SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM
@maxi-mus
@JR-Style-93What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:55 schreef Coco het volgende:
~Coco Reviews~
Dune (2021) - IMDb@Zipportal wat doen we hier mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM
@:maxi-mus
@:Jr-style-93
quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:55 schreef Coco het volgende:
~Coco Reviews~
Dune (2021) - IMDbDie film van jou vond ik een zesje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM
@:maxi-mus
@:Jr-style-93
En je vriendin?quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die film van jou vond ik een zesje.
Die ging na 10 minuten naar boven. Ik citeer: 'naar deze onzin ga ik niet kijken, tot morgen'.quote:
Jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege corona of vanwege het weer?
Nee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege corona of vanwege het weer?
Nee maar het wordt hier wel ineens HEEL donkerquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus @:coco loopt te liegen
Like ingetrokken
Opsluiten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Zipportal wat doen we hier mee?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
Volgend weekend een potje van Bayer Leverkusen meepakken
Een klap in het gezicht van @:lenny_leonard
Dan kan je beter naar Aston Villa imo. Of het moet een specifieke reden hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik ben met mijn pa van plan om over twee weken een potje van Birmingham City mee te pakken.
Aston was de eerste keuze maar die spelen uit dat weekend.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar Aston Villa imo. Of het moet een specifieke reden hebben.
Kan je meteen Peaky Blinders tourtje doen, geloof dat het Birmingham stadion ook in/rond die wijk ligt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aston was de eerste keuze maar die spelen uit dat weekend.
matige stad maatquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
Volgend weekend een potje van Bayer Leverkusen meepakken
Een klap in het gezicht van @:lenny_leonard
Ga ook niet naar die stad, gewoon even snel op en neer om een potje voetbal te zien. Toch best dichtbij voor mij.quote:
hoef je niet gelijk zo boos te doenquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga ook niet naar die stad, gewoon even snel op en neer om een potje voetbal te zien. Toch best dichtbij voor mij.
Zat deze week nog in de ICE met Celtic fans die ook naar Leverkusen via Düsseldorf gingen. Mooie mensen blijven dat. Verder inderdaad geen stad om te (ver)blijven.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga ook niet naar die stad, gewoon even snel op en neer om een potje voetbal te zien. Toch best dichtbij voor mij.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik ben met mijn pa van plan om over twee weken een potje van Birmingham City mee te pakken.
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoef je niet gelijk zo boos te doen
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoef je niet gelijk zo boos te doen
sorry hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lees je toch, daar gaat hij morgen heen. Dom varken.
als je zo reageert ga ik nooit meer moderator voor je spelen ergens hoorquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
Jij bent niet veel slimmer dan iemand met down
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |