Waarom niet naar je eigen (huis)arts ? Die kent iemand toch het beste.quote:
Daar is sowieso geen kamermeerderheid voor te vinden.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
Jezus mina. Hoe fucking moeilijk is het om het 2g beleid door te voeren.....
Oud en klaagt ook altijd dat wij ons vroeger wel konden vermaken met crack en Vodka. Heel anders dan de kinderen van nu.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo is jouw moeder mijn doelgroep?
Onze religieuze broeders....quote:Op donderdag 25 november 2021 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
Die is natuurlijk jaren geleden al het huis uitgevlucht.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus je man zit boven uit te drogen?
Wat is het alternatief? Iedereen gewoon door elkaar laten lopen en de wereld over laten reizen zonder bescherming? Dat zou pas kansloos zijn in de letterlijke zin. Op deze manier is er tenminste kans om het beperkt te houden.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Elke 9 maanden een nieuwe prik anders geen groen vinkje, wat een kansloze wereld leven we in.
Voor mijn gevoel komt dit aardig overeen met wat ik net zei. Gommers is het er niet mee eens, heeft niet zijn zin gekregen tijdens het OMT en er is nu "onvrede" binnen het OMT. Ik gok dat je nu 2 kampen hebt, met aan de ene kant Bonten, Gommers en (mijn gok) Voss en aan de andere kant van Dissel, Koopmans, Illy.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bron: https://www.bnr.nl/nieuws(...)coronatoegangsbewijs
Hebben ze hier nou echt serieus de persco voor naar voren gehaald?
Relikneuzen.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
Mijn ouders moesten het doen met een theelepeltje jonge jenever.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Oud en klaagt ook altijd dat wij ons vroeger wel konden vermaken met crack en Vodka. Heel anders dan de kinderen van nu.
Ah ja, diegene die stiekem geprikt worden omdat anderen dat niet mogen weten.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:59 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Onze religieuze broeders....
Ha, dat wordt popcorn pakken dus. Wordt een mooie avond hier in het topic.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef zalkc het volgende:
[..]
Winkels uurtje eerder dicht als OMT advies (no joke)
Wij kregen de booster.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Mijn ouders moesten het doen met een theelepeltje jonge jenever.
Trouwens, ik zag laatst deze naam: https://www.geertvandenbossche.org/quote:
Zodat het op andere tijdstippen nog drukker kan worden.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas dat ik nog nooit heb uitgezocht wie er allemaal inzitten, heb je een linkje paraat?quote:Op donderdag 25 november 2021 15:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel komt dit aardig overeen met wat ik net zei. Gommers is het er niet mee eens, heeft niet zijn zin gekregen tijdens het OMT en er is nu "onvrede" binnen het OMT. Ik gok dat je nu 2 kampen hebt, met aan de ene kant Bonten, Gommers en (mijn gok) Voss en aan de andere kant van Dissel, Koopmans, Illy.
Was de regel toen de kinderen nog klein waren. Het ging toch om het omstoten van drinken door een kind!quote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus je man zit boven uit te drogen?
Waarom zou je de groep die het minste gevaar loopt school willen onthouden?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:59 schreef Drekkoning het volgende:
Waarschijnlijk zitten er gewoon paar ouders in het OMT die ook geen zin hebben in hun kinderen over de vloer terwijl ze belangrijk moeten doen op Twitter.
Huh maar het OMT advies was toch juist strenger dan wat ze vanuit de regering voor ogen hadden? Krijgen we dan helemaal geen maatregelenquote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef zalkc het volgende:
[..]
No it fucking aint!quote:Op donderdag 25 november 2021 14:55 schreef Simmertje het volgende:
Onvrede in de politiek, onvrede in het OMT en onvrede onder het volk.
[ afbeelding ]
Dit gaat nu wel heel erg offtopic...quote:Op donderdag 25 november 2021 15:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Was de regel toen de kinderen nog klein waren. Het ging toch om het omstoten van drinken door een kind!
Op school hebben ze toch ook geen drinken op hun tafeltje staan in de klas. Waarom zou dat met thuisonderwijs wel moeten?
Jazeker: https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/omt#OMT-ledenquote:Op donderdag 25 november 2021 15:01 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas dat ik nog nooit heb uitgezocht wie er allemaal inzitten, heb je een linkje paraat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |