abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:22:10 #176
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_202349930
Geen tennisles meer tot het nieuwe jaar ;(
Het is buiten, op 1,5 meter, maar uiteraard veel te gevaarlijk ‘s avonds :{w

En geen tennis in de hal :'(

Wel kappertje morgen!

Net gewandeld, we zitten nu 2 minuten in de auto en het gaat regenen :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:23:40 #177
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202349954
Schijnbaar moeten de kinderen alleen het mondkapje op op de gang :')
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:24:44 #178
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_202349979
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:23 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar moeten de kinderen alleen het mondkapje op op de gang :')
Onnozele symboolpolitiek |:(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_202349993
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:23 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar moeten de kinderen alleen het mondkapje op op de gang :')
De hele dag met bacteriehanden verfrommelde mondkapjes op- en afzetten O+
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:26:59 #180
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202350018
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:23 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar moeten de kinderen alleen het mondkapje op op de gang :')
Net als op de uni dus. Waar ik het al belachelijk vond.

Ah well, het OMT zal het wel weten of het nou echt zin heeft.
pi_202350043
Toch jammer dat Anouk ooit gestopt is met dit soort nummers

Weet nog dat ik totaal verrast was door Birds, dacht dat we zoiets zouden krijgen _O-
pi_202350098
Maar kappers gaan dus niet dicht?

*O*
Koel en donker bewaren
pi_202350104
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef Em31 het volgende:
Toch jammer dat Anouk ooit gestopt is met dit soort nummers

Weet nog dat ik totaal verrast was door Birds, dacht dat we zoiets zouden krijgen _O-
Ik luister deze tot op de dag van vandaag nog redelijk vaak, blijft een gaaf nummer _O_
Koel en donker bewaren
pi_202350108
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef Em31 het volgende:
Toch jammer dat Anouk ooit gestopt is met dit soort nummers

Weet nog dat ik totaal verrast was door Birds, dacht dat we zoiets zouden krijgen _O-
Ik ben niet zo'n Anouk-fan, ik vind veel van haar liedjes niet zo best, maar dit blijft een geweldig nummer. Geproduceerd door de Golden Earring.
pi_202350134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:23 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar moeten de kinderen alleen het mondkapje op op de gang :')
Hoe vaak lopen basisschoolkinderen op de gang, je zit vrijwel heel de dag in je lokaal :')
Koel en donker bewaren
pi_202350259
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat zijn niet de geluiden die ik heb gehoord.
Ik ben in de minderheid, ik weet het. Zoals wel vaker het geval is *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_202350458
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef Arizona het volgende:

[..]
Onnozele symboolpolitiek |:(
Het is gewoon belachelijk. Het probleem is overduidelijk, zelden zal zó duidelijk zijn geweest welke groep een probleem veroorzaakt. Maar elke groep wordt aangepakt behalve die groep. Dat is toch volkomen idioot? Misschien moeten de 85% welwillende, sociale Nederlanders ook de straat op en bushaltes slopen. Dat lijkt redelijk effectief.
pi_202350548
Mijn moeder is weer thuis uit het ziekenhuis, maar deze post is niet like-waardig.
Eigenlijk zou ze nu een tijdje moeten aansterken in een revalidatiecentrum, maar helaas is daar de komende week sowieso nog geen plek voor haar. Een week langer in het ziekenhuis blijven wordt ook lastig, want daar wordt het ook steeds drukker en ze willen geen bed bezet houden voor iemand die geen acute zorg nodig heeft, maar wacht op een plek in het revalidatiecentrum. Dus nu is ze thuis en is het nog even afwachten of er fysiotherapie komt.
Eigenlijk ben ik wel blij dat ze thuis is, want thuis voelt het veiliger. Maar toch is het niet optimaal. Goed, het is een pandemie, we moeten het er maar mee doen, denk ik :)
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:07:30 #189
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_202350608
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:25 schreef Fred_B het volgende:

[..]
De hele dag met bacteriehanden verfrommelde mondkapjes op- en afzetten O+
Ja O+ Voor het buiten spelen jas aan, mondkapje op en na 15 meter door de gang mondkapje weer af, met snothandjes in de jaszak proppen en vervolgens lekker over je klasgenootjes heenbuitelen in de zandbak of het klimrek O+

Dit wordt de omslag in de bestrijding van de pandemie, voelen jullie het ook *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:10:20 #190
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_202350638
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:02 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn moeder is weer thuis uit het ziekenhuis, maar deze post is niet like-waardig.
Eigenlijk zou ze nu een tijdje moeten aansterken in een revalidatiecentrum, maar helaas is daar de komende week sowieso nog geen plek voor haar. Een week langer in het ziekenhuis blijven wordt ook lastig, want daar wordt het ook steeds drukker en ze willen geen bed bezet houden voor iemand die geen acute zorg nodig heeft, maar wacht op een plek in het revalidatiecentrum. Dus nu is ze thuis en is het nog even afwachten of er fysiotherapie komt.
Eigenlijk ben ik wel blij dat ze thuis is, want thuis voelt het veiliger. Maar toch is het niet optimaal. Goed, het is een pandemie, we moeten het er maar mee doen, denk ik :)
Ik snap dat het wel dubbel voelt. Maar fijn dat je moeder in ieder geval thuis is! Hopelijk krijgt ze daar ook snel de zorg die ze kan gebruiken.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:11:51 #191
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_202350666
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is gewoon belachelijk. Het probleem is overduidelijk, zelden zal zó duidelijk zijn geweest welke groep een probleem veroorzaakt. Maar elke groep wordt aangepakt behalve die groep. Dat is toch volkomen idioot? Misschien moeten de 85% welwillende, sociale Nederlanders ook de straat op en bushaltes slopen. Dat lijkt redelijk effectief.
Maar er was gisteren wel een random pedagoog die zei dat het sluiten van scholen of thuislessen gelijk staat aan code zwart, het ergst denkbare scenario, of zo. Dus wat moet je dan als minister die graag slechts naar de kleinste groepjes luistert, mits ze maar hard roepen en/of op tv zijn geweest.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_202350676
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef Em31 het volgende:
Toch jammer dat Anouk ooit gestopt is met dit soort nummers

