Yakuza Like a Dragon is zelfs nog goedkoper!quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ratchet & Clank vandaag dagdeal bij Bol
30 euro
Do it.
Lost Judgement uit dezelfde reeks is wel een echte aanraderquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:10 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Yakuza Like a Dragon is zelfs nog goedkoper!
Hoezo gunnen ze mij geen ROZE?!quote:Op maandag 13 december 2021 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet in Nederland.
#sonyfail
T zat er bij voor mij, in de bundel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ratchet & Clank vandaag dagdeal bij Bol
30 euro
Do it.
Gelukkig niet. Het komt ook wel alleen wat later. Ik wil die baby blauwe cover.quote:Op donderdag 16 december 2021 07:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo gunnen ze mij geen ROZE?!
Moet ik de woke kaart spelen?!
quote:Op donderdag 16 december 2021 07:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T zat er bij voor mij, in de bundel.
Ik dacht: Meh, niet mijn spel. Platformen en zo.
Maar vond t erg leuk
Whut? Gratis Valhalla DLC? DIe heb ik ff gemistquote:Op donderdag 16 december 2021 09:09 schreef StateOfMind het volgende:
Platformen en puzzelen
Gisteren ivm die gratis dlc van Odyssey en Valhalla, Valhalla weer eens opgestart, en die heeft nu ook wat nieuwe Tombs (Tombs of the Fallen).
Lekker puzzelen en platformen a la Tomb Raider.
Straks aan de dlc beginnen.
Valhalla én Odyssey hebben eergisteren gratis dlc gekregen.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut? Gratis Valhalla DLC? DIe heb ik ff gemist
Ja ik las t net idd. Soort cross-over!quote:Op donderdag 16 december 2021 10:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Valhalla én Odyssey hebben eergisteren gratis dlc gekregen.
Odyssey een nieuw eiland met een nieuwe verhaallijn en quests.
Valhalla ook een nieuw eiland met een eigen verhaallijn en quests.
En in Valhalla komt Kassandra op bezoek
Die heeft echt goed gescored bij de awarsd zag ik.quote:
Ja, beste coop bank spel ooit. Toffe minigames, goed verhaal.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft echt goed gescored bij de awarsd zag ik.
Is ie leuk ja?
Nee, ook gedaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Stardew Valley entered the chat.
Onlangs weer mee verder gegaan met m'n zoon.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Stardew Valley entered the chat.
Same, op PlayStation gespeeld met m'n vriendin, zo'n 200 uur in zitten. Nu staat ie ook op Xbox GamePass en als ik niet genoeg te spelen had hadden we het zo over gedaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Onlangs weer mee verder gegaan met m'n zoon.
Blijft tof
Wij zijn nu eindelijk zo ver dat we naar dat andere eiland kunnen. Bijna jaar 2 klaar. Beide getrouwd en een kindquote:Op donderdag 16 december 2021 10:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Same, op PlayStation gespeeld met m'n vriendin, zo'n 200 uur in zitten. Nu staat ie ook op Xbox GamePass en als ik niet genoeg te spelen had hadden we het zo over gedaan.
*schopje R&P of OUDquote:Op donderdag 16 december 2021 11:13 schreef Cryothic het volgende:
Wij zijn nu eindelijk zo ver dat we naar dat andere eiland kunnen. Bijna jaar 2 klaar. Beide getrouwd en een kind
Platinum heb ik wel gehaald, het is vooral veel spelen. Alles is in 1 playtrough te halen want het spel heeft geen einde zeg maar.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij zijn nu eindelijk zo ver dat we naar dat andere eiland kunnen. Bijna jaar 2 klaar. Beide getrouwd en een kind
Dus er valt nog wel wat te ontdekken. Platinum zal het echter nooit worden denk ik.
Ja, maar met al die dorpelingen 10 hartjes verdienen... al die objecten verzamelen...quote:Op donderdag 16 december 2021 12:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Platinum heb ik wel gehaald, het is vooral veel spelen. Alles is in 1 playtrough te halen want het spel heeft geen einde zeg maar.
Je moet een 2e playtrough beginnen tot het einde van jaar 1, je moet je Joja route doen. Je hebt ook een mini game die je moet uitspelen zonder dood te gaan maar je kan tussen de levels opslaan.
In de verlanglijst smijten dus.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, beste coop bank spel ooit. Toffe minigames, goed verhaal.
Ik weet niet voor hoe lang, maar hij is op dit moment nog 20 euro bij de MediaMarkt.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de verlanglijst smijten dus.
Al doe ik zelden co-op.
Die met die broers in de bak was wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |