Dit is voor kleutersquote:
Stibeza bedankt voor het Kerstpakket voor m'n moeder. Trots op moekes, en dat ze waardering krijgt voor het goede werk dat ze al jaren doet. Veur die ouwe minse. Het snoepgoed wordt eerlijk verdeeld tussen Wim en ondergetekende. In januari weer afslanken. En in januari weer zelf op weg naar de bejaardenleeftijd. Ik voel me jong met m'n 59 jaar. Als je beste vrienden van vroeger al meermaals opa zijn. Zijde gij er één van Letta's? Jazeker. En er trots op ok nog.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent het schoolvoorbeeld dat mensen overspannen raken in de zorg.
Die gast weet het wel leuk op te schrijven allemaal.quote:
Jammer dat die comments er niet meer zijn maar hij weet echt hele mooie synoniemen etc te bedenken ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gast weet het wel leuk op te schrijven allemaal.
prachtig hermanquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stibeza bedankt voor het Kerstpakket voor m'n moeder. Trots op moekes, en dat ze waardering krijgt voor het goede werk dat ze al jaren doet. Veur die ouwe minse. Het snoepgoed wordt eerlijk verdeeld tussen Wim en ondergetekende. In januari weer afslanken. En in januari weer zelf op weg naar de bejaardenleeftijd. Ik voel me jong met m'n 59 jaar. Als je beste vrienden van vroeger al meermaals opa zijn. Zijde gij er één van Letta's? Jazeker. En er trots op ok nog.
Herm.
Toch gaat de deurbel. Dit keer Sabrina. Van Betuwezorg. Op zaterdag en zondag is Sabrina, Franka, Elze, of Jenny er voor je. Sabrina zei net dat ze m'n stukjes graag leest. Waarop ik zei dat ik er over kan schrijven, maar niet doe. Anders wordt het zo'n geslijm. Ze kon me niet tegenhouden. Ik hoop niet dat het als geslijm over komt. En Sabrina met een glimlach dit stukje leest. Voor dit soort hulpverleensters is het ieder weekend koopzondag. Onbetaalbaar en goud waard.
Herman.
https://www.facebook.com/(...)on_generic&ref=notif
maar denk jij dat hij jonge meisjes neukt of nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gast weet het wel leuk op te schrijven allemaal.
Nee, ik gok van niet. Ik gok wel dat hij wat gedaan heeft met een deelnemer van de Voice Kids dat ongepast is. Hoe oud die kids zijn weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar denk jij dat hij jonge meisjes neukt of niet
Geloof jij dat hij een tijdje terug iemand in een weiland heeft geneukt?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar denk jij dat hij jonge meisjes neukt of niet
Ik zou hier trouwens nog twee keer over nadenken gezien de persco van ome Boris van zojuist.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik ben met mijn pa van plan om over twee weken een potje van Birmingham City mee te pakken.
jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geloof jij dat hij een tijdje terug iemand in een weiland heeft geneukt?
Oh dat is beter dan de 35% bij de AH. Hoewel ik het zelf nooit koop, vlees met zo'n sticker.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
Ik was net bij de coop en daar lagen twee dikke kogelbiefstukken met een 50% sticker erop
@:drizzt_dourden kan dus wel raden wat ik vanavond ga eten
Ter info
Zegt niet altijd wat. Ook keer kogelbiefstuk bij een echte slager gehaald maar die smaakte maar matig, Biefstuk van Excellent bij de AH was dan beter. Maar ook weleens allerlei vlees voor de BBQ en dat was bij een slager natuurlijk veel beter. Maar geen garantie dus.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
biefstuk koop je als je geld hebt bij de slager
jullie paupers komen daar waarschijnlijk nooit
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dat is beter dan de 35% bij de AH. Hoewel ik het zelf nooit koop, vlees met zo'n sticker.
Afgezien van dat de smaak dan vaak toch minder is geworden, ben ik daarmee niet zo van living on the edge. Geen zin om diarree te krijgen door zoiets. Bij biefstuk zie je ook duidelijk hoe de kleur (en ik schat in geur) verandert richting einde houdbaarheidsdatum.quote:
een stukke klok zegt ook twee keer de juiste tijdquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zegt niet altijd wat. Ook keer kogelbiefstuk bij een echte slager gehaald maar die smaakte maar matig, Biefstuk van Excellent bij de AH was dan beter. Maar ook weleens allerlei vlees voor de BBQ en dat was bij een slager natuurlijk veel beter. Maar geen garantie dus.
Njah, die houdbaarheidsdatums worden bij supermarkten zo ruim binnen de veiligheidsmarge genomen dat je dat over het algemeen prima kan eten of drinken. Gewoon even kijken en ruiken. Drink melk ook nog wel over datum, maar ik leef dan ook wel echt op het randje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Afgezien van dat de smaak dan vaak toch minder is geworden, ben ik daarmee niet zo van living on the edge. Geen zin om diarree te krijgen door zoiets. Bij biefstuk zie je ook duidelijk hoe de kleur (en ik schat in geur) verandert richting einde houdbaarheidsdatum.
Zo dan, @Tjacka gaat even de diepte in!quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een stukke klok zegt ook twee keer de juiste tijd
Een gevallen koe is ook, mits dodelijke gevallen, eetbaar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:49 schreef Caland het volgende:
Coop is nog wel kwaliteit vaak, al is de slager altijd beter ja
En NEDERLANDS vlees in dit geval
ja dank jequote:Op zaterdag 27 november 2021 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo dan, @:Tjacka gaat even de diepte in!
Erg jammer inderdaad. Dan hopen dat de Spanjaarden of Italianen niet in paniek rakenquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zou hier trouwens nog twee keer over nadenken gezien de persco van ome Boris van zojuist.
Ja dat kijken doe ik dus weleens en dan ziet het er niet echt aantrekkelijk uit. Het is natuurlijk ook niet alleen kans op buikklachten maar ook gewoon de ervaring en smaak. Ik bespaar wel op andere dingen als het zou moeten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, die houdbaarheidsdatums worden bij supermarkten zo ruim binnen de veiligheidsmarge genomen dat je dat over het algemeen prima kan eten of drinken. Gewoon even kijken en ruiken. Drink melk ook nog wel over datum, maar ik leef dan ook wel echt op het randje.
snollebollekesgodquote:
Mijn beste vriend uit Schotland loves the Rangers en Gio.....quote:
Zelfs Fucking Feijenoord won van Celtic.quote:
Mooi clubje ja, qua sfeer toch wel het meest indrukwekkende wat ik heb meegemaakt bij uitwedstrijden/buitenland. Wat een geluid en letterlijk iedereen doet mee daar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn beste vriend uit Schotland loves the Rangers en Gio.....
al vind ik dat geloof wel een beetje engquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi clubje ja, qua sfeer toch wel het meest indrukwekkende wat ik heb meegemaakt bij uitwedstrijden/buitenland. Wat een geluid en letterlijk iedereen doet mee daar.
Word nou eens volwassen.quote:
Fuckin' briljant.quote:
I know.quote:
Ik trek het wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
I know.
Tranentrekker.
:Althans.
zonder angst.
Ik ruk met je mee.quote:
Dit boeit niemand ietsquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:59 schreef Treinhoer het volgende:
PEC gaat RKC helemaal ziek spelen vanavond!
Ik ben nog steeds aan het wachten op het filmpje dat die smerige kraker helemaal de tyfus in wordt geslagen.quote:
Nu tijd voor muziek. Voordat trekken op het doek begint.quote:
Fuck.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weer een held gesneuveld
klaasweetalles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |