Ja nu vraag je erom héquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:17 schreef Coco het volgende:
@:Oriente stop eens mij te stalken met likes.
Ferd krijgt jou nog wel. Er komen tribunalen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Avondkloklockdown overtreden. Op naar CORRED.
quote:Depp zou naar verluid $60.000 dollar hebben uitgegeven aan waterdichte jassen om de medewerkers om hem heen veilig en droog te houden.
Volgens een rapport waren de werkomstandigheden op de speciaal gebouwde sets in de bekende Pinewood Studio's behoorlijk verraderlijk, aangezien iedereen (nogal logisch) constant nat werd.
Ohh, suit you Sir!quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:12 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/86398
JOHNNY DEPP REDDE HET LEVEN VAN 500 'PIRATES OF THE CARIBBEAN'-CREWLEDEN
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de cultureel armoedigen die dat niet kennen.
Filmtotaal. Niet geklikt.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:12 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/86398
JOHNNY DEPP REDDE HET LEVEN VAN 500 'PIRATES OF THE CARIBBEAN'-CREWLEDEN
[..]
Welk stukje?quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag duiding @:belg @:lenny77 @:capuchon_jongen
Mijn werkgever was er als de eerste bij om alles op slot te gooien, maar is nu nog angstvallig stil.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik baal van het thuiswerkadvies: werk thuis.
Jullie kennen allemaal verdomme een ex-pwc'er hier en dan vragen jullie haar niet eens om duiding.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag duiding @:belg @:lenny77 @:capuchon_jongen
Ik mag gewoon 5 dagen naar kantoorquote:Op vrijdag 26 november 2021 23:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn werkgever was er als de eerste bij om alles op slot te gooien, maar is nu nog angstvallig stil.
Ik ga met spullen gooien als ik niet meer naar kantoor kan.
Wie danquote:Op vrijdag 26 november 2021 23:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jullie kennen allemaal verdomme een ex-pwc'er hier en dan vragen jullie haar niet eens om duiding.
man man man
Kwaliteit boven kwantiteit maat. Je moet die gekke coaches enzo weigeren.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:46 schreef KingRoland het volgende:
op linkedin nu 1239 connecties
@:lange_lans @:lenny_leonard ik kom er wel
Ben je bij je ouders blijven slapen ofzo?quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat. Zodra ik weer thuis ben laat ik het uiteraard weten.
Bioscoopbroek kunnen we dus thuis laten..quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Weer 1.5 meter in de bios
Erg mooi @:Zipportal
Na 12en krijgen we wel een reactie.quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ben je bij je ouders blijven slapen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |