat in de maanden dat we naar 100k zouden gaan
Zijn we er weer ingetuind he
pi_202460691
Waarom zakt alles? Slecht nieuws wat ik nog niet weet? :')
pi_202460733
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:49 schreef Mintymintyy het volgende:
Chris Woerts heeft tijdens safari ritje een scheet gelaten
  zaterdag 4 december 2021 @ 09:08:23 #217
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_202460795
quote:
Het zakt omdat andere mensen denken dat het nog verder gaat zakken, dus verkopen ze :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_202460858
Hele rare crash. Benieuwd hoe dit verder uit speelt. Moet zich denk ik vrij snel herstellen en anders tot over 3 jaar :P

Toch maar even bij kopen, want ik blijf nog even stierig.
pi_202460878
Rusland/Oekraïne, Omicron, Turkije.
pi_202460888
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 07:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Zakt weer naar 10k. 4 jaar bearmarket. 8-)
8 jaar bear market super cycle :D
  zaterdag 4 december 2021 @ 09:43:58 #221
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_202461008
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:23 schreef michiel_merk het volgende:
NeE bItCoIn Is gEeN rEguLaR aSsEt En ReAgEeRt NiEt Op eXteRnE mArKtFaCtOrEn.
pi_202461041
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dit is geil
pi_202461060
quote:
Mensen hebben geld nodig voor pakjesavond :+
pi_202461071
Jongons wat gebeurt er.
What Would Goku Do
  zaterdag 4 december 2021 @ 10:16:23 #225
19297 stinkie
pi_202461302
Ha eindelijk ging het weer zoals het hoort.
ETH gekocht op $3900, verkocht op 4500 en ik zit klaar voor de dip
pi_202461323
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Mensen hebben geld nodig voor pakjesavond :+
Niet eens zo hele gekke gedachte nu het “gewone volk”afgelopen jaren ook steeds meer instapt en het geld wellicht nodig hebben voor black friday, thanksgiving, kerst etc.

Ik heb zelf voor de kerst maand wat winst erruit gehaald om inkopen te doen.
  zaterdag 4 december 2021 @ 10:21:40 #227
19297 stinkie
pi_202461343
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:19 schreef Mintymintyy het volgende:

[..]
Niet eens zo hele gekke gedachte nu het “gewone volk”afgelopen jaren ook steeds meer instapt en het geld wellicht nodig hebben voor black friday, thanksgiving, kerst etc.

Dan zit er een hoop stom geld in. En hoeveel heb je nodig vooor december? 1000 piek? Denk niet dat dat -15% veroorzaakt
pi_202461363
quote:
Alweer. Hoe vaak heeft dat maffe land al bitcoin geband.
pi_202461367
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
1 bitcoin = 1 bitcoin zeggen ze toch altijd
  zaterdag 4 december 2021 @ 10:24:33 #230
19297 stinkie
pi_202461372
Mmmmm, elke dip op precies 6.29u?
pi_202461374
quote:

[..]

Dat is waar :)
pi_202461379
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:21 schreef stinkie het volgende:

[..]
Dan zit er een hoop stom geld in. En hoeveel heb je nodig vooor december? 1000 piek? Denk niet dat dat -15% veroorzaakt
liquidaties op de spotmarkt op longs. Die zijn weer gigantisch. Daar ligt de grootse oorzaak van deze dalingen.
pi_202461381
quote:

[..]
Misschien combinatie van alles
pi_202461386
quote:

[..]
Heb inderdaad 1000 euro eruit gehaald.
pi_202461388
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:25 schreef Cherni het volgende:

[..]
liquidaties op de spotmarkt op longs. Die zijn weer gigantisch. Daar ligt de grootse oorzaak van deze dalingen.
Zelfs buiten het forum wordt Piva geraakt door zijn longs
pi_202461399
Ik zou nooit meedoen aan hefboomcasino
pi_202461440
Mmm wat nu bij te kopen?
  zaterdag 4 december 2021 @ 10:34:20 #238
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_202461446
We zijn gewoon allemaal doomed!!!!
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_202461456
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:28 schreef firefly3 het volgende:
Ik zou nooit meedoen aan hefboomcasino
Ik ook totaal niet. Hebzucht is nooit een goed teken. Ik zit al heel wat jaren in bitcoin en DCA werkt vooralsnog het beste wat mij betreft en wat achter de hand hebben bij dips. Je pakt zo nu en dan je winst en die winst gebruik ik voor de dips.
pi_202461477
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_202461552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:35 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik ook totaal niet. Hebzucht is nooit een goed teken. Ik zit al heel wat jaren in bitcoin en DCA werkt vooralsnog het beste wat mij betreft en wat achter de hand hebben bij dips. Je pakt zo nu en dan je winst en die winst gebruik ik voor de dips.
Jaa precies, dit is ook mijn tactiek.
pi_202461577
quote:
Zijn stock 2 flow model is ook kapoet als btc dit jaar niet de 100K haalt. Of hij gaat dit een black swan event noemen :')

Black swan 2 flow model?
pi_202461618
Ik heb ook mijn model. Mijn extended-sideway-flow model: Bitcoin blijft in de range van 5K tot 100.000.000K gemiddeld de komende 12 jaar.

Thank me afterwards. Als hij erbuiten piekt of eronder duikt zijn het tijdelijk zwarte zwanen.

En hij is extended plus xf, gekoppeld aan goudmijnen en bloeddiamanten.
  zaterdag 4 december 2021 @ 11:06:59 #244
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_202461699
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Misschien combinatie van alles
Gewoon de whales die weer winst pakken en flink uitcashen en het paniekerige voetvolk wat volgt als kettingreactie.

Mensen die denken dat dit komt omdat mensen geld nodig hebben voor pakjesavond en kerst kunnen beter maar gewoon gaan sparen :')
pi_202461809
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:06 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Gewoon de whales die weer winst pakken en flink uitcashen en het paniekerige voetvolk wat volgt als kettingreactie.

Mensen die denken dat dit komt omdat mensen geld nodig hebben voor pakjesavond en kerst kunnen beter maar gewoon gaan sparen :')
Alsof whales niet aan pakjesavond doen :(
pi_202461820
Nou, wie heeft deze leuke dip overleefd.

Zolang we boven 43k blijven zijn we nog goed in de macro. Ff consolidaten vind ik ook prima.
pi_202461823
quote:

[..]

Ja hoor, dat zal het zijn.

RSI funding reset _O_ let’s go
pi_202461883
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja hoor, dat zal het zijn.

RSI funding reset _O_ let’s go
80 jarige Bearmarket :D
  zaterdag 4 december 2021 @ 11:29:20 #249
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_202461967
Dit kan lager jongens.
pi_202461979
Bitcoin gaat eerst naar de nul, daarna negatief en dan komt er een Bitcoin maximalist bij je aan de deur kloppen omdat je je bitcoinschulden moet afbetalen
pi_202462087
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:23 schreef michiel_merk het volgende:
Oke niks relevants dus? Bijkopen!!!
pi_202462098
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:39 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Oke niks relevants dus? Bijkopen!!!
Hodl, ik doe nu even niks
  zaterdag 4 december 2021 @ 11:41:41 #253
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_202462106
Die drama die zich voordoet op Reddit bij elke crash maakt het het allemaal waard _O-

Echt van die mensen die serieus vragen hoe dit kan, want BTC zou toch 100.000 worden aan het einde van het jaar. En dan 30 comments eronder dat het nog steeds kan met nog 3 weken te gaan :') 14.gif
pi_202462125
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die drama die zich voordoet op Reddit bij elke crash maakt het het allemaal waard _O-

Echt van die mensen die serieus vragen hoe dit kan, want BTC zou toch 100.000 worden aan het einde van het jaar. En dan 30 comments eronder dat het nog steeds kan met nog 3 weken te gaan :') [ afbeelding ]
Ik vind dit stiekem ook leuker dan zijwaarts gaan _O-
pi_202462209
Humm niet zo blij met de dip
Nu sta ik wel in het rood namelijk.
Maar goed even kijken wat er gaat gebeuren.

Waarom ?
Omdat gisteren de aandelen ook dik 20% verlies Staat op de Amx index
De ascx staat ook 20 % verlies
De AEX staat op 6.5% verlies.

Er is wel goud gekocht die staan in de plus.

De crypto markt doet het zelfde als de beurzen sinds de banken er mee zijn gaan bemoeien.
Complete nieuwe game is ontstaan er door.

Vraag is hoe gaat crypto dit overleven ?
Het kan zelfs juist nu naar de klote gaan er door omdat de kleine man er uit gaan stappen .

Deze dips zijn gewoon van de banken die alles terug in goud of valuta zetten.
Een anderen verklaring is er niet omdat zo goed als alle crypto in elkaar zakt
De reden dat eth zo goed doet nog wel is door nft en door de games die eth gebruiken.
pi_202462226
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:41 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Hodl, ik doe nu even niks
Sta nu ook op hodl en wacht wel of de prijzen verder zakken dan dit
Als ik gelijk heb dan zie ik de boel nog wel verder zakken.
Zie uitleg anderen reactie van mij.
pi_202462331
Het einde der tijden is aangebroken
pi_202462415
Veel ''experts'' denken dat de cycle nog langer door gaat, tot mid 2022 minstens. Extended cycles. Als we onder 40-43k closes wordt het lelijk.

Bloody maandag komt misschien ook nog, maar misschien was dat al inbegrepen in deze dip. O~) ~:) ~O>
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:27:42 #259
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_202462742
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:57 schreef firefly3 het volgende:
Het einde der tijden is aangebroken
Het zal tijd worden.
pi_202462873
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:04 schreef Limitbreaker het volgende:
Veel ''experts'' denken dat de cycle nog langer door gaat, tot mid 2022 minstens. Extended cycles. Als we onder 40-43k closes wordt het lelijk.

Bloody maandag komt misschien ook nog, maar misschien was dat al inbegrepen in deze dip. O~) ~:) ~O>
Ik zie nog lager gaan dan dat .
Zie rustig 35k aan tikken.

De hele wereld is aan het crashen door de corona en lockdown.
Als geld niet kan rollen dan heb je dood geld .
En dan komt er een dag dat je geld minderwaard word omdat geld weer moet gaan rollen.
Vaak de BTW of belasting omhoog door de overheden in de wereld.

Dan zullen we niet hebben over Amerika die hun geld schul hebben verhoogt.
Daarna komen de renten weer terug in 2022 bij hypotheek en leningen
Terwijl de banken zelf geen renten geven.

Nee ik zie zware tijden komen.
En dat is de reden dat ik in btc zit.
Zie rustige nog een dikke valuta crash komen en dan een reset komt.
Hoe btc daar uit komt maakt niet uit zo lang er een nieuwe waarde word gegeven.
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:39:53 #261
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202462892
Dat was de bullrun. Tot over 4 jaar.
pi_202462903
Godverdomme dat is lelijk wakker worden, net m'n hele eindejaarsuitkering in Ada gestopt.
blablablabla
pi_202462947
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:40 schreef Elan het volgende:
Godverdomme dat is lelijk wakker worden, net m'n hele eindejaarsuitkering in Ada gestopt.
En dan moet Amerika nog wakker worden
pi_202462978
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:44 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
En dan moet Amerika nog wakker worden
Ja niet best, lees dat er zorgen zijn over die nieuwe coronavariant. Beurzen gaan ook niet lekker.
blablablabla
pi_202463338
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja niet best, lees dat er zorgen zijn over die nieuwe coronavariant. Beurzen gaan ook niet lekker.
Snel alles verkopen dus!
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202463390
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:17 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Snel alles verkopen dus!
Buy high sell low!
blablablabla
pi_202463483
Zijn hier mensen in blinde paniek die van hun crypto af willen? Ik heb interesse in jullie goedkope muntjes :9~
  zaterdag 4 december 2021 @ 13:36:17 #268
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_202463562
Einde der tijden is ook alweer voorbij gekomen in de comments. Mooi man :)
pi_202463619
Je ziet nu vooral muntjes al PYR had dalen. Godencoin :')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202463866
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:40 schreef Elan het volgende:
Ook crash #127 sinds de lancering van bitcoin zullen we wel weer overleven.

#HODL
pi_202463875
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:41 schreef Mortaxx het volgende:
Je ziet nu vooral muntjes al PYR had dalen. Godencoin :')
Inderdaad, nog maar 80x gegaan since launch ipv 120x :'( :'( :'(
pi_202463935
HODL of bij kopen. Nu gaan verkopen :')
pi_202464167
Gwoon the great reset 🤪
pi_202464181
quote:
Samenvatting: leverage trading is een kanker
  zaterdag 4 december 2021 @ 14:34:27 #276
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202464264
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Inderdaad, nog maar 80x gegaan since launch ipv 120x :'( :'( :'(
Nog maar 7m ipv 12,5m
pi_202464278
pi_202464538
Ravencoin. Komt goed.
  zaterdag 4 december 2021 @ 16:17:14 #279
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202465812
Het gaat nu alweer keihard omhoog. Mensen die de "dip" kopen?
  zaterdag 4 december 2021 @ 16:20:11 #280
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_202465846
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:17 schreef Repentless het volgende:
Tuurlijk. Check die reddit topics. Dit topic wordt dagelijks ververst en heeft nu alweer meer dan 18.000 comments waarvan 50% 'buy the dip' is.

https://www.reddit.com/r/(...)ecember_4_2021_gmt0/

Of het verstandig is, is weer een ander verhaal...
pi_202465958
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Tuurlijk. Check die reddit topics. Dit topic wordt dagelijks ververst en heeft nu alweer meer dan 18.000 comments waarvan 50% 'buy the dip' is.

https://www.reddit.com/r/(...)ecember_4_2021_gmt0/

Of het verstandig is, is weer een ander verhaal...
En de andere 50% in paniek _O-
pi_202466004
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:17 schreef Repentless het volgende:
En keihard omlaag
  zaterdag 4 december 2021 @ 16:37:52 #283
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202466035
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:34 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
En keihard omlaag
Ja, inderdaad. :) Wel erg volatiel op dit moment. Paar uur geleden beetje steady qua verlies, maar het vliegt nu snel alle kanten op.
pi_202466132
Heb hier weer bijgetanked. Gelukkig is mijn portf. maar 10% down na dit. Sommige altcoins tot wel 50%. Ik zie voor nu even niet meer zo een gekke dip zoals die van 60k naar 40k. Maar who knows.

@suijkerbuijk ja ik zie ook hele harde tijden soon in het algemeen. Ik probeer nu zoveel mogelijk te verdienen/sparen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Limitbreaker op 04-12-2021 16:56:42 ]
  Redactie Frontpage zaterdag 4 december 2021 @ 17:02:01 #285
4530 crew  Crazy Harry
pi_202466349
Evergrande

Verbazingwekkend dat het nog niet genoemd is.
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 17:05:12 #286
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202466404
4045
onlogisch
  zaterdag 4 december 2021 @ 17:11:31 #287
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_202466542
quote:
Mooie read. Maar is het verassend? Als iedereen morgen zijn bitcoin naar fiat wil wisselen dan zijn de exchanges failliet thans ze kunnen het simpelweg niet betalen. Er is nauwelijks toezicht dus veel exchanges doen maar wat en veel zullen bestaan uit cowboys. Het zou mij niet verbazen als er meer mtgox'en tussen zitten.

Mijns inziens heeft Bitcoin ook alleen maar een kans als serieuze asset als het gebruikt gaat worden als een soort van fiat geld. Dus dat je bitcoin kan gebruiken voor je dagelijkse kosten. Dat het waarde krijgt in de reële economie.

Vooralsnog is het niks meer dan een wilde westen en moet men zich ten alle tijden realiseren dat het morgen niks meer waard kan zijn wat ze hebben qua crypto.

Maar aan de andere kant, de potentie blijft enorm.
pi_202466549
Enjoyed the ride. Eea aangevuld. Waaronder sand en chiliz op bijna 2e dieptepunt tegen 13 uur vandaag en weer hodl. Verlies tov portfoliowaarde 24 uur geleden is 1,7 % excl. het bijgekochte dus snap de negatieve teneur hier niet zo...

[ Bericht 53% gewijzigd door tvdleur op 04-12-2021 17:17:12 (Aanvulling) ]
  zaterdag 4 december 2021 @ 17:24:42 #289
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_202466744
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:11 schreef tvdleur het volgende:
Enjoyed the ride. Eea aangevuld. Waaronder sand en chiliz op bijna 2e dieptepunt tegen 13 uur vandaag en weer hodl. Verlies tov portfoliowaarde 24 uur geleden is 1,7 % excl. het bijgekochte dus snap de negatieve teneur hier niet zo...
Veel staat op -20% of meer en jij doet maar -1,7%. Ik vind het maar een raar verhaal.
pi_202467003
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Veel staat op -20% of meer en jij doet maar -1,7%. Ik vind het maar een raar verhaal.
Kijk maar na, chiliz, sand, cardano, shiba, curve dao token, decentraland, vechain en ethereum. De hoeveelheid wat ik van elk heb telt ook mee en ik heb het over nu tov 24 uur geleden. Decentraland doet het wel erg goed in deze tijdelijke dip... sand en chiliz drukken t verlies ook

[ Bericht 13% gewijzigd door tvdleur op 04-12-2021 17:50:07 ]
  zaterdag 4 december 2021 @ 17:46:51 #291
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_202467122
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:41 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Kijk maar na, chiliz, sand, cardano, shiba, curve dao token, decentraland, vechain en ethereum
Doe je goed hoor.
pi_202467249
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:46 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Doe je goed hoor.
Thx! 😁 had t ook niet verwacht, maar je inleg spreiden is wel key. En inlezen, inlezen en inlezen wat het doet en waarvoor. Mn enige gok is shiba als shitcoin, maar die doet veel aan naamsbekendheid 🤣
Daarnaast zijn decentraland en sand zo hard gestegen vorige maand na aankondiging fb metaverse dat ik me even geen zorgen hoef te maken, die kunnen nog x10 naar beneden en dan maak ik nog winst

[ Bericht 13% gewijzigd door tvdleur op 04-12-2021 18:02:51 ]
pi_202469304
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:11 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Mooie read. Maar is het verassend? Als iedereen morgen zijn bitcoin naar fiat wil wisselen dan zijn de exchanges failliet thans ze kunnen het simpelweg niet betalen.
Hoezo? Een exchange is geen wisselkantoor he. Je fiat komt uit de portemonnee van een andere handelaar, niet van de exchange.

Brokers lopen iets meer risico, maar ook dat is beperkt. want vrijwel alle brokers duwen hun orders direct door naar een exchange.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Forum Admin zaterdag 4 december 2021 @ 19:43:19 #294
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_202469537
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:30 schreef recursief het volgende:

[..]
Hoezo? Een exchange is geen wisselkantoor he. Je fiat komt uit de portemonnee van een andere handelaar, niet van de exchange.

Brokers lopen iets meer risico, maar ook dat is beperkt. want vrijwel alle brokers duwen hun orders direct door naar een exchange.
Volgens mij is de strekking van het verhaal een beetje dat er niet met fiat afgerekend wordt maar met een stablecoin. Vond het overigens een warrig verhaal.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_202469672
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik sta hier maar op -0,60% in Sats. Dollars interesseren me niet.
  zaterdag 4 december 2021 @ 19:52:31 #296
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_202469701
'when you buy the dip, but it keeps dipping'

@aTypisch
graag op anoniem
  zaterdag 4 december 2021 @ 19:54:45 #297
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_202469747
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:02 schreef Crazy Harry het volgende:
Evergrande

Verbazingwekkend dat het nog niet genoemd is.
Al dat omvalt krijgen we een nieuwe economische crisis

niet zo erg genot, dus beter dat Xi dit even gaat fixen.
graag op anoniem
pi_202469984
twitter

Gaan we dan toch een flippening krijgen @Nattekat
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 december 2021 @ 20:10:32 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202470003
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:09 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Gaan we dan toch een flippening krijgen @:nattekat
Ethereum kan dat niet aan. Die achterlijke fees hebben voorkomen dat ik Truebit in de dip kocht :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202470070
Copiosa 17% up vandaag _O_
pi_202470086
Einde van het topic en de dip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')