abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2021 @ 14:35:07 #187
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_202365250
Wereldwijde oproep uitgevaardigd door het WHO, voor alle Virologen..

Varianten Verzinners Gevraagd.. er dreigt Code Zwart :N
pi_202366854
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:52 schreef Confetti het volgende:

[..]
De lagere betrouwbaarheid is ondertussen een feit van algemene bekendheid. Dat is ook de reden dat je na een positieve sneltest naar ze GGD moet voor bevestiging. Ze zijn niet zo betrouwbaar als de PCR en als je dit soort verhalen leest zelfs in de verste verte niet.
Het gaat niet om een zelftest hé, dit is een PCR-test met resultaat binnen 3 uur. Kortom - je argument slaat kant nog wal. Bij vliegvelden zijn laboratoria ingericht om dus snel te kunnen testen, en dat moet ook vanuit een vlucht uit Johannesburg bijvoorbeeld. Een zelftest is dus niet voldoende, net als een antigeen-test. Het moet echte en PCR zijn.

Je betaalt daar overigens wel zo'n 150 euro per test voor.
Love is in the air!
pi_202367116
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 14:35 schreef 5thencounter het volgende:
Wereldwijde oproep uitgevaardigd door het WHO, voor alle Virologen..

Varianten Verzinners Gevraagd.. er dreigt Code Zwart :N
Vervolgens plaats je de oproep zelf niet...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202371863
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Hollanders gaan op vakantie in Zuid Afrika en gaan vlak voordat het vliegverkeer stil wordt gelegd terug naar Nederland, het virus meenenend, houden zich vervolgens niet allemaal stipt aan de quarantaine...
Bevestigt toch precies mijn punt. We vliegen doodleuk de wereld over en zijn verbaasd dat overal virussen + mutaties opduiken. Beter dus beginnen met vliegverkeer aan pakken ipv dat het land op de schop moet.
pi_202372861
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 22:34 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Bevestigt toch precies mijn punt. We vliegen doodleuk de wereld over en zijn verbaasd dat overal virussen + mutaties opduiken. Beter dus beginnen met vliegverkeer aan pakken ipv dat het land op de schop moet.
Tja, wat wil je dan, alle Nederlanders in Nederland opsluiten?
pi_202372910
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, wat wil je dan, alle Nederlanders in Nederland opsluiten?
Bijna, iedereen 14 dagen in quarantaine bij binnenkomst / terugkeer.
  zaterdag 27 november 2021 @ 23:39:25 #193
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_202373175
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vervolgens plaats je de oproep zelf niet...
Het was ook een flauw grapje, natuurlijk heeft het WHO voldoende VariantenNamen in voorraad.. Omikron is wel mooi gevonden, klinkt bijna Buitenaards zo mooi. Ik verbaas me wel dat ze dus goed in staat zijn om zeer snel varianten op te sporen in mensen, maar ik hoor niets over aangepaste vaccins
pi_202373342
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:39 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Het was ook een flauw grapje, natuurlijk heeft het WHO voldoende VariantenNamen in voorraad.. Omikron is wel mooi gevonden, klinkt bijna Buitenaards zo mooi. Ik verbaas me wel dat ze dus goed in staat zijn om zeer snel varianten op te sporen in mensen, maar ik hoor niets over aangepaste vaccins
Nieuw vaccin nodig door omikron? 'Virus is waarschijnlijk resistenter'
  zaterdag 27 november 2021 @ 23:54:41 #195
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_202373394
quote:
Dat zal toch een keer ter sprake moeten komen, virussen muteren continue, het is wel een leuk spelletje Wie Heeft De Nieuwste, maar met een 1½ jaar oud AlfaSapje alle varianten te blijven aanpakken lijkt me steeds zinlozer worden
  zondag 28 november 2021 @ 00:30:28 #196
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_202373770
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ook is niet bekend of het daadwerkelijker gevaarlijker is. Stel dat het minder gevaarlijk is? Daar wachten we toch juist steeds op? Mutaties naar een milde variant net zoals met de griep gebeurde.
Zo werkt dat volgens mij niet met virussen. Ook een virus probeert te overleven, een mildere variant werkt niet goed genoeg tegen het menselijke afweersysteem, en zal het dus niet gaan overleven. Enn besmettelijkere variant die meer mensen ziekmaakt,overleeft juist wel en wordt uiteindelijk dan de dominante mutatie van een virus.
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  zondag 28 november 2021 @ 00:55:57 #197
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_202373930
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:39 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Natuurlijk klinkt het buitenaards. Omicron Persei is een bekende groep sterren van het sterrenbeeld Perseus.