Weet nog dat ik totaal verrast was door Birds, dacht dat we zoiets zouden krijgen _O-
Ja. En met dit haar :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_202350683
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:07 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ja O+ Voor het buiten spelen jas aan, mondkapje op en na 15 meter door de gang mondkapje weer af, met snothandjes in de jaszak proppen en vervolgens lekker over je klasgenootjes heenbuitelen in de zandbak of het klimrek O+

Dit wordt de omslag in de bestrijding van de pandemie, voelen jullie het ook *O*
Ja, in België is die mondkapjesplicht er al wat langer trouwens. En hier moeten de mondkapjes zelfs de hele dag op blijven tijdens de les. Dat zie je ook duidelijk terug in het totaal andere verloop van de curve.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202350703
Tevens sterkte @BillDauterive ! :*

Ook hier zie je helaas weer het capaciteitstekort op alle mogelijke vlakken in de zorg...
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:16:52 #195
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_202350747
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:11 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Maar er was gisteren wel een random pedagoog die zei dat het sluiten van scholen of thuislessen gelijk staat aan code zwart, het ergst denkbare scenario, of zo. Dus wat moet je dan als minister die graag slechts naar de kleinste groepjes luistert, mits ze maar hard roepen en/of op tv zijn geweest.
Ik ben er van overtuigd dat fulltime online onderwijs veel kinderen geen goed doet. Maar om dat te vergelijken met code zwart, keuzes op leven en dood... Ik vind het voor mijn dochter super dat de scholen open blijven. Maar qua pandemiebestrijding had ik 50/50 thuis- en online onderwijs t/m de kerstvakantie reëler gevonden.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_202350778
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:12 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ja. En met dit haar :{
Zo ja _O-
pi_202350780
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:10 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik snap dat het wel dubbel voelt. Maar fijn dat je moeder in ieder geval thuis is! Hopelijk krijgt ze daar ook snel de zorg die ze kan gebruiken.
Ja :) Dat is nog even de vraag. "Als de verzekering het vergoedt, dan komt er de komende week of de komende twee weken fysio bij u langs". Gelukkig doet ze al jaren zelf wat oefeninkjes, dus die kan ze dan weer oppakken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:13 schreef Fred_B het volgende:
Tevens sterkte @:billdauterive ! :*

Ook hier zie je helaas weer het capaciteitstekort op alle mogelijke vlakken in de zorg...
Ow, nu hoef ik geen sterkte te hebben hoor, ze is er weer! (maar toch bedankt) Ik voel me ook meteen wat rustiger. Een tante van me is van het overdrijven en afgelopen zondag heeft ze een deel van de familie ingelicht dat het niet goed ging met mijn moeder, waarop ik zondagavond en maandagochtend allemaal telefoontjes kreeg. Op maandagochtend belde mijn nichtje: "je kan het niet maken om je oma geen afscheid van je moeder te laten nemen. Daar heeft ze recht op. Je weet net zo goed als ik dat je moeder waarschijnlijk nooit meer thuis komt". Ook toen ik zei dat mijn moeder vooruit ging en weer liep, vertelde mijn nichtje dat ik de waarheid onder ogen moest zien. Dat soort dingen heb ik nu niet meer, dat is wel een opluchting :P
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:21:32 #198
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_202350824
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:16 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik ben er van overtuigd dat fulltime online onderwijs veel kinderen geen goed doet. Maar om dat te vergelijken met code zwart, keuzes op leven en dood... Ik vind het voor mijn dochter super dat de scholen open blijven. Maar qua pandemiebestrijding had ik 50/50 thuis- en online onderwijs t/m de kerstvakantie reëler gevonden.
Ja, het ging me ook vooral om die vergelijking idd.
Rigoureus alles dicht lijkt mij ook niet wenselijk, maar zoals zo vaak zit er best een flink grijs gebied tussen alles dicht of whatever we nu doen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_202350887
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is gewoon belachelijk. Het probleem is overduidelijk, zelden zal zó duidelijk zijn geweest welke groep een probleem veroorzaakt. Maar elke groep wordt aangepakt behalve die groep. Dat is toch volkomen idioot? Misschien moeten de 85% welwillende, sociale Nederlanders ook de straat op en bushaltes slopen. Dat lijkt redelijk effectief.
Gericht op ongevaccineerden richten krijg je hier toch niet door de Tweede Kamer. Moeten eerst 20 andere landen dat eerst doen. :')
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:34:52 #200
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_202351005
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:26 schreef Em31 het volgende:

[..]
Gericht op ongevaccineerden richten krijg je hier toch niet door de Tweede Kamer. Moeten eerst 20 andere landen dat eerst doen. :')
En als 20 andere landen het wel doen vraag ik me ook af of je het hier wel door de beide kamers krijgt.
Zeker als het gaat om vrijheidsbeperkende maatregelen die specifiek gericht zijn op ongevaccineerden (zelfs uitgezonderd genezenen), aangezien dat toch riekt naar ongelijke behandeling.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')