En de TV show Futurama heeft ook weer aliens die ervandaan komen, daarom is het bij veel mensen bekend :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 28 november 2021 @ 00:57:49 #198
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_202373942
Israel blokkeert alle buitenlanders per direct....

https://nos.nl/artikel/24(...)nwege-omikronvariant
  zondag 28 november 2021 @ 01:03:28 #199
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_202373967
Nu nog die Variant die het menselijk leven met 50 jaar verlengt.. waarom zou een virus alleen dodelijk moeten zijn.. :P

Hoe snel die farmaceuten dan een wél een oplossing hebben laat zich raden...
  zondag 28 november 2021 @ 01:07:29 #200
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_202373977
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 01:03 schreef 5thencounter het volgende:
Nu nog die Variant die het menselijk leven met 50 jaar verlengt.. waarom zou een virus alleen dodelijk moeten zijn.. :P

Hoe snel die farmaceuten dan een wél een oplossing hebben laat zich raden...
Daar wordt veel onderzoek naar gedaan. Je kan virussen idd ook in je voordeel gebruiken.
pi_202373998
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:28 schreef Fugazi_ het volgende:
Stopt dit dan gvd nooit ?
natuurlijk niet. De centrale banken zijn van god los gaan printen, 33% van de US dollar is vorig jaar geprint en de centrale banken willen niet stoppen want dan gaan de rijken een harde klap krijgen. Long story short, lockdowns zijn nodig voor een zeer lange tijd of we gaan richting hyperinflatie en dan mag je dromen dat het blijft op het niveau van de rellen in Rotterdam.
  zondag 28 november 2021 @ 01:19:03 #202
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_202374016
KLM kost ons miljarden euro's om ze in de lucht te houden, maar je krijgt er wel iets voor terug.

https://www.luchtvaartnie(...)-nederland-gaan-door

[ Bericht 56% gewijzigd door spapaars op 28-11-2021 01:49:10 ]
pi_202374017
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:57 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Hoe simpel en egocentrisch moet je zijn om in een pandemie naar Zuid Afrika te gaan? En dan ook nog midden in de piekmaanden zonder te veronderstellen dat her zeer aannemelijk is dat je ofwel niet weg uit ZA komt ofwel Nederland niet binnen komt.
Een harde klap in het gezicht van de zorg.

Nee zonder dollen er zijn mensen die gewoon het beste proberen te maken in plaats van 24/7 angstig op fok scrollen en hopen dat deze verschrikkelijke gebeurtenis ooit voorbij is.
pi_202374350
quote:
9s.gif Op zondag 28 november 2021 01:19 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Een harde klap in het gezicht van de zorg.

Nee zonder dollen er zijn mensen die gewoon het beste proberen te maken in plaats van 24/7 angstig op fok scrollen en hopen dat deze verschrikkelijke gebeurtenis ooit voorbij is.
Zeker, maar dit zijn de mensen die het hardst janken om ongevaccineerden terwijl ze zelf allerlei vatianten meenemen en verspreiden.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202374420
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2021 01:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Daar wordt veel onderzoek naar gedaan. Je kan virussen idd ook in je voordeel gebruiken.
Tot dat het muteert en op eens een monster uit je buikholde komt.

(Pas new film van Bruce gezien , anti life)
  zondag 28 november 2021 @ 07:34:04 #206
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202374498
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:57 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Hoe simpel en egocentrisch moet je zijn om in een pandemie naar Zuid Afrika te gaan? En dan ook nog midden in de piekmaanden zonder te veronderstellen dat her zeer aannemelijk is dat je ofwel niet weg uit ZA komt ofwel Nederland niet binnen komt.
Hoe simpel en egocentrisch moet je zijn om in een pandemie naar de club te gaan?

Hoe simpel en egocentrisch moet je zijn om in een pandemie je kinderen naar school of de opvang te sturen?

Hoe simpel en egocentrisch moet je zijn om in een pandemie naar een concert of festival te gaan?

Die pandemie duurt nu al bijna twee jaar. Zo simpel en egocentrisch is het niet dat mensen niet alles willen blijven opgeven. Ik vind het eerder logisch en verklaarbaar.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202374766
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 07:34 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Hoe simpel en egocentrisch moet je zijn om in een pandemie naar de club te gaan?

Hoe simpel en egocentrisch moet je zijn om in een pandemie je kinderen naar school of de opvang te sturen?

Hoe simpel en egocentrisch moet je zijn om in een pandemie naar een concert of festival te gaan?

Die pandemie duurt nu al bijna twee jaar. Zo simpel en egocentrisch is het niet dat mensen niet alles willen blijven opgeven. Ik vind het eerder logisch en verklaarbaar.
Klap in het gezicht van de zorg zijn jullie wappies toch.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202374956
quote:

[..]
Ja, klopt.
Die Zuid Afrikanen kunnen beter de hongerdood sterven doordat de economie is ingestort, dan dat we daar heen gaan met een gering risico op een nieuwe variant die hier toch wel komt als hij in staat is Delta te verslaan...
  zondag 28 november 2021 @ 09:34:23 #209
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202374990
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 08:58 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Klap in het gezicht van de zorg zijn jullie wappies toch.
Jij zit de hele dag binnen? :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_202375282
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 09:34 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Jij zit de hele dag binnen? :D
Euh ja? We zitten midden in een pandemie!!!!!
  zondag 28 november 2021 @ 10:10:07 #211
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202375294
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 10:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Euh ja? We zitten midden in een pandemie!!!!!
Ik heb als rasautist soms wat moeite met het herkennen van sarcasme, mea culpa
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_202375295
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 09:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, klopt.
Die Zuid Afrikanen kunnen beter de hongerdood sterven doordat de economie is ingestort, dan dat we daar heen gaan met een gering risico op een nieuwe variant die hier toch wel komt als hij in staat is Delta te verslaan...
Oh ja absoluut. De toeristische sector in het prachtige Zuid Afrika is net de druppel. Net dat kleine verschil tussen een complete bananenrepubliek en het prachtige, serene land dat het nu is.

:D
pi_202375369
quote:

[..]
Je loopt ook zoveel risico als je een Jeep over de savanne in Afrika reist :')

Nederland heb je meer kans met zoveel mensen.
Love is in the air!
pi_202375426
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 10:17 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Je loopt ook zoveel risico als je een Jeep over de savanne in Afrika reist :')

Nederland heb je meer kans met zoveel mensen.
Euh, hoe staat het rijden met een jeep in verband met de aannemelijke toename van Covid gevallen in Nederland met een lockdown ten gevolge?

Sorry, ik ben heel dom dus zie dat verband niet. :D
pi_202375429
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 10:10 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ik heb als rasautist soms wat moeite met het herkennen van sarcasme, mea culpa
Ik sprek geen frans
pi_202375492
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 10:23 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Euh, hoe staat het rijden met een jeep in verband met de aannemelijke toename van Covid gevallen in Nederland met een lockdown ten gevolge?

Sorry, ik ben heel dom dus zie dat verband niet. :D
Dat je beter in Afrika met Jeep in de natuur kan reizen dan in overvolle supermarkten, kroegen en sportscholen in Nederland..

Of in Afrika dan druk Toscana in dd zomer.

Nederland kent meer besmettingen dan Farika. Afrika is uitgestrekter, leven mensen veel meer buiten en veel beter afstand houden.
Love is in the air!
pi_202375528
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 10:10 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Oh ja absoluut. De toeristische sector in het prachtige Zuid Afrika is net de druppel. Net dat kleine verschil tussen een complete bananenrepubliek en het prachtige, serene land dat het nu is.

:D
Jij vindt dus eigenlijk dat de horeca in Nederland geen recht heeft op compensatie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')